Ar keukenmontage in Haaksbergen

Montagebedrijf

    De Koamscher 39, 7482HK, Haaksbergen

2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 6 beoordelingen

6 Reviews

Ar keukenmontage

Toon nummer
Plan routeKvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 6 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Zo klantonvriendelijk. Had het ooit een go.ede naam, dan is dan al lang niet meer terecht

    1 / 10/ 5

    Wij hebben een koopovereenkomst ondertekend nav een gesprek over onze wensen en een tekening van de medewerkster (Hoa Ha van Bruynzeel keukens Bergen op Zoom). Op dat moment was er sprake van dat het rechtse kastje in de hoek waarschijnlijk niet zou lukken. Daar zouden we geen geld voor terugkrijgen maar we zouden wel een leuk item voor in een gootsteenkastje krijgen. Dat zou echter pas duidelijk zijn als de inmeter zou komen. Als het kastje inderdaad niet zou passen, zou dit netjes afgewerkt worden en zouden we dus nog 2 bruikbare kasten overhouden. We waren tot deze concessie bereid omdat daar meer kastruimte tegenover stond. Dit was op 3-7-2016 bij Bruynzeel keukens in Breda. De dag daarvoor vond onze eerste ontmoeting plaats bij Bruynzeel keukens in Bergen op Zoom. We kwamen oriënteren omdat we een oplossing zochten voor de 3 kasten waarvan de buitenkant begon te splijten (van een hele nieuwe keuken was nog totaal geen sprake). In de eerste instantie heeft ze daarvoor een offerte gemaakt en aan ons voorgelegd. Toen we daar enthousiast over bleken, bleek ze de montagekosten vergeten te zijn. Ze spreken pas van een keuken als er een gootsteen en nog iets verkocht zou worden en dat bleek bij ons niet het geval. Ineens bleek alles honderden euro’s hoger uit te vallen. Toen wij haar vroegen hoe duur we uit zouden zijn als de noodzakelijke elementen toe te voegen om het “een keuken” te maken (dus zonder montagekosten), vroeg ze ons om de dag daarna terug te komen in Breda waar ze dan aan het werk zou zijn (zo’n 80 km retour). Ze vroeg naar ons budget als we voor een volledige nieuwe keuken zou kijken en we hebben gezegd dat als we echt zouden willen, we misschien tot € 15000,- konden gaan. Ze reageerde enthousiast en zei dat ze wel héél erg haar best moet doen om zelfs in die richting te kunnen komen. Het bezoek in Breda verliep verwarrend. Terwijl zij aan het tekenen was, zijn wij herhaaldelijk naar boven verwezen om materialen uit te kiezen. Voor ons was héél lastig te herkennen welke stalen op ons van toepassing waren en uiteindelijk bleek de gekozen kleur niet meer standaard leverbaar te zijn. Hoa zou de daarop volgende dinsdag uitzoeken of ze die toch nog kon leveren. Mijn voorkeur voor een dik aanrechtblad werd afgeraden omdat het aanrecht dan te hoog uit zou komen. We wilden graag stopcontacten bovenaan tegen de bovenkastje welke zij niet meer konden leveren. Als wij die elders zouden aanschaffen, zouden zij deze plaatsen. Uiteindelijk hadden we alles uitgezocht en ging ze alles berekenen. Ze kwam op een totaal uit van meer dan € 16000,- terwijl we naar onze mening helemaal niet zulke uitbundige keuzes hebben gemaakt. Hier schrokken we van gezien haar uitspraak van de dag daarvoor. Prompt kon er ineens € 3000,- af maar dan wel met een ander (goedkoper) aanrechtblad. Pas onderweg naar huis realiseerden we dat we getekend hebben voor dat aanrechtblad wat ze ons eerder afgeraden had omdat dat te hoog zou zijn… Hoa wilde ons een overeenkomst laten tekenen. Wij wilden niet tekenen omdat we hadden vernomen dat er mogelijk meerwerk bij zou komen en dat zou pas duidelijk zijn als de inmeter geweest was. De inmeter kwam echter pas als we de koopovereenkomst getekend hadden wat dus in zou houden dat we in theorie voor een enorm bedrag aan meerkosten zouden komen te staan en dat wilden we niet. We besloten te vertrekken. Even later werden we gebeld, of we terug wilden komen want ze hadden een voorstel (leidinggevende was erbij die bekend is met onze wijk). Meerkosten zijn niet geheel in te schatten maar Bruynzeel was bereid nog meer korting toe te passen zodat het wel héél onwaarschijnlijk zou zijn dat de meerkosten daar bovenuit zouden komen. Het totaalbedrag voor de gehele keuken incl. plaatsing bedroeg € 10500,-. Aangezien we tot de dag daarvoor totaal niet in de veronderstelling waren dat we een nieuwe keuken zouden kopen, hebben we dat geld niet op de plank liggen. Dit hebben we besproken waarop Hoa vertelde dat Bruynzeel een betalingsregeling via Santander biedt. Ook hier zou ze dinsdag achteraan gaan. We hebben de overeenkomst getekend in afwachting van de komst van de inmeter. De inmeter (Hiep genaamd) kwam op 9-7-2016 en liet er geen twijfel over bestaan dat wat Hoa had getekend, helemaal niet mogelijk is in onze keuken! Inhoudelijk ging hij daar verder niet op in want het was aan de verkoper om het ontwerp daarop aan te passen, duidelijk was wel dat het over meer ging dan alleen dat derde kastje in de hoek was inderdaad niet mogelijk bleek. De middelste kast (de koelkast) kon ook niet! Na een aantal dagen niets vernomen te hebben belde ik om te vragen hoe het nu zat. Ik kreeg ene Jeroen aan de telefoon die even de tekening erbij pakte en zei dat het wèl kan. Ik heb hem verteld dat als er dingen niet kunnen, ik graag inspraak wil in wat er dan gaat gebeuren. Weer een aantal dagen later belde de inmeter, hij was een aantal dingen vergeten te meten en kwam deze alsnog opmeten. Na weer een tijd niets te hebben gehoord, zijn we naar Bruynzeel (Bergen op Zoom) toegegaan (23-7-2016). Die dinsdag waarop Hoa Santander en het gekozen materiaal uit zou zoeken (of dat toch nog geleverd kon worden), was dus al enige tijd geleden en daar hebben we niets over vernomen. Het zat ons absoluut niet lekker. We waren bang dat er al dingen besteld zouden zijn zonder overleg met ons over hoe het dan zou worden. De brief met de leverdatum was immers al binnen… Hoa was in gesprek en we werden te woord gestaan door een getinte man wiens naam ik niet weet. Hij begreep onze bezorgdheid en verzekerde me dat er nog niets besteld was. Hij stelde voor een mailafspraak met Hoa in te plannen. Ze zou ons die komende dinsdag mailen maar die mail bleef uit. Enkele dagen daarop belde ze en vertelde ze dat het hoofdkantoor er nog naar moet kijken, daar wordt alles gecontroleerd. Op 27-7-2016 belde Hoa. Ze snapte er helemaal niets van. Of ik zelf nog eens wat maten op wil meten. Desnoods zou ze zelf wel langskomen met haar leidinggevende en nog iemand (3 personen in totaal). Ze zou ze dag daarop bellen om af te spreken en dit is nooit gebeurd. Op 6-8-2016 hebben we zelf contact opgenomen omdat we maar niets hoorden. Hoa was verbaasd dat wij niet wisten dat ze niet meer langs zouden komen, ze dacht dat ze aan ons had laten weten dat dat niet meer nodig was. Er was namelijk een oplossing! Vervolgens is er afgesproken op 13-8-2016 bij Bruynzeel in Bergen op Zoom op de oplossing te bespreken. Hun oplossing bleek dus het gehele blok met de 3 kasten 10 cm naar voren te halen. Dan zouden de koelkast en oven/magnetroncombi passen. Waar echter geen rekening mee gehouden is, is dat direct daarachter de deur van de kelderkast zit. Áls die al open zou kunnen, zou het absoluut geen gezicht zijn. Hier gingen we dus niet mee akkoord. We hebben onze twijfel uitgesproken en onze wens om van de keuken af te zien. We hebben dit gesprek opgenomen met een mobiele telefoon en het geluidsfragment bijgevoegd. Hierin is te horen dat Hoa het zou bespreken met haar leidinggevende en geen problemen voorzag om de opdracht te annuleren. Wij waren opgelucht. De keuken was niet meer dan een blok aan ons been geworden en nu konden we verder met ons leven. Nu de keuken niet doorging, hebben we alle opties op een rij gezet. De kast is echter nog steeds gespleten… We hebben ons voor laten lichten door de Hypotheker en een makelaar en willen dit huis gaan verkopen. Er is alleen nooit een echte bevestiging van Bruynzeel gekomen dan die leidinggevende akkoord was. We wilden nog wel zeker weten dat de keuken niet door zou gaan voordat het huis in de verkoop gaat omdat de financiële gevolgen anders niet te overzien zijn. Op 25-8 belde ik Bruynzeel en kreeg ik te horen dat Hoa in gesprek was, of ik de volgende dag rond 10 uur terug kon bellen. Dat heb ik gedaan en wéér bleek ze in gesprek. Ze zou mij terugbellen maar dat liet mijn werk niet toe. Ik liet mijn partner terugbellen waarop hij te horen kreeg dat er over 20 minuten overlegd zou worden met een collega en dat ze daarna erop terug zou komen. Het overleg met haar leidinggevende over het annuleren van onze keuken moest duidelijk nog plaatsvinden. Na anderhalf uur heeft hij zelf gebeld omdat we niets hoorden en bleek Hoa weer in gesprek te zijn. Na een half uur kreeg hij haar te pakken en zei ze dat collega’s oplossingen aan het bedenken waren. Daarop zei hij dat wij de keuken helemaal niet meer willen waarop zij hem in de wacht gezet heeft voor zo’n 5 minuten. Bij terugkomst zei ze dat ze de oplossingen aan ons wilde laten zien of dat we de keuken mee kunnen nemen naar het volgende huis. Toen mijn partner aangaf dat hij de keuken geannuleerd wil hebben, kreeg hij te horen dat dat niet kan. Uiteindelijk heb ik Hoa ook nog gesproken en heeft ze bevestigd dat ze de keuken zoals geschetst op de tekening, niet kunnen leveren. Ze weigeren de opdracht te annuleren zonder kosten. Samenvattend kan Bruynzeel dus niet de keuken leveren waar wij mee akkoord gegaan zijn. We willen geen keuken van Bruynzeel meer en waren in de veronderstelling dat na het gesprek met haar leidinggevende de opdracht kosteloos geannuleerd zou worden. Van het begin af aan hadden wij bouwtekeningen van het huis mee en gaf Hoa meerdere keren aan dat het wel goed zou komen terwijl wij haar op die hoek wezen. Tussentijds bleek Bruynzeel ook geen betaling in termijnen via Santander meer aan te bieden (er is geen alternatief geboden).

    1 / 10/ 5

    Bedrijf is zeer star Totaal geen flexibiliteit

    1 / 10/ 5

    Gisteren een keukenla besteld in Barendrecht. Keurig geholpen. Het gaat om een Universeel aanpasbare metaprojectia 60 cm. Levertijd? 2 maanden!!!!!. Is er nou nergens in Nederland of elders een lade in voorraad?

    1 / 10/ 5

    Beste mensen van bruynzeel.Ik heb in 2011 maart een deurrolhor Bruynzeelplisse maat 199x98cm gekocht bij gamma amsterdam zuidoost al tweemaal is het koord gebroken van de roldeur heb Bruynzeel gebeld deze werknemer zij sorry maar wij kunnen deze niet maken want het komt machinaal uit de machine dus zij hij dikke pech voor uw deze hordeur kost wel 100euro voor mijn is dat veel geld ik vindt dat geen servies van Bruynzeel. Bruynzeel heeft wel een nieuw koortje gestuurd naar gamma, zodat ik het kon maken. Maar dat is niet te doen gamma zuidoost zegt komt uw maar hier na toe dan proberen we uw te helpen dat heet wel servies ik heb veel producten van Bruynzeel was altijd te vrede toe nu met de hordeur DIT IS GEEN SERVIES.MEN VERTELDE OOK DAT ZE NIET MEER GEMAAKT WORDEN 21-03-2014.

    1 / 10/ 5

    met de zogenaamde korting loop je in de ,,val