(K)-Individu Coaching in Almere

Coaching en counseling

10 / 10/ 5

Gemiddelde uit 1 beoordelingen

1 Review

(K)-Individu Coaching

Foto en Video (2)

Beschrijving

Heeft jouw kind het niet zo erg naar zijn zin op school?
Heeft jouw kind soms moeite met leren en is het voor hem of haar een uitdaging om schoolzaken te onthouden?
Heb je het gevoel dat hij of zij op de tenen loopt? Heeft jouw kind een vol hoofd?

Voel jij je druk in je hoofd? Draaien je hersens overuren? Overzie je de dingen af en toe niet?
Kun je je niet goed (meer) concentreren? Zou je graag keuzes willen maken, maar weet je niet goed hoe?

Loopt jouw medewerker vast, zit zijn hoofd vol, ervaart hij of zij (te) hoge werkdruk,
heeft hij of zij concentratie- of functioneringsproblemen,
overziet hij of zij de zaken niet meer zo goed en zijn jullie bang voor uitval?
Is leren voor jou niet zo gemakkelijk en is school om die reden ook niet zo leuk?
Ben je snel afgeleid en kun je je moeilijk concentreren?

Vind je het nog niet zo gemakkelijk om alle informatie op school te onthouden?
Heb je het gevoel dat je hoofd vol zit en er soms helemaal niets meer bij kan?

Word je gepest, of pest je misschien zelf en lukt het je nog niet om er mee op te houden?

Heb jij ergens last van en wil je dat er iets verandert, maar weet je niet zo goed hoe je dat moet doen?

Drukte in de klas, druk op het lesprogramma, op het individuele kind én op jou als leerkracht.

Zowel jij als onderwijsprofessional als jouw leerlingen staan onder toenemende druk.

In elke klas zie je ze: lieve, maar oh zo drukke kinderen, kinderen die zich minder goed kunnen concentreren en tegelijkertijd ook zo gezellig en grappig zijn,
kinderen die de clown uithangen, terwijl jij de onzekerheid in hun ogen ziet,
kinderen die het alfabet of de tafels maar niet in hun hoofd krijgen en/of klokkijken lastig vinden…

Trucjes, ezelsbruggetjes en adviezen die hen maar niet lijken te helpen, hoe goed bedoeld ze ook zijn.
Meestal komt dat doordat hun hoofd vol zit en deze kinderen de aangereikte informatie niet op een handige manier hebben leren op te slaan.

Hun hoofd is overvol, alle informatie staat door elkaar en het hoofd is "een rommeltje".

Hoe kan dat toch?

Kinderen zouden niet alleen moeten leren "WAT" zij moeten leren, maar zij zouden ook moeten leren "HOE" zij het gemakkelijkst leren en zich goed kunnen concentreren.

Op welke manier kunnen zij alle informatie opslaan, zodat zij dit zelf weer gemakkelijk en snel terug kunnen vinden in hun eigen systeem, in hun hoofd?

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • Kinderen,
  • Volwassenen

Diensten

  • Advies,
  • Begeleiding,
  • Coaching,
  • Counseling,
  • Interventie

Specialisme

  • ADHD,
  • Burnout,
  • Echtscheiding,
  • Faalangst,
  • Persoonlijke ontwikkeling,
  • Stress,
  • Trauma,
  • Zelfvertrouwen

Soort coach

  • Executive coach,
  • Life coach,
  • Personal coach

Service

  • Alleen op afspraak

Toegankelijkheid

  • Begane grond,
  • Toegankelijk voor rolstoelen

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeren op straat Minder dan 5 minuten lopen

Betalingsmogelijkheden

  • Bank / giro

  • Factuur

Aangesloten bij / Certificering

  • Gecertificeerd door MatriXmethode Instituut, The American Board of Neuro Linguistisch Programming

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

10 / 10/ 5

Gemiddelde uit 1 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Ik heb een aantal coachsessies bij (K)-Individu Coaching gehad, omdat ik vastliep.. ik liep vast op mijn werk en in mijn vriendschappen. Na slechts een paar gesprekken met Miriam, de coach, ging het al stukken beter met mij. Miriam heeft, door haar prettige, maar ook confronterende manier van vragen, de vinger snel op de zere plek gelegd. Met behulp van een aantal oefeningen kwanen we tot de kern en tot mijn oplossingen. Dit had ik veel eerder moeten doen!