GBLT in Zwolle

Waterschap

2.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 65 beoordelingen

65 Reviews

GBLT

Andere resultaten voor waterschap in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

2.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 65 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Volgens informatie op de website is de klantenservice bereikbaar tot 17.00 uur. Bel ik om 16.24 uur op, wordt er gezegd dat het bedrijf gesloten is!!!!! Schandalig!

    1 / 10/ 5

    Vreselijk lang wachten aan de telefoon Niet normaal meer

    1 / 10/ 5

    11 maanden bezig om vaststelling kwijtscheldingsverzoek 2018. Verzoekformulier inclusief alle gevraagde specificaties/bijlagen ingediend 26-02-2018. 11 maanden later wordt opnieuw om specificaties gevraagd, m.a.w. het kwijtscheldingsverzoek 26-02-2018 is gewoon zoekgeraakt. Echter bekennen ho maar ! Schandalig bedrijf . M.Kramme

    1 / 10/ 5

    Klantonvriendelijk, zeer ambtelijk. Misbruiken hun monopolie-positie.

    1 / 10/ 5

    Een aanslag ontvangen die we ook al bij de notaris hebben betaald bij de overdracht van het huis, krijg je na 15 min in de wacht een of andere tang die zegt dat je het antwoord maar op internet moet zoeken, is dat SERVICE, opzouten die ambtenaar.

    1 / 10/ 5

    2 jaar geleden een kwijtscheldings formulier opstuurt nooit een reactie gekregen ik kreeg opeens rekeningen waarop ik hun gebeld heb dat deze niet kloppen er werdt mij beloofd dat het geregeld was en toch kreeg ik later een brief van een incassobureau waarna ik na het hoofdkantoor ben gegaan in zwolle hier werdt mij verteld dat hun een fout hadden gemaakt en het was geregeld ook het incassobureau werdt afgezegd ik zou over een paar weken te horen krijgen of ik kwijtschelding kon krijgen inmiddels toch weer een brief ontvangen om weer briefen op te sturen wat ik 2 jaar geleden al heb gedaan Ik wordt hier nu langzamerhand niet goed van !!

    1 / 10/ 5

    Niet te bereiken

    1 / 10/ 5

    Bij herhaling adres wijziging door gegeven...zonder resultaat.

    1 / 10/ 5

    Aanmaning sturen en zeggen dat ze een betaalverzoek hebben gestuurd. Nooit ontvangen en dan niet eerst even een attentie sturen dat er nog een rekening open zou staan. Volgens mij is het nog steeds zo dat je eerst een verzoek tot betaling moet sturen voor je pas een aanmaning mag sturen. En dan ga je bellen moet je je aanslagnummer doorgeven en afsluiten met een # en dan hoor je onbekend nummer dan maar wachten, is maar een half uur wacht aan te telefoon. Dan leg je je probleem voor en dan ineens begrijpen ze er niets van. Ik zeg stuur mij maar een bewijs van ontvangst dat ik de rekening heb ontvangen. Nee dat hoeft niet omdat ze versturen per post, of dat zo betrouwbaar is ! Nou dan mag je een brief sturen met verzoek om de aanmaningskosten ongedaan te maken. Kans o,o% dat hier gehoor aan gegeven wordt. Machtsmisbruik dat is waar ze mee bezig zijn. En die aanslagkosten daar doen ze het allemaal voor. Gewoon geen factuur sturen en zonder enige brief een aanmaning sturen. En dan een telefoniste neer zetten die er eigenlijk niets van begrijpt, en zo dom overkomt dat je net zo goed had kunnen bellen met je bakker ( die had het denk ik nog beter gedaan ) waardeloos zo een bedrijf. Maar dat kunnen we wel zeggen alleen daar doen ze niets aan omdat ze waarschijnlijk leven van de aanmaningskosten

    1 / 10/ 5

    Wat een verschrikkelijk slechte organisatie met een arrogantie die alleen nog bij de ergst vastgeroeste overheidsinstantie kan plaatsvinden. Heb 3 dagen te laat een rekening betaald nadat ik een rekening niet ontvangen had en slechts een aanmaning. Heb de aanmaningskosten van 7 euro niet betaald en wat denk je dwangbevel gekregen met 47 euro boete. Bezwaar ingediend en afgewezen. Ongelooflijk dat dit nog kan in deze tijd. Als het een bedrijf was was het al 10 jaar geleden failliet verklaard. Verschrikkelijk de p in

    1 / 10/ 5

    Wel een aanmaning ontvangen, maar nooit vooraf een nota gekregen!! Wat ook eerder is verteld, pure machtsmisbruik!

    1 / 10/ 5

    Let op: GBLT stuurt zonder kennisgeving en zonder goedkeuring rekeningen naar de Mijn Overheid inbox. Ook de aanmaning komt hierop binnen. Kan bij deze club dus snel oplopen zonder dat je er überhaupt van bewust bent.

    1 / 10/ 5

    Ik krijg een boete over een aanslag die ik niet heb ontvangen omdat ik niet woon op het adres waarvan ik wel eigenaar ben. Ik heb eerder al een brief naar hen toegestuurd (toen ik ook een aanmaning kreeg, ook die brief had ik niet ontvangen) met alle informatie, kopie paspoort, handtekening etc. etc. met het verzoek om de rekeningen via email te versturen; dat doet tegenwoordig iedereen! en als dat zij dat persé per post willen, dan gelieve naar het adres waar ik woon. Hierop geen enkele reactie gehad en ik ging ervan uit dat ze dat zouden doorvoeren. Mailen naar hen kan ook niet. Ik heb goedbedoelde intenties maar ik wil ook wel van hun kant weten dat ze werkelijk iets doen met mijn papieren post (hoe vreselijk ouderwets is het om papieren post te moeten versturen!!!!). Al met al is dit een tijdrovende, energieverspillende bezigheid van mij maar ook van GBLT. Ik hoop dat ze gauw een betere werkstroom gaan hanteren: efficiënter en zeker klantvriendelijker!

    1 / 10/ 5

    krijg steeds brieven en betalingen op een adres wat al 3 jaar geleden verkocht is

    1 / 10/ 5

    Waarom kan je niet gewoon via de e-mail contactformulier invullen. Ook telefonisch is het een zooi. Ik wil geen keuzemenu horen waar je ongeveer 3 minuten moet naar luisteren voordat je iets bereikt en vervolgens wordt je veel te lang in de wacht gezet. Dit bedrijf verdient voor mij geen enkele ster. Geldklopperij is het

    1 / 10/ 5

    Onjuisyte informatie verkregen bij telefonisch verzoek incasso tot wijzigen, wel naderhand een aanmaning zonder daar ooit een factuur van in de bus te hebben gekregen. Heb hier naderhand contact over opgenomen. Ongeinteresseerde trien aan de telefoon zonder enig empatisch vermogen. Naderhand schriftelijke klacht ingedient welke werd beantwoordt met een standaard afwijsmail. Pure bureaucratie, naar bedrijf met nare medewerkers

    1 / 10/ 5

    Wel een aanmaning , maar nooit een nota gekregen. Hoe kan dit? Puur machtsmisbruik!

    1 / 10/ 5

    Alles is via de belastingen en gemeente op te vragen vanaf 1989 is alles met elkaar gekoppeld, waarom wil GBLT van de mensen dan toch 90 dagen bankafschriften hebben, gemeentes zouden het zo moeten regelen dat alle uitkeringsgerechtigde automatisch al kwijtschelding krijgen dat is heel simpel. Want als je een aanslag hebt op je adres maar je zit in een verhuizing krijg je hem daar ook weer en moet je alles weer opnieuw invullen en opsturen dat is pure onzin het gaat hier om de zelfde persoon als het BSN klopt of is het allemaal computer werk ?. In dit geval zou Dronten een voorbeeld moeten geven alle mensen met een uitkering sowieso automatisch kwijtschelding geven van deze belasting soort combibelastingen. het kost een vermogen om bankafschriften bij de bank op te vragen en de tijd die daarmee gepaard is duur en kost tijd die kan zomaar de tijd zijn van het verstrekken van indienen en dan zit je er aan vast je beroep gaat veel later in werking dit kost energie en gaat ten kosten van de gezondheid zeker als je Chronisch ziek bent zoals wij mijn vrouw en ik, daar word duidelijk geen rekening mee gehouden het is immers belasting wat betaald moet worden. hoop dat dit binnen nu een jaar verwezenlijkt kan worden en dan eens in de 5 jaar controle op het feit of er nog spraken is van uitkering of inkomsten uit arbeid dan ben je goed bezig. Hierin kan de gemeente in zeker haar akkoord op voorhand kunnen geven.

    1 / 10/ 5

    Eerst onterechte aanslagen versturen, in beroep gegaan. Uitspraak: aanslagen zijn onterecht. Dit ging al veel te eenvoudig :-( Aah gelukkig maar net de aanmaningen ontvangen over deze onterechte aanslagen.

    1 / 10/ 5

    NIET per mail bereikbaar, een e i n d e l o o s keuzemenu en aan het eind word je pas verder geholpen als je je aanslagnummer bij de hand hebt. Lekker klantvriendelijk. Weg met keuzemenu's en terug naar de mens, alsjeblieft!

    1 / 10/ 5

    Niet in te loggen via Digid en een telefoonnummer dat niet werkt

    1 / 10/ 5

    tijdelijk ingewoond bij mijn zoon in 2016 en zien mij als huurder. aanslag voor 2016 verstuurd volgens GBLT nooit ontvangen en krijg na 3 maanden een aanmaning met kosten. bij mijn weten krijg je een aanslag het daarop volgend jaar dat je er gewoond hebt. bellen is niet mogelijk krijg een band te horen met keuzemenu en blijft maar doorgaan met keuzemenu totdat de verbinding verbroken wordt. het zijn amtenaren die denken zij GOD zijn te beroerd om de telefoon te beantwoorden.

    1 / 10/ 5

    Simpel een Naams wijziging, tot nu toe niet gelukt, echt een overheidsinstelling, niet nagedacht waar klanten voor dergelijke simpele handelingen terecht kunnen. Je wordt doorverwezen, vervolgens blijken er storingen te zijn. Luisteren ook niet naar de gestelde vraag, stellen dus ook verkeerde vrage., hopeloos.

    5 / 10/ 5

    Super. Ik hou van betalen!:P

    1 / 10/ 5

    Telefoon gaat stomweg niet over ze zijn niet te bereiken.

    1 / 10/ 5

    grote dieven moest betalen en heb erfstuk moeder moeten verkopen bllek later niet nodig te zijn weg erfstuk laatste aandenken moeder

    1 / 10/ 5

    Bij GBLT zijn het de Grootste Dieven van Nederland en ik word al vanaf 2007 Lastig gevallen met Ongewenste Post en Tenaamstelling Welke al vanaf 2007 Retour word gestuurd en ik krijg wel 4 Aanslagen per jaar als Hoofdbewoner en als Gebruiker en als Eigenaar en Bedrijf wat helemaal niet bestaat Waar alle gegevens worden geweigerd GBLT die zelf de Belasting/Invordering wet niet hanteert en zich Onrechtmatig Verrijkt En Bezwaarschriften worden niet beantwoord of je krijgt geen antwoord waar je om vraagt Maar je word wel Lastig Gevallen met Ongewenste Post en Vorderingen al vanaf 2007

    1 / 10/ 5

    3 klachten . maar nooit een reactie. schandalige organisatie. de waterschappen laten gewoon de boel bedonderen

    1 / 10/ 5

    schandalige organisatie, ze zij te lui om voor de duivel te dansen. Duurt een eeuwigheid voordat je de juiste persoon aan de lijn hebt, als je je verhaal hebt verteld dat de aanslagen niet kloppen, met bewijs dat bij hun bekend is na uitspraak van de rechter beginnen ze van voren af aan je te terroriseren met nieuwe ozb berekeningen. Voorbeeld na uitspraak rechter november 2014 ozb van € 145.000 naar € 95.000. 2015 nieuwe aanslag € 177.000. Spoor je dan, of ben je dan van de pot gerukt. Ik heb nog wel veel meer voorbeelden als het moet. Ben er kots ziek van om te horen dat het vervelend is maar even een bezwaar schriftje schrijven.

    1 / 10/ 5

    GBLT werkt kostenverhogend voor de klant: klant moet alles hardcopy toesturen: wel zorgen dat er NIETS ontbreekt! Vragenlijst voor kwijtschelding zou meer klantvriendelijk ingericht moeten worden!

    1 / 10/ 5

    Ik had een Verkeerde aanmaning gekregen. Contact via dit nummer is nie mogelijk en word na het keuze menu verbroken

    1 / 10/ 5

    Totaal klant onvriendelijk.Minachting en totaal geen verantwoordelijkheid nemen over hetgeen wordt gezegd.

    1 / 10/ 5

    Werken aardig langs elkaar heen. Aan de ene kant toezegging kwijtschelding om aan de andere kant te vragen om meer gegevens voor kwijtschelding. Niet per mail bereikbaar. Klachten met een reactietijd van 6 weken!!?? Geen reactie terug op direkt gestelde vragen, alleen toezending van nog meer papieren rommel. Overdracht van Gemeente Zwolle naar GBLT ronduit een chaos. Medewerkers absoluut niet klant- en servicegericht. Wij zijn er voor hun in plaats van andersom. Dit komt nooit meer goed. Was een aantal jaren geleden ook zo bij de overdracht van de waterschapslasten.

    1 / 10/ 5

    Wat een verschrikkelijke bende is het daar! Hebben nu al meerdere malen geen herinnering gehad, en dus wel dreiging van beslaglegging, zelfs namens de koning. Ik heb gevraagd om bewijs dat zij de brieven hebben verstuurd, maar daar beginnen ze niet aan. Hoe moet ik gaan bewijzen dat wij die brieven NIET hebben gehad??

    2 / 10/ 5

    Slecht om niet per E-Mail bereikbaar te zijn in deze tijd van papier besparingen

    1 / 10/ 5

    Zeer ondeskundige groep mensen.

    5 / 10/ 5

    Ik heb alles betaald,krijg notabene driegbrieven met deurwaarders .....spooknota`s? heb inmiddels mijn raadvrouw geraadpleegd.

    1 / 10/ 5

    Voor een eenvoudige vraag zowel telefonisch als per e-mail niet bereikbaar

    1 / 10/ 5

    prut!!!!!!!!!!!!!!

    1 / 10/ 5

    geen email adres in deze tijd van papier besparing overheid....?

    1 / 10/ 5

    Ik heb van dit bedrijf een bizarre afschrijving gekregen. Foutje, kan gebeuren. Ik probeer hierover te bellen. Echter: contact is niet mogelijk. Dit bedrijf heeft een diepe minachting voor de klant.

    1 / 10/ 5

    Ronduit waardeloos, onbeperkt in een wacht zonder dat je word verteld hoeveel wachtende voor je. Service die niks kan vinden en je niet kan helpen. Ook naar digitaal een klacht of bezwaar in te dienen geen reactie.

    1 / 10/ 5

    Slechte klantenservice die niet te bereiken is,als je dan na een half uur iemand aan de telefoon hebt snapt diegene ook niet hoe het zit,dus een ***bedrijf.

    1 / 10/ 5

    echt een topbedrijf voor klantcontact DUS NIET!! gewoon niet bereiken en rekening al betaald komt er nog een deurwaarder. Super slechte communicatie daar. Groeten uit Haarlem

    1 / 10/ 5

    Hopeloos om ze telefonisch te bereiken. twee weken geprobeerd en na zeer lang wachtten contact gehad, 3maal lamger dan 10 minuten gewacht en hoera voor de club vandaag eindelijk na 14 minuten in een irritante wacht te hebben gestaan eindelijk een onbevredigd antwoord gekregen

    1 / 10/ 5

    Ik sluit mij bij de vorige reacties aan , niet bereikbaar ,druk zeg het maar na keuzemenu tijden in de wacht in de hoop dat je het maar opgeeft , opgegeven tel . no. op het aanslagformulier is inmiddels afgesloten . Hoe kom je met deze dienst ik contact ? Misschien iets voor onze Nat . Ombudsman . Makkelijker kunnen we het niet maken !

    1 / 10/ 5

    Ze zijn bij de telefoondienst erg druk!! Je krijgt geen contact met een medewerker en een mailadres hebben ze niet. Zeer klantonvriendelijk, zwak uitgedrukt. Grote ergernis!!

    1 / 10/ 5

    na 4 maanden lang naar tricijn te hebben gebeld, zonder ook maar enig contact te kunnen krijgen, dit volgende nummer gevonden: 038- 851 5901 in eerste instantie vreselijk onbeschoft behandeld door receptioniste tot het verbreken van telefonisch contact toch nog contact kunnen krijgen met een medewerker (na een aantal keer weggedrukt te worden). Voet bij stuk houden, advocaat ingeschakeld en opeens kunnen ze alles voor je regelen! Ongelooflijk jammer dat jullie op deze manier met klanten om gaan! Bij mij is het probleem opgelost maar ik hoop dat jullie hiervan leren voor in de toekomst!

    5 / 10/ 5

    ik ben op 14-02-2013 Perfect te woord gestaan door . Een MIJNHEER VAN LOCOSENSUS. PROBLEEM OPGELOST. GA ZO DOOR.

    4 / 10/ 5

    Geen problemen gehad met het contact met locosensus. Eerst het niet meer werkende 0900 nummer gebeld, maar ik kreeg via het bandje direct het goede nummer 0880645555 en na een kort keuze menu werd ik direct doorverbonden met een medewerker (zonder wachttijd!) die gelijk antwoord kon geven op mijn vraag! Waarschijnlijk heeft het geklaag van mijn voorgangers geholpen!