Nightline Slaapcomfort in Valkenburg lb

Bedden en matrassen

8.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 100 beoordelingen

100 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Nightline Slaapcomfort

Foto en Video (9)

Bekijk alles

Extra gegevens

fax

Toon nummer

Beschrijving

Nightline Slaapcomfort is een gerenommeerde zaak gespecialiseerd in,Tempur, Eastborn,Sunday en Pullman boxsprings, matrassen, bedbodems, Wacore waterbedden, Kasten op maat, luxe bedlinnen, kussens, dekbedden, vochtregulerend bedtextiel, enz.

Naast een uitgebreid assortiment van hoogwaardige producten kunt u bij ons altijd rekenen op een specifieke deskundigheid, een jarenlange ervaring en een voortreffelijke service.

10 redenen om naar Nightline Slaapcomfort te gaan:

- Omdat wij weten dat gezondheid uw grootste goed is.
- Omdat u geholpen wordt door ervaren adviseurs.
- Omdat wij u een objectief en deskundig advies geven.
- Omdat speciale wensen voor ons heel gewoon zijn
- Omdat u een slaapsysteem op maat krijgt.
- Omdat u toonaangevende merken tegenkomt.
- Omdat u verzekerd bent dat er topkwaliteit geleverd wordt.
- Omdat het bed bezorgt wordt op het tijdstip dat het u uitkomt.
- Omdat onze vakkundige monteur het bed bij u thuis monteert
- Omdat alle producten met volledige fabrieksgarantie geleverd worden.

In overleg voeren wij uw oude matras(sen) of bed af naar het dichtstbij zijnde milieupark. Ook kunnen wij zorgen voor de demontage van uw waterbed.
Dit wordt door ons gedaan als service naar onze klanten zodat die zich geen zorgen hoeven te maken over alle rompslomp welke ontstaat bij de aanschaf van een nieuw bed, matras(sen), bodems en ledikanten.

Bij ons heeft u de mogelijkheid tot het uitproberen van alle soorten hoofdkussens.

Overige informatie

Producten voor

  • Slaapkamer,
  • Tienerkamer

Producten

  • Accessoires,
  • Bedbodems,
  • Bedden,
  • Beddengoed / bedtextiel,
  • Boxsprings,
  • Dekbedden,
  • Dekbedovertrekken,
  • Hoeslaken,
  • Kasten,
  • Kinderbedden,
  • Koudschuim matrassen,
  • Kussens / hoofdkussens,
  • Lakens,
  • Lattenbodems,
  • Ledikanten,
  • Linnenkasten,
  • Matrassen,
  • Moltons,
  • Oplegmatrassen,
  • Polyether matrassen,
  • Seniorenbedden,
  • Slaapbanken,
  • Slaapsystemen,
  • Spiraalbodems,
  • Toppers,
  • Traagschuim matrassen,
  • Waterbedden

Merken

  • Auping,
  • Eastborn,
  • Hulsta,
  • Norma,
  • Pullman,
  • Tempur

Diensten

  • Advies,
  • Onderhoud,
  • Reparatie,
  • Verkoop

Service

  • 24-uurs service,
  • Bezorgservice,
  • CBW,
  • Gratis offerte,
  • Tempur Premium Dealer

Toegankelijkheid

  • Begane grond,
  • Honden toegestaan,
  • Toegankelijk voor rolstoelen

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeren op straat Bij de ingang
  • Parkeren Parkeren Gratis voor de zaak of 2 uur gratis met parkeerschijf
  • Afstand tot openbaar vervoer Minder dan 5 minuten lopen

Betalingsmogelijkheden

  • MasterCard

  • Contant

  • Pin

  • Contactloos betalen

Aangesloten bij / Certificering

  • Branche organisatie CBW
  • Gecertificeerd door Tempur Premium Dealer

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 100 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    4 / 10/ 5

    Heel goedPrettig

    4 / 10/ 5

    Wij zijn door zowel de verkoper als de bezorgers op een professionele manier geholpen.Snel en prettig geholpen. De bezorgers waren zeer flexibel. Ons bed was moeilijk boven te krijgen. Uiteindelijk via alternatieve weg toch boven gekregen.

    5 / 10/ 5

    Goed advies, en prijs kwaliteit.Goed advies, niets is teveel gevraagd om je het beste resultaat te leveren.
    Wij hebben hier nu al ons 3e bed besteld en laten bezorgen.
    Ook de mannen die leveren en opbouwen zijn topmensen die alles zeer goed afhandelen.
    In een woord Top bedrijf.
    Dank jullie.

    5 / 10/ 5

    TopTop na een slechte ervaring bij Gasse heeft Nightline ons probleem opgelost

    Ik kan het iedereen aanraden ook voor de uitstekende service .

    Nogmaals hartelijk dank .

    5 / 10/ 5

    Toppie!!!Zeer klantvriendelijk en klantgericht voorgelicht en geïnformeerd

    5 / 10/ 5

    Afspraken correct nagekomenAfspraken nu net als in verleden precies nagekomen. Geen verrassingen.

    5 / 10/ 5

    Betrouwbaar en professioneel Goede afspraken kunnen maken, zelfs na verplaatsing van het leveren van mijn bed. Zeer prettige en professionele service.

    3 / 10/ 5

    Prima geholpen in winkel, lange levertijdPrima geholpen in de winkel en goede uitleg. Bed was in principe op voorraad maar omdat we er een voetbord bij wilden was er een erg lange levertijd op het bed. 18wkn. Na levering zaten de bevestigingsbeugels van notabene het voetbord er helaas niet bij waardoor we nog 2 weken extra hebben moeten wachten op een compleet bed. Verder goed opgelost.

    5 / 10/ 5

    Very goodVery comfortable bed, very good service.

    4 / 10/ 5

    goed en even wennende Matrassen levering duurde iets langer en het was even wennen aan

    een nieuwe matras. Nu lekker comfortabel

    5 / 10/ 5

    Eerlijke en deskundige uitlegZowel verkoop als levering geheel naar wens verlopen

    4.5 / 10/ 5

    Top!Superservice en superblij met ons AVEK bed.

    4.5 / 10/ 5

    primaAlles volgens afspraak geleverd en geplaatst.
    prettig personeel en een aanrader voor iedereen die een bed wil.
    Nemen de tijd om alles uit te leggen zowel in de winkel als bij plaatsen bed.

    4.5 / 10/ 5

    Prima/goedGoede uitleg, namen de tijd voor verschillende matrassen,kussens de voordelen en nadelen op ons persoon af te stemmen.

    We zijn zeer te tevreden met ons nieuw bed.

    4 / 10/ 5

    Correcte afhandeling van onze opdrachtWij hebben nu voor de derde keer onze bedden bij Nightline gekocht. Dat zegt meer dan genoeg.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWe zijn duidelijk voorgelicht over welke matras bij ons past. Er werd alle tijd genomen om aan onze vragen en wensen aandacht te besteden en te voldoen.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldSlechte planning levering van matras en latten bodem; levering zou 14/15 u zijn.
    Werd echter veel later en pas om 18.30 ging monteur weg en was latten bodem nog niet operationeel. Een defect?

    Zelf moeten bellen of onderdeel er al , terwijl zaak ons wat zou laten weten. Onderdeel was er blijkbaar al.
    Afgesproken van te voren was levering onderdeel op donderdag ochtend (ivm eigen afspraken op andere dagen), wordt a.s. vrijdag middag 12/13 u (dus weer afspraken moeten verzetten)......laten we hopen ik weer niet uren moet wachten door jullie slechte planning......

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPrima service tot nu toe!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldMooi volgens afspraak alles nagekomen. Helemaal tevreden.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZeer deskundig team

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPerfecte service en uitstekende kennis

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPrima

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDit is al de 3e keer dat ik een bed of matrassen koop bij Nightline. Ze geven een prima advies en heel goede service.

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtKijkende naar het bedrijf Nigtline hebben ze een grote diversiteit in hun showroom staan. Wij gingen voor bedbodems en matrassen, hebben deze uiteindelijk aangeschaft met nog enkele additionele zaken. Daarna nog 2 stuks dekbedden en kussens, dit alles van Tempur. Op zich was alles goed tot het moment dat het mis ging en er "aftersales" moest gaan plaats vinden. Om een lang verhaal niet al te lang te maken, ikzelf heb contact met Tempur opgenomen. Accountmanager van Tempur gaf aan dat we het verkeerde advies hadden ontvangen. Het euvel is nu eindelijk opgelost, en wel na dik 7 maanden. Medewerker heeft alles naar tevredenheid opnieuw geïnstalleerd, daar is niets op aan te merken. Géén enkel excuus, géén enkele compensatie etc. van zowel de verkoper of eigenaar. Weet niet zeker of ik dit bedrijf nog wil aanbevelen bij vrienden en of bekenden.

    Reactie van het bedrijfBeste heer H.K.,
    Hartelijk dank voor uw feedback.
    Bijzonder jammer dat u dit zo ervaart maar gelukkig kunt u hier lezen dat vele klanten super tevreden zijn. Soms gaat het mis en zit het tegen, helaas in uw geval is dat gebeurd. Ook wij hadden het liever anders gezien en dat hebben dit ook vaker met u besproken. Wij proberen een zo eerlijk mogelijk advies af te geven en bespreken altijd de wensen van de klant. In uw geval was dat niet anders en kan ik mij in het verkeerd advies geven niet vinden. Omdat een defect optreed wil nog niet zeggen dat u verkeerd bent geadviseerd toch ? Alles bij elkaar heeft het zeker veel te lang geduurd daar ben ik het met u eens, daadwerkelijk heeft u maar een vrij korte tijd geen gebruik van de verstelbaarheid van uw bodem kunnen maken, alleen het massage gedeelte heeft een langere tijd niet gefunctioneerd omdat het te vervangen onderdeel lang op zich heeft laten wachten. U rekent Nightline dit aan, helaas zijn wij niet de fabrikant hiervan en moeten wij geduldig wachten tot dat het onderdeel binnen komt. Op fabricage en levering hebben wij geen invloed en kan het wachten op een onderdeel frustraties met zich meebrengen daar zijn wij ons zeker van bewust. Gelukkig is alles weer in orde en kunt u weer genieten van uw heerlijk Tempur bed. In diverse telefoongesprekken met u hebben wij vaker onze excuses gemaakt en u medegedeeld dat ook wij liever een snelle oplossing hadden gezien. Voor zover dit niet voldoende is, bij deze onze oprechte excuses ondanks wij niets aan de late levering van het onderdeel kunnen doen.
    Dan heeft u het over compensatie, de omruiling van uw matrassen die ver over de 90 dagen comfortgarantie heen waren en toch door Nightline en Tempur zijn doorgevoerd en omgeruild lijkt ons toch een mooie compensatie voor de lange wachttijd. Vind u van niet, dan nodigen wij u van harte uit in onze winkel om hier van gedachte over te wisselen.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij zijn tevreden over de service

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenTop ervaring!! Goed geholpen en alles volgens afspraak verlopen!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldgeweldig bed en goede service

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldHet is wennen aan de matras slaap goed alleen vrij hard
    in het begin daar moet ik erg aan wennen

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenSuperzaak!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenZeer tevreden over Nightline goede service en snelle afhandeling.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZeer tevreden over alles !!

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldEerst waterbedden geweldig
    Nu boxspring heerlijk super

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenSinds 2000 een trouwe klant. Dit jaar na 18 jaar overgestapt van een waterbed naar een Tempur bed met cloud matrassen. We zijn zeer tevreden. Bedankt voor het goede advies en de super service.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenVriendelijk, betrouwbaar, kundig en meedenkend

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij zijn uitermate tevreden

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringTussen de bestelling (14 dec. 2017) en de daadwerkelijke levering zat meer dan 4 mnd. door allerlei fouten. Het had fijn geweest als er een tegemoetkoming had plaatsgevonden.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldBest moeilijk om t juiste bed te kiezen. Verkoper heeft ons goed en professioneel geadviseerd!

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldErvaring met waterbedden sinds ca. 20 jaar. Onlangs nieuwe bedbodems en matrassen van Tempur aangeschaft. Levering verliep niet helemaal soepel, tot 2 keer toe werd een matras met onregelmatigheden geleverd. Dit lag niet aan Nightline maar aan de leverancier. Uiteindelijk is alles naar tevredenheid opgelost.