Mijnwebwinkel.nl in Oss

Internetdiensten

8.4 / 10/ 5

Gemiddelde uit 393 beoordelingen

393 Reviews

Mijnwebwinkel.nl

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Extra gegevens

bijzonder gesprekstarief

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.4 / 10/ 5

Gemiddelde uit 393 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Positief: Ze proberen wel te verbeteren, maar moeten nog heel veel leren. Wil je als webwinkelier echt groeien, dan ben je hier niet op het goede adres. Leuk voor een hobby webshop.
    Negatief: Zorg altijd dat je bij calamiteiten telefonisch bereikbaar blijft. En draai updates terug als er veel problemen ontstaan. Dit duurt nu al enige tijd, zonder een echte adequate oplossing! Dit kost webshoppers klanten!!

    3 / 10/ 5

    Positief: Personeel is heel vriendelijk ze helpen goed denken ook mee, maar zij hebben de mogelijkheid ook niet.
    Negatief: Zegen zo vaak dat er meer updates komen maar die komen niet, mijnwebwinkel is geen platform voor in d elektronica daar voor moet je niet bij ze zijn, veder is het wel goed, product filters en navigatie kennen ze niet. Daarom ga ik ook weg. Om te knippen en plakken producten is Mijnwebwinkel wel goed, voor onze branche zijn ze niet goed, ook zo jammer dat de updates zo uitblijven heel jammer.

    4 / 10/ 5

    Positief: Laatst meegedaan met een van de klantendagen ("focusgroepen"), waarbij we als gebruiker van de webshop werden gevraagd om mee te denken over de ontwikkeling van nieuwe vormgeving opties. Dat was een heel nuttige ochtend en de sessie was goed en professioneel opgezet! Ook nuttig om met andere webshop gebruikers in contact te komen, je kunt ideëen en ervaringen uitwisselen. Over Mijnwebwinkel: veel functionaliteit voor een goede prijs.
    Negatief: Bij het inrichten van mijn webshop heb ik allerlei opties uitgeprobeerd. Daarbij heb ik enkele bugs aangetroffen. Als je die meldt, krijg je weliswaar snel een reactie, maar bugs worden niet opgelost en men kan niet aangeven wanneer dat gaat gebeuren en of het gaat gebeuren. Dat is erg jammer, ook al betreft het geen blokkerende bugs.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Erg leuk om gevraagd te worden en de kans te krijgen om mee te denken. Ik wordt altijd goed en zeer vriendelijk geholpen bij de klantenservice. Prima prijs kwaliteit verhouding en ze blijven zich ontwikkelen en streven naar meer mogelijkheden. Ze zijn goed benaderbaar en staan open voor ideeen. Ik ben tot nu toe erg tevreden!
    Negatief: Het klopt dat als er een 'bug' zit, ze dit niet altijd op orde krijgen. Omdat ik geen last van de 'bug' heb en de melding negeer laat ik het ook versloffen...

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Je kan gebruik maken van goede bedrijven zoals MyParcel en Mollie die je makkelijk kan linken.
    Negatief: Super slechte klantenservice, ik ben meerdere malen met problemen aangekomen en er werd nooit iets mee gedaan. Super weinig mogelijkheden om interessante product combinaties mogelijk te maken waarbij de stock gewoon goed bijgehouden wordt. Beperkt in ontwerpmogelijkheden, weinig opties met de mobiele versie, slechte behandeling als er bugs zijn en dan als nog vol op moeten betalen terwijl er niks verkocht kan worden en nog veel meer.

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Mooi en overzichtelijk, heb nu een gratis account, al een oude dus 50 producten kan ik in me winkel zetten, maar dit zal op termijn een PRO gaan worden. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Het wordt ook gewaardeerd als je meedenkt.
    Negatief: Heb ook al laten weten aan het team: een plugin voor cadeaubonnen zoals VVV bon, dit kan verkoopverhogend werken. Er is aangeven dat men dit idee meeneemt. Ik hoop dat er inderdaad een plugin komt want dat is voor mij wel een 1e prio om voor een PRO pakket te gaan

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Eenvoudig in gebruik en wanneer er toch iets niet lukt, staat het team van Mijnwebwinkel voor je klaar met opties en antwoorden. Geen gedoe of eeuwen wachten. Je ontvangt ook regelmatig handige tips en relevante nieuwtjes via de mail. Blij mee!
    Negatief: 1 puntje: Extra optie, bij plug in van my parcel voor gebruik digitale postzegel, zodat je vanuit Mijnwebwinkel kunt aanvinken of het pakketpost, brievenbuspakket of digitale postzegel voor brief betreft. Voor die laatste moet je nu inloggen bij my parcel zelf en daar de postzegel aanmaken, zou fijn zijn als alles binnen Mijnwebwinkel mogelijk is.

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Reageren erg snel op de mail.
    Negatief: Soms is bellen ivm een “raar” probleem toch wel even fijn, maar krijg regelmatig de receptie dan aan de lijn of ik wil mailen. Maar dan bel ik juist wel bewust, normaal mailen we altijd.

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Super tevreden, een webwinkel starten is helemaal niet zo moeilijk met de gegeven tools. Bij vragen een goede bereikbaarheid en snel antwoord. Zowel via de telefoon als per mail. Ook een goede vraag/ antwoord, zodat je veelzelf kunt oplossen.

    5 / 10/ 5

    Positief: Erg gemakkelijk in gebruik. Super bijstand van het online team.

    5 / 10/ 5

    Positief: Ik wordt altijd goed geholpen als ik een probleem heb. (komt weinig voor) Ik ga niet meer weg bij jullie. Topbedrijf ga zo door
    Negatief: De betaalde versie is aan de prijs. al is het fijn dat die er is. (meer mogelijkheden)

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Heerlijke site om mee te werken. Makkelijk en overzichtelijk. Snel antwoord voor vragen bij de helpdesk.
    Negatief: Extra pagina statestiken van zoekwoorden die mis ik. Wel zo handig zodat je als ondernemer snel kan zien waar de klant naar zoekt.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Zijn innovatief en altijd in "beweging", om het beste voor elke webwinkelier er uit te halen.

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle correcte afhandeling van al mijn vragen. Ook altijd duidelijke uitleg hoe je iets moet doen. Prima service! Ga zo door ik ben dik tevreden!

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Ik wordt altijd goed geholpen als ik een probleem heb. Ik ga niet meer weg bij jullie. Topbedrijf ga zo door. Kawoco

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle reactie's bij vragen, altijd behulpzaam. Duidelijke website zodat het voor mij als leek te begrijpen is. Gewoon Top!! (En ook nog eens een mooi gedicht met Valentijn :-))

    5 / 10/ 5

    Positief: Super fijn platform voor je webshop. Ik gebruik het al jaren met veel plezier en gemak. Heel gebruiksvriendelijk en anders kom je er altijd wel uit met de uitleg online of van een medewerker. Ook tof dat ze vaak met nieuwe functionaliteiten komen, waardoor je je shop kunt laten meegroeien met de nieuwe ontwikkelingen. Echt heel tevreden!
    Negatief: Wat ik nog een mooie aanvulling zou vinden zijn iets uitgebreidere statistieken; met name van de (meest) verkochte artikelen zou ik erg interessant vinden.

    4.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Vriendelijk en behulpzaam personeel!
    Negatief: een optie om een Minimum aantal voor een bestelling te kunnen stellen

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Makkelijke websitebouw, handige tools en continu bezig met verbetering en updates.

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle reactie.
    Negatief: Na de snelle reactie geen opvolging. Ik vraag met vast velen met mij om een zoekfunctie "product" en dat ik dan kan zien wie (mailadres) mijn product heeft gekocht. Voor aftersales en bijv. terugroepacties van levensbelang. Graag reactie: Paul Sanders

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede faciliteiten en servicegericht personeel!
    Negatief: Nog meer mogelijkheden! ;-)

    4 / 10/ 5

    Positief: Goede supportafdeling. Vragen worden snel beantwoord en in 9 van de 10 gevallen adequaat afgehandeld.
    Negatief: Mijn GO website is een keer verwijderd zonder dat ik daar waarschuwingsemails over ontvangen heb. Verwijdering was van mijn kant absoluut niet de bedoeling. Ik was druk om de rest van mijn bedrijf vorm te geven toen mijn complete website gedelete bleek. Ik zie dat meer mensen dit is overkomen. Goed om hier nog eens naar te kijken.

    5 / 10/ 5

    Positief: Er word met je meegedacht en aandacht besteed aan struikelpunten.

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Prijs kwaliteit verhouding is goed. Met daarbij de snelle en vooral ook leuke service en hulp maakt dit bedrijf, of moet ik zeggen de mensen, fantastisch!!! Het is zelfs 'gezellig' als je volop bezig bent en loopt tegen problemen aan. Ze helpen je geweldig en nog op een leuke en fijne manier ook!! Verder ben ik zeer enthousiast over de mogelijkheden en de vormgeving.
    Negatief: Tuurlijk is er altijd wel iets wat niet even goed werkt. Maar ze lossen dit tot nu toe altijd wel voor je op!

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Top Team ga zo door!! mijnwebwinkel. Toch spannend om een website te beginnen maar met deze kanjers niet. Denken met je mee, zijn ook echt bezig om voor jou een mooie en duidelijke website neer te zetten! reageren snel. Ook bij vragen krijg je altijd een antwoord en de hulp om door te gaan! Ook de kleine tips voor je website zijn altijd leuk en leerzaam om te lezen en toe te passen. tuurlijk zit er een prijskaartje aan maar je krijgt ook waar voor je geld. super tevreden!
    Negatief: Al gemeld bij jullie team ;) er kan maar 1 kortings code toegevoegd/toegepast worden door de klant. Mocht de klant een cadeaubon willen inwisselen en gebruik willen maken van bv gratis verzending dan kan de klant dit niet beide toepassen.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Altijd snel en duidelijk antwoord op vragen
    Negatief: Geen

    5 / 10/ 5

    Positief: Tof bedrijf! Het was heel makkelijk om mijn webshop Linje.nl op te zetten. Super support, niet alleen door het support team maar ook door de waardevolle blogs die regelmatig verschijnen.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: We gebruiken Mijnwebwinkel al meerdere jaren voor onze webwinkel. Het is uitgegroeid tot een professioneel platform en ze gaan met de tijd mee. Door de constante updates blijft onze webshop ook met de tijd mee gaan. Bij vragen krijg je snel een duidelijke reactie. Zeer tevreden!

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Reageren snel op verzoeken per email.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Het leek een mooie website om mijn webwinkel te starten.
    Negatief: Ik kon weinig met de go versie omdat hier te weinig opties op waren voor mijn bedrijf. Hierdoor besloten om voor pro te kiezen, ervan uitgaande dat ik hier binnen een paar weken weer vanaf kon mocht het niet bevallen. Het blijkt inderdaad dat deze site niet voor mij is weggelegd, binnen 2 weken na aanmaak vd account dit netjes gemeld bij mijn webwinkel. Hier hebben ze geen boodschap aan omdat pro een jaarabonnement is. Enige optie om contact op te nemen met support als ik vragen heb over de webwinkel, dit werkt voor mij niet. Denk alsjeblieft na voordat je deze site gebruikt, probeer eerst een go abonnement, ook als je hier eigenlijk te weinig mee kan ivm bedrijfsinventaris. Ik moet mijn bedrijf lowbudget beginnen, zit nu helaas met onnodige kosten en kan niet via een andere site beginnen

    5 / 10/ 5

    Positief: Het is een bedrijf waar je je echt thuis bij kan voelen. Een persoonlijke aanpak op maat en geen vraag is te veel.

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer klantvriendelijk Snelle support
    Negatief: Momenteel geen

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede klantenservice en ideaal als je niet de technische kennis hebt voor een website te bouwen. Iedereen kan het via mijnwebwinkel!

    5 / 10/ 5

    Positief: ook al heb je maar een gratis- webwinkel wordt je toch super goed geholpen mein dank aan de medewerkers
    Negatief: misschien een mailtje als een maand voorbij is en men niet heeft ingelogt??

    5 / 10/ 5

    Positief: Gebruiksvriendelijk platform met een zeer behulpzaam support team! Ga zo door!
    Negatief: Wat sneller en vaker updates doorvoeren.

    5 / 10/ 5

    Positief: Denkt goed mee, doet ook iets als een klant een idee heeft, Snelle reactie, Vriendelijk.
    Negatief: Ja ze denken zo goed mee. Zo door gaan

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: Immoreel bedrijf dat zich niet aan de wet houdt en met rechtszaken begint te dreigen zelfs als je binnen 1 dag wilt cancellen en nooit van de dienst gebruikt maakt! Consument opgelet! Mijnwebwinkel is zo opgezet dat je niet vooraf een iDeal betaling doet maar dat ze achteraf je beginnen facturen te sturen. Zo lijkt bij het maken van een account dat je gewoon een simpel accountje aanmaakt om de dienst even te testen, niets is minder waar. Ik was zo iemand die dus mijnwebwinkel wou testen en maakte een account aan, nu spreek ik geen Nederlands (dit laat ik vertalen) dus ik zag niet dat ze aan het eind schrijven “we sturen je de factuur snel op”. Ik maakte een account s’avonds aan en eigenlijk direct al na 1 uur rondkijken in de account panel wilde ik de account afsluiten, nog voordat ik doorhad dat ik iets moest gaan betalen. Echter bij mijnwebwinkel kun je je account niet afsluiten haha. Dus ik liet het ermaar bij zitten. De volgende ochtend sturen ze dan onverwacht de factuur, waarna ik direct laat weten toch niet geinteresseerd te zijn en graag wil annuleren. Hierop zeggen ze nee we maken er 1 maand van. Waarna ik zeg nee ik wil gewoon annuleren zoals dat hoort. Volgens de wet mag je namelijk een dienst zoals mijnwebwinkel altijd binnen 14 dagen zonder reden annuleren (wet koop op afstand). Mijnwebwinkel negeert die wet echter en gaat dreigen met rechtszaken en incasso bureau’s. Ik ga door tot de kantonrechter dus deze zaak is nog aan de gang. Jammer h
    reactie: Hey Sonal, Vervelend om te lezen dat je een andere verwachting had bij het aangaan van een zakelijk jaarabonnement en de bijbehorende voorwaarden. Anders dan bij een consumentenabonnement, is hierop de Wet van Dam niet van toepassing. Vrijwel alle opties die Mijnwebwinkel biedt, zijn te testen in onze gratis GO webwinkels. Zo hoef je geen kosten te maken én geen abonnement aan te gaan. Zoals ieder verhaal, kent ook dit verhaal twee kanten. We vinden het dan ook jammer dat je aanhaalt dat we hebben gedreigd met rechtzaken en incasso's. Laatstgenoemde volgt enkel (geautomatiseerd) wanneer er niet is overgegaan tot betaling van de abonnementskosten. Mocht je ergens nog vragen over hebben, neem gerust contact met ons op!

    4 / 10/ 5

    Positief: Erg positief vindt ik de hulp die geboden wordt helemaal door de support afdeling. Ik ben echt een leek met computers maar door hun heb ik toch wel een gelikte website vindt ikzelf. Wat ik ook handig vindt zijn de filmpjes en de blogs die je kan lezen als je iets wilt aanpassen en er niet uitkomt bijvoorbeeld in de weekenden. Eduard van de costumer Care denkt ook echt mee hoe je, je website nog kan verbeteren echt helemaal top!
    Negatief: Het enige verbeterpunt dat ik op dit moment kan bedenken is de doorschakel service als de support in gesprek is. Daar neemt iemand op die vaak erg stug en kortaf overkomt. Waardoor ik eerlijk gezegd het terugbellen wel eens uitstel maarja als dat alles is. Maargoed de support van de jongens zelf is helemaal top, niks op aan te merken.

    5 / 10/ 5

    Positief: Superblij met mijn webshop! De jongens van Mijnwebwinkel hebben engelengeduld met mij gehad tijdens het bouwen van de shop. Supervriendelijk en heldere en duidelijke uitleg. De prijs is meer dan prima, ze zijn altijd telefonisch bereikbaar en nemen de tijd om je te woord te staan. Aanrader!
    Negatief: Geen, ga gewoon zo door!

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Basis is erg goed en stabiel
    Negatief: Gewoon goed. Maar kan altijd nog beter de updates komen laat en ze lopen net achter de feiten een beetje aan. Sneller en meer updates zou fijn zijn (al moet daar een meerprijs voor komen)

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Dat ze een webwinkel mogelijkheid aanbieden
    Negatief: Het volledige abonnement voor Euro 59,00 per maand is niet voldoende om alle gegevens van 2 uur invoerwerk niet kwijt te raken. Gaat er een groen rondje draaien en daarna alles weg. Dit al meerdere malen meegemaakt. We willen verder invoeren echter geen zekerheid of het werk opgeslagen gaat worden.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: -
    Negatief: Zojuist gebeld met de support. Voor een nieuw (in ontwikkeling) orderpick systeem hebben wij een export nodig van ons hele assortiment (+- 2000 producten) De jongeman bij de klantenservice zegt dat het niet mogelijk is om een digitale uitdraai/export hiervan te krijgen. Het grappige is, dat het technisch gewoon mogelijk is. Zo draait iedere site op een database waarin deze informatie staat. Alleen zeggen ze dus dat ze deze mogelijkheid niet bieden. Grote tegenvaller, ik was altijd tevreden over het systeem, maar nu ik eens wil innoveren is het niet mogelijk. Het is jammer dat het nu pas duidelijk wordt dat het zo werkt, als ik dit had geweten had ik deze 2000 producten wel ergens anders bijgehouden al is het in Excel. Ik vertrouwde er in dat het wel goed zat, maar dit is echt een tegenvaller waardoor ik niemand "Mijnwebwinkel" zou aanraden.
    reactie: Hi Roy, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze dienst. Je zou een export via de API kunnen uitdraaien. Onze API documentie kun je terug vinden via de volgende link: https://api.mijnwebwinkel.nl/ Wellicht is dat nog een idee. Mocht je daar vragen over hebben, dan kun je het beste een mailtje sturen naar partners@mijnwebwinkel.nl