GBLT in Zwolle

  • Bel: 088-0645555
  • Postbus 1098, 8001BB, Zwolle
  • Rubriek: Waterschap
  • KvK-gegevens

Openingstijden

Vertel uw klanten wanneer u open bent. Klik hier om in te voeren

Omschrijving

Vertel uw klanten iets over uw bedrijf. Klik hier om in te voeren

Beoordelingen

    • 34 beoordelingen, gemiddeld:
    • Totaal klant onvriendelijk.Minachting en totaal geen verantwoordelijkheid nemen over hetgeen wordt gezegd.
    • Werken aardig langs elkaar heen. Aan de ene kant toezegging kwijtschelding om aan de andere kant te vragen om meer gegevens voor kwijtschelding. Niet per mail bereikbaar. Klachten met een reactietijd van 6 weken!!?? Geen reactie terug op direkt gestelde vragen, alleen toezending van nog meer papieren rommel. Overdracht van Gemeente Zwolle naar GBLT ronduit een chaos. Medewerkers absoluut niet klant- en servicegericht. Wij zijn er voor hun in plaats van andersom. Dit komt nooit meer goed. Was een aantal jaren geleden ook zo bij de overdracht van de waterschapslasten.
    • Wat een verschrikkelijke bende is het daar! Hebben nu al meerdere malen geen herinnering gehad, en dus wel dreiging van beslaglegging, zelfs namens de koning. Ik heb gevraagd om bewijs dat zij de brieven hebben verstuurd, maar daar beginnen ze niet aan. Hoe moet ik gaan bewijzen dat wij die brieven NIET hebben gehad??
    • Slecht om niet per E-Mail bereikbaar te zijn in deze tijd van papier besparingen
    • Zeer ondeskundige groep mensen.
    • Ik heb alles betaald,krijg notabene driegbrieven met deurwaarders .....spooknota`s? heb inmiddels mijn raadvrouw geraadpleegd.
    • Voor een eenvoudige vraag zowel telefonisch als per e-mail niet bereikbaar
    • prut!!!!!!!!!!!!!!
    • geen email adres in deze tijd van papier besparing overheid....?
    • Ik heb van dit bedrijf een bizarre afschrijving gekregen. Foutje, kan gebeuren. Ik probeer hierover te bellen. Echter: contact is niet mogelijk. Dit bedrijf heeft een diepe minachting voor de klant.
    • Ronduit waardeloos, onbeperkt in een wacht zonder dat je word verteld hoeveel wachtende voor je. Service die niks kan vinden en je niet kan helpen. Ook naar digitaal een klacht of bezwaar in te dienen geen reactie.
    • Slechte klantenservice die niet te bereiken is,als je dan na een half uur iemand aan de telefoon hebt snapt diegene ook niet hoe het zit,dus een ***bedrijf.
    • echt een topbedrijf voor klantcontact DUS NIET!! gewoon niet bereiken en rekening al betaald komt er nog een deurwaarder. Super slechte communicatie daar. Groeten uit Haarlem
    • Hopeloos om ze telefonisch te bereiken. twee weken geprobeerd en na zeer lang wachtten contact gehad, 3maal lamger dan 10 minuten gewacht en hoera voor de club vandaag eindelijk na 14 minuten in een irritante wacht te hebben gestaan eindelijk een onbevredigd antwoord gekregen
    • Ik sluit mij bij de vorige reacties aan , niet bereikbaar ,druk zeg het maar na keuzemenu tijden in de wacht in de hoop dat je het maar opgeeft , opgegeven tel . no. op het aanslagformulier is inmiddels afgesloten . Hoe kom je met deze dienst ik contact ? Misschien iets voor onze Nat . Ombudsman . Makkelijker kunnen we het niet maken !
    • Ze zijn bij de telefoondienst erg druk!! Je krijgt geen contact met een medewerker en een mailadres hebben ze niet. Zeer klantonvriendelijk, zwak uitgedrukt. Grote ergernis!!
    • na 4 maanden lang naar tricijn te hebben gebeld, zonder ook maar enig contact te kunnen krijgen, dit volgende nummer gevonden: 038- 851 5901 in eerste instantie vreselijk onbeschoft behandeld door receptioniste tot het verbreken van telefonisch contact toch nog contact kunnen krijgen met een medewerker (na een aantal keer weggedrukt te worden). Voet bij stuk houden, advocaat ingeschakeld en opeens kunnen ze alles voor je regelen! Ongelooflijk jammer dat jullie op deze manier met klanten om gaan! Bij mij is het probleem opgelost maar ik hoop dat jullie hiervan leren voor in de toekomst!
    • ik ben op 14-02-2013 Perfect te woord gestaan door . Een MIJNHEER VAN LOCOSENSUS. PROBLEEM OPGELOST. GA ZO DOOR.
    • Geen problemen gehad met het contact met locosensus. Eerst het niet meer werkende 0900 nummer gebeld, maar ik kreeg via het bandje direct het goede nummer 0880645555 en na een kort keuze menu werd ik direct doorverbonden met een medewerker (zonder wachttijd!) die gelijk antwoord kon geven op mijn vraag! Waarschijnlijk heeft het geklaag van mijn voorgangers geholpen!
    • ik probeer maanden in contact te komen, bezwaar ingediend geen reactie egt waardeloos....niemand wilt te woord staan en ze doen wat ze willen
    • Veel te hoge rekeningen, je wordt er helemaal gek, en als je ze een keer wilt bereiken, vergeet het het maar...
    • Communiceren is niet jullie sterkste punt. Vanuit de laatste recensie een ander telefoonnummer gelezen en direct gebeld. Geklaagd over het niet-werken van het 0900-nummer. Ik kreeg te horen dat het niet-werken van het telefoonnummer komt door mijn provider. Als je dat weet zorg je er toch voor dat je altijd bereikbaar bent, voor iedereen....Ook ik heb de ervaring dat je achter een belmenu wordt gehangen en dat het heel lang duurt; dat moet toch anders kunnen. En dat allemaal omdat ik niet weet of de machiging op tijd zal starten....
    • UPDATE: Na lang zoeken een ander nummer van hun gevonden: 038-8515901 De receptioniste hangt u dan in 1e instantie weer (onnodig) achter het belmenu. Waarschijnlijk wordt er gedacht: dan geeft die lastpak het vanzelf wel op ! Want NA 3 minuten Belmenu-gedoe krijg je dan 9 van de 10 x te horen: "Het is op dit moment druk, we kunnen u niet te woord staan. Belt u op een ander tijdstip terug, de verbinding wordt nu verbroken." (Maar het maakt niet uit wanneer je belt dit is bijna altijd zo) Geef niet op ! Bel weer de receptie en wordt boos dan pas schakelen ze je echt door naar een medewerker. En als je geluk hebt hoef je niet langer dan 5 minuten te wachten. Wordt er niet opgenomen of wordt de verbinding om mysterieusche redenen verbroken, bel weer de receptie !!! Dan als u eindelijk iemand te pakken heeft gekregen: Uit uw ergenis over al deze inefficientie. En vooral hoe het kan dat het altijd maar zo druk is als hun standaard 0900-0676 nummer het niet eens doet !?? Pas dan regel wat u moet regelen. Veel succes !
    • Flut bedrijf. Heb 2 weken terug gebeld met verzoek om een formulier. Moest heel lang wachten aan de lijn en kreeg als excuus: het is druk. Tot op heden geen formulier ontvangen ! Ik had hier al een vermoeden van op basis van het telefoongesprek waarin ik vroeg of de medewerker mijn adres wilde verifieren maar dat was niet nodig volgens hem. Hij zou een mail sturen naar de juiste afdeling en dan zou het allemaal goed komen. Ja ja. Mooi niet dus. Ik wist het. Want ik wil mijn gegevens en zeker mijn burgerservicenummer niet over het web versturen middels hun contactformulier. (Waar ze eerst al je gegevens willen alvorens je dit kunt verzenden). Probeer de hele week al opnieuw te bellen maar hun telefoonnummer 0900-0676 bestaat niet !? Nu maar een ouderwetse brief proberen :-( en wederom verzoeken. Het is altijd hetzelfde met die geprivatiseerde nutsbedrijven. Smoesjes, maar oh wee als je niet of niet op tijd betaald dan zijn ze heel rap en weten ze je te vinden.
    • Komt louche over. Meer dan 5x om een acceptgiro voor het 1-persoons houden verzocht i.p.v. het 3-persoons; deze wordt altijd toegezegd maar komt nooit. Dus maar op goed geluk wat overmaken, want bel je het overal vermelde nummer, dan krijg je de mededeling dat het nummer buiten gebruik is. Mogelijk wacht men tot er een boete o.i.d. in rekening gebracht kan worden. Ik vind 1 ster nog te veel !
    • Waardeloos bedrijf. De website is stuk en dan moet je binnen 6 weken bezwaar aantekenen tegen een rekening voor het waterzuiveren. Ik huur een onafhankelijke woonruimte en nu kan ik voor de kosten van het hele gebouw opdraaien. Als je belt dan zijn ze telefonisch bezet.
    • Telefoonummer onbereikbaar, site niet duidelijk. Ze hebben de aanslag op mijn vrouws naam aangemaakt, is dus niet correct. Waardeloos dus!
    • onmogelijk om ze te bereiken. het 0900 nummer werkt helemaal niet!
    • Voor zo`n groot bedrijf is het slecht gesteld als het gaat om de bereikbaarheid. Zowel telefonisch als via de website. Heel vervelend!!!!
    • Zou o zo fijn zijn ?ls jullie bereikbaar zouden zijn van 09.00 tot 17.00 uur!! Zit de hele dag al aan de telefoon en krijg alleen maar: "Al onze medewerkers zijn in gesprek, probeert U het later nog eens!!" Via de website '0' op het rekest... Via 'Mijn Loket' onbereikbaar... Waar in ***-naam zitten jullie??????
    • Niet te bereiken Waardeloos!!
    • probeer al de hele dag te bellen. Steeds ingesprekstoon.
    • Gaat lekker......telefoon word opgehangen met de melding dat alle lijnen bezet zijn en hun internetsite werkt ook niet. Als ze ook zo met mijn belasting centen om gaan.........
    • Zeer slecht bereikbaar!
  • Beoordeel dit bedrijf:

Schrijf hier uw eigen beoordeling:

captcha

Postbus 1098, 8001BB, Zwolle

Map
Plan route

Foto en Bedrijfsvideo

De Telefoongids gebruikt cookies om het gebruiksgemak en functionaliteiten van de website te verbeteren.
Klik hier om meer lezen over het gebruik van cookies. Of klik op "OK" om cookies te accepteren voor detelefoongids.nl.