CAIWAY Shop in Naaldwijk

Kabeltelevisie

2.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 12 beoordelingen

12 Reviews

CAIWAY Shop

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

2.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 12 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    maken caywai een fout schrijven 22 euro teveel af moet je blijven bellen waar dat geld blijft ze zegen gewoon je moet 3 weken wachten voor je het terug krijg maar tot heden niks ontvangen en als je bel zegen ze het is overgemaakt zeker verstuurd met een slak

    1 / 10/ 5

    Niet te bereiken, je moet je postcode 12x inspreken voordat het verstaan wordt en dan kan je eindelijk door en is er niemand te bereiken. Waardeloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    4 / 10/ 5

    al jaren veel plezier van caiway deze vergeleken met kpn en upc nooit meer kpn of upc alleen het telefoon model is te belachelijk voor worden heb deze maar snel weer in de verpakking gedaan schaam me rot om daarmee te bellen

    1 / 10/ 5

    Geen beeld/geluid en Caiway op geen enkele manier bereikbaar.

    1 / 10/ 5

    Waarom zitten we zonder tv en kunnen we ook niet via de site kijken wat er aan de hand is??? Mooi bedrijf !! Vinden jullie het raar dat er mensen bij de Caiway weggaan?

    1 / 10/ 5

    Ik wil helemaal geen sterren geven we zitten zonder TV en er is niemand te berijken die mij kan vertellen wat de oorzaak is goed gedaan caiway waarom laat je dit niet op het net weten dat zou leuk zijn .ik ben zeer teleur gesleld

    1 / 10/ 5

    Wachtijden zijn echt belachelijk! Als je storing hebt moet je met je mobiel bellen omdat internet en telefoon het niet doen. Kost je zo vreselijk veel belminuten!

    1 / 10/ 5

    Niet te bereiken en ook niet op internet, je bent verplicht om naar een winkel te gaan voor een vraag, belachelijk.

    1 / 10/ 5

    ook in 2010 nog altijd een slechte telefonische bereikbaarheid en regelmatig uitval van internet

    1 / 10/ 5

    Wachttijd meer dan 20 min. 3 dagen geprobeert te bellen steeds meer dan 20 min. in de wacht gestaan en nog geen contact gehad. Er is geen mogelijkheid via mail contact te hebben, schandalig.

    1 / 10/ 5

    Wanneer je een probleem met bv. decoders, kunnen zij je ook niet verder helpen. Ondanks dat het merk door hun wordt aanbevolen. De wachttijd is gemiddeld 15 min. Er zijn meerdere shops in div.plaatsen. Waarom hebben zij allemaal hetzelfde onbereikbare nummer?!

    1 / 10/ 5

    Zeer slecht bereikbaar. Medewerkers zijn altijd in gesprek en de website van deze internet aanbieder is niet bereikbaar.