Baderie Lemmerlijn in Margraten

Sanitair

4.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 3 beoordelingen

3 Reviews

Baderie Lemmerlijn

Foto en Video (20)

Bekijk alles

Extra gegevens

fax

Toon nummer

Beschrijving

Baderie Lemmerlijn is een echt familiebedrijf sinds 1969. We zijn gespecialiseerd in het renoveren van badkamers en toiletten. Ook het vervangen van uw cv ketel of radiatoren kunnen we voor u uitvoeren. neem gerust kontact met ons op of bezoek onze royale showroom.

Badkamer; Maastricht; badkamer; Margraten; Gulpen; Eijsden; Cadier en Keer; Valkenburg; Berg en Terblijt; Geleen; Badkamer Kerkrade; Vilt; Heerlen; Landgraaf; Brunssum; Sittard; Stein; Beek; Meerssen.

Overige informatie

Doelgroep

  • Particulieren

Diensten

  • Onderhoud,
  • Ontwerpen

Producten

  • Accessoires,
  • Bad,
  • Bidet,
  • Designradiator,
  • Douche,
  • Douchebak,
  • Douchewand,
  • Ligbad,
  • Radiator,
  • Regendouche,
  • Spiegel,
  • Urinoir,
  • Verwarming,
  • Wastafel

Merken

  • Bette,
  • Emco,
  • Geberit,
  • Grohe,
  • Hansgrohe,
  • Keuco,
  • Sphinx,
  • Vasco

Service

  • Techniek Nederland

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeren op straat Bij de ingang
  • Afstand tot openbaar vervoer Minder dan 5 minuten lopen

Betalingsmogelijkheden

  • Pin

  • Contant

  • Contactloos betalen

Aangesloten bij / Certificering

  • Branche organisatie Techniek Nederland

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

4.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 3 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Na de showroom gezien te hebben, vroegen we om een adviesgesprek. We gaven aan dat het een nieuwbouw woning betreft. De desbetreffende mevrouw had geen tijd. Ze verwees ons naar een collega. Nadat mijn man wat uitleg had gegeven, gaf ze aan dat ze geen nieuwbouw doen. Maar niet iedereen bouwt tot het eind met een aannemer!!! Ook deze desbetreffende mevrouw was ingehuurd om maar totaal geen euro's te verdienen. Ze had ons kunnen adviseren over de indeling van onze badkamer, over meubels en sanitair uitleg kunnen geven. Maar nee hoor, bot, niet communicatief en totaal geen betrokkenheid tot de zaak. Wie was nu hier de klant?

    5 / 10/ 5

    Ik heb contact gehad over bovenstaande beoordeling met de betreffende mensen en uitgelegd dat wij volgens de Belgische wet in Belgie geen werkzaamheden mogen verrichtten omdat wij daar geen vestiging hebben. Ik heb aangegeven dat ik het betreur dat ze een met een ontevreden gevoel naar huis zijn gegaan. Ze waardeerde mijn reactie. Paul Lemmerlijn Baderie Lemmerlijn

    1 / 10/ 5

    Op advies van een kennis zijn we naar de Baderie in Margraten geweest. Wat een teleurstelling. Bij aankomst werd ons al meteen gezegd dat advies niet mogelijk was omdat de zaak nog maar anderhalf uur open was. We zeiden dat dat geen probleem was en we dan misschien een nieuwe afspraak op een ander tijdstip konden inplannen. Toen werd ons gevraagd waar we woonden. We vertelden dat we in België aan het bouwen waren. Dan konden ze niks voor ons betekenen. De contracten van de aannemers daar klopten namelijk niet. Die zeiden dat ze alles zelf zouden installeren en bleken dat achteraf niet te doen. We moesten ons contract maar eens goed doorlezen. We waren aanvankelijk te verbouwereerd om te reageren. Hoe kon iemand een contract beoordelen dat we toch echt wel heel erg goed bestudeerd hadden..... Ons vertrouwen in deze zaak was meteen verdwenen. Ik denk dat deze dame ingehuurd was om de klanten op afstand te houden. Dat is haar in ieder geval goed gelukt.....