Hama Parts in Vlaardingen

Fietsen, scooters en brommers

5.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 9 beoordelingen

9 Reviews

Hama Parts

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

5.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 9 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Goede ervaring gehad bij de zaak

    5 / 10/ 5

    Super goed , scooter klaar in 2 weken , super vriendelijke service

    1 / 10/ 5

    zeer slecht bedrijf na half jaar kapotte scooter terug gebracht en een brommer ervoor terug gehad (oude sloopbrommer waar hun van denken dat die 600 euro waard is oplichters!

    1 / 10/ 5

    Ik heb hele slechte ervaringen met de scooterzaak Hamaparts. Het is omdat me vriendin zelf vlak bij die zaak woont en de scooter niet meer reed dat we hem daar brachten maar vaak breng ik hem bij een goede scooterzaak in Schiedam. Maar nu was de nood aan man en MOESTEN we hem wel naar Hamaparts brengen. Problemen waren: dashboard verlichting deed het niet. Scooter startte niet. Uiteindelijk daar gebracht en dat uitgelegd. Ze zouden mij bellen wat mis mee zou zijn en mij van te voren bellen voor de kosten. Ik werd niet gebeld en bijna een week verder belde ik zelf maar. Toen kreeg ik ze aan de lijn en werd gezegd dat de dashboard verlichting was gemaakt maar dat de scooter nog niet startte. Ik zei oke en vroeg of ze al een oplossing daarvoor hadden gevonden. Dat hadden ze niet en het leek ook net of ze niet meer wisten dat dat probleem er was. Maar goed, na dat belletje hebben ze er nog 2 dagen over gedaan en dacht ik laat mijzelf maar weer bellen. Ditmaal een vrouw aan de lijn die mij uitlegde wat ze allemaal aan de scooter had gedaan. Ik had precies 2 dingen aangegeven wat er mis was me die scooter en ze hadden er veel meer aan gedaan waaronder een nieuwe uitlaat wat totaal niet nodig was hebben ze gerepareerd / gemaakt. Kosten uiteindelijk 184 Euro. Ik zei dat ik het absurd vond en het geen goede manier van werken vond. Daar hadden ze geen antwoord op en de hoorn werd er gauw opgegooid. Dit is niet de eerste keer dat ik met Hamaparts in conflict lig. Me vriendin is vorige keren ook gegaan en ging het ook ongeveer zo hetzelfde. Ik heb het idee dat ze maar wat doen en de klant oplichten. Tip voor de mensen: Breng je scooter naar een anderen zaak want daar ben je goedkoper uit + is die sneller klaar.

    2 / 10/ 5

    2 sterren voor de vriendelijke service. Snel zijn ze niet. Mijn brommer heeft er eerst 2 weken gestaan, daarna heb ik hem opgehaald omdat het te lang duurde en was er een ander onderdeel gebroken tijdens de reparatie wat de brommer zo goed als onbestuurbaar heeft gemaakt. Heb het ritje naar huis zelfs niet kunnen afmaken zonder dat m'n brommer kuren kreeg. Ik raad aan om een andere zaak te zoeken.

    4 / 10/ 5

    Ik belde voor een afspraak voor een reparatie en ik kon al snel komen.ook kon ik er op wachten, waar vind je dit nog?De monteur was bezig en zag dat er een ander onderdeel goed versleten was en adviseerde mij om het te laten vervangen.Ervaring.Na een half uur was hij klaar ging even proef rijden, zij dat mijn banden te zacht waren en bracht ze op spanning.er werd aandacht gegeven aan mijn scooter vakmanschap, service, klasse hier is mijn scooter in goede handen.

    1 / 10/ 5

    Waardeloze zaak!! Vroeger was alles beter... dat blijkt maar weer. Mijn scooter heeft er bijna 3 weken gestaan, waarvan 2 weken voor niets. Zonder telefoontje, moest ik er constant zelf achteraan bellen, omtrent de stand van zaken. Pas toen ik aangaf dat ik het geen manier van werken vond, was hij opeens de volgende dag klaar. Overigens niet eens volgens afspraak, want er waren onderdelen vervangen wat hij eerst zou communiceren. Kortom; zoek een andere reparateur!

    4 / 10/ 5

    Prima zaak, altijd vriendelijk en deskundige reparatie.

    2 / 10/ 5

    Jammer hoor! Hun beste monteur is weg die werkt nu ergens anders maar waar vertellen ze niet.! Helaas ik kom hier niet meer terug monteurs die er nu lopen hebben absoluut geen verstand van zaken