Paradigit Computers in Nijmegen

Computer

Paradigit Computers

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Extra gegevens

bijzonder gesprekstarief

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

0 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Super goede service! Werd binnen 30 al gereageerd op een vraag. Super

    4 / 10/ 5

    Positief: Goede service en verkoper wist waar hij over sprak.

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle service. Goed geïnformeerd.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: De specificaties van de te bestellen notebook waren niet compleet. Dezelfde middag nog antwoord.
    Negatief: Het muziekje in de wachttijd. Is al jaren hetzelfde. Verscheidene soorten gewisseld per 30 seconden zorgen voor een verbeterde ervaring.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: makkelijk bestel proces
    Negatief: zeer slecht klanten services. het artikel bleek pas na bestelling niet op voorrad te zijn, ik werd daar niet over geinformeerd en ben zelf na een week gaan bellen waarna ik dus te horen kreeg dat het artikel niet vooradig was. het artikel zou volgens jullie 13 sept weer vooradig te zijn dus ik liet met tegenzin de bestelling staan, weer 3 dagen later krijg ik een mail dat het product pas 21 sept weer vooradig zal zijn ipv 13 sept zoals me was verteld. Mijn ouders hebben met spoed een laptop nodig dus nu moet ik als nog de order cancellen, dan vervolgens 5 dagen wachten tot ik mn geld terug heb en dan ben ik genoodzaakt het artikel bij cool blue te bestellen, heb 2 x telefonisch contact gezocht en beide keren 15 min in de wacht gestaan tot ik geholpen werd. Al MET AL DUS EEN ZEER ONPRETTIGE ERVARING, DIE ZEER GEMAKKELIJK VERHOLPEN HAD KUNNEN WORDEN MITS JULLIE DIRECT CONTACT HADDEN GEZOCHT,. Jammer maar ik zal nooit meer wat bij jullie bestellen en zeker niet aanbevelen aan anderen.
    reactie: Allereerst willen wij u bedanken voor uw feedback. Wij betreuren het uiteraard dat de leverdatum opnieuw is uitgesteld, helaas zijn wij hierin echt afhankelijk van onze leverancier. Normaal gesproken wordt er een e-mail uitgezet dat er vertraging is. Wij vinden het jammer dat u een slechte ervaring heeft met ons. De terugbetaling kunt u inderdaad binnen 5 werkdagen terug verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Webcare

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Na de eerste bestelling die uiteindelijk langer op zich liet wachten dan de bedoeling was, is er goed meegedacht over een andere mogelijkheid! Super.

    5 / 10/ 5

    Positief: Mooie laptop, goed product Duidelijk en snel opgestart.
    Negatief: Geen.

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle verzending klantvriendelijk

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Duidelijke omschrijving van product, zeer gemakkelijke bestelprocedure

    4 / 10/ 5

    Positief: Goede service
    Negatief: Snellere reactie op mail

    1 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering, goed produkt, goede prijs.
    Negatief: Na de verkoop blijkt de klantenservice helaas zeer slecht. Mijn laptop is total-loss door het exact volgen van de instructies van Paradigit bij het afhandelen van een reparatie onder garantie. Laptop onder garantie ter reparatie aangeboden, voor een klein defect. Conform instructies van Paradigit in originele verpakking (zoals terug ontvangen van reparatie-centrum na eerdere reparatie) per UPS opgestuurd naar reparatie-centrum. Laptop bleek bij reparatie-centrum total-loss (waarschijnlijk hard gevallen tijdens transport) en er werd mij een hoge reparatie rekening aangeboden. Paradigit aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid. Wel biedt Paradigit aan om kosteloos de total-loss laptop aan mij te retourneren. Ook geven ze nu aan dat ze vooraf mij verteld hebben dat risico van verzending voor mij is. Dit is me echter niet verteld, als ik dit geweten had zou ik de laptop zelf hebben afgeleverd bij het reparatie-bedrijf. Ik heb uitvoerig met Paradigit hierover gecommuniceerd, zowel schriftelijk als telefonisch, en heb in alle redelijkheid helaas geen enkele oplossing kunnen bereiken Conclusie moet voorlopig helaas zijn: Laptop total loss door 100% opvolgen van de Paradigit instructies = pech voor de klant. PARADIGIT BLIJFT HERHALEN (ZIE REAKTIE) DAT VERPAKKING ONVOLDOENDE WAS. DEZE IS 100% CONFORM INSTRUCTIE, EN 100% VERSTREKT DOOR PARADIGIT. MOCHT DE INSTRUCTIE VAN PARADIGIT ONJUIST ZIJN, MOET IK DAN DE REKENING DAARVOOR BETALEN?
    reactie: Bedankt voor uw recensie. Vervelend om te vernemen dat uw toestel schade heeft opgelopen. Helaas hebben wij uw toestel slecht verpakt ontvangen. Het toestel heeft kunnen bewegen in de doos, omdat er weinig opvulmateriaal is gebruikt, ook is er geen omdoos gebruikt. Het reparatiecentrum heeft contact met u opgenomen en u op de hoogte gesteld. Om deze reden kunnen wij helaas niet veel anders voor u betekenen dan de onderstaande opties die aangeboden zijn. 1. Het toestel komt met gerepareerde touchpad en mét niet herstelde aanwezige schades kosteloos retour. 2. Het toestel komt met gerepareerde touchpad en volledig herstelde behuizing retour nadat de prijsopgave betaald is. Met vriendelijke groet, Reina CampusShop Webcare

    1.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering prima laptop tegen goede prijs
    Negatief: Na de aankoop is de service slecht. Mijn laptop is total-loss door het exact volgen van de instructies van Paradigit bij het afhandelen van een reparatie onder garantie. Laptop onder garantie ter reparatie aangeboden, voor een klein defect. Conform instructies van Paradigit in originele verpakking (zoals terug-ontvangen van reparatie-centrum na eerdere reparatie) per UPS opgestuurd naar reparatie-centrum. Laptop bleek bij reparatie-centrum total-loss (waarschijnlijk hard gevallen tijdens transport) en er werd mij een hoge reparatie rekening aangeboden. Paradigit aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid. Wel biedt Paradigit aan om kosteloos de total-loss laptop aan mij te retourneren. Ook geven ze nu aan dat ze vooraf mij verteld hebben dat risico van verzending voor mij is. Dit is me echter niet verteld; anders had ik de laptop zelf even langsgebracht. Ik heb uitvoerig met Paradigit hierover gecommuniceerd, zowel schriftelijk als telefonisch, en heb in alle redelijkheid helaas geen enkele oplossing kunnen bereiken. Vandaar dat ik nu via deze weg tracht om deze informatie in ieder geval te delen, en hopelijk ook nog tot een oplossing te komen. Conclusie moet voorlopig helaas zijn: Laptop total loss door 100% opvolgen van de Paradigit instructies = pech voor de klant.

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede, duidelijke website. Zeer snelle levering.
    Negatief: Geen

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle afhandeling van bestelling na goedkeuring werkgever. Via mail wordt je op de hoogte gehouden van elke stap in het bestel/lever proces. Producten zijn soms qua kostprijs iets duurder als de gangbare (web) winkels, maar dat verschil is in combinatie met het belastingvoordeel ‘verwaarloosbaar’.
    Negatief: Geen

    2 / 10/ 5

    Positief: ze hebben veel keuze
    Negatief: bij klachten of contact via telefoon absurd lange wachttijden (1uur en 21 min.) Leveren een zeer dure laptop zomaar af bij Buren !!!
    reactie: Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te vernemen dat uw laptop bij de buren is afgeleverd. Normaal gesproken is dit niet de afspraak. Vanwege back to scool is het drukker dan verwacht, waardoor de wachttijden helaas oplopen. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit klantenservice

    4 / 10/ 5

    Positief: Overzichtelijke site. Veel keuze. Top.
    Negatief: Wordt aangegeven dat het de volgende dag wordt bezorgd. In de bevestigingsmail staat dat het eerst geaccordeerd moet worden door United Consumers en daardoor 2 tot 3 werkdagen langer duurt. Dat ervaarde ik als een min puntje.

    1.5 / 10/ 5

    Positief: goede website
    Negatief: betere levering en geen dingen beloven die je niet kunt waar maken.
    reactie: Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Wij willen onze service graag verbeteren en verzoeken u om uw verhaal via de e-mail door te sturen. Deze mag verstuurd worden naar service@paradigit.nl onder vermelding van review Kiyoh. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Webcare

    5 / 10/ 5

    Positief: Scherpe prijzen en deskundigadvies in de winkel te Eindhoven.

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle reactie en levering en helpen erg vakkundig

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Bestelling gedaan op 08-08-2018 en nu heden 22-08-2018 bestelling nog steeds niet binnen. Vorige week gebeld na meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan. Bestelling zou gisteren of vandaag binnenkomen. Nog steeds niks. Weer gebeld en je krijgt alleen maar bandje en de wachtenden worden steeds niet minder na weer een half uur wachten. Echt slecht.
    Negatief: Betere en snellere bereikbaarheid
    reactie: Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het uiteraard dat de leverdatum opnieuw is uitgesteld, helaas zijn wij hierin echt afhankelijk van onze leverancier. Door de drukte en ziekte meldingen lopen de wachttijden helaas wat op. Wij proberen onze klanten zo snel mogelijk te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Webcare

    4 / 10/ 5

    Positief: Makkelijk om te bestellen corecte afhandeling
    Negatief: Jammer dat de bestelling iets langer duurder

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Artikel zgn uitverkocht en pas na reclameren zegt men toe dat je je geld terug krijgt, op de vraag wanneer geeft men geen antwoord meer. Links laten ligfen dit bedrijf
    reactie: Bedankt voor uw feedback. Helaas kan ik uw order of bericht niet terug vinden in ons systeem. Graag ontvang ik uw gegevens per e-mail in service@paradigit.nl zodat wij uw klacht alsnog op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Webcare

    1 / 10/ 5

    Positief: Waardeloos bedrijf.... zit al 5 weken achter retour product aan. ze willen het betaalde bedrag niet overmaken en geven de post.nl de schuld dat pakket weg is.
    Negatief: Als een pakket verloren is gegaan bij post.nl en het is duidelijk dat de klant het pakket niet heeft gehad. (geen handtekening) het terug betaal proces gewoon meteen uitvoeren (of iedergeval binnen 1 week) en niet 10 weken wachten. of her-levering zonder extra kosten.
    reactie: Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen dat u niet tevreden ben over de service. Service staat bij Paradigit hoog in het vaandel, wij vinden het dan ook erg vervelend en willen graag samen tot een oplossing komen. Kunt u een mail sturen naar service@paradigit.nl waarin u uw ontevreden omschrijft? Als u daarin aangeeft dat het n.a.v. een review op Kiyoh is, zullen wij dit voor u oppakken. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Webcare

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Goede levering, snelle bezorgtijd.
    Negatief: Als je geen account hebt aangemaakt kan je je bestelling lastig inzien.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: In de winkel keurig te woord gestaan en een degelijk en eerlijk advies gekregen. Omdat ik niet over 1 nacht ijs ga en keurig geholpen te zijn het weekend terug gekeerd naar dezelfde winkel. Wederom keurig te woord gestaan met nagenoeg hetzelfde advies van een totaal andere collega. Nogmaals bedankt voor de manier waarop we geholpen zijn.
    Negatief: Geen aanbevelingen c.q. verbetertips voor de vesteging in Utrecht.

    4 / 10/ 5

    Positief: snelle handeling. vlot opsturen
    Negatief: kan ik zo even niet bedenken. goed bedrijf!

    4 / 10/ 5

    Positief: Een erg overzichtelijke site Veel betaal methodes Gratis verzending al vanaf 25€
    Negatief: Bij het betalen van mijn product moest de site erg lang laden. Terwijl volgens mijn taakbeheer mijn CPU noch ram noch internet overbelast waren. (Ligt dit misschien aan de server?).

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle service, duidelijke website

    3 / 10/ 5

    Positief: Duidelijke site en hopelijk snelle levering
    Negatief: Vond de aangeboden korting gelijk na de bestelling vervelend omdat ik het gevoel had een abonnement aangesmeerd te krijgen.
    reactie: Bedankt voor uw feedback. Wij zullen uw verhaal meenemen ter verbetering. Onze excuses voor de vertraging en ik hoop dat u terug keert als klant. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Webcare

    4 / 10/ 5

    Positief: Studentenkorting, duidelijke site, snel geregeld
    Negatief: Soms onduidelijk over levering product

    4 / 10/ 5

    Positief: Goed behandeld.
    Negatief: Ik heb moeite gehad om mijn wachtwoord te herstellen.

    5 / 10/ 5

    Positief: Duidelijk overzicht van de producten en snelle levering

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering vriendelijk klantenservice
    Negatief: Groter assortiment en een duidelijker zoekmachine.

    1 / 10/ 5

    Positief: Nog geen.
    Negatief: Niet dingen reclameren die je niet waar kan maken. Voor 23:30 besteld morgen in huis, ammehoela. Zogenaamd op voorraad maar ik heb na bijna een week alleen nog maar een bestelbevestiging ontvangen. Mij zijn jullie als klant kwijt.
    reactie: Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet geleverd is. Wij proberen de bestelling zo snel mogelijk te leveren na ontvangst van de voorraad. Helaas zijn wij hierin afhankelijk van onze leverancier. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina Paradigit Webcare

    5 / 10/ 5

    Positief: Het is een vriendelijk en correct bedrijf!!
    Negatief: Ga zo door, een aanbeveling aan iedereen.

    4 / 10/ 5

    Positief: Duidelijk en overzichtelijk
    Negatief: Geen

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering en prima service indien er problemen zijn
    Negatief: tot nu toe geen

    4 / 10/ 5

    Positief: Mooie site
    Negatief: Als je wilt bestellen staat er dat je niet perse een account hoeft aan te maken, maar dan kun je dus niet verder in het bestelproces

    4 / 10/ 5

    Positief: Ze helpen je snel en denken ook in andere mogelijk heden.
    Negatief: Alleen de vingerscan van mijn HP Probook doet het niet.

    5 / 10/ 5

    Positief: snelle handeling, fijne service
    Negatief: Ga zo door

    4 / 10/ 5

    Positief: Ik kwam zelf voorbereid naar de winkel maar werd goed geadviseerd over de mogelijke verschillen voor mijn benodigde laptop en heb hierdoor de keuze laten vallen op een goedkoper model maar met de juiste specificaties.
    Negatief: Helaas was de laptop nog niet aanwezig in het filiaal met een verwachte levertijd van 7 dagen waardoor ik hem online bestel.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Je weet waar je aan toe bent, goede service

    5 / 10/ 5

    Positief: Altijd op prettige wijze geholpen. Ook nu weer. Ik wist goed welke wensen ik had voor een nieuwe laptop. Medewerker kwam met twee voorstellen. Keuze was aan mij. Ik ben nog wel even bij twee andere bedrijven wezen kijken maar zelfde laptop was bij een van de andere bedrijven € 899,- ipv € 766,- bij jullie. Dus snel terug gegaan en gekocht.
    Negatief: geen bijzonderheden

    4 / 10/ 5

    Positief: Aardig personeel dat goed advies kan grven. Erg kundig.
    Negatief: Lang wachten op iemand die kan helpen.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: snelle levering. en prima service

    5 / 10/ 5

    Positief: Al eerder een product gekocht bij Paradigit en pas nog een laptop gekocht. Alles verliep soepel zonder vertrangen. Vandaag besteld morgen in huis.
    Negatief: Geen

    5 / 10/ 5

    Positief: Vooral de accuratesse die dit bedrijf hanteert is geweldig !
    Negatief: Geen

    5 / 10/ 5

    Positief: ik koop mijn pc en andere spullen altijd bij pardigit omdat de garantie en servies erg goed is en zonder problemen dus het kan niet beter
    Negatief: die zijn er niet of ze moeten alles zo voor niets meegeven

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Je kunt goed en makkelijk vergelijken, en je kunt goed vinden wat bij je past
    Negatief: Organiseren, ik heb in de winkel 30 minuten gewacht terwijl de medewerken aan het zoeken was naar mijn gereserveerde laptop, en die bleek al verkocht te zijn.

    5 / 10/ 5

    Positief: Goed bedrijf
    Negatief: Geen