Easyjet Klantendienst in Schiphol

Openingstijden

Vertel uw klanten wanneer u open bent. Klik hier om in te voeren

Extra gegevens

  • bijzonder gesprekstarief

Beoordelingen

Geef uw mening over

Easyjet Klantendienst

Geef uw mening

    • 34 beoordelingen, gemiddeld:
    • zeer slecht bereikbaar! geen nederlands!
    • Helaas lukt het me niet om informatie over het volgende detail te vinden: als je een koffer als ruimbagage aangeeft (en daar dus voor betaalt), geldt dat dan ook meteen de voor de terugreis ? Dit heb ik niet in mijn dossier kunnen vinden, noch bij de FAQ over bagage. Om maar niet te spreken van de telefoon: eindeloos wachten iedere keer, zowel bij de Franse als de Engelse keuze in het menu. Dus heb ik telkens tenslotte maar opgehangen. Hoe weet in nu zeker dat ik ook op de terugweg recht heb op ruimbagage ? Ik vertrek a.s. zondag. Mijn hoop is dat EasyJet zijn klanten een mogelijkheid tot e-mail contact biedt, net zoals andere vliegmaatschappijen.
    • waardeloos, spreken geen Nederlands en beperkte openingstijden. Vlucht die er onderweg van Portugal twee uur langer over vliegt volgens de app. Dat vind ik vreemd. Vliegtuig is een half uur later vertrokken en komt volgens planning 2 en half uur later aan. Dat maakt mij ongerust maar helaas niemand te spreken gekregen want was al na 8 uur!!!
    • Waardeloos. Geen nederlandstalige informatie te verkrijgen.
    • Lastig dat de klantenservice niet in het Nederlands bereikbaar is, maar gelukkig spreek ik Engels. Verder wel heel goed geholpen, ik moest een naam wijzigen van een medepassagier. Online had ik opgezocht wat het me zou kosten, en dat zou neerkomen op 255 euro!! Gelukkig had ik een begripvolle vrouw aan de lijn waardoor het kosteloos was, bij veel vliegmaatschappijen is dat niet zo.
    • 0 sterren. Slechte service
    • Vandaag vanaf 08:00uur diverse keren gebeld met Bel: 0900-0401048 Het enige wat ik krijg te horen zijn de kosten van het gesprek en dat zij geopend zijn vanaf 08:00 uur tot 20:00 uur. Waarom wordt er dan niet opgenomen ??? Ook het nummer 09006669993 is om dezelfde reden niet te bereiken. Of gaat het hier om de engelse tijd. Als dat zo is meldt dit dan en waarom geldt dat voor het nummer op Schiphol. Het betreft boeking EMCS1SW Peter van Velzen
    • Na driemaal 20 minuten met zowel engelse medewerker als duitse medewerker is het NIET gelukt om boardingpasses uit te printen op mijn computer. Aangezien je alleen on line kan inchecken ben ik genoodzaakt naar Schiphol te rijden in de hoop dat ze er daar wel iets aan kunnen doen. Een en ander heeft mij uren gekost en veel ergernis.
    • top!
    • Moest een tijdje wachten, kreeg toen een Engelse vrouw aan de telefoon, mijn medewerkster had een heel sterk Surinaams accent waardoor ze moeilijk te verstaan was. Dit maakte het iets lastiger om mijn vraag goed te stellen en het antwoord te begrijpen. Maar ze gaf uiteindelijk wel het goede antwoord, alleen ze ratelde iets te snel en hard door, ik moest vaak vragen of ze dingen wilde herhalen. Wel een hele vrolijke vrouw.
    • Zeer onbeschofte benadering door medewerker Janet op Schiphol. Boeken met een iPad daarvan komen moeilijkheden. Daarop staat niet dat de voornamen, zoals vermeld op paspoort, ingevuld moeten worden dat heeft mij verbaasd echter ik heb keurig de VOORNAAM vermeld. Ik heb nooit gevlogen en ben niet exact op de hoogte van hetgeen MOET. Desalniettemin kan men ons behoorlijk te woord staan en wijzen op een mogelijke fout.
    • Ik ben netjes geholpen
    • Ik ben goed geholpen, in het engels dat wel maar verder goed en netjes geholpen.
    • Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice en ben uitstekend te woord gestaan door een mevrouw. we spraken in het engels maar het is dan ook een engelse maatschappij en volgens mij leert iedereen op school engels dus dat moet lukken. Ze heeft me prima geholpen en zelfs bij twee verschillende vluchten die ik had geboekt een correctie in de naam gemaakt, zonder kosten. Ik heb niets anders dan lof!!!
    • Alleen in het Engels, Frans of Duits beschikbaar! Wat irritant!
    • Ik moest mijn naam wijzigen (had mn roepnaam gebruikt). Heb gebeld met een mijnheer in het frans, die het direct heeft aangepaast, perfect dus, terwijl ik op het ergste was voorbereid....soms zit het mee !
    • zeeeeerrrrrrrr slechttttttttt
    • Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend telefoongesprek. Tijdens de Boarding moest er een naam worden aangepast, twee letters. of we even ?96,= wilde betalen. Top EASYJET geweldig hoor eerst iedereen lekker lokken met een goedkoop vluchtje en dan vervolgens, RULES ARE RULES lekker de passagier geld aftroggelen. Net gesproken met een een aantal zeer slecht sprekende en moeilijk te verstaanbare service medewerkers uit Verweggistan. Het gaat 7 dagen duren of ik gelijk heb dat er bij de boarding wel juist is gehandeld. Belachelijk Belachelijk Nooit meer vliegen met NOT EASY JET.
    • Het boeken via de website lukte niet. Gebeld. Reis geregeld. Tot zover geen probleem, zij het dat je wel aan de telefoon hangt met de daaraan verbonden kosten. In Nederland getracht de boardingpassen te printen. Voor de vlucht naar Edinburgh was dit geen probleem. Voor de terugweg kwam er slechts 1 boardingpas uit van de drie. Gebeld. Ja, we weten hetook niet maar probeert u het toch nog een keer. Lukte echter niet. Weer gebeld. Systeem functioneert niet goed. Wacht u maar tot morgen en probeert u het nogmaals. Ook de volgende dag lukte het niet. Weer gebeld, telkens tegen de gemelde kosten. Systeem werkt nog steeds niet goed maar we tekenen het aan en u kunt de boardingasses op het vliegveld "gratis" ophalen. Ook op dag van vertrek valt er niets te printen. Halen de boardingpassen op bij de balie. Lijkt goed te zijn. Echter bij de gate accepteert het systeem de boardingpassen niet. We moeten uit de rij en 15-20 minuten wachten voordat een technician uiteindelijk het systeem zover krijgt dat we aan boord kunnen. Mar nog steeds geen boardingpassen voor de terugreid. Dat moet u in Edinburg regelen. Wij kunnen hier neits doen. Dus naar de service desk na aankomst. Niemand aanwezig. We moeten naar de incheckbalie. Helaas ook daar kunnen ze niets voor ons doen. U moet op de dag van vertrek dit met ons regelen. We gevne toe het is niet goed maar we kunnen er niets aan doen. Maar zorgt u wel dat u tijdig aanwezig bent. Dus komen we vroeg en tot onze verbazing moeten we een half uur wachten want het systeem, weer het systeem hoera hoera, kan dit nu niet doen. Langzamerhand raken we toch wel geirriteerd. Uiteindelijk doet men wel de "boeking"maar we moeten toch echt wachten tot 2 uur voor vertrek alvores het volprezen systeem in staat is de boardingpassen te printen. We blijken dan ook nog eens niet naast elkaar te zitten. EASYJET???? Voor ons was het meer: PROBLEMJET.
    • Ik woon toch in nederland, dan verwacht ik nederlandse hulp.
    • Foute voornaam ingevuld op ticket. Dit kost bij andere maatschappijen (veel) geld. Een belletje naar de helpdesk. De voornaam werd zonder extra kosten gewijzigd.
    • Omboeken voor Nederlanders in het Engels is erg moeilijk. Is ook niet gelukt via de telefoon. Kwam er op neer dat we de €385 die we al betaald hadden gewoon kwijt zijn.
    • Tja, de klantenservice is alleen beschikbaar van 8 tot 20 uur. Jammer wanneer je een geannuleerde vlucht hebt om 21 uur, je niet te horen krijgt wanneer de volgende vlucht gaat, je zelf maar voor de omboeking moet zorgen, en tja, ook voor de rest interesseert Easyjet zich geen zak om hoe het met haar klanten gaat. Easy.
    • Bij verkeerd ingevulde gegevens even bellen naar de klantenservice....een zeer aardige Engels sprekende man aan de lijn gehad die het gewoon zonder extra kosten aanpast.
    • Op het boekingsformulier per ongeluk 1 letter van de voornaam verkeerd ingevuld...kosten voor het veranderen hiervan zijn maar liefst 95 euro. Hoe doe ik aan klantenbinding...eens maar nooit weer bij deze maatschappij.
    • Zojuist gebeld naar Easyjet. Het is een Engels menu en je krijgt Engels sprekende mensen aan de lijn. Wilde iets weten over mijn boeking, kreeg na 3 minuten al iemand aan de lijn en wist mij perfect te helpen. Kortom geen problemen
    • easy jet is niet makkelijk, probeer net voor de2e keer hun telefonisch te bereiken omdat voor de 2e keer paspoortgegevens niet kloppen, wijzigen is schijnbaar zeer moeilijk
    • Klantenservice via Engelse desk was snel bereikbaar. Medewerkster was zeer behulpzaam en neemt mijn probleem verder op. Beloofd is om mij via mail of telefoon in een paar dagen verder te informeren. (beter dan Ryanair dat helemaal niet telefonisch bereikbaar is) Medewerksters EasyJet op schiphol waren vriendelijk maar konden probleem niet oplossen. Even afwachten hoe het nu afloopt.
    • Easyjet stuurt veel nieuwsbrieven... Er is geen werkende afmeld link en geen enkele customer support. Ik heb inmiddels een klacht ingediend op spamklacht.nl...
    • Complicated menu. These people simply do not want to be bothered! On ythe other hand for those who use easyjet the first time is very complicated to undertsand all these written rules about bags, cabin bags, hold bags and all these low cost crap! So one really needs a telephonic service! Last time that I us this company!
    • Ik krijg wekelijks easy jet nieuwsbrief en kan daar niet meer vanaf komen. De zogenaamde afmeld link onder aan de mail werkt niet. Ze hebben geen emailadres, klachtensite, noch een telefoonnummer (in Nederland) !! Wat moet je doen om geen spam emails meer te ontvangen?
    • Kreeg twee keer zelfde keuze menu. Toch geen keuze gemaakt om vervolgens Engels sprekende meneer aan de telefoon te krijgen. Letter in de naam gewijzigd! Kosteloos!! Gelijk mail met bevestiging. Netjes. Toen bleek spatie weg gehaald te zijn. Gebeld en gelijk een mail gekregen met bevestiging dat dit geen probleem is. Erg correcte behandeling!
    • On-line boeken, zwaar waardeloos. 3 keer alles totaal ingevuld. Geen melding dat het ontvangen is. Weigert mijn e-mail adres. Met de telefoon alleen Engels en Duits. Ik ga nu weer invullen ! Even gauw een reis boeken is er niet bij Kost mij nu al een uur.
    • Dit is gewoon geen doen. Ik wil mededelen dat alle paspoortgegevens zijn ingevuld en uw website maar erom blijft vragen. Dat is toch vervelend, er is geen mogelijkheid om iets in te spreken. Waardeloos!
    • 2 beoordelingen, gemiddeld:
    • 27 februari 2012
      probeer net als mn voorganger na de boeking mijn indenticiteits gegevens in te vullen. Alles staat k... Lees meer
    • 3 februari 2012
      Ik vind dit echt een nutteloze hulp! Ik kreeg net een Engelse vrouw aan de lijn, die totaal niet lu... Lees meer
  • Beoordeel dit bedrijf:

Schrijf hier uw eigen beoordeling:

captcha

Vertrekpassage 1, 1118AP, Schiphol

Map
Plan route

Embed kaart

Foto en video

Afbeelding website
De Telefoongids gebruikt cookies om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.
Klik hier om meer lezen over het gebruik van cookies. Of klik op "OK" om cookies te accepteren voor detelefoongids.nl.