Eeden Autoschadebedrijf N van in Cuijk

Autoschadeherstelbedrijven

3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 4 beoordelingen

4 Reviews

Eeden Autoschadebedrijf N van

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Foto en Video (1)

Extra gegevens

fax

Toon nummer

Beschrijving

U kunt met een gerust hart uw auto aan ons overhandigen. Wij zorgen dan voor de verdere afhandeling. Wij herstellen uw auto vakkundig en regelen tegelijkertijd de administratieve afwikkeling met de betrokken tussenpersonen, verzekeraar of leasemaatschappij.

Overige informatie

Doelgroep

  • Autoverzekeraars,
  • Leasemaatschappijen

Diensten

  • Auto spuiten,
  • Hagelschade herstellen,
  • Lakschade / steenslag herstellen,
  • Uitdeuken,
  • Uitdeuken zonder spuiten

Aangesloten bij / Certificering

  • Branche organisatie FOCWA

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 4 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Slechte kwaliteit! Spuitstof in de lak en op de ramen! Daarnaast een deuk vergeten te restylen.

    1 / 10/ 5

    SLECHTE SERVICES EN KWALITEIT. Spuitstof in de lak, deuk vergeten te restylen en ramen onder lak. Ben je zuinig op je auto, ga hier dan NIET HEEN.

    2 / 10/ 5

    Auto laten repareren voor kleine schade maar toen we thuis waren zagen we dat de binnenbekleding scheef en los zat, even terug geweest en ze zagen dat er wat pinnetjes waren afgebroken. Die hadden ze niet op voorraad en moesten besteld worden. Ook werkte de gordelspanner niet goed meer doordat de reparatie niet netjes was uitgevoerd. Ze hadden clips besteld en in hun ogen gerepareerd maar Ik was er niet blij mee. Ik heb uiteindelijk zelf de bekleding los gehaald en opnieuw goed bevestigd. Zou eigenlijk toch niet moeten kunnen maar het vertrouwen was er niet meer. Later hoorde ik ook van vrienden dat ze reparatie hadden laten uitvoeren en dat hun auto 3x terug moest omdat het plamuurwerk niet voldeed. Erg jammer.

    2 / 10/ 5

    Als het op het repareren van schades aankomt, lijkt het bedrijf professioneel. Echter, het contact met de klant laat de wensen over. Meerdere malen liet de bedrijfsleider mij niet uitspreken en meerdere malen werd ik telefonisch agressief te woord gestaan.