Content Autogroep in Eindhoven

Autodealers personenwagens

    Pietersbergweg 3/9, 5628BS, Eindhoven

8.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 561 beoordelingen

561 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Content Autogroep

Andere resultaten voor autodealers personenwagens in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 561 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    1.5 / 10/ 5

    Occasion fiat pandaIn februari een fiat panda gekocht bij content autogroep Eindhoven. Verkoper Eric Mies... Verkoop praatje was goed maar de service is een bak ellende.
    De vorige eigenaar had er te lang mee doorgereden en zij hadden het 1 en ander al vervangen... Echter vanaf het begin alleen maar bijgeluiden... Garantie van 3 maanden erbij gekocht... Ook onlangs stabilisatie stang vervangen en een zuigerveer van de achterklep... Nog steeds bonkend geluid ( veerpootlager ) aan de voorzijde... Tevens klapte het raam mechanisme kapot. Op diagnose geweest en viel onder de garantie ... Vanmiddag belden ze op ( 5 dagen later )
    ."sorry" maar het betreft niet de motor of de versnellingsbak dus helaas geen

    garantie. Beetje kort door de bocht!
    Je kan er een auto kopen maar na een maand herkent de verkoper jou niet eens meer.. laat staan de service... Je krijgt continue te horen dat ze het "zo" druk hebben... 1 e afspraak 3 weken op moeten wachten en vervolgens klagen ze steen en been dat ze het zo druk hebben en de auto op de dag planning staat... Waarom maak ik als klant dan een afspraak.
    De medewerker van de service lachte m'n vrouw zelfs uit toen hij zei dat het niet onder garantie viel... Ik heb de onderdelen nu zelf besteld ..nog geen 75 euro... Triest dat zo'n bedrijf " erkend fiat dealer " zich voor zo een bedrag laat kennen.
    Voor ons nooit geen auto meer van content groep uit Eindhoven!!!

    4 / 10/ 5

    we zijn goed ontvangen en geholpenwe zijn tevreden op de manier hoe we zijn behandeld!
    Dankjewel Henry De Roij

    5 / 10/ 5

    Goede ervaring, geen agressief verkooppraatjeAuto gekocht en zeer vriendelijk en eerlijk behandeld door Eric Mies.

    Heb ik wel anders meegemaakt! Eric is een voorbeeld hoe het wel moet!

    Zeer tevreden!

    5 / 10/ 5

    Excellent service!Thanks Bart Conijn for your excellent service and helping us with our many questions on our first fully electric car. We are very happy with it and the entire experience with KIA has been fantastic!

    5 / 10/ 5

    Goed en professioneel geholpen. Vandaag onze auto, Kia xceed PHEV opgehaald bij vestiging Den Bosch. Wij zijn goed geïnformeerd en vriendelijk te woord gestaan bij de aankoop en aflevering. Met dank aan de heer Jack Meuwissen.

    1 / 10/ 5

    Kapotte accuVan de week een auto gekocht na alles getekend te hebben wilde ik wegrijden starten mijn auto niet 3 mensen bezig geweest hem aan de praat te krijgen met de mooie woorden dit gaat niet meer gebeuren in de toekomst enkele dagen later starten hij weer niet bleek de accu gewoon kapot te zijn nieuwe accu geplaatst wat 2uur moest duren geen compensatie niks werd gewoon weggestuurd met een slecht gevoel wat is het volgende wat er nog kapot kan zij

    4.5 / 10/ 5

    Prima en correcte autodealer!Gisteren wezen kijken bij content autogroep in Den Bosch naar een alfa romeo Stelvio, werden dan ook hartelijk ontvangen door Leonard Pigmans onder het genot van een bak koffie.
    Al met al een prettige sfeer en totaal niet opdringerig, wordt tijd voor je genomen en de mogelijkheid geboden een stuk ermee te gaan proefrijden.
    Na onze proefrit waren we er al snel uit en hebben de Stelvio dan ook gekocht, ook toen we aangaven dat de banden niet helemaal meer top waren werd dan ook direct aangegeven dat er een paar nieuwe ondergezet werden incl. complete onderhoudsbeurt.
    Als de auto net zo uitpakt zoals we zijn behandeld door content autogroep hebben we een topdeal, dank daarvoor!

    0.5 / 10/ 5

    Slechte service vestiging Den BoschGebeld voor afspraak om mijn Jeep Renegade te laten uitlezen ivm storingsmelding motor. Ik kon direct dezelfde dag terecht om 14u. Zou maximaal een uur duren, buiten wachten ivm corona. Bij afzetten auto werd ik onvriendelijk ontvangen door een “servicemedewerker”, hoe druk het wel niet was en ik echt zo blij mocht zijn dat ik terecht kon en ze konden uitlezen maar ik echt niet hoefde te rekenen op reparatie. Afspraak gemaakt dat ik gebeld zou worden als de auto uitgelezen was. Dezelfde dag niks gehoord. Volgende dag gebeld, ik zou terug gebeld worden, niks gehoord. Dag erna weer gebeld en de servicemedewerker liet mij weten absoluut geen tijd te hebben gehad. Ik ben de auto 2 dagen kwijt geweest zonder resultaat, fijn de kerst in met deze storing. Ik dacht mijn auto bij een goede dealer te brengen. De houding van de zogenaamde service medewerker is zeker geen visitekaartje voor dit bedrijf.

    5 / 10/ 5

    Zeer goed geholpenWe zij er heel goed geholpen

    5 / 10/ 5

    Top Meteen super goed geholpen, snelle service !

    2 / 10/ 5

    Verkoper die mij na enige weken niet meer kent. Hyundai Kona gekocht. Leuke verkoper maar... als ik hem na 4 weken weer zie kent hij me niet meer.

    Vandaag bandenwissel. De sleutel van de anti diefstalbauten
    Nergens te vinden. Gebeld. Moeten daar en daar liggen zegt verkoper Sander uit Tilburg. Wanneer ik uitleg dat ze echt nergens te vinden zijn werd mijnheer Sander onbeleefd.
    Geen excuses gekregen.

    Nooit geen auto bij Content meer. Ik ben echt boos.

    2 / 10/ 5

    AfknapperAls zeer serieuze geïnteresseerde van een Kia EV6zijn wij afgeknapt door de benadering en deskundigheid van de aanwezige verkoper. Hij kon niets, wilde niets, en wist niets.
    Lijkt wel of ze bij Kia Tilburg geen EV6 willen verkopen. Wij waren al voor 80% over de streep. Ze zitten niet op een in te ruilen auto te wachten lijkt het. Jammer, maar wel een rare ervaring.

    Reactie van het bedrijfGoedemiddag,

    Wij hebben uw review gelezen en wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft gehad. Wij willen graag met u in contact komen. Wij hebben u een mail gestuurd en wij hopen dat u hierop reageert.

    Met vriendelijke groet,

    Content Autogroep

    5 / 10/ 5

    Heel goed en professioneel geholpenWe hebben 28 oktober mijn nieuwe auto opgehaald.
    We zijn door Brian Willems geholpen.

    We hebben een lekkere cappuccino aangeboden gekregen en hebben alles goed doorgenomen en ontzettend goed geholpen. Bedankt voor de goede service

    4.5 / 10/ 5

    Prima serviceIn zeer korte tijd goed geholpen door de verkoper van Content Autogroep Den Bosch. Complimenten. Nam ook echt de tijd voor me en mijn vragen.

    5 / 10/ 5

    Geweldige service Dankzij Sven hebben we de auto kunnen leasen doe we graag wilden hebben. Fijne service en nu heel blij met onze nieuwe E-Kona.

    5 / 10/ 5

    Prima service!Vorige week -zonder afspraak - even langs geweest met een sleutelprobleem (afstandsbediening) van onze Fiat Ducato camperbus.

    Meteen geholpen; euvel ook meteen verholpen door een zeer deskundige medewerker! En dat niet alleen, het was ook nog een heel aardige, klantvriendelijke man.

    Wat een service!
    Dank je wel!

    4 / 10/ 5

    Perfecte hulp op zaterdagmorgen!Zaterdagmorgen 9 oktober ging ik met vrienden in mijn Fiat voor een langweekend naar Duitsland toen nabij Den Bosch het oranjelampje (motorblokje) ging branden en de tekst “Defect motor) verscheen. Naar automobielgroep Content gereden. Ondanks dat op zaterdag geen diagnoseonderzoek wordt uitgevoerd heeft de monteur de computer uitgelezen. De motor liep keurig en gaf alleen temperatuurverschil in koelvloeistof aan. Monteur mocht verder niet sleutelen maar vermoedelijk niet goed werkende sensor of zelfs luchtbel kon oorzaak. Halverwege vakantie viel temperatuurmeter uit. Tijdens thuisreis deed meter het weer en doofde het oranje lampje. Ga het nu ik thuis ben na laten kijken. Onze complimenten voor uw monteur -vakman!!- en dat op zaterdagmorgen zonder kosten in rekening te brengen. !!!!!!

    1.5 / 10/ 5

    Balie medewerker slechte info Tot 2 x toe verteld de balie medewerker foute info eerst over tank klep daarna over update van het navigatie systeem.

    5 / 10/ 5

    uitstekende aflevering van nieuwe Hyndai Kona ElectricEnthousiaste ontvangst, goede uitleg van de meest gebruikte opties,
    goede afwikkeling met oog voor de klant. Fijne beleving dat de nieuwe Kona vanuit de showroom wordt gepresenteerd en later naar buiten wordt gereden. Er wordt tijd genomen voor de aflevering.

    5 / 10/ 5

    UitstekendContentautogroep is een uitstekend bedrijf en zijn uitstekend geholpen met de keuze bij een auto die bij ons past. In een woord TOP!!

    5 / 10/ 5

    Zeer tevreden. Goed ontvangen. De verkopers nemen de tijd voor je. Valt goed zaken mee te doen. En een super uitleg over de auto gehad bij aflevering. Zeker een aanrader.

    5 / 10/ 5

    Wordt altijd goed geholpen Kom al jaren bij de fiat dealer in Den Bosch. Wordt goed geholpen door de werkplaats ende monteurs. Koplamp was kapot en werd direct weer gemaakt door Maurice.

    5 / 10/ 5

    Geweldig!!Mijn eerste bezoek aan de fiatdealer van Content Autogroep was buitengewoon goed. De klantvriendelijkheid van medewerkers is geweldig. Ik voelde me daar zeer op mijn gemak. Ik was daar omdat er een mankementje aan mijn auto was wat direct en kosteloos werd verholpen. Topservice!!!

    5 / 10/ 5

    Netjes ontvangen Heel tevreden we zijn in den Bosch aangekomen om te kijken naar n andere auto eerst nog gekeken op de website en ja de auto waar we meer van willen weten .bij binnenkomst eerst wat rond gekeken keuze is reuze de verkoper Ronald van de B kwam en hielp ons verder na n bakkie koffie en goed gesprek en onderhandelen en daarna proefrit van drie kwartier mogen we dinsdag de auto op gaan halen .

    3 / 10/ 5

    Aankoop goed nazorg kutNa aankoop van de auto zouden er nog wat puntjes aangepakt worden .
    Deze zouden bij oplevering gedaan zijn, maar er bleek dat er nog wat schade gemaakt was tijdens de reparatie. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren en dit zou opgelost worden na onze vakantie. Ze waren nog een klein puntje voor vergeten en de poetsbeurt is denk ik door een blinde gedaan of maar halve bak. Het vuil zat nog tussen het schuifraam en de noten en dennentakken liggen nog onder de motorkap. Na nu een week bezig te zijn om een vervolgafspraak te maken/plannen ,en ze mij al 3x zouden terug bellen nog steeds niks gehoord. Dus de nazorg is gewoon ruk zeg maar. Dus vandaar deze negatieve beoordeling.

    4.5 / 10/ 5

    Gedrevenheid tot vindenMedewerker van onderdelen magazijn van content hyundai is gelukkig voor de vakantie nog aan een sleutel voor de dakdrager kunnen komen. Topper en een volhouder.

    Tot binnenkort voor meer spullen.

    5 / 10/ 5

    Goede ervanringWe hebben vandaag een auto gekocht.
    De verkoper Erik m was zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken. Bij aankomst stond de auto netjes klaar en was gereserveerd voor ons omdanks dat er veel meer intressen naar was. Na een goed gesprek en een proefrit hebben wij de auto gekocht.

    5 / 10/ 5

    Top!Goede service! Eerlijk en betrouwbaar. 1 velg werd nog gratis meegespoten naast de andere velg waarvan ik de schade bij de occasion wel had gezien.

    5 / 10/ 5

    Perfect opgevangen en super goed geholpenIn maart 2021 kocht ik mijn eerste auto bij Content Autogroep Eindhoven. Verkoopadviseur vd Wal heeft maandenlang op verzoek zijn ogen uitgekeken naar een occasion die voldeed aan al mijn eisen en daarbij ook nog paste binnen het budget. Vervolgens zijn op verzoek de velgen nog extra netjes opgepoetst en is mijn auto keurig afgeleverd. Alleen daarvoor ontvangt Content Autogroep al een 10!

    In mei 2021 kreeg in voor de deur bij Content Autogroep Den Bosch een ongeluk. Natuurlijk was ik redelijk in paniek want mijn 'net nieuwe' auto zat in elkaar. Ik ben in de vestiging in Den Bosch naar binnen gelopen waar ik vervolgens heel erg fijn ben opgevangen door de medewerkers aan de balie. Meneer Free en meneer van Vark hebben mij gerust gesteld (niet makkelijk) en geholpen bij het invullen van de schadeformulieren. Daarna is mijn auto binnen vijf werkdagen met een volledig nieuwe voorkant (en inhoud) weer netjes aan mij terug overhandigd zonder dat ik hier verder nog enige werkzaamheden aan heb moeten verrichten, dus ook Content Autogroep Den Bosch krijgt van mij een dikke 10!

    SUPER BEDANKT

    4.5 / 10/ 5

    Goede en nette service.Grootte reparatie uitgevoerd aan Mazda CX5, nagenoeg correcte prijsopgave van te voren en goed op de hoogte gehouden van reparatie traject. Auto netjes schoon opgeleverd.

    5 / 10/ 5

    Geweldig geholpen!Als bezitter van een fiat punto evo, kwam ik bij toeval in Eindhoven bij de fiatdealer Content uit . In de regio Venlo waar ik vandaan kom is helaas geen fiatdealer meer aanwezig. Ik kwam voor een set pedaalrubbers , deze waren echter niet zo gemakkelijk te vinden in het systeem. Maar door de medewerker werd er alles aan gedaan om de juiste rubbers te vinden wat ook uiteindelijk gelukt is! Hulde voor deze medewerker die niet zo gemakkelijk opgaf!!!
    Iemand anders had denk ik gezegd “ die bestaan niet, kan ik niet leveren” maar hier niet!
    Top service verdient een pluim.

    5 / 10/ 5

    Snel advies en hulp bij update navigatie!Het updaten van de navigatie bij onze Fiat 500X verliep niet zonder problemen. De hulp welke ik op verzoek kreeg was fantastisch snel en deskundig!
    Ook de kosten waren erg laag, namelijk helemaal niets!!

    Dank jullie wel mannen en graag tot een volgende keer!

    Groet van Joep van Meel

    5 / 10/ 5

    " una bellissima Alfa Romeo Giulietta "Vorige week was mijn oog gevallen op een prachtige Alfa Romeo Giulietta te Den Bosch welke ik graag eens wilde aanschouwen in de showroom.
    Na een afspraak gemaakt te hebben met Leonard werd ik prettig ontvangen en onder het genot van een kopje koffie en leuk gesprek uiteindelijk tot een mooie deal gekomen.
    Het team van Content heeft hard gewerkt om de auto tijdig af te kunnen leveren waarvoor mijn grote dank.
    Ik ben met een grote glimlach naar huis gereden en ik kan deze dealer dan ook van harte aanbevelen.
    Leonard en team van Content; " grazie mille " !

    5 / 10/ 5

    Top serviceStoring Nissan qashqai ( start stop systeem)en netjes en snel verholpen. Telefoon gehad dat het onderdeel besteld moest worden, en binnen 1 dag opgelost.
    Nette service Content autogroep Tilburg.

    1 / 10/ 5

    Auto gekocht op dwalingIk heb op 22-5-2021 een nieuwe auto gekocht (Kia picanto x-line) met een verkeerd verkooppraatje en er werd mij verteld dat het lane assist systeem (Active rijbaan functie) in deze uitvoering, (mocht ik een beroerte o.i.d. achter het stuur zou krijgen) deze auto automatisch tussen de lijnen zou blijven rijden, daarna (na waarschuwing) automatisch vaart zou minderen en de auto vanzelf tot stilstand zou komen met de alarmlichten aan. Dit gaf mij een dusdanig veilig gevoel en heb op basis van deze informatie de deal gesloten.
    Dit klopte achteraf totaal niet. Ik zou deze auto niet hebben gekocht op dat moment als ik de juiste informatie zou hebben ontvangen, en zou meer proefritten bij andere merken hebben ingepland. Ik kwam 14-6 weer bij de garage omdat er wat waarschuwingslampjes gingen branden en sprak toevallig een andere verkoper hierover. Deze gaf mij de totaal andere informatie over dit systeem waar ik dus behoorlijk overstuur van was. 15-6 ben ik weer terug gegaan en heb het gesprek met de betreffende verkoper (onrechtmatig verkregen bewijs) opgenomen en hij heeft gelukkig het boetekleed aangetrokken en alles bekent betreft zijn onkundig verkooppraatje. Ik heb hem om compensatie gevraagd, bv een set winterbanden met velgen. Hij gaf mij een tegenvoorstel voor een gratis beurtje wat ik als zeer beledigend opnam. Naderhand, toen ik de heer Meeuwissen belde en vertelde dat ik de intentie had om naar de advocaat te stappen, kwam hij met een goedkoper setje winterbanden en velgen aanzetten maar dan moest ik metéén akkoord geven. Dit heb ik geschrokken geaccepteerd omdat ik erg geïntimideerd werd door betreffende meneer. Ik heb voor ruim € 5000 aan gebakken lucht gekocht en dit is niet in verhouding met een setje winterbanden of andere onzin aanbiedingen/zoethoudertjes. Jammer dit!!
    Update: 16-6: inmiddels is het opgelost door de garage met de goede set velgen en winterbanden waar ik om had gevraagd.

    Reactie van het bedrijfGoedemorgen, wij zijn blij dat wij contact met u hebben opgenomen en dat e.e.a. nu naar tevredenheid is opgelost. We vertrouwen op een positieve langdurige relatie.

    Team Content Autogroep

    1.5 / 10/ 5

    SlechtSleche ontvangst. Toont desinteresse. Mis spontaniteit. In een modezaak krijg je meer aandacht.

    5 / 10/ 5

    Goede service en mooie producten...maarGoede service en mooie producten...

    maar... grote kans dat uw vrouw via Facebook of Instagram door de verkoper zal worden lastiggevalle.

    Desalniettemin... Prima bedrijf...

    5 / 10/ 5

    Geweldige snelle en goede service2e pinksterdag een 2019 Jeep renegade gekocht bij content autogroep Den Bosch,vooral door de prettige en deskundige info van Leonard Pigmans besloten deze meteen te kopen (stond in Eindhoven) dinsdag contact opgenomen voor de aflevering omdat we deze graag snel bij ons op de oprit wilden hebben.......Leonard heeft toen echt hemel en aarde bewogen en de auto woensdag gelevert! (Hij moest hiervoor zelfs naar eindhoven komen) Kortom....geweldige service en vooral een deskundige en prettige verkoper! And last but not least.......een prachtige jeep renegade! CHAPEAU!!!

    5 / 10/ 5

    Uitstekend Geweldig

    Kom al jaren met veel plezier bij Content
    Jelle nogmaals bedankt

    5 / 10/ 5

    Cijfer 10 dik verdiend.Na mijn ervaring van 2-10-20.
    wil ik nu toch ook iets recht zetten.
    eren wie eren toe komt.
    cijfer 10 is nu echt op zijn plaats.

    Mvg. Ruud

    5 / 10/ 5

    Geweldige serviceVriendelijk en vakkundig personeel, goede service

    5 / 10/ 5

    Heel goedWij zijn goed geholpen, ik denk dat cijfer 10 genoeg zegt .

    4.5 / 10/ 5

    Altijd een oplossing, de klant centraalBij het afleveren van de auto een kleine onvolkomenheid. Echter snel en adequaat opgelost door de Content Autogroep. Nu al weer een maandje genietend van mijn auto. Nissan Leaf, een aanrader!

    5 / 10/ 5

    HEEL GOED GEHOLPEN GOED ADVIES EN TIJDWIST WAT IK WILDE MAAR HEEL GOED GEHOLPEN EEN GOED ADVIES EN AFHANDELING EN GOEDE INRUIL AANRADER AFHANDELING SUPER GR WIM

    5 / 10/ 5

    UitmuntendWeer naar tevredenheid geholpen, zelfs als gratis service de auto gewassen!

    4.5 / 10/ 5

    Zeer klantvriendelijk en terzakekundigHalf januari 2021 liep de garantie op mijn Giulia af.
    Ivm corona gevraagd of de termijn opgeschort kon worden.
    Was geen probleem.
    Deze week zijn enkele (kleine) mankementen vakkundig en onder volledige garantie hersteld.

    Ben zeer te spreken over deze prima service en de klantvriendelijkheid van Content Autogroep.

    0.5 / 10/ 5

    Ronduit oplichtersVervanging van remblokken en remschijven van onze Picantor wilden ze 400 Euro voor hebben. Voor de vervanging van een gerafelde autogordel i.v.m. APK keuring wilden ze 500 Euro hebben.
    Ik heb deze reparaties niet laten uitvoeren omdat ik het te duur vondt en ben zelf aan de slag gegaan. Nieuwe ABS remblokken en remschijven kosten me 80 Euro en een uur montage tijd gebruikmakende van een simpele krik op de oprit. Vervanging van de gordelband koste me 60 Euro en 1 uur demontage / montage tijd.
    Natuurlijk kunnen de monteurs van Content dit allemaal nog veel sneller.
    Ik bespaarde dus 760 Euro met zo'n 2.5 uur werk wat Content waarschijnlijk in 1.5 uur kan doen.
    Ronduit oplichters dus en dus absoluut ver van weg blijven.

    5 / 10/ 5

    Heel erg tevredenBinnen gekomen voor een proefrit, naar buiten gelopen met een nieuwe auto. Heel erg klantvriendelijk en een super tevreden gevoel bij onze aankoop. Ik kan het iedereen aanraden om hier een nieuwe auto te kopen.

    5 / 10/ 5

    Meedenkend Ondanks deze “rare” tijd, uitstekend geholpen met onze keuze voor een nieuwe auto . Kia Stonic

    De naplaatsing van een trekhaak , kreeg een andere auto mee naar huis.
    De vraag of ik wilde dat de auto nog gewassen werd ( gratis) was helaas net gedaan door ons.
    Maar een prettige bijkomstigheid en zal ik zeker onthouden .
    We zijn erg tevreden over onze Stonic, prettige auto

    Met vriendelijke groet : Fam. coelen , Nuland

    4 / 10/ 5

    Prima!Goede service, geld terug door coulance kia erg netjes, maar moest lang wachten tot dat de auto klaar was. Aardige mensen.