Installatiebedrijf Van Genabeek BV in Gemonde

Elektricien

2.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 51 beoordelingen

51 Reviews

Installatiebedrijf Van Genabeek BV

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor elektricien in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

2.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 51 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Ik geef een bedrijf alle kansen eventuele fouten en tekortkomingen goed te maken alvorens tot een negatieve beoordeling over te gaan. Na mijn ervaringen met de lekdetectiecentrale rest mij niets anders dan een absoluut negatieve beoordeling te geven. Werkbonnen worden zo aangeboden dat de echte informatie over werkelijk totaal absurde arbeidsuren onzichtbaar blijft. Ik heb het basisbedrag betaald alsmede een uitgevoerde gasmeting (die ze onderbraken omdat ze geen druk konden maken; een volgend lekdetectiebedrijf kon dat moeiteloos....), al die extra absurde bedragen voor werktijden en meetrapporten (nooit iets gezien van een meetrapport, ook niet na navraag) heb ik uiteraard niet betaald. Ze luisteren niet naar argumenten maar blijven aanmaningen sturen, bieden "uit coulance" twee uur minder te factureren arbeidstijd aan (arbeidstijd die totaal buiten alle proporties is, het lijkt een goedkope truc om toch nog gemakkelijk geld binnen te halen, enfin, het verhaal is al ontelbaar vaak hiervoor als klacht beschreven. Nu dreigen ze met een deurwaarder. Advies: mijd de lekdetectiecentrale, van Genabeek lekdetectie!

    1 / 10/ 5

    The company severice even doesn't worth one stat!!! One person came to detect the leakeage in my house. Without any equipment, just pour some coloring into the pipes. That's it! Following, without any visit, the passed me a repost said the bathroom need to be renovated. Then, I received a bill of 500 euro from another company called E.J.A.M. van Genabeek Beheer. I cannot find more information about this company online excpet a phone number. When I called that number, the lady said I made wrong call. How could I pay for a bill such that unclear? More importantly, the leakage problem didn't solve even I totally renovted my bathroom which costed me thousands of euro. The lekdetectiecentrale is totally scammers!!!! Never ever use their service. SO bad!!

    1 / 10/ 5

    Lek opsporen? 5 minuten kijken en dan "vermoeden" dat het lek in de douche zit, daarna vette rekening aftikken.

    1 / 10/ 5

    Mijn ervaring nooit meer met deze mensen in contact komen, ze leveren geen diensten ze komen langs, kijken een beetje hebben niet de juiste apparatuur en sturen een hele dikke rekening €566- na een tweede bezoek omdat ik heb betaald voor een rapport waar ik niets aan heb durven ze me nog een factuur te sturen van €225,- ,, zonder de lekkage gevonden te hebben. dus doe het niet!!! dit zijn oplichters!!!

    1 / 10/ 5

    Ook ik heb per ongeluk ooit lekdetectiecentrale ingeschakeld maar ik heb niet betaald want er was niets opgelost, kreeg later 1 x een brief van de incasso , heb bezwaar gemaakt en kreeg daarna alleen nog maar van Van Genabeek brieven #kansloos

    1 / 10/ 5

    Oplichters. 950 euro betaald voor een bezoek van in totaal nog anderhalf (!) uur. Alle hierboven geschreven recencies kloppen. Ga niet met dit bedrijf in zee.

    1 / 10/ 5

    Deze oplichter is nog altijd actief. Klachten worden genegeerd. Zijn niet aangesloten bij Geschillencommisise en noch ACM na melding noch de politie na aangifte maken hier werk van. Ongelofelijk! Inmiddels eerste incassobrief binnen.

    4 / 10/ 5

    Prima en snel geholpen. Wel wat duurder maar goed uitgevoerd. 2x langs geweest om 2 lekken te constateren waarbij 1x berekend!

    1 / 10/ 5

    VERMIJD DIT BEDRIJF! Hun enige competentie is het sturen van torenhoge nota's. Bij mij kon de oorzaak van een lekkage bij de afvoerpijp voor hemelwater niet worden vastgesteld. Ik moest ? 525,44 betalen. Hierin zat ook een fors bedrag wegens het sturen van een nota. Maar contante betaling of pin-betaling was helemaal niet mogelijk. Mijn eigen loodgieter stelde met ??n blik vast wat de vermoedelijke oorzaak was. Hij ging het dak op en repareerde binnen een paar minuten de oorzaak van de lekkage. Totale kosten ? 59. Ik heb een advocate ingeschakeld maar dat leverde niets op. De zaak is juridisch dichtgetimmerd door Genabeek. Oplichters.

    1 / 10/ 5

    Pas op! Ga niet in zee met dit amateuristische bedrijf! Ik moest 465 euro betalen voor een monteur die een half uur binnen was en nog steeds wist ik niet waar de lekkage zat. Niks geen geavanceerde apparatuur. De claim op de website dat de verzekering in de meeste gevallen vergoed klopt ook niet. Na een klacht te hebben ingediend wordt ik afgescheept. Een schande.

    1 / 10/ 5

    Ga niet in zee met dit bedrijf! Meetverslag deugde niet. Lekkage zat op heel andere plek, 5 meter van plek die deskundige en het meetresultaat aangaf. Bedrijf gaat niet in op garantie- en of compensatie verzoeken. NIET DOEN! april 2019

    1 / 10/ 5

    Gelukkig hoef je voor extreme wanprestatie niet te betalen zeggen ook de incasso bedrijven en kijk vooral naar Radar van 4 februari waar de lekdetectiecentrale van van Genabeek te zien was.

    4 / 10/ 5

    Via internet in contact gekomen met dit bedrijf en een afspraak gemaakt om een lekkage op te sporen in mijn vloerverwarming, Na de afspraak gemaakt te hebben netjes een bevestiging ontvangen per mail, en even op google gekeken en jawel ook schrokken enorm van de meldingen. Gelijk de dag erop contact opgenomen met het bedrijf om natuurlijk de afspraak te annuleren, dit kon echter niet meer omdat de detectie gepland was voor die dag. We konden dus niet meer terug en lieten het maar op ons afkomen. Bij aankomst heeft de medewerker ons eerst uitgelegd wat hij voor onderzoeken zou uitvoeren en heeft hij ons probleem aangehoord. Ook de medewerker kreeg van ons natuurlijk te horen dat we op internet niet zo'n mooie berichten hadden gelezen, de medewerker vertelde ons dat er geen rede was voor ons om de zaak niet te vertrouwen en stelde aan mijn man en mij zelf voor om tijdens het onderzoek de medewerker te volgen door het huis zodat over elke meting kon vertellen waarom deze werdt uitgevoerd en wat de uitslag was. Deze kans lieten we natuurlijk niet schieten dus de medewerker aan de slag met mijn man en mijzelf achter hem aan. Hij liet keurig zien wat hij gebruikte bij fijnonderzoeken en ga netjes uitleg aan mijn man waarvoor het diende. Uiteindelijk begon hij om de vloerverwarming met behulp van een pers te testen op lekkage, uiteindelijk had hij een groep gevonden die druk verloor. Hij heeft daarop een soort gas gedaan en liep met een apparaat door onze woning, uiteindelijk begon dit apparaat een hard geluid te maken en plakte de medewerker een sticker op de vloer dat hier de lekkage moest zitten, daarna heeft de medewerker een rapportage gemaakt bij ons aan de keukentafel met foto's van de onderzoeken en werdt de rekening opgemaakt. Nadat dit alles was gebeurt vroeg de medewerker of wij het bedrag wilde pinnen,,,,, mijn man dacht even aan de meldingen van internet en zij tegen de medewerker doe dan maar op factuur, daarop vertelde de medewerker dat er dan een kleine verhoging bij kwam als je een factuur wilde ontvangen met een betaling binnen 14 dagen. mijn man zij tegen mij dat doe we want als er geen lek zit betalen we niets. Zo gezegd zo gedaan. de dag daarop is onze loodgieter bij ons begonnen en hakte op de plek van de sticker de vloer open in eerste instantie zag onze loodgieter niets maar net toen mijn man wilde roepen ZIE JE WEL riep de loodgieter ons en jawel de lekkage zat bijna exact op de plek die was aangegeven. Uiteindelijk hebben wij natuurlijk netjes de rekening betaald en moet eerlijk mededelen dat wij netjes en goed geholpen zijn met de lekkage. Wij kunnen natuurlijk niet voor iedereen spreken maar onze ervaring met dit bedrijf is goed, en ja de rekening is misschien wat aan de hoge kant maar wij hebben daarvoor wel keurig geleverd werkt gekregen en dat is ook iets waard. Groetje Fam Scheuring uit Haarlem

    1 / 10/ 5

    Op advies van ons CV installatiebedrijf hebben wij een lekdetectiebedrijf ingeschakeld omdat de lekkage niet te vinden was en dit met grote mate van zekerheid zich onder het huis bevond in de kruipruimte. Gebeld en vermeld dat wij 'onder het huis' wellicht een lekkage hadden met verzoek dit te detecteren. De zeer onkundige monteur kwam op ALLEEN (terwijl wij nog gemeld hadden dat het zich onder het huis bevond) en mocht alleen niet de kruipkelder in. Was met een halfuur weer verdwenen, met slechts een melding dar een bepaald gedeelte in het huis een hoog vochtgehalte aangaf. Direct gebeld waarom ze maar 1 monteur hadden gestuurd. Als je meldt dat het onder het huis is, moet het wel een lek in de vloerverwarming zijn, werd gemeld. Een aanname die kant noch wal raakt en een aanname is van Van Genabeek zelf, omdat wij niet eens een vloerverwarming hebben. al met al ook geen rapportage, terwijl je dit toch voor dit bedrag op zijn minst mag verwachten. Maar ja, als je maar een halfuurtje binnen bent en je bent niet kundig dan kun je natuurlijk ook geen rapport opmaken. Dit bedrijf heeft alleen maar bestaansrecht om mensen op te lichten. On top of this krijgen wij maar liefst € 68,67 extra gefactureerd omdat het pinapparaat tijdens het betalen ter plaatse geen verbinding kon krijgen. Ja, dat gebeurt wel vaker in een buitengebied als Lage Zwaluwe. Dit heb ik in mijn leven nog niet eerder meegemaakt!!!

    1 / 10/ 5

    Radar liet dit bedrijf precies zien zoals het is: een drama !

    5 / 10/ 5

    Afspraak gemaakt met de lekdetectiecentrale, en jawel ook wij hebben de uitzending gezien van Radar. Wij toch maar even gebeld om te horen hoe het nu zit, tijdens het gesprek werdt ons al aangeboden de afspraak kosteloos te annuleren als wij er geen vertrouwen meer in hadden. Dit vonden wij al best een goed gebaar omdat we volgens de voorwaarden te laat waren om te annuleren. Samen met mijn man besloten om toch maar met deze mensen in zee te gaan omdat we echt veel overlast hadden van de lekkage in de meterkast. De dag erop stond er keurig op tijd een medewerken aan de deur en begon zijn. onderzoek, met mijn man in zijn nek natuurlijk. Na een goed uur was de monteur klaar met zijn onderzoek en liet hij ons op de tablet zien wat hij had gevonden, en inderdaad de lekkage was gevonden in de vloer boven de meterkast. Een dag na de detectie een keurig rapport en we konden gelijk de loodgieter inschakelen die vervolgens alles keurig heeft gemaakt. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden over dit bedrijf en volgens mijn man ( de expert volgens hem zelf ) hebben ze keurig werk geleverd.

    1 / 10/ 5

    Absolute oplichters. 10 minuten werk, 500 euro rekening. Rekenen met een uurloon van 95,00 excl. btw.. dat is op zich al exorbitant hoog. Maar in mijn geval dus 3.000 euro!!!

    5 / 10/ 5

    Naar al deze slechte ervaringen wil ik hier toch even onze goede ervaring delen.. Op vrijdag middag om 14.00 uur de lekdetectiecentrale gebeld omdat ze bij ons naar het plaatsen van de slimme meter een gaslekkage hadden geconstateerd.. ik vond het best een eng idee dus ben meteen gaan bellen. Nog geen 1,5 uur later stond de lekdetectiecentrale bij ons op de stoep.. al snel hebben ze de lekkage gevonden en kon dit opgelost worden... ik heb de monteur per pin betaald en had op maandag ochtend al een keurig meet verslag in mijn inbox.. ik ben wel blij dat ik met dit bedrijf in zee ben gegaan, en vind dat dit dan ook gezegt mqg worden..

    1 / 10/ 5

    OPLICHTING door Van GENABEEK Lekdetectie. Naar aanleiding van het programma radar van heden 4 februari begrijp ik dat ook wij opgelicht zijn door dit bedrijf. De raportage van het bedrijf gaf aan dat de lekkage gevonden was. Ik heb de rekening van ruim € 1000,00 betaald. Het loodgieters bedrijf die de lekkage opgelost heeft constateerde dat de lekkage echt HEEL ergens anders vandaan kwam. Inmiddels had ik de rekening aan van Genabeek al betaald. Omdat je blij bent dat na ruim een week het probleem opgelost is. Ben je allang blij en reparaties kosten nu een maal geld. Ik ga alsnog aangifte doen bij de politie van oplichting door dit bedrijf.

    1 / 10/ 5

    Ook wij zijn helaas ernstig opgelicht. Tot twee keer toe hebben zij 'inspectie uitgevoerd' en bizarre rekeningen gestuurd. Al vaak gebeld, en steeds weer belooft telefoniste Daniëlle dat 'meneer (lees oplichter) Van Genabeek' het zal oplossen. We wachten nog steeds.. Erg triest dat dit nog steeds kan gebeuren, en dat deze mensen niet gestopt kunnen worden.

    1 / 10/ 5

    Absoluut herkenbaar. Wat een oplichters. Via een andere site bij hen terecht gekomen, pas toen ze binnen waren hoorden we dat het een nietsnut van Van Genabeek was met zijn apparaatjes. Kulverhalen, prutmetingen en leugens. Nooit rapport ontvangen, nooit iets opgelost. Wel factuur van €1000,- ontvangen maar die heb ik nooit betaald. Nooit meer iets van vernomen dus ach. Uiteindelijk een ingenieursbureau ingeschakeld en supersnel de oorzaak van lekkage gevonden: koppelingen strakker aandraaien. Geen grapje. Dit zijn boeven. Wegblijven of aangifte doen. Doe aangifte!

    1 / 10/ 5

    Lekdetectiecentrale gebeld en Van Genebeek kwam. Eerste monteur heeft wat kleurstoffen in afvoer gegooid a € 192,50 en adviseerde een "snuffelgasonderzoek". 2de monteur heeft niets gedaan. Kreeg later rekening van € 905,00 die ik niet ga betalen. Enorme oplichter!!

    1 / 10/ 5

    www.lekdetectiecentrale.nl / Van Genabeek ingeschakeld voor een lek bij de badkamer. Wij zijn ons rot geschrokken van de factuur van bijna 500 euro voor nog geen uurtje op locatie. Daarna ontvingen we een "rapport" van wel 3 hele zinnen die een basisschool leerling nog beter had kunnen formuleren. Zelfs de opstalverzekering wil de factuur niet vergoeden wegens exorbitante kosten voor amateuristische diensten. Zegt genoeg. Bij navraag bij Dhr Van Genabeek zeer onvriendelijke behandeld en er werd direct gedreigd met aanmaningskosten voor een factuur die allang betaald was. Maar gezien de lange stroom en aard van klachten lijkt dit de standaard werkwijze van lekdetectiecentrale.nl / Van Genabeek te zijn. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet eerst de reviews over lekdetectiecentrale.nl heb gegoogled.

    1 / 10/ 5

    Ga niet in zee met deze oplichters, ook wel bekend als lekdetectiecentrale. Ze rekenen idioot hoge tarieven en ze leveren heel slecht werk af. Ze zouden langskomen tussen 10.00 en 14.00 uur en wezen me op de kosten van euro 295,-. Uiteindelijk kwam er iemand om 17.00 uur die hooguit een half uur bleef. Het zou aan de warmwaterleiding liggen. Dit heeft hij geconcludeerd door de waterdruk te controleren. Hij heeft de warmwaterleiding afgesloten en ze zouden het woensdagochtend verder onderzoeken. Wat ik niet begrijp is waarom dit niet in één keer kon? Waarom komt er iemand om 17.00 uur die niets kan doen en een nieuwe afspraak maakt? Toen degene van de lekdetectiecentrale ofwel van Genabeek op maandagmiddag weer weg was, begon het weer te lekken in de wc en meterkast dus hebben we het water afgesloten. Het lag dus niet aan de warmwaterleiding. Twee dagen later kwamen ze weer en gaven mij een rapport waar de loodgieter niets aan had. Ik kreeg wel een rekening van 850 euro waarvan ik de helft van heb betaald. Even later kreeg ik een incassobureau achter mij aan en heb dit toen uit handen gegeven aan mijn rechtsbijstandverzekering. Ze mogen blij zijn dat ik de helft betaald heb en het andere bedrag ga ik echt niet betalen. Ik zie ze graag voor de kantonrechter.

    1 / 10/ 5

    We vallen in herhaling maar ook wij zijn opgelicht (stom, stom stom)! Ver weg blijven van deze oplichters.

    1 / 10/ 5

    De lekdetectiecentrale Den Haag Een compliment voor de bouwer van deze bijzonder geraffineerde site. Na achteraf nogmaals de site te hebben bestudeerd blijkt nergens uit dat dit bedrijf de firma Genabeek uit Brabant is. Pas als je een opdracht hebt gegeven krijg je een bevestiging met alle tarieven. Stom ik had toen al moeten zeggen dat ik niet hier op in wilde gaan. Dit omdat de tarieven voor arbeidsloon zo hoog zijn dat je denkt dat de lekdetectiecentrale uitsluitend academici in dienst heeft.

    1 / 10/ 5

    VOORDAT IEMAND DIT LEEST: ZOEK VERDER NAAR EEN ANDER INSTALLATIEBEDRIJF/LEKDETECTIE BEDRIJF! Absurd hoe dit bedrijf werkt. Eigenlijk tot aan de controle liep alles prima. Monteur was vriendelijk, deed zijn werk en leverde een prima rapportage. Maar toen kwam de betaling. Wat een drama was dat... Bij het eerste bezoek heb ik een deel betaald, dat was van tevoren afgesproken. Bij het 2e bezoek (de daadwerkelijke controle) zou de factuur achteraf gestuurd worden. Allereerst kwam de factuur maar niet... Aangezien ik wel vindt dat goed uitgevoerde zaken betaald dienen te worden, heb ik zelf maar gebeld. Na meerdere telefoontjes en mailtjes kon er dan eindelijk een factuur gestuurd worden. Bij ontvangst van de factuur bleek het enkel het complete bedrag te bevatten van beide bezoeken bij elkaar. Geen splitsing van data waarop ze zijn geweest, geen splitsing van bedragen per bezoek, geen specificatie van verrichte werkzaamheden... Na wederom contact te hebben gehad, zou dhr. Erik van Genabeek zelf met mij contact opnemen aangezien hij zelf persoonlijk de facturatie regelt. Uiteindelijk heeft het ruim 2 weken geduurd voordat we elkaar spraken. In de tussentijd vond hij zich wel genoodzaakt om een betalingsherinnering te sturen (voor het HELE bedrag). Na eindelijk dhr. van Genabeek te hebben gesproken zou alles in orde gemaakt worden. Hij zou ook alles bevestigen per mail. Uiteindelijk zelf weer een reminder gestuurd, waarna EINDELIJK een reply van dhr. van Genabeek volgt. Inmiddels zijn we een week verder en is er nog steeds geen factuur gekomen. Op de vraag of er een vorm van compensatie kan komen, aangezien dit fiasco al bijna 2 maanden duurt, hangt hij bruut zelf de telefoon op en is hij vervolgens niet meer te bereiken. Wanneer ik hem dan eindelijk te pakken krijg is hij altijd druk, in bespreking of staan er mensen op hem heen. De op dat soort momenten afgesproken terugbelafspraken worden door hem niet nagekomen. Al met al: Een dramatisch ervaring met een dramatische afhandeling en een eigenaar die nergens verantwoordelijkheid voor neemt. Het enige wat voorop staat is dat altijd de hoofdprijs betaald moet worden, ook al blijft het bedrijf op diverse gronden in gebreke.

    1 / 10/ 5

    Oplichters! ‘Meetrapporten’ zijn bedachte verhaaltjes met wat foto’s toegevoegd. Prijzen zijn belachelijk. Geen communicatie mogelijk, emails komen terug, ze zijn niet bereikbaar en de telefoniste kan niet doorverbinden! Idd RUN!

    1 / 10/ 5

    Doe geen zaken met dit bedrijf. Ze liegen alles bij elkaar. Facturen zijn veel te hoog. Mochte het te laat zijn, laat je niet bang maken door een deurwaarder.

    1 / 10/ 5

    Hopelijk ben je nog op tijd als je dit bericht leest....RUN! NIET DOEN! Twee keer langs geweest, twee keer onjuiste metingen en conclusies. Tweede onderzoek had een vervolgonderzoek moeten zijn, omdat de conclusies bij de eerste meting niet juist waren, toch werd er bij de tweede meting gewoon het volledige bedrag van een nieuwe meting gefactureerd. Bovendien hadden we na het tweede onderzoek nog steeds niks aan, want de conclusies waren uiteindelijk totaal verschillend van de eerste meting en bleken later weer ook niet juist te zijn. Uiteindelijk hebben we een ander bedrijf moeten inschakelen voor een correcte lekdetectie. Ook het rapport wat je bij de lekdetectie krijgt, is om te lachen of huilen (hangt er vanaf hoe je het bekijkt). Ik ben bang dat een kind uit groep 8 een beter rapport in elkaar zou kunnen zetten. Conclusies/Observaties betsaan uit 2 oppervlakkige zinnen. Hier zou je niks aan hebben als je dit rapport nodig is voor bijvoorbeeld de verzekering. "Experts" luisteren niet echt naar klanten (de bewoners van de woning nota bene), en denken het allemaal zelf beter te weten, en zijn snel in conclusies te trekken zonder goed onderzoek. Verder werd er op één van de facturen 3.5 uur genoteerd, terwijl de monteur niet eens 1.5 uur bij ons thuis was! Al met al waren we zeer teleurgesteld in dit bedrijf. We hebben het vermoeden dat de "experts/monteurs" dat helemaal niet zijn, maar dat ze alleen over wat apparatuur beschikken waardoor het zo lijkt. Feedback? Nee hoor, willen ze niks van horen. Betalen...dat is het enig wat ze van jou willen. Het komt allemaal heel dicht bij oplichting als je het aan mij vraagt. Nogmaals...RUN!

    1 / 10/ 5

    Ga niet met dit bedrijf in zee!!! De factuur is twee keer zo hoog als afgesproken, de geleverde dienst is niet zoals afgesproken en het onderzoek heeft ook niet geleid tot het opsporen van de lekkage (wat door een ander bedrijf wel werd gevonden). Ik heb 600 euro betaald voor een uur slecht werk en heb daar op alle vlakken veel last van! Ik voel mij echt opgelicht.

    1 / 10/ 5

    Al het onderstaande ook helaas op mij van toepassing: een rapport van 1 a4, 25 min op locatie en allerlei nonsens metingen gedaan. Waarvan de meting duurder is dan de apparatuur die gebruikt wordt. En een rekening van 660 euro voor een uur werk. Makkelijk verdiend. Ik heb met m'n niet oplettende kop de werkbon ondertekend dus kan niet veel anders dan betalen. Meest waardeloze bedrijf ooit wat mij betreft

    1 / 10/ 5

    Waardeloos. Komen afspraken niet na, lossen je probleem niet op maar verergeren het en sturen dan een torenhoge rekening. De rekening klopt op allerlei punten niet, er worden allerlei extra kosten opgevoerd. Niet betalen!

    1 / 10/ 5

    Jan 2018: Zoals door anderen al omschreven: via websites waar hun naam niet wordt genoemd bij hun terecht gekomen. Pas bij het overleggen van de werkbon bleek eigenlijk hoe het bedrijf heet (Oké leerpuntje voor ons voor de volgende keer, niet reageren via vage websites als lekdetectietilburg etc). Voor 10 minuten binnen, met de constatering dat ze momenteel het dak niet op konden (trap te laag, vorst op dak, had al van tevoren bedacht kunnen worden toch?), kwam een rekening van €200. De afspraak om de week erna te komen met een hoogwerker werd niet nageleefd, een prijsopgaaf daarvoor was belachelijk hoog en ook na herhaaldelijk vragen om uitsplitsing van de kosten, kwam er geen goed antwoord. Enkel wat vage opmerkingen. Dus: niet in zee gaan met dit bedrijf, ze weten duidelijk wat ze doen (oplichten/afzetten), maar ze geven er niets om. De communicatie is slecht, op vragen wordt niet geantwoord, op klachten wordt niet ingegaan en er wordt 'gedreigd' met: we doen aangifte als je negatief over ons bent. Ja hoor. Dikke 1 ster, als ik er 0 kon geven had ik dat gedaan!

    1 / 10/ 5

    op 04012018 een lekdetectie uit laten voeren via lekdetectiecentrale.nl. Van te voren hebben wij extra gebeld omdat de afspraakbevestiging niet binnenkwam. deze was uiteindelijk gemaild door een Danny Swarts. We hadden pas toen de man al even binnen was pas door dat we te maken hadden met iemand van van genabeek. De man kwam (vanwege een vochtprobleem in onze muur) met de extra apparatuur die niet in het standaardbedrag zat van tweehonderzoveel euro al geactiveerd het huis in lopen en alle extra overige handelingen waren zonder vermelding van de monteur dat dit extra geld zou kosten. Wisten wij veel. Dan denk je een goed advies met rapport te krijgen. Maar nu ik op recenties van van Genabeek lees twijfel ik aan de uitkomst. We kregen een factuur van net geen 600 euro. En nog geen rapport. Toen ik zei niet te betalen omdat we geen rapport hadden kreeg ik (ook al had ik vaker gemaild hierover) in eens wel een rapport. Met een heel kort excuus. Uiteindelijk hebben we onder protest betaald omdat volgens de Politie er nog niet sprake zou zijn van oplichting. Het ging om civiele zaken. Blijkbaar kun je (ookal kijk je vaak naar Radar enzo..er toch in trappen).

    1 / 10/ 5

    Keiharde oplichters!!! Niet mee in zee gaan. Alles wat hierboven is gezegd klopt! Dhr van Geenabeek is een oplichter! Veel te hoge facturen en voeren niet het gewenste voor afgesproken onderzoek uit. OPLICHTERS

    1 / 10/ 5

    In verband met een hardnekkige lekkage contact opgenomen met Lekdetectieservice/Lekdetectiecentrale en het onder Hilversum vermelde nummer gebeld. Bevestiging afspraak en all-in tarief (excl. Evt. extra) per mail. Mail zonder enig adres of telefoonnummer aanduiding. Verzonden door ene Danny Swart. De lekkage bevond zich aan de bovenkant van het vaste deel van de schuifpui, en het lekte alleen bij bepaalde windrichting als het regende. Plafond en wanden waren verder droog, en ook lopen daar geen leidingen. Monteur kwam, heeft ca. 30 minuten binnen en buiten om zich heen gekeken, met een blauw lampje langs plafond gekeken, en kwam tot de conclusie dat de lekkage voor 99% zeker van het dak/dakgoot kwam. Toen kwam de werkbon tevoorschijn en tot mijn verrassing kwam deze monteur uit ’s Hertogenbosch, wat zeker 1 uur rijden naar ons huis is. Dat betekent dat 2 uur van het all-in tarief al hieraan opgesoupeerd waren. Na 2 weken heb ik maar eens gebeld om te vragen waar het rapport en foto’s bleven, terwijl ik wel de nota ontving. Rapport met foto’s werden alsnog opgestuurd. 3 zinnetjes en 3 foto’s van de vermeende oorzaak van de lekkage. Hierop de loodgieter deze werkzaamheden laten uitvoeren, wat totaal niets geholpen heeft. Begrijpelijk dat men stelt als Van Genabeek nooit zelf de reparatie uit te voeren omdat zij zoals zij zelf schrijven afhankelijk (ipv onafhankelijk) willen blijven. Het is duidelijk dat dit onderzoek prutswerk is geweest, en indien wij ze hadden laten terugkomen, hadden wij waarschijnlijk nog eens hetzelfde bedrag kunnen betalen, omdat de uren”op”waren. Maar we waren toen al overtuigd dat wij met beunhazen en oplichters te maken hadden. Loodgieter terug laten komen die zelf verder op onderzoek is gegaan en binnen 5 minuten de oorzaak had gevonden: een afdeklat boven de schuifpui waaronder een kitnaad is, bleek aan de bovenkant totaal verrot Telefonisch contact wordt afgedaan met verwijzing dat vragen betr. fakturen per mail moeten gebeuren. Mails worden niet beantwoord, maar men stuurt wel een betalingsherinnering. Wij zijn niet van plan om deze nota te betalen om bovengenoemde redenen. Als men googlet op Lekdetectieservice of Lekdetectiecentrale in combinatie met “klachten”en/of “ervaringen” is er niets te vinden. Had ik vooraf geweten dat er iemand van de firma Van Genabeek zou komen, had ik dit ook eerst op Google opgezocht, en gezien de hoeveelheid ernstige klachten, deze firma nooit laten komen.

    1 / 10/ 5

    Wij zijn bezig met het inventariseren van alle klachten en problemen met betrekking tot van Genabeek. Wanneer u klachten en/of problemen heeft met betrekking tot facturen of de werkwijze van van Genabeek horen wij dat graag. Mail uw klacht met daarbij een korte uitleg van uw situatie naar: benadeeldgenabeek@outlook.com

    1 / 10/ 5

    Ook wij zijn getroffen door dit malafide. Nooit met zo'n grote oplichter te maken gehad. Let op voor deze man!!! Voor een dakinspectie van 10 minuten durft meneer een factuur te sturen van ruim 700 euro. Onbegrijpelijk!

    1 / 10/ 5

    Deze oplichters zouden mij een offerte toesturen. Nooit gekregen! Maar wel een factuur voor het inspecteren van het dak wat 5 minuten duurde. Kosten? € 180,-. Ze krijgen van mij geen cent. Ook al sturen ze 10 incassobureaus

    1 / 10/ 5

    Oplichter! Er is zelfs een facebook-groep opgericht waar mensen hun beklag doen. Blijft niet alleen bij omgeving Brabant, ook ver daar buiten lichten ze de boel op. Via lekdetectiecentrale.nl koopt hij klanten in. Dus wees gewaarschuwd als je via hen op zoek bent. Tip als je bent opgelicht; betaal alleen dat wat afgeproken is of wat redelijk is. Nodig Erik van Genabeek uit om het via het katonrecht uit te vechten. Dat zal hij namelijk altijd verliezen. Laat je niet bang maken met herhaalfacturen en incasso. Zelfs incassobureaus kennen hem en laten vordering intrekken als blijkt dat het geen zuivere koffie is.

    1 / 10/ 5

    Pure oplichterij, Let op: Lekdetectie Nederland en alle vormen ervan, komen uit op Van Genabeek, een telefooncentrale doet net alsof je in je woonplaats aan het bellen bent. Absurde facturen met belachelijke bedragen, uitermate dreigende taal als je aangeeft dat dit niet netjes is. Alle verzekeringsmaatschappijen van Nederland zouden met deze persoon moeten afrekenen. Gewoon aangeven dat dit bedrijf en alle afgeleide ervan niet ingezet mag worden.

    1 / 10/ 5

    Oplichters! Geen zaken mee doen! Blijven rekeningen sturen en vervolgens ook deurwaarders voor belachelijke rekeningen!

    1 / 10/ 5

    Geen zaken mee doen!!! Alles wat hier boven staat klopt, ze komen de afspraken niet na! En rekening veel te veel arbeidsuren

    1 / 10/ 5

    Helaas moet ik over dit bedrijf ook een zeer negatief oordeel vellen. Ze zijn niet transparant in de opbouw van de kosten. Voor een reparatie van 15 minuten wordt een enorm bedrag berekend. Redenen: de verre en lange aanrijtijd! Echter men deed voorkomen of men een bedrijf in mijn eigen stad was. Er was niets over meegedeeld dat men van ver(der) zou komen. Bij navraag wordt op hoge toon beweerd dat men niets van de prijs wil afdoen. Advies: doe geen zaken met dit bedrijf. Het zijn pure oplichters!

    1 / 10/ 5

    Grote oplichters! Geen zaken mee doen! Moeten eigenlijk bij Radar oid komen, want ze verdienen onder valse voorwenselen. Als klant sta je erbij en kijk je ernaar... 5 minuten werk, waar ik niet eens om had gevraagd en een werkbon van 2 x 1,5 uur. Nadat ik hierover opheldering had gevraagd, kreeg ik te horen dat het standaard tarieven zijn en dat ik erover geinformeerd was. Ik ga dit voorleggen bij rechtsbureau om te kijken of er wat aan te doen is.

    1 / 10/ 5

    Grote oplichter. Niet transparant over prijzen en voor 5min werk factureren ze 220 Euro. Rekenen ook uurkosten voor collega die letterlijk uit zijn neus heeft staan eten. Nooit mee in zee gaan.

    1 / 10/ 5

    Oplichter zijn het !! Alles was slecht.

    4 / 10/ 5

    Wij hebben juist goede ervaringen met dit bedrijf. De monteurs die bij ons op de stoep verschenen waren vriendelijk en netjes en hebben bij ons een lekdetectie uitgevoerd omdat wij een lekkage hadden in ons plafon. De monteurs hebben zonder te breken de oorzaak gevonden en toen netjes met ons een plan gemaakt om deze te verhelpen zonder dat er teveel opgemaakt diende te worden. Ze hebben vier tegels onder het bad verwijderd om bij de oorzaak te komen (een gescheurde bocht ) deze is gelijk gemaakt en het tegelwerk is een dag later weer netjes vernieuwd. De prijs is dan misschien niet de goedkoopste maar gezien de service en de hele afwikkeling van ons probleem zijn wij van mening dat je voor een snelle en goede service best wel iets mag vragen. Kortom onze bevindingen met dit bedrijf zijn goed en ( niet te hopen) mocht er in de toekomst weer iets zijn weten we wie we moeten bellen. Wilma en Bert Van Breugel

    1 / 10/ 5

    Let op dit bedrijf is geen installatiebedrijf, dit zij oplichters!