JustFire in Tegelen

Webshops - huis, tuin en interieur

8.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 624 beoordelingen

624 Reviews

JustFire

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 624 beoordelingen

Alle beoordelingen

    3.5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    3 / 10/ 5

    Positief: Doorgaans goede producten voor goede prijs. Pelletkachel functioneerde heel goed (tot aanschaf wifi). Wifi ontwerp is mooi en werkt goed en handig. Maar de kachel nu dus even minder.
    Negatief: Communicatie en service en bereikbaar verbeteren. Telefonisch slecht bereikbaar. Ben 2,5 week bezig geweest om kachel na wifi-installatie normaal werkend te krijgen. Ik heb eerst een product ontvangen met verkeerde fabrieksinstellingen, daarna is dit telefonisch aangepast. Maar werkte nog steeds niet goed. Bleek toch kapot volgens installateur die netjes langs is gekomen, vervolgens is direct een nieuwe geïnstalleerd maar die was helaas niet goed aangesloten. De kachel deed het dan na 10 minuten niet meer, toen de monteur al weer weg en onbereikbaar was. Heb ik uiteindelijk na 2 dagen zelf kunnen aanpassen en gemeld. Ik kwam erachter toen ik de oorspronkelijke onderdelen weer wilde terugzetten om tenminste de kachel te kunnen gebruiken. Wat nu nog opvalt is dat de pelletkachel zeer heet wordt (de kachel is niet meer aan te raken). Op display verschijnt 200S en 50 P bij een R25 (werkelijke kamertemp is 21 graden) en dan zet ik hem maar voor de zekerheid weer uit. Of dit wel veilig is, weet ik namelijk niet. Ik kan er niets over vinden bij Justfire en weet dus niet zeker of de temperatuurbegrenzer wel werkt (er is tenslotte meer niet goed gegaan). Door de beperkte serviceopeningstijden zal ik tot dinsdag moeten wachten op een bevestiging of de kachel nu wel veilig is te gebruiken. Voor de duidelijkheid: voor de wifi installatie werd de kachel altijd maar hooguit lekker handwarm en beviel verder prima.
    reactie: Duidelijk verhaal. De nieuwe software heeft een heel ander brandbeeld. Als de waardes te hoog zouden zijn zou de haard uitspringen op een storing. Wij vermoeden dat u een stekker verkeerd heeft omgestoken. U hoort van ons zoals afgesproken.

    5 / 10/ 5

    Positief: Afspraken worden nagekomen. Goede service. Snelle levering.
    Negatief: Na aankoop van een pelletkachel eventueel korting aan ieder op accessoires zoals een asstofzuiger, pelletbewaarhouder etc. Instellen programma via de app (update voor de toekomst).

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Aardige verkoper in Norg. Belt snel terug. Nazorg prima.
    Negatief: Pro actief denken. Gegevens kachel ps 15-2 klopten niet. Vermogen 8 ipv 9 kw. Hopper 10 ipv 15 kg.
    reactie: Gegevens van de haarden staan in de Tuv Certificering en kloppen. Ik wil U graag een exemplaar toesturen. Dankje

    4 / 10/ 5

    Positief: Vriendelijk, goede informatie

    4 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Negatief: ik bestel een pallet pellets en voor ik die ontvangen heb krijg ik al een evaluatie formulier. Tsja, ik denk dat dit in de andere volgorde moet Groetjes, Cor

    4.5 / 10/ 5

    Positief: goede service
    Negatief: neen

    3.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer vriendelijke monteurs en goede uitleg

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Goede service en klantvriendelijk
    Negatief: Het is jammer dat je de tegoedbon van 50 euro na je bestelling niet kan inleveren en dan 50 euro retour op je rekening krijgt. Of zorg ervoor dat je dit tijdens de bestelling op internet kan gebruiken. Er is hiervoor wel een optie op de site. Je moet eerst de bon opsturen en dan krijg je een nieuwe factuur min de vijftig euro en daarna kan je bestellen. Dit is erg omslachtig.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: prima

    4 / 10/ 5

    Positief: Vriendelijk deskundig goed gelegen
    Negatief: Weet niet

    4 / 10/ 5

    Positief: gaat dit keer alleen over bestelling pellets. Makkelijk te bestellen via de site
    Negatief: In verhouding zijn de pellets gewoon veel te duur in vergelijking met andere bedrijven
    reactie: Beste Klant. Helaas zijn wij met de kwaliteit pellets die we hebben, de goedkoopste. let vooral bij pellets goed op de samenstelling. die is bij ons hoger als bij andere.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Doen niet moeilijk bij een storing en houden zich aan afspraken.

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer goed en professioneel geholpen!

    4.5 / 10/ 5

    Positief: gewoon in orde! Fijne bezorgdienst.
    Negatief: Bellen nu een half uur tot een uur voor de aflevering. Dat zou wat handiger kunnen met track and trace of eerder bellen.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: na wat aanloop problemen (wilden de kachel terug brengen, wij waren boos) maar de monteur is gelijk met ons meegegaan en heeft het probleem naar volle tevredenheid opgelost. goede service.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Zij verkopen kwaliteit en zijn vooruitstrevend.
    Negatief: Wel graag op de hoogte houden van modificaties. Dmv. een nieuwsbrief.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Correct en snel
    Negatief: Betere telefonische bereikbaarheid in de middag
    reactie: Ls. Dank voor uw beoordeling. Wij zijn vanaf 1 nov smorgens van 9-12 uur bereikbaar. Smiddags voor spoedgevallen wel. Dit ivm openingstijden showroom.

    3.5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Levering was goed.alleen de gebruiks en opbouw in engels.
    Negatief: Nederlandse handleiding ontbreekt.
    reactie: Hallo. Handleidingen staan ook online op onze site. Wij zullen er een nasturen. excuses dat hij er niet bij zat.

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    3 / 10/ 5

    Positief: snelle reactie mailverkeer
    Negatief: Uitleg werking/onderdelen kachel. Bezorging liep mis.
    reactie: Bezorgingen doen Janssen Auto uit Venlo, we hebben ze hierop aangesproken. excuses.

    4 / 10/ 5

    Positief: Bij installatie bleek ventilator niet naar behoren te werken. Nieuwe kachel werd omgeruild voor ander, nieuw exemplaar. Duurde wel 2 uur langer voordat alles naar behoren werkte. Deskundig, fatsoenlijk personeel.

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering.

    5 / 10/ 5

    Positief: snel en goede service
    Negatief: klant wijzen op geluidsniveau pelletkachel, Ventilator helaas goed hoorbaar.
    reactie: Ls. Dank voor uw feedback. dit wordt enorm gewaardeerd. Eeven ter info. in het menu kan men de ventilator bijstellen tot bijna 0. Ga naar het sleuteltje op uw display en kies bij P4 de F stand en zet deze op -20. dan staat de ventilator bijna uit.

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Ik heb onze kachel in Steenwijk gekocht en ben daar prima geholpen door Patrick. Snelle levering. Prima monteur Jeffrey. We hadden een tijdje geleden een storing maar deze is snel verholpen door de monteur. Dik tevreden.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Zeer tevreden over het plaatsen van de pallet kachel. Goede uitleg

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Negatief: geen

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Vestiging dicht bij huis en een snelle levering.

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Het voortraject in de showroom in Steenwijk ging heel plezierig en voorspoedig. Goede voorlichting, vriendelijk geholpen en meer dan goede service. Helaas ben je voor de afhandeling van de bestelling afhankelijk van het hoofdkantoor. Hier communiceren ze niet, komen afspraken niet na en worden levertijden niet gehaald.
    Negatief: Zorg dat de levering, service en installatie van het hoofdkantoor net zo prettig is als die van Patrick in de showroom in Steenwijk.
    reactie: Na telefonisch contact toch alles op kunnen lossen. excuses voor de miscommunicatie. De panelen worden gespoten en daar liep het even op mis. excuses.

    3 / 10/ 5

    Negatief: Heel bijzonder z’n enquête als je nog niks geleverd hebt gekregen. Levering is verlaat. Heb hier zelf achteraan moeten bellen waar het blijft. Handig lijkt me om dit dan te melden. Scheelt een hoop ergennis bij de klant. Factuur zou verstuurd worden, nog niks ontvangen. Al met al communicatie en info verstrekken naar de klant kan beter.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Verkoop afdeling werkt correct
    Negatief: service afdeling werkt traag

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Negatief: Vaak niet per tel.bereikbaar Positiev bellen wel terug

    4.5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede kennis van zaken, nemen de tijd voor hun klant. Bedrijf waar wij graag mee samenwerken.