dfs.nl in Waardenburg

Webshops - diensten

6.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 224 beoordelingen

224 Reviews

dfs.nl

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

6.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 224 beoordelingen

Alle beoordelingen

    3.5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Ik heb reeds ervaring met DFS en ik kan zeker melden dat ik tot nog toe 100% tevreden ben. Ik zie geen reden om DFS negatief te bekritiseren. Ik vind ze top.

    1.5 / 10/ 5

    Positief: reactietijd was goed, bereikbaarheid ook, zia verbeterpunt
    Negatief: er was schade aan scooter, bedrag was zo hoog dat het interessanter was om de beschadigde scooter in te ruilen en samen met het schade bedrag een nieuwe te kopen. ineens krijgen we maar 3/4 vh bedrag, de rest kwam pas na reparatie. Dit was reden voor ons om de nieuwe niet meer hier te verzekeren. als extra opmerking: jullie enquete geeft aan omdat we een dienst hebben afgesloten , echter is deze juist beëindigt.
    reactie: Beste Ludo, wat jammer om uw ontevredenheid te lezen. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. Wij hebben de polisvoorwaarden van de verzekeringsmaatschappij met u besproken. U heeft er voor gekozen om het voertuig niet te laten repareren. Bij reparatie had de maatschappij het volledige bedrag vergoed. Bij niet-reparatie vergoeden met meeste verzekeraars slechts een deel van de schade.

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle afhandeling. Korte lijnen. Helemaal top. Echt een aanbeveling.
    Negatief: Nvt

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Vriendelijke en goed geholpen
    Negatief: Meer korting regelen

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snel geregeld. Netjes alles via de mail bevestigd. Makkelijke site.

    3 / 10/ 5

    Negatief: Afspraken nakomen. Wanneer er wordt gezegd teruggebeld te worden maar dit niet doet is erg onprofessioneel

    4 / 10/ 5

    Positief: Snel, handig afsluiten van mijn verzekering!
    Negatief: Prima zo, ga vooral zo door :-)

    3.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Snel geregeld goed telefonisch bereikbaar
    Negatief: Heb ik nog niet

    3.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Niets te verbeteren
    Negatief: Geen

    4 / 10/ 5

    Positief: Verzekering makkelijk af te sluiten.
    Negatief: Na afsluiten, bevestigings moet duidelijker. Afhandeling schade duurt erg lang.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle reactie en afhandeling

    3.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Heel snel dekking en zeer scherpe premie
    Negatief: nvt

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede scherpe premie , direct verzekerd
    Negatief: Niet op dit moment

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Sterke deal, behulpzaam
    Negatief: -

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Snel, gebruiksvriendelijk, goede prijs
    Negatief: Helaas was de prijs op de polis bijna de helft hoger dan op de site werd weergegeven.. Op de site nog geen €54 en een factuur voor €77 dat scheelt nogal wat.. Denk dat dit te maken heeft met schadevrije jaren, op de site staat volgens mij niet aangegeven dat je je sv-jaren niet mee kan nemen als je deze al voor een voertuig in gebruik hebt, op de polis wel. Verder tevreden.

    5 / 10/ 5

    Positief: Gesprek verliep prettig met begrip voor de situatie en progressief handelen.

    4 / 10/ 5

    Positief: snel en makkelijk geregeld. prijs is goed.

    5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Positief: prettige mail communicatie, duidelijk en snelle offerte

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Snel en direct afsluiten verzekering mogelijk
    Negatief: Afspraken beter nakomen Beter verdiepen in tweede verzekering met zelfde bm regeling

    3 / 10/ 5

    Positief: - Vlotte afhandeling (via de telefoon) - Aardige medewerker - Na 1mail dat ik niet zoveel mail wens te ontvangen kreeg ik bericht dat ik uit de lijst zou worden gehaald.
    Negatief: - ik kreeg gelijk heel veel mail van dfs. Hier heb ik niet om gevraag! - Vraag mensen van tevoren of ze mail willen ontvangen. - De website liep steeds vast op safari.

    1.5 / 10/ 5

    Positief: laagste premie, maar daar moet wel bij vermeld worden dat de dekking minder is dan bij concurerende bedrijven èn dat die WEL transparant zijn v.w.b. de uiteindelijke totaalkosten.
    Negatief: transparantie: lees hier nu al meer klachten over. Heb nog eens naar de offerte gekeken en nergens staat of het wel of niet incl. assurantiebelasting is. Dit wordt pas bij de definitieve acceptatie duidelijk. Bovendien worden er 2,50 kosten berekend, terwijl ik online heb aangegeven dat ik alles digitaal wil ontvangen en juist 2,50 korting zou krijgen. Het zal ongetwijfeld in de kleine lettertjes staan dat er nog iets bovenop komt, maar bij andere verzekeraars is dat vooraf wel gewoon kraakhelder. Beetje jammer in reactie op onderstaande: na nog eens de voorwaarden uitpluizen heb ik het inderdaad gevonden. het moet ook wel want dat is jullie wettelijke plicht. Waar mijn irritatie zit (en ik vermoed van vele anderen) is dat het niet duidelik staat in het overzichtelijke deel. Dat je als eerste bekijkt; namelijk de cijfertjes oftewel: vermeld duidelijk de TOTALE kosten en net alleen de premie op de offerte. Al jullie concurenten doen dat namelijk wel en dat is het stukje wat ik misleidend vind. Jullie voldoen alleen maar aan de wettelijke minimale eis, maar dat is niet direct klantvriendelijk.
    reactie: Geachte heer Voorhorst, Vervelend dat u onze service als vervelend heeft ervaren. In onze berekenigsmodule staat heel duidelijk aangegeven dat de premie exclusief kosten en assurantiebelasting zijn. Jammer dat u deze niet opgevallen zijn. Daarnaast staat het nog een keer vermeld in uw aanvraagformulier, welke per email naar u verzonden zijn. Daarnaast staat inderdaad in uw aanvraagformulier dat u de documenten digitaal wenst te ontvangen en hier € 2,50 korting zou krijgen. Wij zullen voor u contact opnemen met de verzekeraar en zorgen dat dit gecorrigeerd gaat worden met u. Met vriendelijke groeten, dfs.nl

    4 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Had gelijk iemand aan de lijn toen ik belde
    Negatief: ??

    4.5 / 10/ 5

    Positief: makkelijk en begrijpelijk te lezen

    3 / 10/ 5

    Positief: Gemak van het aanvragen van de verzekering
    Negatief: Ik heb bij de aanvraag gekozen voor een verzekering bij de bovemij maar dit kan ik niet terug vinden op de polis en groene kaart. Ik wil wel graag weten via welke maatschappij ik verzekerd ben?

    5 / 10/ 5

    Positief: Snel, simpel en godkoop, tot op hden geen klachten, zowel via telefoon alsmede de chat.
    Negatief: Ruimere beltijden, ook in de avond.

    3.5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle afhandeling

    5 / 10/ 5

    Positief: Goed contact en snel.

    5 / 10/ 5

    Positief: Snel mijn verzekering geen kunnen afsluiten.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Snel en makkelijk geregeld

    5 / 10/ 5

    Positief: zeer duidelijk , scherp premies. Auto zo verzekerd. Top service bedankt.
    Negatief: niet zo te bedenken

    3.5 / 10/ 5

    Negatief: De communicatie.Voornamelijk als je een verzekering op wilt zeggen gaat vrij stroef heb ik ervaren.Dit kan wel beter.

    4 / 10/ 5

    Positief: snelle afhandeling

    4 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Goed

    5 / 10/ 5