Henri & Herman Zeist in Zeist

Autodealers personenwagens

8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 164 beoordelingen

164 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Henri & Herman Zeist

Beschrijving

Bekijk alle milieubewuste Opel modellen op onze website. Klik op het energielabel van uw keuze. Of maak een selectie op basis van CO2-uitstoot of bijtellingspercentage.

Periodiek onderhoud is essentieel om onbezorgd te kunnen blijven genieten van uw Opel. Wij als Opel Erkend Reparateur zijn daarvoor de aangewezen partij. U krijgt er waar voor uw geld én ons specialisme er gratis bij.
Wij beschikken over een moderne service-afdeling. Een gemotiveerd team van speciaal opgeleide monteurs welke werken met de nieuwste technologie, staat borg voor professionele reparatie c.q. onderhoud van uw auto.
Uiteraard kunt u bij ons terecht voor onderhoud, reparatie en APK voor alle merken!

Naast de vertrouwde kwaliteit van uw Opel en de service die u van ons gewend bent, gaan wij nog een stap verder. Uw loyaliteit aan ons merk wordt namelijk beloond! Na een door ons uitgevoerde onderhoudsbeurt aan uw Opel , ontvangt u alle benodigdheden om lid te worden van MijnOpel middels de MijnOpel pas.

Overige informatie

Type autobedrijf

  • Merkdealer

Diensten

  • Airco onderhoud,
  • APK keuring,
  • Auto spuiten,
  • Carkit inbouwen,
  • Financiering,
  • Inkoop gebruikte auto's,
  • Inruilen auto,
  • Onderhoud,
  • Proefrit,
  • Ruit reparatie,
  • Schadeherstel,
  • Schadetaxatie,
  • Storing oplossen,
  • Taxatie auto,
  • Verkoop nieuwe auto's,
  • Verkoop occasions / tweedehands auto's

Merk

  • Opel

Autotype

  • Auto met lage fiscale bijtelling,
  • Auto zonder fiscale bijtelling

Service

  • 24-uurs service,
  • Haal- en brengservice,
  • Mobiliteitsgarantie,
  • Tankstation aanwezig,
  • Vervangend vervoer / leenauto,
  • Wasstraat aanwezig

Betalingsmogelijkheden

  • Contant

  • Pin

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 164 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    4.5 / 10/ 5

    Prettig contactPrettige ervaring met de verkoopadviseur en goede aflevering. Na 1 week nog 'n telefoontje of alles naar wens was.

    5 / 10/ 5

    uitstekende en snelle serviceNavi update en bandenwissel perfect uitgevoerd. En de auto weer gewassen en uitgezogen meegekregen.

    1 / 10/ 5

    klantonvriendelijk, niet meedenkendIk zag een complete gebruikte Opel Zafira op de website van de vestiging Zeist staan. Half uur rijden erheen, vriendelijke verkoper. Starten met de proefrit. Rijdt prima, echter blijken er diverse opties NIET op de wagen te zitten. Deze stonden WEL in de beschrijving. Dat was de reden dat ik deze auto een mooi aanbod vond, compleet met diverse belangrijke opties, waaronder navigatie en achteruitrijcamera. Deze zaten er dus NIET op. Als je deze opties los zou bijbestellen bij een nieuwe auto, kost dit zomaar 1000-1250 euro. Ik heb aangegeven de auto nog wel interessant te vinden als ze de prijs zouden aanpassen. Ze wilden hiervan niet weten en vroegen mij zelf maar een voorstel te doen.
    Uiteindelijk zou ik 100 euro korting krijgen!

    Zo slecht dat je de klant zélf een voorstel laat maken, kom gewoon met een klantvriendelijke commerciële oplossing, rekening houdend met het ongemak en de tijd die het de klant kost!
    Kantgerichtheid; helaas bij deze vestiging beneden niveau! Zeer arrogante houding van de leidinggevenden van deze verkoper. Ook geen excuses namens deze heren op de achtergrond....

    0.5 / 10/ 5

    Geen tijdWij hadden een afspraak met Elian.
    45 minuten na afgesproken tijd, nog geen tijd voor ons.
    Wij wilden de auto graag, maar hebben besloten toch te vertrekken.
    Zijn reacties was, morgen heb ik toch nog een bezichting voor de auto. Erg onprofessioneel.

    4 / 10/ 5

    Zeer goedService is en was uitstekend . Kom al 8 jaar bij jullie en rij veel kilometers . PRIMA !!

    5 / 10/ 5

    Eerlijke en betrouwbare merkdealerUitstekende ervaring gehad bij Henri & Herman Zeist met de aankoop van een occasion en de inruil van mijn oude auto. Geen loos gebabbel, maar het complete en eerlijke verhaal plus uitstekende service. Gedurende het totale aankoopproces steeds geholpen door dezelfde medewerker, dhr. Ribberink, zowel in de winkel als via e-mail en telefoon. Prima!

    5 / 10/ 5

    Fantastische verkoopervaring zoals niet eerder meegemaaktNormaal ben ik niet zo snel met het schrijven van reviews, ieder moet toch zo goed mogelijk zijn werk doen, maar na vorige week een Opel Karl te hebben gekocht bij Henri&Herman in Zeist bij Peter Ribberink moet ik dit toch wel even kwijt.
    De auto dit weekend opgehaald, alles keurig zoals afgesproken, maar met een ontvangst die helemaal paste bij de fijne verkoop eerder, vertegenwoordiger die zeer goed zijn vak verstaat en ons op een uiterst prettige en deskundige wijze heeft geholpen.
    Ondanks de drukte in de showroom was hij volledig op ons geconcentreerd en heeft hij er voor gezorgd dat we niet eerder op zo prettige wijze een nieuwe auto hebben gekocht, wat voor ons toch altijd best wel spannend is.
    Absoluut aan te bevelen, komen hier zeker terug.

    4.5 / 10/ 5

    GeweldigIk kwam kijken voor occasion Opel Adam. Ik werd gelijk vriendelijk ontvangen door Peter Ribberink. Hij nam alle tijd voor ons en heeft voor dat we een rondje gingen rijden de auto uit gelegd. Hij heeft ook netjes alle mindere dingen over de auto verteld zodat er geen geheimen waren. Alles word heel netjes, open en eerlijk verteld en laten zien. De auto word ook geïnspecteerd door de garage en daarbij zie je alles wat er nog aan de auto moet gebeuren en je mag zelf daarbij de keuze maken of je dat wilt laten repareren of niet. Mede daardoor hebben wij de Adam gekocht en zijn wij zeer tevreden over dit bedrijf.

    Met vriendelijke groet,
    Anneke

    1 / 10/ 5

    Slecht advies Vorige week auto laten uitlezen en het probleem door mijn eigen monteur onderdeel laten vervangen. Probleem was na vervangen van onderdeel niet opgelost en nogmaals laten uitlezen en bleek het de eerste keer Dan verkeerde constatering.
    Dan ga je er vanuit dat ze het netjes oplossen maar brengen ze nogmaals de diagnose in rekening en zijn ze 2 uur bezig voor 2 zekeringen.

    Voor mij nooit meer zam Zeist.

    2 / 10/ 5

    Onvriendelijke ontvangst aan balie Correcte vriendelijke monteur

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenAl jaren is de Zam mijn garage. Vertrouwd, veilig, en uitstekende kennis van zaken. Altijd keurige ontvangst en goede uitleg en bij de aankoop van mijn nieuwe Karl weer uitstekend advies gekregen van Peter Ribberink.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldKlantvriendelijk, coulant & deskundig. Vervangen alleen wat echt noodzakelijk is en hun nazorg is uitstekend.

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringBij grote beurt gevraagd om de winterbanden met velg te verwisselen door de zomerbanden daar de velgen er toch voor controle af moesten. Hiervoor werd 49.93 in rekening gebracht, veel geld voor eenvoudige wissel. Had verwacht dat dit onder service zou vallen, maar helaas. Volgende keer maar naar kwikfit, scheelt meer dan de helft in prijs.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij hebben een Opel Zafira gekocht bij Peter Ribberink. Wij zijn heel tevreden van het begin tot het eind. Ik belde hem of de auto al binnen was (nog geen fotos )en wat die voor onze Toyota diesel gaf inruil. Hij ging informeren en belde mij binnen 10 min terug . Zeker een plus punt dat die al die moeite al deed, zodoende zijn wij de volgende dag gaan kijken , proef gereden en de auto gekocht! En niet naar Gouda gereden waar we ook een Zafira hadden gezien maar geen moeite deed . We hebben de Zafira 18 jan 2019 gehaald ,waar we weer vriendelijke werden ontvangen door Peter en alles rustig uitlegde over de auto SUPER. En voor het eerst kreeg ik bij een occasion een bos bloemen. BEDANKT Peter (en collega 's) voor de vriendelijke, mooie en goede aflevering van onze Opel Zafira. Wij zijn er heel blij mee. Groetjes Yvette En Willem uit Hooge Zwaluwe

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarGeen transparant bedrijf. Vraag van te voren duidelijk naar de verwachte kosten!!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenEen feestje! Zo wil ik mijn eerste kennismaking met de ZAM omschrijven en het contact met onze verkoper, Peter Ribberink. Afgelopen week is onze nieuwe Opel Crossland afgeleverd, en zijn door deze verkoper op een fantastische manier geholpen, wat ik nog nooit eerder zo heb meegemaakt, en heb toch al heel wat nieuwe auto's mogen rijden. Vanaf het eerste moment in de showroom, het tussentijds keurig geinformeerd zijn over de levertijd tot aan de uitgebreide aflevering, waarbij niets te veel moeite was om te laten zien en uitleg te krijgen, hebben wij echt het beste klantgevoel ooit. Ook bij de ontvangst bij de werkplaatsbalie was men uiterst vriendelijk, zijn daar keurig voorgesteld. WIj zijn uitermate tevrden over dit bedrijf en deze verkoper, hopen hier nog heel lang klant te mogen zijn, en gaan dit zeker aanbevelen bij onze vrienden.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZam Zeist is een geweldig bedrijf ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen ik heb er meerdere nieuwe auto gekocht. Bert v.d. Molen en Peter Ribberink geven een eerlijk en duidelijk advies denken met de klant mee en zijn zeer deskundig en klantvriendelijk . Alle andere verkopers in de schowroom, de medewerkers bij de servicebalie en in de werkplaats staan altijd voor je klaar.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenSinds kort mijn lease auto overgenomen van de leasemaatschappij. De winterbanden kreeg ik mee uit het depot. Dit weekend zelf de banden verwisseld. Na 2 wielen met moeite los gekregen te hebben, verboog ik de wielmoer sleutel die bij de auto hoort, totaal. Eerst met Broekhuis Ford Doorn gebeld. Zij wilden/konden de vast zittende wielmoeren niet voor mij los maken. Daarna ZAM Doorn gebeld. Totaal geen probleem, ik kon meteen langskomen! Super goed geholpen, en ik hoefde niet eens te betalen! Ik ga hier mijn onderhoudsbeurten laten doen!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldSuper en gastvrij en goede verkoop van een mooi degelijk product.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenWij komen al ruim 28 jaar bij Zam Zeist naar alle tevredenheid. Wij worden altijd vriendelijk te woord gestaan, duidelijk advies, betrouwbaar en deskundige verkopers en mocht er iets zijn wordt er in samenwerking met ons naar een oplossing gekeken. Ook in de garage deskundige werknemers olv Bert en wat een service dat de auto altijd even gewassen is als die terug komt van een Servicebeurt. Complimenten voor de verkopers en met name verkoper Peter van Leeuwen die altijd weer zijn uiterste best doet bij de aankoop van een nieuwe auto, contact met ons opneemt bij komst van nieuwe modellen en interesse toont of de huidige auto bevalt. Zam Zeist jullie verdienen een 10 👍 Fam R van Maarseveen uit Utrecht

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenIk ben al een paar jaar klant bij ZAM Zeist. Zowel in de showroom als bij de werkplaats. Ik ga er altijd met veel plezier naar omdat de mensen altijd voor je klaar staan waar je ook mee komt. Vorige week bij Bobby Govers me eerste hele nieuwe auto gekocht! en wat een service het mee denken en vooral de oplossingen die Bobby en Bert me boden omdat ik even zonder auto zat. dank jullie wel weer voor de goeie en fijne service! tot volgend jaar.

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarachteraf ronduit slecht. Bij de verkoop had men praatjes genoeg hoe goed zij zijn bij Zam en dat deed mij besluiten bij hun te kopen maar nadat ik de Opel Crossland had opgehaald en ermee thuis kwam waren er wel een paar zaken niet zo netjes afgeleverd zoals het zou horen, De auto is wit maar was rond uit smerig zowel buiten kant binnenkant en de sponningen,en in de auto lag er een half dennenbos tussen de stoelen en tunnel die heeft men voor het gemak ook maar niet schoongemaakt. Verder schade en krassen in de rvs Opel Crossland dorpel strip, ziet er niet uit nu. verder de vloeistoffen totaal niet op pijl zoals de motorolie,remolie en ruitensproeier vloeistof na een paar telefoontjes en de nodige e-mails gepleegd te hebben over de schade en bijvullen wat niet is gedaan en waarin ik foto,s moest bijleveren als bewijsstuk met de schade en andere dingen die waren vergeten, heb ik niets maar dan ook niets meer vernomen van deze geweldige Opel ZAM Dealer met hun receptie en de verkoper P.Ribberink na 3/4 jaar niets opgeschoten. Ik ben nu voor enkele zaken naar Opel Dealer de Goei in Montfoort geweest en ja dat is klasse, zonder moeilijk te doen alles nakijken het was totaal niet voldoende het bijgevulde aan rem en olie en ik kreeg daar keurig antwoorden overal op dus dit word mijn Opel Dealer voor mijn Crossland komende jaren. Garage ZAM moet lekker zo door gaan op de ingeslagen weg en klanten kleineren en net doen of ze gek zijn en aan mijn en andere geen Opel meer verkopen van 33000 euro zodat je die beter ergens kan halen waar je nog behandeld word als klant en niet als een zak stront he Peter Ribberink Ik denk dat jullie Autobedrijf Hofplein achterna gaan en die is ook Opel af en door Opel ontnomen het dealerschap om de dood gewone reden dat daar ook een iemand achter de klantendesk zat die dacht dat hij alleen op de wereld was en ook zo zijn klanten behandelde, ik noem geen naam maar het is Joop Maree Dus mensen ga daar als u blieft ook niet heen is net zoveel onkunde als bij ZAMMETJE.

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarOp afspraak naar een gebruikte auto kijken en proefrit maken. De prijs stond ons ook erg aan, echter na de proefrit onder het genot van een kop koffie werd de prijs verhoogd. Verbazingwekkend en rare manier van zaken doen. Een auto die bij ZAM Zeist te koop staat voor 23440,- wordt spontaan verhoogd omdat er een zelfde type auto bij een andere dealer ook een hogere prijs heeft. Goed geprobeerd ZAM Zeist maar wij geen gekke Henkie. Als de prijs niet de juiste was ( werd NA de proefrit gezegd) dan hadden ze dat beter vooraf toen wij telefonisch contact hadden kunnen zeggen, had ons een rit naar Zeist, benzine, tijd en ergernis bespaard. Dit was de eerste keer ZAM Zeist maar ook gelijk de laatste keer.

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarOp afspraak naar een gebruikte auto kijken en proefrit maken. De prijs stond ons ook erg aan, echter na de proefrit onder het genot van een kop koffie werd de prijs verhoogd. Verbazingwekkend en rare manier van zaken doen. Een auto die bij ZAM Zeist te koop staat voor 23440,- wordt spontaan verhoogd omdat er een zelfde type auto bij een andere dealer ook een hogere prijs heeft. Goed geprobeerd ZAM Zeist maar wij geen gekke Henkie. Als de prijs niet de juiste was ( werd NA de proefrit gezegd) dan hadden ze dat beter vooraf toen wij telefonisch contact hadden kunnen zeggen, had ons een rit naar Zeist, benzine, tijd en ergernis bespaard. Dit was de eerste keer ZAM Zeist maar ook gelijk de laatste keer.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij zijn zeer correct geholpen! Goede service, vriendelijke mensen! En ze zijn ook zeer meedenkend bij problemen en de oplossing hiervan!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenTop oplossing reparatie Opel Astra. Vorig jaar occasion gekocht. Service/garantie besproken. Nu helaas gebruik er van moeten maken. Top meegedacht (auto kon bij dealer in Fryslân worden gemaakt!) en super service door eerder gemaakte kosten te vergoeden. Remco en collega's dank voor de goede zorgen! Wil je service dan moet je bij ZAM zijn!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldBij ZAM Zeist afgelopen vrijdag, een gebruikte Opel Corsa gekocht. De hele dag hadden we samen uitgetrokken om op auto jacht te gaan. Helaas zijn we op verschillende adressen teleurgesteld weg gegaan. Auto was of niet netjes of het personeel zag ons niet staan. Met pijn in ons buik op naar Zeist was de laatste van de dag die we wilde bekijken. We kwamen binnen en werden gelijk welkom geheten door een van de verkopers. En vroeg of hij ons kon helpen we lieten zien waar we voor kwamen. Na een goed gesprek bij de auto wat vriendelijk en plezierig verliep. de verkoper vroeg of hij een offerte mocht maken onder het genot van een heerlijke kop koffie. Na deze mooie en scherpe offerte hadden we snel besloten om een testrit te gaan maken. na de rit waren we helemaal overtuigd dit was een goeie prijs en een geweldige auto! Bedankt Bobby Govers voor de goede en fijne service!!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenWe bezochten 4 dealers. 1 x niet geholpen 2 x direct met nu of nooit. wat een ervaring om dan bij ZAM waar we dus gekocht hebben, in alle rust, met respect voor het feit dat je geen pakje boter koopt geholpen te worden. klasse. wat doen die mannen hun best voor je.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenGeweldig! Goed geholpen, prima meegedacht. Zeer klantvriendelijk, auto keurig afgeleverd! Wij zijn zeer tevreden klanten!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenwij hebben vandaag de Opel Karl rocks gekocht bij Zam Zeist ! Wat een goede service kregen we daar van Jelmer !!! Van een heerlijk kopje koffie tot uitgebreide uitleg over de auto en alles wat daarbij hoorde ,hij nam alle tijd voor ons en alles was zeer duidelijk .

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldErg tevreden over aflevering nieuwe Corsa

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDoor beide verkopers Peter en Jelmer zeer prettig en professioneel geholpen en te woord gestaan. Na de koop goede gebruiksuitleg van de auto en een mooie bos rozen voor mijn vrouw.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDe ervaringen zijn geweldig Goede service, vriendelijk, meedenken voor goede zowel als betaalbare oplossingen, betrouwbaar! Zowel bij reparaties als bij aanschaf andere auto! We zijn geholpen door de heer de Weijer! Klasse!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenIk heb bij de Zam een opel astra gekocht . goed en zeer vriendelijk en deskundig advies gekregen ,en goed geholpen door Jelmer de Wijer.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij hebben de aanschaf van onze nieuwe Opel Corsa Invention als een groot feest ervaren, vanwege de kundige en hoogst persoonlijke service van Jelmer de Weijer. Door zijn uitleg van o.a het Infotainment is het vrijwel niet nodig het instructieboekje te raadplegen. Op al onze vragen een helder antwoord gekregen in een vrolijke en toch steeds passende sfeer. We zijn zeker van plan om bij vragen in de toekomst nog van zijn nazorg gebruik te maken. Het is heel fijn te weten dat zijn service niet bij deur van ZamZeist ophoudt. Graag tot ziens!

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij hebben bij ZAM, een Astra van 2016 gekocht en zijn erg goed geholpen door een zeer enthousiaste verkoper Jelmer. Wij zijn erg tevreden over de Astra en de klantgerichtheid van ZAM Zeist. Hoewel het voor ons 45 minuten rijden was is het voor ons een goede keuze geweest om bij ZAM onze nieuwe Astra aan te schaffen.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenJelmer de Wijer heeft ons uitstekend geadviseerd bij de aankoop van onze nieuwe OPEL CORSA. Kennis van zaken en de nieuwste snufjes. Grappig en gezellig. We zouden graag de volgende keer weer met hem zaken doen. Zijn al meer dan 25 jaar vaste klant.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZeer vriendelijk en deskundig advies

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenOok voor mijn Vouwwagen is Opel Zam Zeist het perfecte adres. De koelbox in de vouwwagen deed het niet meer tijdens het rijden. Met de vakantiecontrolecheck dit uiteraard gelijk laten controleren door de mannen van Opel Zam. Na nieuwe bedrading doet alles het weer zoals het hoort en kunnen wij met een gerust hart gaan genieten van onze vakantie. Top Mannen bedankt voor de snelle service.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoede service. Vriendelijke mensen. De jonge verkoper die ons heeft geholpen is kundig en servicegericht. Kortom een prima bedrijf om je auto te kopen.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIk heb sinds eind mei een Mokka. De uitlaat rammelde bij het starten. Bespreekbaar gemaakt en vervolgens is de uitlaat vervangen. Klasse, want ik begrijp dat lang niet alle dealers dat doen.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldErg prettige en klantvriendelijke mensen, altijd gratis leenfiets mee. Laatste keer was reparatie niet helemaal volgens wens: ik heb het kenbaar gemaakt en geheel gratis hebben ze een nieuwe analyse en reparatie uitgevoerd. Kosten voor auto's vallen altijd tegen :(

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldNieuwe auto gekocht okt 2014. Na een jaar onverklaarbare (ook voor zam) klachten. Zam heeft veel moeite gedaan om oorzaak op te sporen. Onlangs tot beider tevredenheid de auto ingeruid voor een nieuwe. Zeer schappelijke deal, uiterst vriendelijk en coulant geholpen. We kregen zelfs 3 maanden een leenauto! We rijden met veel plezier in onze niewe, betrouwbare opel! Dankuwel

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGister bij ZAM Zeist geweest en wat een super service. Kom bij me auto start die niet! Even gebeld met ZAM Zeist gebeld kreeg Marcel de Boer aan de lijn mijn probleem voorgelegd en nog geen 10 minuten later stond er een monteur bij mijn auto. Hij heeft de auto opgestart. en vroeg of ik mee kon rijden. Bij aankomst werd er gelijk een nieuwe accu ingezet.

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarWoensdagmiddag gebeld, op mijn app van Opel Mokka melding lekke band service gebeld geen tijd deze week om te maken !! ik kon mijn auto wel achterlaten zouden ze kijken of ze tijd hadden garage van Vliet in Woerden gebeld kon met een uur komen, met een met een half uur klaar daar!! zat een spijker in de band daarom geef ik de fa. van Vliet uit Woerden de warme douche en een klant erbij !!

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarVoor een roetfilterprobleem mijn auto met 1.9 JTD/CDTI/TiD bij ZAM Doorn weggebracht. Ik kon weliswaar snel terecht maar het verdere verloop was zeer teleurstellend: werkzaamheden uitvoeren zonder afstemming (wel gebeld, echter mij niet kunnen bereiken), een verkeerde analyse, achtergebleven gereedschap onder de motorkap en een gepeperde rekening. Zaterdagmorgen de auto opgehaald, de persoon aanwezig kon mij geen informatie geven anders dan de rekening meesturen. Toen ik de receptionist sprak bij wie ik de auto had achtergelaten en die ik van alle informatie had voorzien (alle details van het niet kunnen regenereren van het roetfilter) kon deze mij ook weinig vertellen wat nu exact het probleem én de oplossing was geweest. Ik mocht niet met de monteur spreken en moets maar van het positieve uitgaan dat de storing niet terug zou komen. U kunt al raden dat de storing dus wel terugkwam en dat de door mij zelf bedachte oplossing maar matig werd ontvangen door dezelfde receptionist. Conclusie: voor eenvoudig onderhoud zal het vast een prima garage zijn, voor wat complexere zaken kan ik deze garage gewoonweg niet aanbevelen.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZeer correcte mensen zowel aan de receptie als in de werplaats. geen lange wachttijden mits de klant zich hier ook aan houd.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAankoop Nieuwe auto ( Opel Karl ) Er plezierig gesprek gehad. Juiste informatie gekregen en de verkoper heeft mij goed kunnen overtuigen om een andere uitvoering te nemen. Gezellig en keurig net bedrijf

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarjaren lang auto's in onderhoud gehad, en ook aankoop zowel occasions en nieuw, totdat het bedrijf mij een kunstje flikte met een naheffing van velen honderde euro's achteraf op aankoop van een nieuwe Corsa.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZAM Zeist heeft het stuurhuis van mijn Opel Vectra B vervangen. Mijn auto is al 15 jaar oud, en ik wilde er niet te veel geld aan uitgeven. De heer Van Dijk van ZAM Zeist heeft zeer goed met mij meegedacht en kwam met een uitstekend oplossing. ZAM Zeist heeft het stuurhuis deskundig vervangen voor een uiterst schappelijke prijs (ik had al wat offertes gevraagd, de concurrenten waren aanzienlijk duurder).