Assurantiehuis Vanderveen BV in Apeldoorn

Verzekering

9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 100 beoordelingen

100 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Assurantiehuis Vanderveen BV

Foto en Video (4)

Beschrijving

HET ASSURANTIEHUIS Vanderveen BV / Assurantiesite.nl specialist in schadeverzekeringen. Het Assurantiehuis bestaat al sinds 1927 en is vooral in Apeldoorn en omgeving bekend geworden als dé specialist op het gebied van autoverzekeringen.
Welke zekerheden geven wij u?

polis inzage voor 10 dagen zonder verplichting
betalen kan gewoon na ontvangst van de polis of via automatische incasso
wij zijn aangesloten bij klachteninstituut Kifid
een aanvraag wordt dezelfde of eerst mogelijke werkdag bevestigd

Onze risicodragers zijn uitsluitend en alleen de bekende A-merk verzekeraars in Nederland.

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • Particulieren

Type dienstverlener

  • Tussenpersoon

Diensten

  • Afsluiten verzekering,
  • Afwikkeling schade,
  • Assurantieadvies / verzekeringsadvies,
  • Bestelautoverzekering,
  • Bromfietsverzekering,
  • en veel meer,
  • mobiele apparatuur verzekering,
  • Motorverzekering,
  • offerte online bekijken,
  • online verzekering afsluiten,
  • Opzeggen verzekering,
  • Risicoanalyse,
  • Sportautoverzekering,
  • sportuitrustingverzekering,
  • Wijzigen verzekering

Verzekeringen voor particulieren

  • Annuleringsverzekering,
  • Autoverzekering,
  • Bootverzekering / watersportverzekering,
  • Brandverzekering,
  • Bruiloftverzekering,
  • Caravanverzekering,
  • Fietsverzekering,
  • Glasverzekering,
  • Inboedelverzekering,
  • Kampeerautoverzekering / camperverzekering,
  • Letselschade verzekering,
  • Levensverzekering,
  • Motorrijtuigenverzekering,
  • Oldtimerverzekering / klassieker verzekering,
  • Opstalverzekering / woonhuisverzekering,
  • Overlijdensrisicoverzekering,
  • Rechtsbijstandverzekering,
  • Reisverzekering,
  • Schadeverzekering / ongevallenverzekering,
  • Telefoon verzekering,
  • Uitvaartverzekering / begrafenisverzekering

Verzekeringen voor bedrijven

  • Bedrijfsautoverzekering / wagenparkverzekering,
  • Bedrijfsgebouwenverzekering,
  • Bedrijfsschadeverzekering,
  • Collectieve zorgverzekering,
  • Horecaverzekering,
  • Inventaris- en goederenverzekering,
  • Werkmaterieelverzekering

Service

  • AFM,
  • Gratis offerte,
  • Kifid

Toegankelijkheid

  • Begane grond,
  • Gehandicaptenparkeerplaats,
  • Honden toegestaan

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeergarage Minder dan 5 minuten lopen
  • Parkeren eigen parkeerterrein
  • Afstand tot openbaar vervoer Minder dan 5 minuten lopen

Betalingsmogelijkheden

  • Contant

  • Incasso

Aangesloten bij / Certificering

  • Gecertificeerd door AFM
  • Overig Kifid

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 100 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    1.5 / 10/ 5

    Helaas roepen over normale verzekering en normale premie'sHeb offerte mogen ontvangen ze zijn ondanks verhoging van 70% bij mijn eigen verzekering nog duurder we moeten wel eerlijk blijven als je klanten wil trekken.

    Reactie van het bedrijfGeachte heer de Bruijne,

    U had bij ons een offerte opgevraagd voor een taxiverzekering. Voor taxi's kunnen wij momenteel een aanbieding doen van verzekeraar ASR, Avero en de Vereende. Zoals u wellicht weet is het momenteel niet eenvoudig om taxi's te verzekeren. Vorig jaar was het nog moeilijker om een taxi te verzekeren. In uw situatie kwam de offerte niet voordelig uit en dat vinden wij natuurlijk ook jammer. Bij een aantal collega bedrijven van u kwam het voorstel wel interessant uit en bij weer andere hetzelfde.

    De premies worden niet door ons vast gesteld maar door de eerder genoemde verzekeraars. Wij proberen alleen het beste voor u op te zoeken.

    Wij vinden het dan ook jammer dat u een negatieve beoordeling geeft op een offerte die wij u geheel vrijblijvend hebben aangeboden.

    5 / 10/ 5

    één woord is voldoende: SERVICEReeds 48 jaar klant bij dit kantoor. Natuurlijk onderzoek je wel eens of het anders, beter of goedkoper kan. Ondanks de ronkende reclames van de direct-writers kan men nog steeds lang niet qua kwaliteit én qua prijs tegen dit kantoor op.

    5 / 10/ 5

    Snelle, adequate communicatieAls speler tussen mij en een grote verzekeringsmaatschappij doet dit bedrijf precies wat ik van een "tussenpersoon" verwacht: de service op mijn maat snijden en persoonlijk maken!

    5 / 10/ 5

    Goed, snel en duidelijke communicatie!Heel prettig, snel en kundig. Bedankt Danny!

    5 / 10/ 5

    perfectzeer vriendelijk en deskundig

    5 / 10/ 5

    snel en deskundig geholpenSnel en goed geholpen door assurantiesite telefonisch op werkdag goed bereikbaar.

    5 / 10/ 5

    Goede service, klantbelang gaat voor!fijn contact gehad met de Assurantiesite,

    kundige mensen en klantbelang gaat voor!

    5 / 10/ 5

    Perfect geholpen: goede service en prettige communicatieIk ben altijd prettig en snel geholpen met mijn autoverzekering en scooterverzekering door Danny. Alles was binnen no time geregeld voor een goede prijs. Thanks Danny!

    5 / 10/ 5

    Snel en uiterst vriendelijkBen al een aantal jaren bij assuratiesite.nl verzekerd met mijn motor (Piaggio MP3) wilde nu wijziging in verzekering, gebeld: werd snel opgenomen, (zonder bv eerst een keuemenu) en dus goed bereikbaar. Daarna per email snel de aangepaste tarieven gekregen en geregeld. Gewoon een heel plezierig en klant gericht bedrijf !

    3.5 / 10/ 5

    Vriendelijk en behulpzaamBen serieus genomen en gelijk geholpen

    5 / 10/ 5

    Super geholpenMeteen iemand aan de lijn geen computer ging snel goede ervaring

    5 / 10/ 5

    Danny is een prima kerel !!Ik ben geholpen door Danny zeer goede communicatie, snelle antwoord, meedenkend en zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden over de geboden service!

    5 / 10/ 5

    Prima geholpen met mijn niet alledaagse voertuigverzekering.Snelle correcte en duidelijke communicatie.

    5 / 10/ 5

    Uitstekende service!Wanneer ik een verzekering nodig heb of iets gewijzigd moet hebben dan bel ik even en wordt er altijd snel opgenomen. De service is erg goed en zeer vriendelijk en ze weten wat ze aan het doen zijn.

    5 / 10/ 5

    Als je goed voor hun bent zijn ze beter voor jouHad door kleine thuis/werk probleem.was er een betaling niet van de rekening gegaan. Kreeg ik boete op de mat. Toen ging assurantie op onderzoek bleek ik verzekering te betalen waar ik het voertuig al tijdje niet meer had en was op 1 voertuig dubbel verzekerd.. door mijn goeie betalingen. Hebben ze voor mij de boete aangevochten.

    Vandaag te horen gekregen dat de boete is kwijt gescholden

    5 / 10/ 5

    Prima serviceZeer snelle reactie en perfecte service.

    5 / 10/ 5

    Danny goeie gastLeuk familiebedrijf

    4.5 / 10/ 5

    Vriendelijk te woord gestaan en snel geholpenSnel geholpen na een fout van de verzekeraar.

    4.5 / 10/ 5

    Ik vond het goedSnel en goede prijs

    0.5 / 10/ 5

    Zeer slechte afhandelingNa 20 jaar Premie betalen nu voor de 1e maal een schade indienen en vervolgens een schandalig lage vergoeding terug krijgen.

    DIt is een zeer slechte tussenpersoon!!! Geen enkele inzet voor zijn klant. Doet niets voor zijn klanten alleen mailtjes doorsturen van klant naar verzekering en andersom.

    Spaar je premie en los daar je schade mee op!!

    Reactie van het bedrijfGeachte heer,

    Wij vinden het spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening omdat u verwacht had een hogere schade uitkering te ontvangen van de verzekeringsmaatschappij, voor de schade aan uw actioncam.

    Graag willen wij u informeren dat wij, als tussenpersoon/adviseurs, geen schades behandelen, noch beoordelen of de hoogte daarvan bepalen. Een verzekering is tenslotte een contract tussen een verzekeraar en u. Wij zijn er, voor u, om u te adviseren, u te begeleiden bij een schade en u te wijzen op uw rechten en mogelijkheden.

    Nadat een verzekeraar een schade heeft behandeld en deze is niet volgens uw verwachtingen afgewikkeld is, dan zijn wij er voor u, om uw verwachting kenbaar te maken bij de verzekeraar en in dit geval, te vragen om een aanvullende betaling (zou er helemaal geen uitkering gedaan zijn, dan hadden wij de mogelijkheid om te vragen naar een coulance schade uitkering). Dit alles hebben wij voor u gedaan en wij hebben u daarvan op de hoogte gebracht.

    De verzekeraar bleef echter bij het standpunt en deed geen aanvullende betaling. Naar aanleiding van onze berichten waarin wij, uw ongenoegen kenbaar maakte, heeft de verzekeraar, van de meldingen een officiële klacht gemaakt, dit conform de wettelijke regels, zie hiervoor de pagina KIFID.nl (Klachten Instituut Financiële Dienstverlening). De verzekeraar had hierop gereageerd en het antwoord hadden wij dan ook 1 op 1 naar u doorgestuurd. De verzekeraar gaf aan dat ze een actioncam in 3 jaar afschrijven, dit volgens de polisvoorwaarden. Nu u een reactie heeft, heeft u de mogelijkheid om deze hele zaak voor te leggen bij KIFID, zoals wij in onze email reeds hadden medegedeeld. Ook in dit traject willen wij u begeleiden. Een uitspraak van KIFID wordt vrijwel altijd opgevolgd. Helaas hebben wij van uw kant geen reactie op dit advies gekregen. Wenst u alsnog verdere stappen te nemen, dan vernemen wij dat graag.

    5 / 10/ 5

    Persoonlijke service, afspraken worden altijd nagekomen en goede prijskwaliteitverhouding!Inmiddels steeds meer verzekeringen bij jullie lopen. Dit zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden. Er wordt meegedacht en het gevoel dat je een nummertje bent gaat hier niet op!

    4.5 / 10/ 5

    Goede serviceGeholpen door Danny. Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam. Zeer tevreden over de geboden service!

    5 / 10/ 5

    uitmuntendSuper goede snelle service,professioneel,vriendelijk en heel snel antwoord

    4.5 / 10/ 5

    Goed serviceDanny heeft erg zijn best gedaan om de overstap naar andere verzekering goed te laten verlopen.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenIk had een aantal specifieke wensen en Danny heeft net zo lang doorgezocht tot hij een verzekering had die aan al mijn wensen voldeed

    Ik had vantevoren best veel vragen en die zijn steeds snel en netjes beantwoord

    Daarom een dikke 10 van mij

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij zijn op een zeer bekwamen en tevreden manier geholpen,bij schade afhandeling.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenSnelle reactie en vriendelijk. Goede uitleg en omschrijving.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenAlleen maar positief ervaren

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldErg tevreden met de geleverde service

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDacht na het verkopen van me auto dat me schadevrije jaren weg zouden zijn.
    Gelukkig kreeg ik te horen dat ze me verzekering 3 jaar kunnen bevriezen.
    Top jongens ! ! !

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenAl geruime tijd onze opstalverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenAl geruime tijd mijn autoverzekeringen geregeld via Assurantiesite.nl en daar zeer tevreden over!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenWe hebben al geruime tijd onze inboedelverzekering geregeld via Assurantiesite.nl en we zijn daar zeer tevreden over!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoede tussenpersoon, denkt met u mee

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenIk ben al 8 jaar zeker klant bij deze tussen persoon en is de beste die ik ooit gehad heb. Ik voel me hier geen nummer en als ik bel weten ze gelijk met wie ze spreken en wat er allemaal loopt en doen altijd een goed aanbod dus erg goed op de persoon en zijn wensen gericht en dat maakt de assurantiesite voor mij uniek.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenGeholpen door Danny.
    Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam.

    Uiterst tevreden over de geboden service!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAssurantiesite helpt mij elk jaar weer met het uitzoeken van de juiste autoverzekering voor de beste prijs.

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwacht"Piaggio MP3 verzekeren lastig? Bij ons niet, wij regelen de verzekering voor je" Dat is jullie advertentie online!
    De praktijk is helaas anders.... verzekering met clausule waar ik niets mee kan, ondanks terugkoppeling hierover toch gewoon met deze clausule verzekerd. Na telefoontje hierover nu een werkweek later nog steeds geen reactie behalve het standaard mailtje kort na ons gesprek!

    Reactie van het bedrijfGeachte heer,
    Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, waarvoor onze dank. Graag kijken wij voor u wat de best passende oplossing is. Uw motor is verzekerd bij verzekeraar Europeesche. Deze verzekeraar zet helaas de clausule voor diefstal preventie op de polis. Dit heeft te maken met het merk en type motor dat u heeft. U gaf aan dat u de motor met een grondanker vast zet en ook nog eens 2 sloten gebruikt. Om deze rede hebben wij bij de verzekeringsmaatschappij gevraagd of de clausule eraf kan, zodat de polis voldoet aan uw wensen. Een reactie hebben wij helaas nog niet ontvangen. Wij herinneren de verzekeraar hier net zo vaak aan totdat wij een antwoord hebben.

    Naar aanleiding van het telefonisch onderhoud van 5 september hebben wij u een toelichting gegeven, tevens hebben wij u een email gestuurd met een offerte van een andere verzekeringsmaatschappij die wel aan uw wensen voldoet. U mag nog steeds gebruik maken van deze aanbieding.

    Via email nemen wij deze ochtend contact met u op om een de mogelijkheden door te nemen en zo de best passende oplossing aan te bieden.

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarNooit een kentekenplaatje ontvangen, ook waren de medewerkers erg brutaal behalve Alex super aardige vent.

    Reactie van het bedrijfGeachte Badr Qassabi,

    Hiermee komen wij terug op uw beoordeling, wij waarderen het dat u uw mening kenbaar wilt maken.

    U geeft aan dat u geen kentekenplaatje heeft ontvangen. Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren. Daarom hebben wij het een en ander uitgezocht. Het kentekenplaatje wordt verzonden door een externe partij, de verzekeraar, helaas hebben wij geen invloed op de verzending. Wanneer een poststuk niet aankomt dan melden wij de verzekeraar dat er een nieuw plaatje verstuurt moet worden.

    U had bij het aanvragen op 15-08-2018 het huisnummer 8 opgegeven. Helaas nam u pas 2 weken later op 30-08-2018 contact met ons op. U gaf aan dat u niet op nummer 8 woont maar 8 met een toevoeging.

    Helaas heeft u ons geen mogelijkheid gegeven om het voor u op te lossen. Wij konden dus geen service verlenen. U wenste de verzekering per ingangsdatum te laten vervallen. Dit recht heeft u en dat hebben wij voor u gedaan.

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringOok ondanks het feit dat dit bedrijf echt een scherpe premie kan aanbieden, zal ik dit bedrijf niet aanbevelen: wat bij een ander zelfstandig digitaal aangepast kan worden zonder enkele moeite, kost bij dit bedrijf ten eerste enorme moeite en ten tweede, alleen bij een fout te corrigeren (verwerking verhuizing door hen), wordt het gehele polis omgegooid en zonder uw zeggen opnieuw berekend met rond €10,- extra voor de wijziging huisadres, wat ik totaal schandalig vind. De App werkt niet naar behoren, dit jaar heb ik gekampt met hetzelfde probleem wat vorig jaar niet is geholpen, blijkbaar. Bij het melden van dit is dus onterecht mijn polis gewijzigd en ook ondanks het feit dat ik al alweer 1 schadevrije jaar extra heb, dus meer korting zou moeten ontvangen, is mijn premie omhoog gegaan!
    Ik boet dus als klant voor het feit dat ik alleen een fout in het systeem gemeld heb middels dat er de verhuizing in app niet sinds vorig jaar verwerkt was....zo'n gedoe krijgt u ermee. Mij verbaast het dat dit nog bestaat terwijl het probleem al vorig jaar is aangekaard en als een bekend probleem erkend.
    Ik voel me als een gestrafte klant met die opnieuw berekende polis wat ik niet naar vroeg, gewoon automatisch, en omhoog!
    Eerste keer dacht ik, OK, een probleem, maar de tweede keer hetzelfde, sorry.

    Reactie van het bedrijfGeachte L. uit Bleiswijk,
    Wij zijn voor u uw adviseur en wij proberen dan ook voor u een goede oplossing te zoeken. De verzekeraar Voogd en Voogd heeft naar aanleiding van uw correctie in hun digitale polismap een wijziging uitgevoerd en daarbij kosten in rekening gebracht. Wij zijn ook niet blij met deze handelswijze en wij hebben dan ook Voogd en Voogd verzocht deze kosten terug te draaien. Zodra wij een reactie hebben komen wij hierop terug. Premie verhogingen worden niet door ons uit uitgevoerd maar door de verzekeringsmaatschappijen. Naast deze verzekeraar werken wij met nog circa 20 verzekeringsmaatschappijen. Wij bieden u dan ook graag een verzekering van een andere verzekeraar aan.
    ***update 17-09-2018*** de kosten zijn door de verzekeraar terug geboekt op 6 september 2018

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenik wilde bij centraal beheer waar ik al mijn verzekeringen heb afgesloten ook een verzekering voor de canta afsluiten ik kreeg ten antwoord dat deze geen invalide voertuigen meer wilde verzekeren , dus ben ik op zoek gegaan via internet en heb verschillende verzekeringen bekeken dit is niet iets wat ik dagelijks doe maar gelukkig kwam ik u verzekering tegen en heb toen gelijk een aanvraag voor de verzekering van de canta ingediend , vandaag maandag ik heb het zondag aangevraagd maar vandaag heb ik de tijdelijke bevestiging gekregen over de aanvraag hopelijk dat deze word goed gekeurd dan zou ik kunnen gaan oefenen ergens waar geen mensen auto,s of wat dan ook rijden en lopen want de scoutmobiel heb ik jaren maar de canta zal ik moeten oefenen en dat kan nu nog niet omdat deze nog niet verzekerd is . dus hoop dat het goed gekeurd word zodat hij eerst naar de garage kan voor een controle beurd en dan veel oefenen . ik ben blij dat ik deze heb gevonden en dat hij misschien al binnen een paar dagen verzekerd is met plaatje en al

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldTevreden over de dienstverlening. Duidelijke, begrijpelijke informatie en vertrouwen om weer een beroep te doen op jullie ondersteuning.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldEr was een probleem met het afwikkelen van een schade aan derden en dat is perfect opgelost.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenHelder communicatie, snel en altijd goed bereikbaar. Uitstekende service!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenZeer snelle en adequate reactie op mijn vragen.
    Zeer klantgericht; complimenten!

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldMedewerkers communiceren helder en denken mee voor een oplossing. Op problemen worden alternatieven geboden.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenHeldere uitleg, goede snelle service, neemt veel uitzoekwerk uit handen.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldFirma Van der Veen is al tientallen jaren tot volle tevredenheid onze verzekeringen adviseur.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldErg behulpzaam. Snelle reactie.