Administratiekantoor KUBUS Apeldoorn in Apeldoorn

Administratiekantoor

Administratiekantoor KUBUS Apeldoorn

Foto en Video (1)

Beschrijving

Administratiekantoor Kubus Apeldoorn is volledig geautomatiseerd en werkt in de basis met de boekhoudsoftware van Yuki Boekhoudsoftware. Het enige wat u als klant met online boekhouden van Yuki nodig heeft is een scanner, een mobiele telefoon, e-mail of Dropbox. Hiermee kunt uw administratie, boekhouding en losse documenten online aanleveren. Kubus Apeldoorn doet vervolgens de rest. Hieronder treft u onze werkwijze.

De administratie was nog nooit zo eenvoudig
Kubus Apeldoorn stelt u in staat om zelf de administratie bij te houden en inzichtelijk te hebben zonder dat u er veel tijd en energie aan hoeft te besteden. Het enige dat u als ondernemer hoeft te doen is de administratie digitaal aan te leveren per mail of via het online Yuki platform. Kubus Apeldoorn controleert en verwerkt uw gegevens vervolgens in het systeem met een streeftijd van 24 uur. Heeft u een rekening bij ING, Rabobank, ABN AMRO of KNAB? Dan kunnen ook uw banktransacties direct worden gekoppeld aan uw digitale administratie. Eenvoudig en snel.

Realtime financieel dashboard
Kubus Apeldoorn geeft u als klant natuurlijk inzicht in uw administratie via het online te benaderen financiële dashboard. Alles wat u wilt weten over geboekte documenten, facturen, uw CRM, rapportages en zelfs archief vindt u terug in het dashboard.

Klaar voor de toekomst
Yuki is niet voor niets de keuze van Kubus Apeldoorn. Yuki is een scan & herken boekhoudsoftware pakket van het eerste uur dat het mogelijk maakt om ingescande documenten tot op de letter nauwkeurig te herkennen en te verwerken in de administratie. Yuki maakt gebruik van de nieuwe wereldwijde standaard UBL, een computertaal die documenten volledig automatisch herkend en is daarmee volledig toekomstbestendig.

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • MKB,
  • Particulieren,
  • Starters,
  • Stichtingen en verenigingen,
  • ZZP

Diensten voor bedrijven

  • Accountancy,
  • Administratieve ondersteuning,
  • Advieswerkzaamheden,
  • Automatisering van administratie,
  • Bedrijfsadministratie,
  • Begeleiding bij aanvraag subsidie,
  • Begeleiding bij bedrijfsoverdracht,
  • Begeleiding bij financiering,
  • Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan,
  • Begeleiding bij opzetten administratie,
  • Begrotingen / prognoses opstellen,
  • Belastingadvies,
  • Bezwaarschriften en beroepschriften opstellen,
  • Boekhouding,
  • Debiteurenbeheer,
  • Detachering administratief personeel,
  • Facturering,
  • Financiële administratie,
  • Inkomstenbelasting verzorgen,
  • Jaarrekening opstellen,
  • Loonbelasting verzorgen,
  • Omzetbelasting verzorgen,
  • Online boekhouding,
  • Overleg met Belastingdienst,
  • Pensioenen (advies en afhandeling),
  • Personeelsadministratie,
  • Salarisadministratie / loonadministratie,
  • Startersbegeleiding,
  • Tussentijdse rapportages / analyses opstellen,
  • Vennootschapsbelasting verzorgen,
  • Verzekeringen (advies en afhandeling)

Diensten voor particulieren

  • Aangifte inkomstenbelasting,
  • Aanvraag toeslagen,
  • Aanvraag (voorlopige) teruggave belastingen,
  • Achterstallige administratie verwerken,
  • Belastingaanslagen controleren,
  • Online administratie,
  • Particuliere administratie verzorgen

Service

  • Diensten aan huis,
  • Fiscount,
  • Geen voorrijkosten,
  • Gratis kennismakingsgesprek,
  • Gratis offerte

Toegankelijkheid

  • Lift aanwezig

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeergarage Bij de ingang

Aangesloten bij / Certificering

  • Branche organisatie Fiscount

Beoordelingen

Nog geen reviews geplaatst