LIDL Nederland GmbH in Huizen

Supermarkt

4.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 12 beoordelingen

12 Reviews

LIDL Nederland GmbH

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor supermarkt in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

4.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 12 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Na slechts tweemaal gebruik gaf de Parkside Hogedrukreiniger de geest. Krijg geen enkele reactie op mijn e mails, ook telefonisch contact is onmogelijk. Buitengewoon slechte service.

    1 / 10/ 5

    Fruit en groente niet altijd vers, vaak overtijd en kapot en meestal heb je ze al gekocht voordat je weer terug naar de winkel kunt. Medewerkers controleren niet altijd en verwijzen schuld naar distrubutiecentrum.

    1 / 10/ 5

    Webshop houd zich niet aan de wet betreffende herroepingsrecht.Op het allerlaatste moment stelt men levering uit.Ik bel klantenservice en wil daarom gebruik maken van mijn herroepingsrecht omdat men ook niet kan aangeven wanneer men wel kan leveren.Dit word botweg geweigerd. Ook kan men niet zeggen of en wanneer ik mijn geld terug krijg als ik de bestelling weiger als DHL aan de deur komt. Oplichterspraktijken noem ik dit en zoals Lidl wel vaker doet,men denkt boven de wet te staan

    2 / 10/ 5

    Net met 2 medewerkers gesproken Jairam en Giorio aan de telefoon die mij niet willen doorverbinden ik wil een chef spreken die de klachten behandeld ik moest van de heren contact opnemen met de filiaalaalchef dit heeft geen zin want er veranderd niets in het filiaal de pallets blijven in de paden staan je kan niet fatsoenlijk boodschappen pakken. Tevens heb ik vanmorgen weer diverse foto.s opgestuurd en krijg niet eens een bevestiging mail Standaard antwoord Dank voor je email! Onze excuses dat je nog geen terugkoppeling hebt gehad van ons. We sturen je klacht nogmaals door naar het filiaal in Maarssen en vragen om een antwoord wat we weer naar je kunnen doorkoppelen. Wij streven naar de hoogste klanttevredenheid en gaan je melding zeker meenemen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Uw Lidl Team Lidl Nederland GmbH Tel. 020-7095039 contact@lidl.nl www.lidl.nl

    1 / 10/ 5

    Beste, Ik ben al een jarenlange klant bij jullie firma koop oa ook al mijn elektrische en handgereedschap bij jullie. Over het algemeen ben ik hier best tevreden over. Over een (1) stuk elektrisch gereedschap en ook de afhandeling hiervan ben ik super ontevreden. Sterker nog ik voel me als een klein kind in de hoek gezet en zal dit zeker niet onder tafel en stoelen steken. Ik heb ongeveer 2.5 jaar geleden een combinatie van een slijpmachine bandschuurmachine bij jullie gekocht. Deze schuurbanden zijn bij jullie al niet te krijgen. Jullie zetten mijn klacht door naar Einhell, die deze banden wel zou kunnen leveren tegen een bedrag van € 3.50 ecl BTW en excl € 7.50 bezorgkosten. Ik heb de LIDL om een antwoord gevraagd en die kreeg ik ook en een waardebon van € 5,00. Ja u ziet goed € 5,00. En dit voor een multinational. Twee dingen ik vraag aan de LIDL om schuurbanden, om er maar van af te zijn wordt de melding gelijk doorgezet naar EINHELL. Wat heb ik met Einhell te maken, Ik heb met de LIDL te maken en er wordt een schofterige prijs neer gelegd voor een schuurbandje. Ik heb hierop gereageerd bij de LIDL en die doet dit maar af met een lullige waardebon van € 5,00 ipv een alternatieve oplossing zoals een andere slijpmachine waar wel onderdelen voor bestaan. Nee hier heb je € 5,00 en je bekhouden. Sorry LIDL als dit jullie mentaliteit is zal ik het hier niet bij laten zitten. Ik kan de machine niet gebruiken, dus weggooien( € 50.-) Jullie hebben een onvolledig product verkocht, maar willen hier verder geen verantwoording voor afdragen. Ik zal het hierbij niet laten en mij beraden welke stappen te ondernemen.

    5 / 10/ 5

    U heeft een mooi assortiment aziatische producten van zeer goede kwaliteit maar er ontbreekt potjes atjar tjampour is misschien iets om over na te denken.

    1 / 10/ 5

    Ik heb zachte zoete drop zak 600gr gekocht bij lidl heb ik gewogen 550gr !

    2 / 10/ 5

    Lidl gaat zo prat op haar groenten- en fruitafdeling. Maar ........... Wat een beroerde sinaasappels; 6 juli jl leverden 2 netjes (28 exempl) bevatte na 1 week 6 rotte stuks op, zo wordt de sinaasappel wel duur - overigens heb ik al enkele malen in het verleden over de beroerde inkoop van perssinaasappels geschreven. Blijkbaar tegen dovemansoren gereageerd !

    3 / 10/ 5

    mijn naam is john ik zou het leuk vinden als er een aanbieding is dat het er ook is maar niet als je s.morgens om 9uur in de winkel komt en het is al weg dan klop er iets niet.en dan heef t u augurken merk freshona code20004354 deze zijn van superkwalietijt beter als die van kune gurkentof en zijn ze in twee dagen dan is het palet op. als ik baas van lidell was dan wisk het wel jan linders en jumbo c1000 heeft deze kwalitijd niet gr 27/3/2014

    1 / 10/ 5

    Over het algemeen ben ik tevreden over dit bedrijf,maar vorig jaar heb ik een hogedrukreiniger gekocht die mij goed bevalt. Deze week stond de terrasreiniger in de folder maar wat scherts mijn verbazing deze was er niet en volgens een medewerker werd die ook niet meer geleverd,dat vond ik goed balen want de prijs was heel goed. Waarom worden die dan toch in de folder gezet ?

    4 / 10/ 5

    Uw assortiment is goed, behalve de sigaretten. Regelmatig zijn er geen sigaretten meer in uw filialen, m.n. de goldfield goudkleurig pakje. de lange is hopeloos en de korte versie is regelmatig ook niet voorradig.

    5 / 10/ 5

    Mijn ervaring met lidl is zeer goed [ alebeplein te amsterdam ] . zeer klantvriendelijk en staan altijd klaar om te helpen. is er iets niet in de winkel gaan ze achter voor je kijken of het er nog is. lage prijzen voor een goede kwaliteit. en natuurlijk de veelzijdigheid in de winkel voor u auto ,tuin , huishouden zelfs de kinderen worden niet vergeten. vriedelijke groeten van rob en linda.