MERCEDES-BENZ Wensink in Hoogeveen

Autodealers personenwagens

8.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 790 beoordelingen

790 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

MERCEDES-BENZ Wensink

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Foto en Video (1)

Beschrijving

Zorgeloos rijden, dat is waarom u naar Wensink komt. Onze taak is ervoor zorgen dat u zich prettig voelt. In onze showroom, maar ook in uw eigen auto. En daarom bieden wij u graag complete service in elk aspect van uw rijervaring. U kunt dus bij ons terecht voor het kopen van een nieuwe auto, maar ook voor het kopen van een gebruikte wagen. We onderhouden uw auto met onze uitgebreide servicepakketten en zorgen graag voor de reparatie en afhandeling van uw schade wanneer uw auto een kras, deuk of mechanische schade oploopt.

Overige informatie

Type autobedrijf

  • Merkdealer

Diensten

  • Airco onderhoud,
  • APK keuring,
  • Auto-aanpassingen,
  • Autoalarm inbouwen,
  • Auto lease,
  • Auto spuiten,
  • Carkit inbouwen,
  • Financiering,
  • Inkoop gebruikte auto's,
  • Inruilen auto,
  • LPG installatie inbouwen,
  • Onderhoud,
  • Proefrit,
  • Ruit reparatie,
  • Schadeherstel,
  • Schadetaxatie,
  • Storing oplossen,
  • Taxatie auto,
  • Tuning,
  • Verkoop en montage van accessoires,
  • Verkoop en montage van banden,
  • Verkoop en montage van onderdelen,
  • Verkoop nieuwe auto's,
  • Verkoop occasions / tweedehands auto's

Merk

  • Mercedes-Benz,
  • Smart

Brandstof voertuig

  • Aardgas,
  • Benzine,
  • Diesel,
  • Electro / benzine (hybride),
  • Electro / diesel (hybride),
  • LPG

Autotype

  • Bestelauto / bestelbus,
  • Cabriolet,
  • Coupé,
  • Hatchback,
  • Limousine,
  • MPV,
  • Sedan,
  • Stationwagen,
  • SUV,
  • Terreinwagen

Service

  • Vervangend vervoer / leenauto

Aangesloten bij / Certificering

  • ISO normering 9001: 2015

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 790 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    2.5 / 10/ 5

    Vriendelijk geholpen.Tijdens de beurt moest er een SD kaart vervangen worden en dat is men vergeten, bij navraag zou het wel vervangen zijn maar toen de monteur zijn verhaal gaf bleek het kaartje nog in de la. Vervelend, moet je er weer naartoe

    5 / 10/ 5

    Goede service, fijne mensen aan de receptieGoede service, fijne mensen aan de receptie

    4.5 / 10/ 5

    GoedBeurt is volgens afspraak uitgevoerd

    5 / 10/ 5

    is heel goed mijn ervaring was goedleo kwam zijn afspraak goed naar zelf een paar dagen later bel hij ons op hoe met auto was ik kan de volgen auto ook wel weer uit hoogeveen halen

    5 / 10/ 5

    VertrouwenChesterfield.com rijdt al jaren Mercedes voor de bezorging van haar meubelen. Dit doen wij met eigen vervoer in binnen en buitenland dus goede afspraken, service en prijs zijn van groot belang. Al deze elementen vinden we bij Wensink Hoogeveen én al vele jaren. Ook de nieuwe uitbreiding van ons wagenpark gaat via Wensink Hoogeveen.

    5 / 10/ 5

    Persoonlijke benadering is geweldig Erg prettig

    5 / 10/ 5

    Goede service!Goede service.

    4 / 10/ 5

    Persoonlijke serviceDe verkoper begreep mijn bedoeling bij de aankoop van de auto en deed zijn uiterste best om een passende aanbieding te doen.

    5 / 10/ 5

    Prima tevreden na verhelpen technisch probleemUiteindelijk is alles prima opgelost. Auto loopt weer perfect.

    5 / 10/ 5

    Alles uitgevoerd volgens plan Prima

    5 / 10/ 5

    Prima service!Snel geholpen.

    0.5 / 10/ 5

    SchandaligTelefonisch een afspraak gemaakt omtrent een aankoopkeuring. Een dikke week van te voren.
    Deze netjes na het telefoongesprek bevestigt per email met datum en tijdstip van de keuring.
    Op de ochtend van de keuring stuur ik nog even een email naar Wensink, omdat ik geen antwoord had gekregen op eerdere per email gestelde vragen. Gelukkig maar want het is een dikke 100km rijden. Ik vroeg of ze antwoord konden geven op wat vragen als ik er toch zou zijn voor de keuring.

    Binnen 10 min na verzending email krijg ik een verbaasde medewerker aan de telefoon dat de auto de dag ervoor al was gekeurd...euh WTF ik had aangegeven aan de verkopende partij daarbij te willen zijn....en dit per email bevestigd.
    Nog mooier want wat blijkt verder;
    Na het maken van de aankoop keuringsafspraak en het positief afsluiten hiervan, zou er nieuwe software in de auto worden geplaatst. Dit kostte ongeveer een uur en ik kon hierop wachten. Om deze reden is de auto al 1 dag later (na het maken van de tel. afspraak) bij Wensink op het terrein afgeven. Want, zo kon de oude software al uitgelezen worden en nieuwe geplaatst na de keuring.

    Nu blijkt op de dag van de keuring..Jaja Wensink niet op jullie één dag eerdere keuring pfff, dat de software niet gereed is want dat hebben we nog maar even niet gedaan, om allerlei administratieve redenen....De auto moest op naam staan etc etc...
    Dat wist uw blijkbaar medewerker niet toen ik de afspraak maakte?? Nam blijkbaar ook niet de moeite iemand hierover te informeren??

    Man man het is nu drie dagen verder en helaas nog niets vernomen...Mooie club.
    Wensink mag wel eens kijken naar hun missie en visie verhaal op de site. Daar staat iets over professioneel, samen en betrouwbaar..

    Helaas ondanks eerder aangeven in email ook nog steeds een openstaande vraag omtrent technische details....

    5 / 10/ 5

    meedenkersAltijd creatief in oplossingen, prettige en vriendelijke mensen.
    Spoedje wordt direct op gereageerd dus......TOP

    5 / 10/ 5

    Zeer positief Uitstekende kwaliteit en goede service

    5 / 10/ 5

    Keurig bedrijf met goede serviceIk ben super netjes behandeld en ondanks dat er iets mis was gegaan met de afspraak hebben ze dit keurig opgelost

    4.5 / 10/ 5

    Uitermate positiefGoed geholpen

    5 / 10/ 5

    Zoals altijd een prima service !Kan weinig nieuws verzinnen: goede service, afspraken worden netjes nagekomen, vriendelijke medewerkers

    5 / 10/ 5

    Mooi bedrijf,fijne auto.Alles prima verlopen,de auto stond er glimmend bij,de uitleg van de vele mogelijkheden werden zorgvuldig belicht.

    5 / 10/ 5

    Gewoon heel goed Zeer vriendelijk en zeer bekwaam personeel

    4 / 10/ 5

    Klantvriendelijk bedrijf met medewerkers die hart voor de zaak hebben.Er wordt gedacht in oplossingen in plaats van problemen.

    5 / 10/ 5

    primaprima en deskundig personeel

    5 / 10/ 5

    Ales OKAles OK

    0.5 / 10/ 5

    Slechte ervaringTotaal geen inlevingsvermogen met de klant. Heel lang, 4 weken, moeten wachten op de bus. En dat voor een klus die in maximaal anderhalve week gedaan kon worden. Afspraken zijn niet nagekomen! Er zou op kosten van hun een app radio ingebouwd worden. is niet gedaan. Ook de communicatie verliep erg stroef, met uitzondering van Henri want die deed zijn best. De deuken die veroorzaakt zijn door Wensink Leeuwarden zitten nog op het dak. Dit zou eruit gehaald worden, zo was het afgesproken en niet anders. Maar nu willen ze alles op de klant verhalen. Vreselijk!

    5 / 10/ 5

    Goede service!Goede service!

    4 / 10/ 5

    GoedGoed

    5 / 10/ 5

    Netjes correct en snel geholpen.Komen afspraken na. Goede en vriendelijke service.

    5 / 10/ 5

    UitstekendZeer naar tevredenheid geholpen!

    5 / 10/ 5

    Goed geholpen en een heldere diagnoseEerlijke beoordeling en advies over het repareren van mijn airco.
    Ook een duidelijke prijsopgave gekregen

    5 / 10/ 5

    Perfecte service! Snel en goedSnel geholpen
    Goede tarieven

    Top service!

    4.5 / 10/ 5

    Betrokkenheid en goede service.Betrokkenheid en goede service.

    5 / 10/ 5

    De aankoop is met veel aandacht voor mij geleverd.Ondanks wat problemen is alles naar behoren opgelost en naar volle tevredenheid.

    5 / 10/ 5

    Prima service, vriendelijke medewerkersBen al jaren klant bij Wensink (de laatste tijd mn in Hoogeveen) en dat bevalt prima, terzake kundig en een vlotte service.

    4 / 10/ 5

    Keurig netjes geholpen, alles volgens afspraak afgehandeld.Als nog niet klant zijnde een afspraak gemaakt voor montage cruise control op sprinter. Ze hadden alle onderdelen besteld, binnen 2 uur kon ik weer rijden. Prima prijs, kan menig automerk nog wat van leren.

    4.5 / 10/ 5

    zeer goede communicatie en onderhoudsbeurt auto!Auto binnen 5 uur klaar na grote beurt en keurig gewassen en van binnen schoongemaakt. Voor de extra mogelijkheden tijdens de beurt werd ik gebeld om akkoord te geven.

    5 / 10/ 5

    toppers met het hart op de juiste plekde mannen leveren goed en net werk. in een keer klaar en maar even wachten. Scherpe diagnose en de juiste onderdelen gewoon op voorraad. En dat terwijl ik toch een niet alledaagse auto heb.

    4.5 / 10/ 5

    plezierigcorrect en netjes geregeld

    5 / 10/ 5

    All OKExelent service

    3.5 / 10/ 5

    Goede serviceNetjes geholpen goede service

    5 / 10/ 5

    Goede service!Werd goed geholpen.

    4 / 10/ 5

    Accuraat en probleem oplossend denkenGoed bedrijf, waar je je thuis voelt en serieus genomen voelt.
    Zou zeker weer een nieuwe auto t.z.t. kopen bij dit bedrijf.

    4 / 10/ 5

    Uw medewerker Dhr.Patrick Kloos heeft mij fantastisch geholpen superIk had een probleem met de werking van de elektrische achterklep, dit is zonder dat ik afspraak hiervoor had gemaakt direct gerepareerd

    4 / 10/ 5

    Goed en soepelWel jammer dat de issues die ik had opgegeven niet tijdens de proefrit terug kwamen en dat oude issues nog steeds niet opgelost waren, maar begreep dat dit bij de fabrikant lag.

    5 / 10/ 5

    Wederom prima tevredenWederom prima tevreden

    4 / 10/ 5

    Goede service !Wat kan ik nog meer zeggen dan......Goede service !

    0.5 / 10/ 5

    Service niet voldaan aan verwachtingAfgelopen week mijn Mercedes voor een reparatie van de beschermingslijst van de deur gebracht. De auto is van 2018 en valt nog onder de garantie, echter heb ik zelf voor de reparatie moeten betalen. Dit omdat ze aangaven dat dit min of meer opzettelijk gedaan is. Ik vind dit wel jammer, want ik had een goede service verwacht. Ik hoop dat dit de volgende keer goed gecommuniceerd wordt.

    5 / 10/ 5

    Prima behandeld!Vriendelijke, geduldige verkoper.
    Alles super verlopen!
    Complimenten!

    3 / 10/ 5

    Onderhoudsbeurt en toch een verassingeen afspraak gemaakt voor het vervangen van olie en oliefilter zoals het display aangaf. Bij de balie probeerde men toch nog wat meer werkzaamheden erbij te verkopen wat ik niet prettig vind. De verassing was dat het tussenscherm voorzien moest worden van andere schroeven ivm goedkeuring RDW. Ik had het plezieriger gevonden dat ik hiervan voorafgaande het maken van een afspraak op de hoogte was gebracht. Al met al heb ik meer dan een uur zitten wachten. Daarnaast is bij de werkzaamheden een beschadiging aan de tussenconsole ontstaan. Uiteraard kan ik dit niet hard maken en zal toch wel een welles nietes discussie worden. In afwachting van de hoogte van de factuur beoordeel ik of ik een volgende afspraak voor een beurt ga maken.

    PS...in de mail staat dat je anoniem je mening kunt geven....echter persoonlijke gegevens zijn verplicht en je dient akkoord te gaan met het verwerken van je persoonsgegevens...Hoezo anoniem??????? Ik had Aanbevelen op ja staan maar met bovenstaande eis teruggezet naar NEE!

    5 / 10/ 5

    Uit de kunstZeer goed geholpen. Prima manager en goede monteur. Vriendelijke ontvangst en goede sfeer. Lekkere koffie gratis.

    4 / 10/ 5

    prettige servicegoed ontvangen en begeleid.

    3.5 / 10/ 5

    GoedDe verkoper nam alle tijd en dat was prettig. Wel waren we een beetje teleurgesteld omdat er een verkeerd interieur is geleverd.