Administratiekantoor Het Saeckenhuys in Oosterblokker

Administratiekantoor

10 / 10/ 5

Gemiddelde uit 2 beoordelingen

2 Reviews

Administratiekantoor Het Saeckenhuys

Foto en Video (3)

Beschrijving

Het Saeckenhuys ontzorgt u graag van uw administratie, zodat u zich volledig kunt richten op uw onderneming.
Ook voor ZZP'ers een uitkomst.

Garantie voor topkwaliteit
Dankzij onze jarenlange ervaring zijn al onze diensten van hoge kwaliteit. Daarom bent u bij Het Saeckenhuys aan het juiste adres. Wij beheersen het gehele proces van administreren tot aan het samenstellen van jaarrekeningen. Maar we bieden nog meer. Onze professionals ontzorgen u ook van fiscale aangiften zoals omzetbelasting, vennootschapsbelasting of inkomstenbelasting.

Deskundig en up-to-date
Wij zijn aangesloten bij de NOAB (Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen). Door de verplichte en permanente bijscholing is de kennis van Het Saeckenhuys altijd up-to-date. Actuele wetswijzigingen en regelgeving worden meteen toegepast.

Tailor made administratie
U bepaalt welk deel van uw administratie u aan Het Saeckenhuys uit handen geeft zodat het past als een maatpak.

Inzichtelijke tariefstelling
Aan de hand van uw wensen berekenen wij vooraf de jaarprijs. Afspraken legt aan Het Saeckenhuys vast in een offerte en een opdrachtbevestiging. Zo weet u exact wat het u gaat kosten en komt u nooit voor verrassingen te staan aan het einde van het jaar. Bovendien blijft uw privé huishoudboekje ook kloppend.

Contact
Wilt u meer weten of wilt u een afspraak maken? We nodigen u van harte uit voor een vrijblijvend gesprek onder het genot van een kop koffie of thee bij Het Saeckenhuys op Oosterblokker 138 in Oosterblokker. U kunt gewoon even binnenlopen of een afspraak maken via het contactformulier of door ons te bellen op nummer (0229) 21 82 28.

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • MKB,
  • Particulieren,
  • Starters,
  • Stichtingen en verenigingen,
  • ZZP

Diensten voor bedrijven

  • Accountancy,
  • Administratieve ondersteuning,
  • Advieswerkzaamheden,
  • Automatisering van administratie,
  • Bedrijfsadministratie,
  • Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan,
  • Begeleiding bij opzetten administratie,
  • Begrotingen / prognoses opstellen,
  • Belastingadvies,
  • Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen,
  • Boekhouding,
  • Debiteurenbeheer,
  • Facturering,
  • Financiële administratie,
  • Inkomstenbelasting verzorgen,
  • Jaarrekening opstellen,
  • Loonbelasting verzorgen,
  • Omzetbelasting verzorgen,
  • Online boekhouding,
  • Personeelsadministratie,
  • Salarisadministratie / loonadministratie,
  • Startersbegeleiding,
  • Tussentijdse rapportages / analyses opstellen,
  • Vennootschapsbelasting verzorgen

Diensten voor particulieren

  • Aangifte inkomstenbelasting,
  • Aanvraag toeslagen,
  • Achterstallige administratie verwerken,
  • Online administratie,
  • Particuliere administratie verzorgen

Service

  • ECABO,
  • Gratis kennismakingsgesprek

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeren Parkeren op eigen terrein
  • Afstand tot openbaar vervoer Bij de ingang

Betalingsmogelijkheden

  • Gespreid betalen

  • Vooruit betalen

  • Incasso

  • Contant

Aangesloten bij / Certificering

  • Gecertificeerd door ECABO

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

10 / 10/ 5

Gemiddelde uit 2 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Goede service en zeer persoonlijk. Goed bereikbaar per mail en telefoon en ook is het mogelijk om afspraken te maken in de avond en soms in weekenden. Ze doen gewoon net dat stapje extra.

    5 / 10/ 5

    Goede boekhouder voor een scherpe prijs en erg klantgericht. Ik krijg altijd snel bericht over vragen. Zeker een aanrader vergeleken met andere boekhoudkantoren.