Baderie Kraus Installatietechniek in Zutphen

Installatiebedrijf

7.9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 9 beoordelingen

9 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Baderie Kraus Installatietechniek

Foto en Video (8)

Bekijk alles

Beschrijving

Welkom

Al meer dan 30 jaar is Kraus Dakwerk en Installatietechniek een vertrouwd adres voor degelijk vakwerk op het gebied van zowel elektrotechnisch installatiewerk, ambachtelijk loodgieterswerk, dakwerk en cv onderhoud.
Kraus werkt niet alleen voor particulieren en bedrijven, maar ook voor woningstichtingen en tevens neemt het bedrijf veel renovaties voor zijn rekening.
Waarmee het bedrijf dus het complete brede spectrum van de installatietechniek bestrijkt.

Tevens heeft Kraus een prachtige Baderie showroom van 500m2.
Bij Baderie Kraus bent u dus ook op het juiste adres voor al uw wensen op sanitair gebied, voor zowel uw nieuwe badkamer als toiletruimte.
Samen met u maakt Baderie Kraus de keuzes die passen binnen uw wensen en uw budget.

Met veel gevoel voor het vak zorgen de deskundige medewerkers van Kraus dat u een passend advies krijgt en de werkzaamheden optimaal worden uitgevoerd.

Graag verwelkomen wij u in onze showroom.

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • Particulieren

Diensten

  • Designradiator,
  • Dornbracht,
  • Installatie,
  • Onderhoud,
  • Radiator,
  • Reparatie

Merken

  • Geberit,
  • Grohe,
  • Jaga,
  • Sphinx,
  • Vasco,
  • Villeroy & Boch,
  • Wisa

Service

  • 24-uurs service,
  • Baderie,
  • Geen voorrijkosten,
  • Gratis offerte,
  • Uneto-Vni

Toegankelijkheid

  • Begane grond,
  • Gehandicaptenparkeerplaats,
  • Honden toegestaan,
  • Toegankelijk voor rolstoelen

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeergarage Minder dan 5 minuten lopen
  • Parkeren op straat Bij de ingang
  • Afstand tot openbaar vervoer Minder dan 5 minuten lopen

Betalingsmogelijkheden

  • Contant

  • Pin

Aangesloten bij / Certificering

  • Vakvereniging Uneto-Vni
  • Branche organisatie Baderie

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

7.9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 9 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Vakkundig, betrouwbaar bedrijf, denken mee en zijn altijd bereikbaar, aaardige mensen ;prettig commuvakkundig en betrouwbaar bedrijf, denken mee en zijn altijd bereikbaar,
    prettig in de communicatie (aardige mensen !)

    Niet alleen mijn CV installatie (nieuwe ketel en aanverwanten) ook radiatoren , dakwerk (na de storm) en hemelwaterafvoer-allerlei de basis van mn Groene Dak en diverse onderhoud Deze mensen zijn van alle markten thuis. ik hoef gelukkig nergens anders naar op zoek en hoop klant te mogen blijven Je kan goed merken dat ze goed op elkaar zijn afgestemd dat is ook belangrijk !

    1 / 10/ 5

    Slechte ervaring. Komen hun afspraak niet na in combi met nonchalante communicatieVandaag zou er een radiator geplaatst worden. 1 Dag werk, starten om 7.30u. Vanavond zou ik met een groep in deze ruimte kunnen werken.
    Gisteravond 3 ruimtes ontruimd om het plaatsen mogelijk te maken en een dag vrij gepland vanwege werken vanuit huis. Wel 2 externe afspraken in de ochtend.
    Uiteindelijk staat om 8.50u, na een telefoontje van mij, de monteur op de stoep zonder spullen. Heeft eerst een andere spoedklus. Wordt later op de dag dat hij komt. Krijgt de klus vandaag sowieso niet af. Dus de afspraak wordt afgeblazen! Ik heb inmiddels mijn eerste afspraak moeten afzeggen.

    In telefonisch contact eerst geen tot uiteindelijk weinig begrip vanuit Kraus eerder een aanzet tot discussie.
    Nu komen ze pas in de 3e week van januari de radiator plaatsen. Hun probleem wordt mijn probleem.

    Dat betekent voor mij nog een dag met inkomstenderving en nog 3 weken extra zonder verwarmingsmogelijkheid.
    Het gemak waarmee een afspraak zonder correcte communicatie wordt gewijzigd vind ik totaal ongepast.
    Kraus ervaar ik in deze als onbetrouwbaar en niet klantgericht.

    3.5 / 10/ 5

    BetrouwbaarZeer prettig en vakkundig personeel alleen vervelend dat er weer een lekkage in onze 10 jaar geleden prima badkamer lijkt op te treden.

    Reactie van het bedrijfGoedemiddag,
    Wij zijn op dit moment niet op de hoogte van een lekkage van uw badkamer.
    Mocht er inderdaad een lekkage zijn, dan vragen wij u om even contact met ons op te nemen.
    Met vriendelijke groet,
    Team Kraus

    5 / 10/ 5

    Zeer tevredenheldere afspraken en uitgevoerd zoals afgesproken

    4.5 / 10/ 5

    Al jaren tevreden!Goede service, jong, maar kundig en beleefd personeel.

    4.5 / 10/ 5

    Altijd vriendelijk en vlotte monteur.We hebben een onderhoudsabonnement waardoor jaarlijks onderhoud van de cv plaatsvindt. Wel opmerkelijk is dat dat onderhoud elk jaar een maand later plaatsvindt dan het voorafgaande jaar.

    3 / 10/ 5

    VoldoendeWe kennen elkaar al hee lang. Dat we nog met jullie in zee gaan zegt dat we nog steeds vertrouwen hebben in Kraus.

    Echter zijn er meerdere gevallen bekend de laatste jaren die voor verbetering vatbaar zijn.
    Als ik hoor dat ‘s maandags alle opdrachten (nog) op een stapel liggen te wachten waar eenieder er 1 uitpikt, doet me huiveren. Reden: jullie hebben nog steeds niet geïnvesteerd in automatisering van dit soort zaken.

    Zo ook bijv. waar een monteur zich bevindt. Of dat een client, met een nauwkeurigheid van ca. een half uur, vooraf informatie ontvangt hoe laat een monteur kan worden verwacht.

    Sommige collega’s, die dit al wel voor elkaar hebben, zullen jullie steeds meer concurrentie aan gaan doen.

    Denken in 2019 nog zaken te kunnen zoals in de jaren 90, Kost je de kop.

    5 / 10/ 5

    professioneel, klantgericht denkenplezierige beschaafde mensen

    4 / 10/ 5

    In 1 zin: Prijs-/ kwaliteitsverhouding is heel goed.Onze (kritische) opmerkingen:
    1. Beoordelingsformulier is niet breed genoeg (onder ander alleen 1 keuze mogelijkheid bij de vraag van "welke werkzaamheden .... " en niet professioneel genoeg (de 'kern' vragen ontbreken), met andere woorden het geeft niet echt aan wie of hoe goed Baderie Kraus is;
    2. Er is geen ruimte voor suggesties, klachten en/of aanvullende beoordeel- punten, wel ruimte voor onze ervaring in 1 (een) zin;
    3. Gegevens alleen voor een bedrijf. Waarom niet voor klanten als ons?;
    4. Mijn beleving: persoonlijk advies is de laatste tijd minder geworden dan voorheen. Er is ook weinig 'nazorg'. Er is geen snel antwoord op vragen (per e-mail) van een klant. Gevolg van weinig tijd en te veel werk?;
    5. Oordeel naar aanleiding van het invullen van deze summiere beoordeling is een 8. Onze BELEVING is minstens een 9. Vreemd?!. Voorstel: verbeter dit beoordelingsformulier;
    6. Wij wensen jullie veel succes en werkplezier in de toekomst!