NUON in Den Bosch

Energiebedrijven

    Prins Bernhardstraat 14, 5211HE, Den Bosch

6.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 6927 beoordelingen

6927 Reviews

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Extra gegevens

gratis bellen

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

6.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 6927 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Ervaring: Ik ben heel blij dat ik terug ben bij jullie, en dat ik verlost wordt van de boete

    5 / 10/ 5

    Ervaring: wat ik leuk vind dat iedereen een cadeau krijgt als je blijft ik zit al 45 jaar bij jullie volgens mij.

    0 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Ervaring: prima

    4 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Ervaring: Ik zou nog blijer worden als je als vaste klant bij verlenging ook eens een mooi cadeau zou mogen ontvangen.

    2.5 / 10/ 5

    Ervaring: Ik spaar voor een bladblazer bij nuon exlusief, maar ik snap iets niet. Ik spaar 25 punten per maand dat is du 300 punten per jaar. Na 5 jaar vervallen de punten, ik kan dus 5 maal 300 is 1500 punten max. sparen. Hoe kan het dan dat u artikelen boven de 1500 punten aanbied?

    3.5 / 10/ 5

    Ervaring: Wij zijn al klant bij NUON, regelmatig krijgen wij zulke aanbiedingen. Dat gaat op een gegeven moment irriteren, geef ons gewoon die € 150,00 en dan is iedereen tevreden.

    3.5 / 10/ 5

    Ervaring: Wij moeten nog blij worden, maar misschien lukt het u. Betreffende het cadeau wat je krijgt moet nog blijken wanneer je dit kan uitzoeken.

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: Ik merk er anders helemaal niets van dat jullie zo blij zijn met mij als klant. Ik heb sterk het gevoel helemaal niet serieus genomen te worden in mijn contacten met de twitterboys. En nu wil ik klagen en kan ik nergens een klachtenprocedure vinden.

    4 / 10/ 5

    0.5 / 10/ 5

    0 / 10/ 5

    Ervaring: Geachte lezer, heden morgen werd ik benaderd door een adviesburo om contractbespreking via de telefoon te doen.. Volgens mij klopt er hier iets niet ook mijn gegevens bv. vastelijn verbinding was niet bekend. (OPLICHTING???????) MIJN AANSLUITNUMMER 003006586691

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: Bereikbaarheid waardeloos

    3.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Ervaring: 9, maar ik heb wel gezien in de prijsvergelijking van Price Wise dat Nuon de allerduurste leverancier van gas en stroom is voor ons, ondanks onze 25% korting op het stroomtarief vanwege 'Blijven Loont', die wij als platina-klant inmiddels krijgen en het scherpe gastarief dat jullie konden geven nl. 0,70 ct. per m3. Uiteindelijk bleken jullie toen toch nog de duurste, maar ja, wij betalen ook graag voor de service van iemand aan de telefoon kunnen krijgen die zo goed met je meedenkt, dat mag wat kosten...!

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: De MijnNuon app werkt zomaar niet meer de aangekondigde vervanging NINA werkt alleen met slimme meters en de Website Mijn NUON is niet geschikt om wekelijks meterstanden door te geven en daarmee met andere huishoudens en vorig jaar te kunnen vergelijken. Wel nog n mailtje sturen om de meterstanden door te geven, slim hoor zo'n producent, ik zou ze een slimme meter niet toevertrouwen.

    1.5 / 10/ 5

    1 / 10/ 5

    Ervaring: waardeloos met de overstap, kan niet eens alle meterstanden doorgeven met opnamenummer en kan ook nergens terug vinden of mijn slimme meter uit staat. De service met dat automatische popje is slecht, kan nergens antwoord op geven. chat met medewerker niet mogelijk. Moet allen telefonisch of via Facebook!?

    3 / 10/ 5

    Ervaring: Ik was tevreden met de NUON app, Waarom de is opvolger van de NUON app niet compatible met lagere versies van Ios?! Ik ga toch echt geen nieuwe telefoon aanschaffen voor Nina hoor. Jammer, niet klantvriendelijk gedacht mijnheer Vattenfall… Gaan we dit nog oplossen?

    2 / 10/ 5

    Ervaring: na vast contract verlengd te hebben moet ik dus nu mijn korting voor klant blijven zelf weer aanvragen. Best suf eigenlijk.

    4 / 10/ 5

    Ervaring: Ik ben klant om dat ik tevreden bent

    4 / 10/ 5

    Ervaring: De zekerheid en bekend met groene stroom.

    4 / 10/ 5

    Ervaring: Ik ben nu ruim 7 jaren klant en ik zal vast niet de eerste zijn die zegt dat blijven loont korting eigenlijk gewoon met terugwerkende kracht toegepast moet worden over mijn afgelopen loyale jaren. Blijkbaar loonde het toen minder. Ok. Tis geen dooie mus. Maar wel 1 aan life support!

    1 / 10/ 5

    Ervaring: ik vind dat vaste klanten ook een ander contract moeten krijgen voor evt keuze voor een kado

    4 / 10/ 5

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: Ik wil mijn contract opzeggen omdat ik mijn huis verhuur. Deze optie is niet te vinden op jullie site. Ook is niemand meer te bereiken na 15.00 uur. Dit is redelijk irritant.

    5 / 10/ 5

    Ervaring: Gebeld of alles nog Oke is voor ons en gaan nu ook nog 60 euro per jaar minder betalen. Top suoer bedankt

    3 / 10/ 5

    Ervaring: ik ben niet blij mijn termijn bedrag word steeds ongevraagd verhoogd ondanks mijn steeds hogere korting ik hou er niet van als een ander over mijn geld beslist, ik kan ook niet over het geld van de directeur nuon beslissen

    4 / 10/ 5

    Ervaring: zeer ontevreden over overstap vorige energie bedrijf naar nuon

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: Wij zijn overgestapt nar Nuon, nu al spijt!! Nuon heeft verzaakt ons aan aan te melden bij Liander, krijg van hen een brief dat we geen leverancier hebben en op 13-8-19 afgespoten worden. Ben al dik een uur bezig maar helaas geen contact, geen oplossing.

    5 / 10/ 5

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: lk krijg een hogere mandafrekening, hoe kan dat?

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: Waar is de mogelijkheid gebleven om te mailen met nuon? Wat een drama website is dit geworden. Geen enkel inzicht meer in warmte omdat de oude app de nek om is gedraaid. Die was de enige die nog werkte. Nina werkt niet en bied minder dan 50% van de informatie. Ook de website werkt nog steeds niet. Is al ruim 2 jaar tobben.

    4.5 / 10/ 5

    Ervaring: Ben erg blij weer terug te zijn nooit meer weg

    5 / 10/ 5

    0.5 / 10/ 5

    Ervaring: mijn energielevering is opgezegd zonder mijn medeweten/toestemming! Toch betaal ik nog steeds de termijnbedragen. Wie heeft dit besluit genomen? Ik in ieder geval niet, daar ik via mijn werkgever voor opdrachtgever Nuon werkzaam ben!

    4 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Ervaring: Ik ben heel vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan door een aardige medewerkster.

    0.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Ervaring: prima

    4 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Ervaring: Tarief verandering via nieuw contract zeer zorgvuldig geregeld

    5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5