Blokker BV Hoofdkantoor in Amsterdam

Huishoudelijke apparaten en artikelen

    Van der Madeweg 13/15, 1099BS, Amsterdam

3.2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 105 beoordelingen

105 Reviews

Blokker BV Hoofdkantoor

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

3.2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 105 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Ik heb een klacht ingediend en krijg vandaag een mail dat de klacht niet in behandeling word genomen een zeer slechte zaak. Ik hoop van harte dat alle Blokker zaken moeten sluiten, ik kom er in ieder geval niet meer want van service geven snappen ze totaal niet. Ik ga nu een stuk in de gelderlander plaatsen over deze behandeling, dat is pas goede reclame.

    2 / 10/ 5

    Net de nieuwe blokker folder binnen gekregen. Ze leren het blijkbaar nooit. Wat een rommelige opzet. Ik scan er altijd even snel door heen, zoals meer mensen zullen doen. De helft waarschijnlijk niet gezien. Met een wat meer geordende opzet (rustige pagina's) blijft er meer hangen en komen er meer klanten...

    5 / 10/ 5

    Actie Leeuwinnenpoppetjes een schot in de roos! Als jullie na het WK nog poppetjes over hebben, mag ik die hebben? Ik ben ideetjes aan het opdoen voor leuke foto's van de Leeuwinnen en de poppetjes ruiter@witte-raaf.nl

    1 / 10/ 5

    vanmiddag weer slecht behandeld door de bedrijfsleider van blokker Heusmolen . Ik probeer al heel lang om daar niet binnen te komen als hij er is want wat is dat een eikel . Heb ik hem nu ook verteld . Net weer . iedere keer als ik iets wil kopen wat afgeprijsd is moet hij daar een opmerking over maken . Vertelde hem ook dat ik daar helemaal niet op zit te wachten . het erge is dat hij dan ook nog in discussie gaat en dat hij zo reageert omdat zijn klant iets van hem zegt . Hij is een slechte bedrijfsleider met zijn vreselijke glimlach . Reken gewoon af en hou je mening voor je toch ? Heb geprobeerd om het hoofdkantoor te bellen maar geen gehoor . Daarom hier mijn klacht .

    2 / 10/ 5

    ik kocht vorig jaar een tefal stroomstrijkijzer met ontkalkings ding erin 1 kreeg ik erbij de stoom die er nu uitkomt geeft bruine vlekken tefal gebeld moet u terug naar de winkel bij de wiinkel in wijk bij duurstede zei de mjuffrouw oke zoek maar n andere uit ik n andere uitgezocht er komt n andere verkoopster bij nee dat gaat niet hij gaat terug naar tefall voor reparatie nu zit ik zeker paar weken zonder strijkijzer is dat service bij tefal zeiden ze u heeft zeker n ontkalkings systeem in uw huis daar kunnen ze niet tegen wat n onzin is dat vroeger zeiden ze koop gezuiverd water voor uw strijkijzer Ik ben 80 jaar moet ik zo behandeld worden met vr groeten mevr lindeman cato 7 wijkbijduurstede hopende iets van U te horen

    3 / 10/ 5

    Heel vervelend fil. en hoofdkantoor nemen geen telefoon op. Ik ga wel naar bol.com.

    1 / 10/ 5

    Eigenlijk geen enkele ster waard . Maar ik moet een geven anders word het niet geplaatst. WAARDELOOS bedrijf , hopelijk moeten ze allemaal sluiten

    3 / 10/ 5

    Ik vind het wel gek. Ze nemen nooit op

    5 / 10/ 5

    Een te gek bedrijf! Kan werkelijk alles vinden voor het huishouden en kwaliteit is echt goed.

    1 / 10/ 5

    Juni 2117 Ik heb twee jaar geleden een Hartman set gekocht bij Blokker in Elst gelderland. pas geleden is 1 stoel gebroken, de achterpoot. Ben met Hartman in kontakt getreden en met Blokker in Elst maar dan hoor je niets meer. Heb zelf weer gebeld met Blokker in Elst en gevraagd of ik een duurdere set kon kopen met bijbetalen maar dat gaat niet en ik hoorde dat hij geen stoel voor me kan vinden. De zomer duurt nog lang en we durven ook niet meer op de andere stoelen te gaan zitten. Hartman zegt dat Blokker geen kontakt met hun heeft opgenomen. Ik vind het een slechte service van beiden en koop nooit geen Hartman meer.

    5 / 10/ 5

    Goedenavond, Heb 3 weken geleden cameraatje gekocht in almere stad filiaal die ging ophouden te bestaan. bij eventueel niet goed vinden van kado kon ik het terug brengen bij ieder ander filiaal. Dus ging naar almere muziekwijk om het te retouneren.De Chinese bedrijfsleider was het er niet mee eens omdat ik 30 % korting had gehad vanwege sale ivm met ophouden filiaal.Ik heb toen de klantenservice gebeld en gesproken met Mevr,Rafna deze heeft na menig telefoontje toch voor elkaar gekregen dat ik een tegoedbon heb gekregen. Ik wil deze Mevr Rafna een warme douche geven ,ze heeft het meer dan verdiend zoveel inzet getoond voor de klant.En de filiaalmanager van Blokker Almere Muziekwijk daar moeten ze het water maar afsluiten , die verdiend geen warme maar een ijskoude douche, geen visitekaartje voor Blokker deze meneer. Mevr Rafna Toppie bedankt.Gr Ria de Neve.

    1 / 10/ 5

    Waardeloos Senseo apparaat besteld waar al meteen het kalk lampje blijft branden schoongemaakt met speciaal spul voor Senseo niks helpt mail gestuurd naar niemand die reageert. Koop dus echt niks meer bij Blokker

    5 / 10/ 5

    Ik heb iets besteld bij Blokker in Gouda, Kleiweg. Vandaag wilde ik telefoneren over deze bestelling. Ik heb gebeld om 11.30 uur, ik heb gebeld om 12.45 uur, ik heb gebeld om 14.30 uur, ik heb gebeld om 15.50 uur, ik heb gebeld om 16.45 uur. Ik kreeg alleen maar het antwoordapparaat. Ik vraag mij werkelijk af waarom dit bedrijf een telefoonaansluiting heeft, als er toch niet wordt beantwoord. Het getuigd dus voor minachtingting voor de klant. Dus ik vind die negatieve meldingen over uw bedrijf dan ook niet verwonderlijk, toch? Ik hoop echt dat u deze boodschap serieus zal nemen, want ik vind dit diep treurig gesteld met dit bedrijf. Tel. 0623032348 Met toch nog een vriendelijk groet, Henk Bosloper, Gouda

    1 / 10/ 5

    In de week van 7 tot 13 november 2016 een Philips stofzuiger gekocht. En wat denk je gisteren 6-1-17 geeft de geest rookt en ging uit. Dus denk garantie wij hier zoeken naar de bon maar helaas weg niet meer te vinden. Wij naar blokker hoofdstraat Hoogeveen je zou denken kunnen ze wel in het systeem vinden maar nee hoor we kunnen maar 2 maanden terug kijken maar moet u wel de dag en het tijdstip hebben. Ja hallo dat weten wij zo niet Mevrouw loopt naar achter en komt weer en zegt we hebben heel veel bonnen in het systeem onbegonnen werk zegt ze. Nou daar staan we dan een stofzuiger nog geen 2 maand oud kunnen we wel weggooien geen bon geen garantie. blokker doe er wat aan tel 0648941659

    2 / 10/ 5

    Gisteren (2 december 2016) een afvalbak gekocht bij Blokker Muziekwijk Almere. Vandaag ontdekte ik dat deze te duur betaald is, namelijk 19.95 ipv 9.99. Ik had de bon nog en de sticker van de bak. Op de fiets naar Muziekwijk om daar aan te geven dat er een fout is gemaakt en dat ik toch wel graag 10 euro terug wilde. De chinese bedrijfsleider reageerde al gelijk op een manier die mij niet echt aanstond. Dit was zo gescand en was dus goed. Nu had ik de dag daarvoor eenzelfde gekocht voor 10 euro. Er onstond een meningsverschil en er werd me gezegd het hele artikel te brengen. Nu moest ik dus weer terug, auto pakken, want die bak kan niet op de fiets mee. Ik heb die bak met bon op de toonbank gezet, misschien wat harder dan de bedoeling. Maar ik was dan ook nog erg aangedaan door de houding van deze chinese bedrijfsleider. Omdat hij nu vond dat ik eerst maar eens moest leren hoe het hoorde, weigerde hij mij verder te helpen. Olie op het vuur dus. Hij was ronduit onbeschoft, dreigde er zijn camera opnames van. Haalde het personeel erbij: 'jullie zijn allemaal getuige', alleen kan hij het blijkbaar niet af. Iemand uit laten praten heeft hij ook niet geleerd. Ik zal verder niet in details treden, het is toch zijn woord tegen het mijne. Uiteindelijk was een vrouwelijke medewerker wel bereid met me te praten. Zij stond mij vriendelijk te woord, waardoor ik weer kalmeerde. Ze heeft uitgezocht waar het probleem lag, en uiteindelijk bleek er een foutieve sticker op te zitten. Terwijl zij bezig was bij de 2e kassa om mijn teruggave af te handelen, bleef hij pruttelen "ik help haar niet" en het kwam er eigenlijk ook wel op neer dat zij mij ook niet had mogen helpen. Ik zal dus bij dit filiaal zeker geen artikelen meer kopen, ik ga in het vervolg wel naar Blokker in de stad.

    1 / 10/ 5

    Zeer slechte service, zeker in Vroomshoop. Kost er een kerstster van papier die je amper uit elkaar kon halen. Hij ging maar tot de helft en hoe voorzichtig ik het ook probeerde, hij scheurde finaal uit. Ik er mee terug, krijg ik als antwoord dat ik er niet voorzichtig mee omgesprongen was. Nieuwe gepakt en gevraagd of zij die even open wilden doen voor ik hem zou ruilen, moesten ze met 2 man die ster rond zien te krijgen. Ik kreeg echter mijn geld niet terug. Nee Blokker heeft bij mij goed afgedaan en ik kom er nooit weer

    1 / 10/ 5

    Gisteren een DEFECT (ZEER zacht geluid) Babyfoon gekocht, hoort de baby NAUWELIJKS, ondanks het feit dat de volume HELEMAAL op + staat !!!! Retour gebracht naar de Surinaamse / chineese Bedrijfsleider van Almere (MUZIEKWIJK), Rimsky-Korssakovweg 11, Almere 1323 LP Almere die erg onbeschoft overkwam en stellig al bij retour product het defecte product NIET terug wilde nemen, ik bracht het defecte product retour BINNEN 3 en een half uur, en direkt had hij een houding van ik zal het morgen testen en bel u dan. De volgende dag belde hij natuurlijk NIET, en ik belde hem op zijn vrouw nam op en gaf het door aan hem, hij melde mij dat ik niet moet bellen omdat het apparaat het gewoon doet. Iets wat dus een leugen was, bij aankomst werdt hij al agressief (verbaal), ik geef geen geld terug zei hij. Ik sta op het punt nu om de consumentenbond / rechtsbijstand in te schakelen, eerst even nu kijken wat het hoofdkantoor kan beteken in deze situatie, ze zouden toch bij Blokker BETERE bedrijfsleiders moeten aannemen deze chineese Surinamer is gewoon ONBESCHOFT en projecteerd Blokker nu bij ons als oplichterij, defecte artikelen verkopen en vervolgens geen geld retour geven voor de verkochte defecte product. SCHANDALIG !!!

    3 / 10/ 5

    Ik heb ongebeer twee maanden gekeden een strijkijzer bij de Blokker Driebergen waar ik al 12 jaar klamt ben gekocht, maar na tweemanden werkte niet goed en werd niet warm. Ik heb hem vandaag truggebracht, ik had de bon kwijt gerakt, maar ik had de koppie van bankafschrijft bij, de medeweer van Blokker had geweigerd om heel bdrach trug te geven want ik had de helft met de kadokaart betald. Ze schrude en probeerde haar verhal te vetellen en mijne niet wil luisteren.

    5 / 10/ 5

    Ik wil een klacht indienen over de bedrijfsleider Blokker Stada breda, betreft dhr Sander Jansen. Had 16 augustus j.l. Zilvergrijze Senseo van 49.95€ op uw site gezien, ben naar Blokker gereden en dhr Jansen behandelde mij op een kleinerende manier dat ik het fout gezien of op een andere site gekeken had, ik wist zeker van niet en ging met een zeer rotgevoel naar huis. Heb toen gelijk via de Blokker site dat Senseo apparaat besteld en ja hoor 18 augustus keurig netjes afgeleverd. Wilde hier toch melding van maken want als je als klant als een klein kind behandeld wordt zit dhr.Jansen niet op de goede plaats, Met vriendelijke groet, L. van der Linden. Mailadres; loesvanderlinden@ziggo.nl

    5 / 10/ 5

    Goed geholpen met mijn internetbestelling in Middelharnis, Top!

    5 / 10/ 5

    Goede winkel met goede service!

    1 / 10/ 5

    Wat Moeten blokker nog veel Leren op het gebied van klantvriendelijkheid laatstaan de onvoorstelbare leugens omtrent de adviesprijzen die ze vermelden in Hun folders!!!!!!! Bij tefal geinformeerd wat de adviesprijzen zijn stoomgenerator type gv 7340 Deze is 189.95 war Deze ook te Koop is bij tefal Alleen blokker adverteerd in Hun folder van 264,25. Wat een bedrog of onkunde. zo kan ik nog legio prijzen. Noemen Klanten komen dus niet Meer bij BLOKKER JAMMER VAN DIE MILIOENEN DIE NU DOOR DE. FAMILIE GEIINVESTEERD WORDEN,

    1 / 10/ 5

    Waardeloos door onbereikbaarheid. Geen wonder dat Blokker naar de haaien gaat. DOM!

    1 / 10/ 5

    Actie is is bedrog gewoon zelde prijs !!!!!!met klacht word je half uur in de wacht gezet dan hang je vanzelf de telefoon wel op he

    2 / 10/ 5

    Slechte service.Ik kocht in filiaal Passage in Nieuwegein een nieuwe tandenborstel.Die ik de bedrijfsleider aanwees bleek niet meer op voorraad.Dan maar degene die erlangs staat.Hetzelfde type alleen een andere tandenborstel erop.Onzinnig want die borsteltjes koop je gewoon los.Na 2x dagen thuis liep ik opnieuw dit filiaal binnen en dacht:dit is toch een andere dan die we meegekregen hebben?Ga thuis het artikel halen en spreek een medewerkster hierop aan.Zij was de enige in de zaak die kon helpen.Ben 25 minuten bezig geweest om de juiste tandenborstel teckrijgen waarbinnen ook nog beschuldigd werd van het wegnemen van een prijskaartje van de winkel.En waar ik de verpakking had.Er us toch nog altijd 2 jaar garantie op deze dingen.Krijg ik over een jaar een mankement kan men toch ook niet verwachten dat dat nog in verpakking wordt aangeboden .Omdat de dame zei geen ruzie wilde zoals ze zei kreeg ik de goede tandenborstel alsnog terwijl ze even daarvoor nog zei dat ze deze niet meer had.Sluiten dit filiaal.Nooit als alle andere Blokker. Zijn toch te oudbollig geworden.

    1 / 10/ 5

    Nadat enige tijd geleden een aantal van de vaste en zeer behulpzame en servicegerichte crew van Blokker aan het WC Seinhorst te Hilversum is ontslagen, moeten wij het nu op sommige dagen stellen met een aantal jonge "dames", die kauwend over de balie hangend, zich afrvragen "wanneer het nu eindelijk eens zes uur wordt". Geen zin om je vraag te beantwoorden en niet klantgericht. Dure verbouwingen verhelpen dit ècht niet; wij komen hier gewoon niet meer terug!

    1 / 10/ 5

    Eigenlijk geen ster waardig 20 minuten in de wacht,geen reactie op klachtenmail,koop er nooit meer,het ga je goed Blokker.

    1 / 10/ 5

    Slechte service, wilde in Heiloo een rvs afvalbak kopen, maar de verpakking ontbrak. Op mijn vraag of die er nog was, kreeg ik te horen dat ze daar allemaal niet aan konden beginnen. Deze 60+er had er duidelijk geen zin meer an. Ga zo door Blokker, doe mijn aankoop op internet (uw collega) heb ik tenminste wel een verpakking... Peter

    1 / 10/ 5

    hallo ik heb een aantal weken een nieuwe stofzuiger gekocht bij blokker heerlerbaan. het merk phillips cyclone 4, de filter hier van is vuil ik wilde een nieuwe.de verkoopster zij mij ik heb geen ik moest maar kijken op de sait van phillips,ik vroeg om een stukje survise van blokker uit,om de filter te bestellen,zij gaf aan ze had 14 rolcontainers staan ,ik moest het zelf doen,survise blokker bedankt. j.janssen 06-55585178 of mail

    1 / 10/ 5

    20 Dec inkopen doen bij de blokker ik had nog een bon kado onbeperkt geldig waar blokker op staat en mee doet maar een maal bij de kassa aan gekomen vertel ze even dat ze er 3 weken niet meer aan doen is dat zomaar normaal ?!

    1 / 10/ 5

    Zeer slechte service en geen garantie bij beschadigde aan geleverde producten

    2 / 10/ 5

    Meer dan 80% van alle inwoners van dit land wil dat Zwarte Piet gewoon Zwarte Piet blijft. Alleen een handjevol schreeuwers en publiciteittrekkers wil dat dit verandert om redenen die nergens op slaan. De verwijzing naar racisme is - gelet op niets - pas recent en irritant-geforceerd ontstaan als gevolg van al dit geschreeuw en de ruimte die daarvoor door de media is geboden. In dit licht stoort het me dat ook Blokker hierin meegaat en stelselmatig de figuur van Zwarte Piet uit alle reclames weert. De Blokker-folder die vandaag op onze mat viel getuigt daar opnieuw van. Voor ons een reden om Blokker (in elk geval v.w.b. onze Sinterklaas-inkopen) dit jaar) maar eens over te slaan. Zou mooi zijn als de rest van die meer dan 80% dat ook doet.

    1 / 10/ 5

    Mijn beoordeling moet eerst nog worden goedgekeurd wat een waardeloosbedrijf dus komt mijn beoordeling ook niet op hun site Hans klinge

    1 / 10/ 5

    Zeer slecht de website lag er maandag avond 02-11 uit nog wat geduld mee gehad en eindelijk kon ik bestellen en zou bezorgt worden vandaag en nu is er vermoedelijk van de kant van Blokker of Postnl vertraging maar beide partijen weten niet hoe het komt track en trace nageken zou vandaag worden bezorg laat ik iemand voor thuis zitten en dan word er niet bezorg en niemand weet waarom dit is de laatste keer dat ik ooit wat bestel bij Blokker nu snap ik ook dat ze bijna failliet zijn wat een waardeloos bedrijf. Hoogachtend hans klinge

    1 / 10/ 5

    Zag net uw reclame op t.v over een eierkoker om te gebruiken in de magnetron. Dus direct op naar Blokker Molenwijk. Na enig zoeken gevraagd waar ik ze kan vinden, uitverkocht! Dat uitverkocht gebeurt me zo vaak dat ik er van baal. En dan durven roepen fijn dat we er zijn. Waren jullie er maar niet dat bespaart mij nutteloze ritjes. Ergo van mij geen waarderende sterren. Ik begrijp dat u zonder ster mijn beoordeling niet plaatst. Wel hier is hij dan één ster maar niet van harte. R.Hijlkema

    5 / 10/ 5

    Ik heb een koffiemolentje gekocht bij Blokker (R'dam-C, t.0. V&D). Zelf woon ik er schuin boven.Ik ben daar ook vaste klant. Het personeel wat langer in dienst is kent mij en maak ik weleens een praatje mee. Toen ik 't apparaatje wilde gaan gebruiken, kreeg ik het niet aan. Alles zit nog i/d originele verpakking. Ik terug naar de winkel en u raadt 't al, zonder bon kunnen ze niets voor je betekenen. Het schijnt het beleid v Blokker te zijn. Ik ben v mening dat de goede niet onder de slechte hoeven te lijden. Maar 't woord "Coulance" kent Blokker niet. Ik zal op een andere manier een poging wagen en als dát niet lukt, zet ik 't op de vuilcontainer en kunnen de mensen het meenemen of niet. U loopt wel Blokker. u loopt wel klandizie mis. Ik houd u op de hoogte, MVG, Lakhsmi

    1 / 10/ 5

    29 augustus zou mijn pakket (stofzuiger) bezorgd zijn. Geen briefje in brievenbus. Via track en trace zie ik dat het bezorgd is met een krabbeltje die absoluut niet van mij is, dus volgens mij strafbaar. Later een mailtje van Blokker/Post.NL??? dat het bij een Blokker filiaal geleverd zou zijn. Staat niet bij welke filiaal. Nu 20 september vele telefoontjes en mails nog helemaal niets. Mijn geduld raakt op en zal als er binnen een paar dagen niets gebeurd mijn rechtsbijstand in schakelen.

    1 / 10/ 5

    telfonisch gesprek gehad eerst te lange wachttijden. klacht gesprek doe geen moeite; HEEFT GEEN ZIN !!

    1 / 10/ 5

    Nou bel vooral niet met de blokker, klantvriendelijk..........ze laten je niet uitspreken en je krijgt als antwoord, de telefoon staat roodgloeiend, met klachten waarschijnlijk

    1 / 10/ 5

    heb een vraag gesteld over een kortings code zou uiterlijk 8-7-2015 antwoord krijgen,antwoord moet nu 16-7-2015 nog komen. Ik heb diverse keren gemaild maar krijg gewoon geen antwoord meer. Gaat goed Blokker,volhouden zo dan kunnen jullie aale winkels wel sluiten. F.Ulrich

    1 / 10/ 5

    Zeer slecht, absoluut ster onwaardig. Op woensdag zwembad besteld, zou donderdag geleverd worden. Nou vergeet het maar, hebben nu nog niet (inmiddels is het maandag). Wel het geld incasseren maar leveren ho maar!!!!!! Houden je ook niet op de hoogte waardoor vertraging. Dus vóór 22:00 uur besteld, volgende dag geleverd echt niet. Slechte zeer slechte zaak. En reageren doen ze niet, communicatie hebben ze nooit van gehoord!!!!

    1 / 10/ 5

    Waardeloze tent echt werkelijk waar wat een onkunde op die klantenservice. Ze weten niets , kunnen niets en onvriendelijk! Totaal geen probleem oplossend vermogen. Dat die Blokker nog wat verkoopt zeg , directie moet zich kapot schamen !!!

    1 / 10/ 5

    Ik kan me ook aansluiten bij de onderstaande berichten, wat een slechte service! En dan ga je via mail met ze in conclaaf krijg je steeds dezelfde standaard antwoorden, sommige zinnen zijn zelfs geknipt en geplakt, echt schandalig! Bah nooit meer online bij Blokker kopen!

    1 / 10/ 5

    ik kan mij wel aansluiten aan de meeste die hier geschreven hebben wat een waardeloze winkel, ik heb weken geleden precies op 13.04 een oven besteld die ik nog altijd niet heb,had ik niet zelf herhaalde keren gebeld had ik tot nu toe nog altijd niets gehoord, als je zo met je klanten omgaat moet je niet ervan opkijken dat je zo als zo velen de deuren kunt sluiten

    1 / 10/ 5

    klantenservice... 13 wachtende voor mij en 30 min. wachttijd... dat is geen service!

    1 / 10/ 5

    Waardeloos Geen telefonisch contact te maken. Website klopt niet met Folder. Slechte service in de winkel Bladel. Nooit meer.

    1 / 10/ 5

    Blokker in de koperwiek Capelle aan de IJSSEL. Geeft een slechte service. Met name de filiaal manager. IK ben niet van plan om daar nog iets te KOPEN!!! Willem

    1 / 10/ 5

    Ik heb nu 2 keer gebeld bij elkaar zo'n kleine half uur in de wacht erg beschamend. Ik heb nodig een koffiefilter voor mijn senseo apparaat waar ik losse koffie in kan doen. in Schagen en Anna-Paulowna niet aanwezig vreemd erg irritant allemaal. G van HECK

    1 / 10/ 5

    We willen met alle ondernemers van Oosterbeek een mooie actie op touw zetten, wel jammer dat er inmiddels 48 ondernemers meedoen en 2 niet; waaronder Blokker. Er komt een wegopbreking van 6 weken en dit gaat sowieso geld kosten. Voor een klein bedrag zijn nu we nu een fantastische actie op poten aan het zetten om de klanten tijdens deze opbreking hier te houden. Wat een matige visie dat je als (rayon manager) blokker niet instapt om a: betrokkenheid naar de ondernemers te vergroten en B: Een unieke spaaractie op touw te zetten om de klant hier te behouden. Mvgr, Ondernemer uit Oosterbeek

    1 / 10/ 5

    Het is dat een halve ster geven niet mogelijk is maar wat een slechte service van blokker online iets bestellen beloven dat vandaag besteld morgen geleverd en vervolgens zonder enig bericht gewoon 3 dagen moeten wachten.