Kastengigant BV in Purmerend

Webshops - huis, tuin en interieur

8.9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 730 beoordelingen

730 Reviews

Kastengigant BV

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 730 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Positief: We zijn prima geholpen in de showroom in Purmerend. Vanmorgen is onze inloopkast gemonteerd en we zijn er heel gelukkig mee!

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Mooie showroom hoor, we zijn in Breda geweest. Onze inloopkast ligt al lekker vol, we zijn er heel blij mee!

    5 / 10/ 5

    Positief: Prachtige kast op maat gekocht.

    5 / 10/ 5

    Positief: Goed ingemeten, netjes geplaatst. Wij zijn heel tevreden.
    Negatief: Interne communicatie kan beter. Kast werd later bezorgd dan dat de installateurs ter plekke waren voor de installatie.

    5 / 10/ 5

    Positief: Vandaag is onze kast keurig geplaatst. Op het allerlaatste moment toch nog gekozen voor een montage via Gigantisch en dit is prima verlopen. Dank voor de flexibiliteit en snelle actie. Wij zijn er blij mee.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Mooie kast, prima handleiding. Montage was goed te doen.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Geen, slechte kwaliteit, kast 5m lang slechte kwaliteit spaanplaat, direkt afgekeurd door ons bij levering. Onder druk van hun advocaat betaald, geen behoeft aan stress.
    Negatief: Ja stoppen met deze bedrijfsvoering en op de markt gaan staan. Wij hebben elders goede kasten gekocht.
    reactie: Dank u voor uw reactie. De door ons geleverde kast is gemaakt van spaanplaat van de fabrikant Egger (even googlen). Beter materiaal dan dit is lastig te vinden. Wij hebben drie showrooms met daarin allemaal kasten waar iedereen eerst de kwaliteit kan zien en voelen plus de afwerking kan bekijken. Bij het inmeten tonen wij alle stalen, ook u heeft die in uw handen gehad. Niets is geheim, alles is open. Dat is de kracht van ons concept. We snappen oprecht tot op de dag van vandaag niet waarom u aan de deur de levering geweigerd hebt. Het was een prachtige maatwerk kast. Zonde.

    5 / 10/ 5

    Positief: Goed ingemeten, mooi ingebouwd(Erwin) ,precies naar wens. Aanrader.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: -goed werk geleverd -prettig in de omgang
    Negatief: geen

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede service, zelfs na vele jaren. Directe actie op gevraagde onderdelen en afhandeling daarvan. Prettig contact.

    5 / 10/ 5

    Positief: Mooie kwaliteit, fijne service van Erwin

    5 / 10/ 5

    Positief: De advisering in de winkel verliep uitstekend. De montage door Dhr Erwin verliep perfect. De klantbenadering was erg sympathiek en de montage zeer goed. Ik ben uitermate tevreden.

    5 / 10/ 5

    Positief: Erwin was erg vriendelijk en heeft de kast prachtig gemonteerd. Alles naar wens en zeer tevreden!
    Negatief: Geen.

    5 / 10/ 5

    Positief: Vanmorgen heeft Kastengigant bij ons een prachtige kast geplaatst. We zijn er heel trots op!

    5 / 10/ 5

    Positief: Top jongens. Ben zeer blij met het resultaat.
    reactie: Dank u!

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer tevreden over het end resultaat, niet te vergelijken met een pax kast.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Zeer goed afgewerkt,en prettig
    Negatief: Geen

    5 / 10/ 5

    Positief: Ben dolblij met mijn prachtige kast. Niet alleen omdat de kwaliteit prachtig is maar meer omdat hij zo perfect geplaatst is. Dit is gedaan door Erwin van der Hoogen. Als deze monteur er standaard bijgeleverd wordt dan zijn er alleen maar tevreden klanten. Erwin nogmaals bedankt!
    Negatief: Schrok toen ik hoorde dat materiaal voor de kast alleen maar tot aan de lift gebracht zou worden. Naar twee hoog en naar binnen daar moest ik zelf voor zorgen. Maar gelukkig vond Erwin het geen probleem om dit te doen.

    5 / 10/ 5

    Positief: De schuifdeuren zijn van degelijke kwaliteit. Zelf gemeten en zelf gemonteerd. Ging eenvoudig. Is mijn tweede bestelling, de andere was voor mijn garage.

    1 / 10/ 5

    Positief: Helaas zijn die er niet.
    Negatief: Ze leveren de kast alleen tot aan de drempel, maw je moet zelf maar uitzoeken hoe je het naar boven brengt (4 hoog) Slechte service en moet echt beter. Ze besteden het transport uit aan een ander bedrijf, de chaffeur moet je ter plekke betalen ( EUR 2000,-) en dan maar afwachten of monteur komt en de kast in elkaar zet. Los daarvan, de chaffeur pusht enorm dat je meteen en zsm betaald ... eerste wat chaffeur vraagt bij aankomst is meteen wie gaat er betalen en of je limiet wel voldoende is. Ze leveren 4 dagen voor montage de kast af, maw ze laten je vier dagen in de rotzooi zitten. Na veel bellen, mailen en klagen hebben ze toch geleverd op de dag van montage maar alleen al het idee is zeer slecht. Spijt van kastengigant, goede service en klant vriendelijkheid is niet wat ze bieden.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Voor mijn vakantie heb ik ze laten inmeten bij me thuis. De montage kan ik zelf. Het zijn hele mooie deuren en het past precies.
    Negatief: Kunnen jullie niet op televisie ofzo? Het is echt super handig wat jullie doen. In zo'n woonprogramma ofzo.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Zelf gemeten en online bij Kastengigant besteld. Vanmorgen geleverd en het monteren ging prima. Het is heel mooi geworden.

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede service en een hele mooie kast bedankt !!
    reactie: Dank u.

    5 / 10/ 5

    Positief: degelijk materiaal goede timmerman hoor

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Kwaliteit van het eindelijke product is goed, maar service en oplossen problemen is waardeloos
    Negatief: Waanzin dat een offerte een bepaalde prijs vermeldt, maar dat deze alleen geldt indien alles op voorhand wordt betaald. Wanneer je voor andere opties kiest komen er kosten bij. Normaal is het zo dat wanneer je alles op voorhand betaalt , je dan een korting krijgt ! Aflevering gebeurt op de begane grond i.p.v. dat dit netjes in de woning wordt gebracht. Net echt een service waar je blij van wordt bij een nota van ruim € 4000.00 !! Op een simpele order worden veel te veel fouten gemaakt: spullen ontbreken en worden pas na weken wachten nageleverd, waarna je weer weken moet wachten alvorens deze worden gemonteerd en dan nog worden er op de nabestellingen opnieuw fouten gemaakt. Kortom een ramp. Vele malen hebben wij vrij moeten nemen op het werk om thuis te zijn voor herstelwerkzaamheden zonder dat dit vergoed werd. Dit heeft ons als zelfstandige veel geld en ergernis gekost. Kortom: nooit meer !!
    reactie: Dank u voor uw feedback. We betreuren dat u niet tevreden bent. Doe het zelf orders worden zoals we aangeven altijd beneden bezorgd. De chauffeur kan helaas niet alleen een complete kast via het trappenhuis boven in een flat bezorgen. Wij hebben de ontbrekende softcloses en stootstrips door de vertraging van deze verkeerde geleverde onderdelen uit coulance gratis geleverd.

    1 / 10/ 5

    Positief: Sommige medewerkers doen echt hun best om de fouten van hun collega's op te lossen.
    Negatief: Interne processen verbeteren. Betere controles uitvoeren op kwaliteit medewerkers (meten, zagen).
    reactie: Dank u voor uw feedback.

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering van 6 schuifdeuren en rails van 5,3m. Alles netjes verpakt en volgens opgegeven maatvoering gemaakt. Montage was eenvoudig na bekijken van instructiefilmpje. Niet de goedkoopste maar uiteindelijk zeer tevreden met het eindresultaat.
    Negatief: Na bestelling en iDeal betaling kreeg ik geen bevestigingsmail. Pas na bellen en mail uiteindelijk wel ontvangen. Uiteindelijk niet duidelijk geworden of ik misschien zelf typefout bij mailadres had gemaakt.
    reactie: Dank u voor uw reactie. De mail kon idd niet verzonden worden.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Correcte behandeling en levering keurig volgens afspraak.
    reactie: Dank u!

    3.5 / 10/ 5

    Positief: klantvriendelijkheid aan de telefoon levering conform afspraak

    4 / 10/ 5

    Positief: De kastdeuren waren in eerste instantie niet goed gemaakt, maar uiteindelijk is wel alles netjes opgelost door het bedrijf.

    3 / 10/ 5

    Positief: goede kwaliteit materiaal
    Negatief: meer info over aflevering condities (mee sjouwen e.d.) meer info over hoeveelheid afval dat je zelf moet afvoeren
    reactie: Dank u voor uw reactie. Uw woning is echt heel moeilijk te bereiken, we zijn blij dat u ons een handje wilde helpen met de verhuislift.

    4.5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Keurig geleverd. Prima kwaliteit; zoals je mag verwachten voor deze prijs.
    Negatief: 6 weken na bestelling nog niets gehoord. Vriendelijk geholpen en binnen 2 weken na contact geleverd.

    5 / 10/ 5

    Positief: Heel mooi geworden. Ze hebben begin juni ingemeten en gisteren bezorgd. We hebben het vandaag opgebouwd, past goed en we zijn zeer te spreken over de kwaliteit.

    3 / 10/ 5

    Positief: Bezorger deed het goed om alles op een ander adres af te leveren dan eerst de bedoeling was tgv opgebroken wegen. Hulde!
    Negatief: De opgegeven maten zijn niet geleverd. Daardoor montageploeg gereed maken en toen tot de conclusie komen het past niet!! Jammer Hopelijk worden de goede maten nageleverd.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Levering volgens afspraak, vroeger dan de officiele levertijd ivm vakantie. Goed materiaal. Alles klopt. Uitleg via de kleine tekeningen slim, duidelijk en perfect. Inmeten prima.
    Negatief: Zou ik niet weten

    1.5 / 10/ 5

    Negatief: Veel te lange levertijd, verkeerde kleur panelen geleverd. Schuld leverancier geven waardoor hun geen blaam treft. Na veel heen en weer, een kleine vergoeding gekregen anders had de hele kast weer uit elkaar gehaald moeten worden en weer lange levertijd voor de goede kleur panelen.
    reactie: Dank u voor uw reactie. Er was een verkeerde kleur gebruikt. De leverancier bood 200 euro als u deze kleur zou willen houden. Anders hadden ze het opnieuw geleverd. We balen eerlijk gezegd wel dat u eigenlijk niet tevreden bent.

    4 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering
    Negatief: Geen

    3.5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Positief: De inmeetservice is een aanbeveling, Pieter weet waar hij over praat!
    Negatief: De montagehandleiding kan wat uitgebreider... Is soms wat verwarrend en te universeel.

    5 / 10/ 5

    Positief: Scherpe prijzen, prima communicatie en last but not least twee prachtige kastenwanden!! Ook een groot compliment voor de transporteur die alle onderdelen behoedzaam in ons pas geschilderde huis heeft geplaatst. En voor monteur Nico Wittenberg die alles vervolgens piekfijn in elkaar heeft gezet. Verder zijn we blij dat we het bedrag van twee kledingliften - die tijdens de montage bij nader inzien toch niet nodig bleken - probleemloos door Kastengigant is teruggestort. Kortom: een zéér tevreden klant!

    4 / 10/ 5

    Positief: Aardigen deskundigen mensen die als er iets misgaat het meteen juist. Corrigeren dus staan voor n goeie kwaliteit

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Mooie kast, Goede inmeet service.
    Negatief: Geen 100% overeenkomst tussen beschrijving en product. Dit is niet erg maar wel erg als het volgende gebeurd: Gebeld. Wordt in de wacht gezet (een wachtende voor mij). Bij door komst krijg ik een antwoordapparaat. ingesproken en niet terug gebeld. SUPER VERVELEND! Later weer gebeld en precies hetzelfde verhaal. Echt slecht!
    reactie: Dank u voor uw feedback. Kunt u vertellen welke dag u belde? Op zaterdag is het in de showrooms soms best druk en moeten wij eerlijk bekennen dat we dan niet altijd even goed bereikbaar zijn, omdat dan iedereen in de showroom bezig is.

    4 / 10/ 5

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Geen
    Negatief: Eerlijk zijn over levertijden
    reactie: Dank u voor uw reactie.

    3 / 10/ 5

    Positief: Kwaliteit van de producten die geleverd zijn goed
    Negatief: Ondanks het inmeten is er veel fout gegaan dat uiteindelijk wel is hersteld maar een excuus zou wel op zijn plaats zijn. Totaal heeft het erg lang geduurd voordat alle punten zijn opgelost.
    reactie: Dank u voor uw reactie. Helaas kost het nabestellen van maatwerk wat tijd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

    5 / 10/ 5

    reactie: Dank u!

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Goede adviezen tijdens inmeting. Snelle levering
    Negatief: Er is geen rekening gehouden met het feit dat het de ruimte voor de kasten niet haaks is. kasten pasten daardoor amper. Zonder vakkundige hulp had ik de kasten niet kunnen plaatsen. Beveel dit bedrijf alleen aan, aan mensen die zelf handig zijn
    reactie: Dank u voor uw review. Wij hebben ook een montageservice!

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering en alles was prima en met voldoende materiaal geleverd.
    Negatief: Iets meer aandacht geven aan de handleiding van de schuifdeuren.