Installatiebedrijf P van Erve BV in Tilburg

Dakdekker

5.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 29 beoordelingen

29 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Installatiebedrijf P van Erve BV

Foto en Video (15)

Bekijk alles

Beschrijving

Van Erve Installatiebedrijf is al meer dan 75 jaar een vertrouwd adres voor installatiewerk in Tilburg en omgeving. Met 20 deskundige medewerkers bieden we een breed dienstenpakket. Zo verzorgen we vakkundig alle werkzaamheden op het gebied van verwarming en airconditioning, van de installatie tot en met het onderhoud. Daarnaast zijn we thuis in loodgieterswerk: zowel aan sanitair als riolering. En u mag ons ook gerust bellen voor een lekkende kraan! Ook zijn we gespecialiseerd in legionellapreventie. Verder behoren dak- en zinkwerk tot ons dienstenpakket. Waarbij we onze hand niet omdraaien voor werkzaamheden aan monumentale panden. Tenslotte nemen we badkamer- en keukenrenovaties voor onze rekening. Hierbij zorgen we niet alleen voor het benodigde leiding- en aansluitwerk, we kunnen ook alle bijkomende werkzaamheden voor u regelen. Want we nemen u graag alle zorg uit handen!

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • Particulieren

Diensten

  • Dakdekken,
  • Dakinspectie

Specialisatie

  • Energiebesparing,
  • Plat dak,
  • Zonnepanelen

Service

  • Alleen op afspraak,
  • Gratis advies,
  • Gratis offerte,
  • Online offerteaanvraag

Betalingsmogelijkheden

  • Gespreid betalen

Aangesloten bij / Certificering

  • Branche organisatie Uneto-VNI
  • Overig Gasned Sunned

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

5.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 29 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Zeer goed klantvriendelijkDoechecel zeer mooi gemaakt !
    Heel goed geholpen!
    Fantastische zeker 10

    5 / 10/ 5

    Goede garantieVan mijn platdak was na 9 jaar de toplaag verweerd. De oorzaak is onbekend. Van Erve heeft zonder aarzeling de garantie gegeven!

    0.5 / 10/ 5

    Erg slechte communicatie.offerte aangevraagd voor Airco in slaapkamer. Na verschillende mailtjes en vragen beantwoord aan Dhr. Hoefnagels totaal geen reactie meer.

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarMonteurs waren vriendelijk en netjes.

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarGeen

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar5 jaar geleden zonnepanelen geplaatst, omvormer geeft storing op zonnige dagen. Al jaren aan het proberen probleem opgelost te krijgen, wordt niet meer gereageerd om telefoon/e-mail

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtDe afspraak was om 10 uur. om 11.30 uur gebeld omdat er nog niemand was. Ik zou teruggebeld worden, dit om 12.10 zelf maar gedaan.
    Afspraak verzet naar 14 uur. Monteur kwam om 14.45 uur. Vervolgens kan de gevraagde klus niet uitgevoerd worden. Al bij al dus een vrije dag zitten wachten zonder resultaat.

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarMonteur heeft twee knoppen op de radiatoren gezet, binnen twee minuten weer weg. Geen voorrijkosten gerekend. Wel 44 euro per knop en 1 uur arbeid. Totale rekening 175 euro. Op het moment dat je zegt had maar gebeld want dat kan ik zelf ook, ik kan toch niet de hele dag klanten achterna bellen. Ik heb geleerd dat de klant koning is. Bij van Erve is dit niet van toepassing. Bij van Erve ben je een pinautomaat waar zoveel mogelijk geld uit moet komen. Mijn advies is verder zoeken.

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarpositieve ervaring? die was er helaas vrij weinig. Hans die bij ons alles gedaan heeft verdiend als enige wél een compliment, ondanks de onkunde van zijn baas heeft hij het uiteindelijk allemaal opgelost. Kennis & vakmanschap/personeel/kwaliteit is dan ook enkel gericht op Hans en zeker niet op de rest.

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachthet bedrijf wilt wel komen maar is erg duur, het personeel is zeer slecht!!

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarVriendelijk personeel

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIk ben al enige jaren klant tot nu toe erg tevreden. Afspraak wordt snel na gekomen binnen 2 dagen . Monteurs zijn op tijd en vriendelijk en leggen vragen goed uit. Er zitten nu eenmaal kosten aan een bezoek maar het bedrijf maakt er geen misbruik van .

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtVoor loodgieterswerk kun je ze rustig inhuren maar voor het vervangen van daken en dakramen niet. Geen vakwerk en toch prijzig. Er ging vanalles mis en er was niet goed nagedacht over de uitvoering.

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarAardig personeel

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarWas het niet eens met de rekening, heb dus bezwaarschrift ingediend.
    Heb daarna 2 reacties op mijn mail gehad, echter zonder inhoud.
    Heb wel mijn eerste aanmaning binnen.
    Bij mijn volgende beoordeling van de Firma v Erve, zal ik ook mijn bezwaarschrift toevoegen.

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtUiteindelijk is de storing opgelost, na 4 bezoeken.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldefficient

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDuidelijke afspraken gemaakt, werkafspraken worden goed nagekomen, problemen worden snel opgelost

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldenkele klusjes laten doen, ging snel en effectief, aardige monteurs en goede telefonische communicatie

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldHeel goede afwerking bij plaatsen verwarmingsketel. Ook onderhoud op ketel was prima. Prij onderhoudskontrakt wel aan de hoge kant.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenBij storing staat de monteur al snel voor de deur en weet de klacht in één keer te verhelpen. Bij de gewone servicebeurten wordt het nodige gedaan en wordt er niet van alles uit de kast getrokken om extra werkzaamheden te kunnen verrichten

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarvan erve is bij ons langsgeweest omdat wij vaak koud water kregen tijdens het douchen. hier hebben zij naar gekeken maar konden dit de 1ste keer niet oplossen. Toen zijn ze voor de 2de keer gekomen, en toen zeiden ze dat het aan de grootte van de douchekop lag en dat ze het probleem niet konden oplossen. Uiteindelijk zijn ze aantal uren aan het kijken geweest, en hebben niks opgelost. Wel krijgen we een rekening van over de 300euro. Nadat ik hier een klachtenbrief over heb gestuurd, heb ik geen reactie gekregen. Wel kreeg ik 3weken later een herinnering van mijn rekening die nog open stond. Zij zouden mij ook terugbellen, en doen dit niet.
    Uiteindelijk hebben we een ander bedrijf gebeld, en zij hebben een aantal onderdelen vervangen en natuurlijk lag het niet aan de grootte van de douchekop.
    Slechte service en geen verstand van zaken.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenDecember storing aan de verwarmingsketel , bleef constant verwarmen op de hoogste stand.
    De eerste diagnose van de monteur was de motor,maar het bleek achteraf een ander (veel goedkoper) onderdeel te zijn.
    Dus eerlijk en correct gerepareerd.
    Telefonisch contact zeer prettig en snelle service.
    Netjes & betrouwbaar personeel.
    De firma van erve is een gerenomeerde naam in Tilburg e.o. vandaar dat wij hier een servicecontract hebben voor de verwarmingsketel.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldik heb een nieuwe ketel laten plaatsen.
    ik had een monteur volgens mijn heet hij frans?
    een blond jonge met blauwe ogen.
    een jonge man van denk rond de 24 jaar
    hij is heel vriendelijk en legt alles goed uit.
    ruimt alles op,hoefde zelf niks meer tedoen,
    is net of tie niet is geweest.
    het bedrijf vind ik ook goed.
    via,via er bij gekomen.
    hoor alleen goede verhaalen er over.
    komen wel eens te laat of te vroeg op de afspraak.
    maar dat is normaal.planning blijft moeilijk voor elk bedrijf.
    echt een aan rader.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringPositief was de monteur, een rustige kalme nette man die zijn
    vak verstaat en alles netjes achterliet meedenkt over wat het beste is, weet zijn naam niet maar wel dat hij mooie ogen had en niet in Tilburg woonde