Pets Gifts in Waalwijk

Dierenwinkel

8.3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 1053 beoordelingen

1053 Reviews

Pets Gifts

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 1053 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Positief: Top! Ga zo door

    1 / 10/ 5

    Positief: Bestelling gemakkelijk.
    Negatief: De slechtste webervaring van mijn leven. Ik bestel veel op internet zodat ik een objectieve mening kan geven. Het bestelproces is eenvoudig. Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Dat is voor de positieven. Levertijden gelden alleen voor Nederland. Zeker niet België. Ik heb Track and Trace nooit ontvangen. En zelfs met een telefooncontact wist ik nooit precies wanneer ik zou worden afgeleverd. Ik bestelde een kooi met een redelijke tijd en ze kwam laat aan. Ik moest de kooi zelf naar het bedrijf brengen om geen exorbitante transportkosten te betalen. Ik kon de levering niet weigeren omdat ze dreigden mijn terugbetaling in te trekken. Bij terugkeer kreeg ik een terugbetaling binnen 3 tot 5 dagen beloofd. Alleen door de verkoper lastig te vallen en hem te bedreigen met een klacht, zou ik na 10 dagen een terugbetaling kunnen krijgen! Als je jezelf laat gaan, kun je wachten. In dit bedrijf zolang je niet beweert, gaat alles goed. Anders verandert de toon ... Weet het. Ik wilde geen negatieve meningen geloven. Ik zou moeten hebben. Alles dat goedkoper is, is niet altijd interessant!

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Mooie website en vlotte reactie van klantenservice op mail.
    Negatief: 18 maart een artikel besteld met levertijd 2 tot 4 werkdagen, vandaag 23 maart nog niets ontvangen zonder enige uitleg, erg jammer! Tip: de klant vind het belangrijk dat de levertijden op een website kloppen. Kunt u dat niet waarmaken dan niet vermelden bij een artikel!

    1 / 10/ 5

    De slechtste webervaring van mijn leven. Ik bestel veel op internet zodat ik een objectieve mening kan geven. Het bestelproces is eenvoudig. Er zijn verschillende betaalmethoden beschikbaar. Dat is voor de positieven. Levertijden gelden alleen voor Nederland. Zeker niet België. Ik heb Track and Trace nooit ontvangen. En zelfs met een telefooncontact wist ik nooit precies wanneer ik zou worden afgeleverd. Ik bestelde een kooi met een redelijke tijd en ze kwam laat aan. Ik moest de kooi zelf naar het bedrijf brengen om geen exorbitante transportkosten te betalen. Ik kon de levering niet weigeren omdat ze dreigden mijn terugbetaling in te trekken. Bij terugkeer kreeg ik een terugbetaling binnen 3 tot 5 dagen beloofd. Alleen door de verkoper lastig te vallen en hem te bedreigen met een klacht, zou ik na 10 dagen een terugbetaling kunnen krijgen! Als je jezelf laat gaan, kun je wachten. In dit bedrijf zolang je niet beweert, gaat alles goed. Anders verandert de toon ... Weet het. Ik wilde geen negatieve meningen geloven. Ik zou moeten hebben. Alles dat goedkoper is, is niet altijd interessant!

    1 / 10/ 5

    Positief: geen
    Negatief: 20 feb bestelling gedaan stond op site binnen 1-2 werkdagen in huis 25 feb heb bericht stuurt waar ik in zij van hoi pets gifts heb vorige week woensdag besteld stond op site 1-2 werkdagen in huis heb niks binnen kregen ook geen track en trace code vraag ik af waarneer word opstuurt? 26 feb krijg bericht terug van hun staat er in deze krabpaal komt vandaag op transport binnen bij ons , de levering heeft een flinken vertraging opgelopen.onze excuses voor het ongemak na dit bericht ging ff wachten onder hand zijn week verder 5 maart ik heb bericht stuurt dat geld terug wil .nu is mij bestelling geannuleerd sta nu wachten tot me geld terug krijg

    5 / 10/ 5

    Positief: Leuke klantenservice die mij goed advies heeft gegeven waardoor ik het juiste product heb aangekocht. Het bestelde artikel was razendsnel de volgende dag in huis.
    Negatief: Geen min punten te bedenken

    0.5 / 10/ 5

    Positief: geen
    Negatief: ik zie in de reactie op de klacht van 11-12 hieronder dat petsgifts maar wat kletst. ze hebben toen helemaal geen contact opgenomen met postnl en zeker niet met mij. middels track en trace heb ik zelf gezien waar mijn pakket was (2 km. van de gevraagde plek!). omdat er stond dat het pakket in een automaat was bezorgd, maar er ook nog geen pincode bij zat, heeft het een hoop tijd en moeite gekost om het in mijn bezit te krijgen. petsgifts riep alleen hard dat het niet aan hen lag en heeft verder niets gedaan om te helpen. fatsoenlijk te woord staan bij gevraagde hulp bij de geleverde goederen lukte ook niet.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Geen
    Negatief: - Op tijd leveren - juiste aantal leveren - juiste producten leveren - niet opzettelijk mensen oplichten
    reactie: Beste Mitchell, U heeft een achterwand besteld van 50x50 , u heeft aangegeven dat het artikel 100x50 moet zijn, wij hebben deze maat niet in ons assortiment. U heeft aangegeven dat wij opzettelijk de afmeting hebben veranderd op de website, dit zou de reden moeten zijn dat wij oplichters zijn. Het is absoluut niet waar dat wij afmetingen gaan veranderen. Zoals wij hadden aangegeven konden wij niet direct de aantallen leveren die u heeft besteld daarvoor hebben we gekozen voor een deel levering. het restant zou dan na 3 werkdagen worden geleverd, helaas krijgen wij al direct van u een boze mail dat we oplichters waren. Wij vinden het erg jammer dat u op deze weg met ons communiceert. Het is jammer dat u direct een onvoldoende geeft.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering , super mooie krabmeubel Berlin , niet voor grote zware katten , maar super leuk en stevig . Ze zijn er erg blij mee.

    5 / 10/ 5

    Positief: Daar ons kitten een week vroeger kwam dan voorzien onmiddellijk contact op genomen met pets gifts met de vraag dat of mijn bestelling zeker binnen de levertermijn zou geleverd worden. Nog geen uur later al mailtje gekregen dat bestelling klaar stond voor vertrek. Bij levering, de volgende dag, om 21u30 bleek dat maar de helft van mijn bestelling geleverd was. Het belangrijkste, de krabpaal ontbrak. De volgende dag tel. contact opgenomen en bij Pets Gifts zijn ze weer onmiddellijk gaan rond bellen om na te gaan wat er was mis gelopen. Fout lag bij de firma die instond voor de levering. Door de tussenkomst van Pets Gift werd het ontbrekende artikel nog dezelfde dag keurig geleverd. Ben je op zoek naar een betrouwbare online shop voor uw dier, kies dan, net zoals ik in de toekomst, voor Pets Gifts. Zeker wanneer er toch vragen of problemen opduiken. Bij Pets Gifts staan ze klaar voor u en uw dier. Een echte aanrader

    1 / 10/ 5

    Zeer slechte levering. Wacht al een maand op mijn betaalde product. Nu alles geannuleerd en opdracht gegeven om geld terug te laten storten

    5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Eind november had ik een bestelling geplaatst voor een krabpaal. Hier was het een en het ander misgelopen door de transportdienst DPD. Ik moet zeggen, dat ze onmiddellijk in actie geschoten zijn, om een nieuwe krabpaal te versturen, aangezien de vorige op mysterieuze wijze verdwenen is in het sorteercentrum van DPD. Vandaag is de krabpaal eindelijk aangekomen en ik wens Petsgifts te bedanken om dit zo goed op te lossen ! Ik ben een tevreden klant.
    Negatief: Veranderen van transportdienst !

    5 / 10/ 5

    Positief: Uitstekende uitleg en begeleiding bij aankoop van een aquarium. Snelle persoonlijke levering.

    5 / 10/ 5

    Positief: Denken goed mee, waarschuwde mij dat de mand en het kussen niet op elkaar zouden passen. Hebben dit gelijk voor me aangepast en het resterende bedrag terug over gemaakt!
    Negatief: Voorlopig geen!

    5 / 10/ 5

    Positief: best company ever fast and what an awesome comsumers support love it

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Artikel afgehaald bij Petsgift zelf. Mooie producten. Er werdt echt tijd gemaakt om diversen artikelen te laten zien en uit te leggen. Een goede keuze gemaakt welke nu goed wordt gebruikt door onze kat. Bedankt voor de top service!

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: pakket wordt niet bezorgd waar je het gevraagd hebt. postnl en petsgifts zeggen allebei dat het niet aan hen ligt, maar weigeren dit met elkaar op te nemen. als klant mag je helemaal zelf uitzoeken waar het mis is gegaan en waar je spullen zijn. ook andere vragen worden door petsgifts niet naar behoren beantwoord. geen aanrader!

    2.5 / 10/ 5

    Negatief: Op de website staat: op werkdagen voor 20.00 uur besteld, volgende dag in huis. Wij hadden de bestelling op maandag online geplaatst, maar het product werd pas op woensdag geleverd. Blijkbaar is de winkel op maandag gesloten, maar dat hoort dan toch wel op de website vermeld te worden.
    reactie: Wij zijn ook geopend op Maandag, Op de track en trace code zie ik inderdaad staan dat deze pas op Woensdag is geleverd. Dat is zeer vervelend omdat wij weten dat het artikel echt zo snel mogelijk nodig is voor uw hond. Wij zijn niet gewend dat PostNL pas de 2de dag levert. Onze excuses hiervoor.

    1 / 10/ 5

    Negatief: Artikel zou verzonden worden, drie en een half uur later kreeg ik per mail te horen dat het niet leverbaar is. Het artikel zou over 6 dagen binnen komen en gelijk opgestuurd worden. Niets ontvangen, moest er zelf achteraan. Kreeg geen bericht dat het artikel niet binnen was gekomen. Op de website staat ook niet dat het niet op voorraad is of niet meer leverbaar is. Het zou fijn zijn als dit wel het geval is of dat je op de hoogte wordt gesteld.
    reactie: Hoi Monique, Helaas was uw bestelde kleur niet voorradig, wel 3 andere kleuren, na contact met u wilde u toch echt graag die blauwe kleur ontvangen. Geen enkel probleem dan moeten wij deze even voor u bestellen en dat duurt helaas 4 werkdagen. omdat het artikel uit het buitenland moest komen. Jammer dat u daar niet even op wilde wachten. Wij willen graag de klanten de juiste kleur laten kiezen omdat veel andere webwinkels dit niet doen. Het artikel is in de juiste kleur nu op voorraad, we hebben u een mailtje verstuurd mocht u deze nog willen ontvangen. Groetjes PetsGifts

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: Drie weken na de bestelling nog geen levering. Dan 2 maal mailtje dat levering komt. Er gebeurt wel niets en ik vraag mijn aankoopbedrag terug. Een paar dagen later is dat in orde. Mijn buurvrouw wil mij verrassen en bestelt opnieuw de krabpaal. Ook zij wacht nu al meer dan drie weken en moest zelf bellen om te horen wat er gaande is. Dan kwam er een mailtje dat de krabpaal zou geleverd worden vorige maandag. Maar weer niets. Weer telefoontje, maar niemand wist wat er gaande was en ze zouden terugbellen en daar zal ook weer niets van in huis komen. Wat moeten we hier toch van denken ???

    4 / 10/ 5

    Positief: Keurig en netjes geholpen door een medewerker met het invullen van mijn bestelling. TOP !

    5 / 10/ 5

    Positief: Top, snel geleverd

    2 / 10/ 5

    Positief: Goede contact over levering wat later kwam. Hierdoor moest ik wel een artikel bestellen bij een ander. Vriendelijke dame heeft artikel van mijn bestelling afgehaald. Een ander artikel niet meer voorradig en toen een alternatief gestuurd. Perfect.
    Negatief: Na 3 weken nog steeds het bedrag van mijn afbestelde artikel niet terug gestort gekregen na drie keer een e mail gestuurd te hebben.

    5 / 10/ 5

    Positief: Having cats all my life and having been in contacts with too many pets business shops, Pets Gifts stands out as the best in service, sincere advices and much more. Believe me, you can really count on them.
    Negatief: Nothing I can think of.

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Reactietermijn op een bericht.
    Negatief: Super blij met de tas. In plaats van 4-5 werkdagen verzendtijd duurde het ruim 1,5 week zonder dat ik werd geïnformeerd over de vertraging. Zelf achter aangegaan. Het zou fijner zijn om de consument hierover te informeren.

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: Slechte lange levertijd, niet klantvriendelijk. Dingen die op de site staan en die de klantenservice je verteld zijn niet waar
    reactie: Helaas komt het voor dat er een artikel even is uitverkocht. Dit artikel heeft dan een levertijd. Helaas heeft u de levertijd niet gezien. Onze klantenservice had verwacht dat het artikel op dinsdag zou komen, deze is helaas een dag later geleverd. Wel zijn de artikelen binnen onze aangegeven levertijd geleverd. U was helaas niet tevreden met het product en deze wide u graag retour sturen, het artikel was buiten zijn retour termijn, wij hebben deze geaccepteerd, wij hopen dat u dit wel als klantvriendelijk heeft ervaren.

    4 / 10/ 5

    Positief: Correcte afhandeling. Grote produktkeuze. Wij zijn tevreden.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Snel geleverd
    Negatief: Zorg dat je geen beschadigde spullen stuurt.
    reactie: Hoi Karin, Wij versturen uiteraard geen beschadigde spullen, mochten er artikelen beschadigd zijn aangekomen dan moet u dit direct melden bij ons. Wij zorgen ervoor dat het artikel dan opnieuw wordt verzonden. Stuur ons even een mailtje met uw ordernummer en een foto van het beschadigd product naar klantenservice@petsgifts.nl Dan zorgen wij dat u direct een nieuw artikel ontvangt. Groetjes PetsGifts

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering, prima prijs, goed ingepakt, en fijn dat we het op een bezorgpunt konden ophalen, we zijn vaak op de bezorgmomenten niet thuis :)

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle reactie op problemen bij levering.

    5 / 10/ 5

    Positief: Alles ging goed, op afgesproken dag en tijd thuis geleverd. Product voldoet aan mijn verwachtingen

    3 / 10/ 5

    Positief: Uiteindelijk alles netjes geleverd, wel lang op moeten wachten
    Negatief: Telefonische info over levering klopte totaal niet.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Gevraagde product prima
    Negatief: Op website stond product "in voorraad" met levering 2-3 werkdagen. Na een week gebeld en bleek dat product uit Duitsland moest komen. Op zich totaal begrijpelijk en geen enkel punt maar het zou klantvriendelijk zijn even de klant in te lichten dat de beloofde leveringstermijn niet haalbaar is.
    reactie: Hoi Ronald, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling is verlopen via Beslist. Als wij kijken op Beslist zien wij inderdaad staan "Product op voorraad" Dat is niet onze tekst en wij zijn het daar niet mee eens, wij gaan ook beslist aanschrijven om ervoor te zorgen dat deze tekst wordt verwijderd, wij vinden dit misleidend. En mag alleen gebruikt worden wanneer een artikel daadwerkelijk "op voorraad" ligt. Uw artikel is nieuw en zeer populair. Ondanks dat het artikel op een levertijd stond hadden wij u inderdaad wel even een berichtje met de verwachten lever dag mogen sturen. Hier gaan we opletten. Groetjes PetsGifts

    3 / 10/ 5

    Positief: De webshop werkt goed.
    Negatief: Retour kost de koper geld en dat vind ik niet kunnen. Ik had een product gekocht voor ongeveer €22,00 en dit product was te klein. Ik probeer t maar door te verkopen. Jammer dit. Verder prima site, betrouwbaar.
    reactie: Hoi Dhr of Mevr Schrauwen. Het klopt de retour kosten zijn voor de klant mits wij een artikel verkeerd of beschadigd hebben geleverd. Wel krijgt u van ons de verzendkosten retour die wij hebben gemaakt om het pakket bij u te leveren, een retour wordt eigenlijk op die manier 50/50 betaald. Wij zien een nieuwe bestelling van u, van een grotere maat. Wij gaan uw retour compenseren, onze klantenservice neemt contact met u op. U mag ons hierover altijd even bellen, er is altijd een goede oplossing te bedenken. Groetjes PetsGifts

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Keurig bezorgt .
    reactie: Hey Mart. Wat een geweldige beoordeling, daar worden wij vrolijk van! Veel plezier met je bestelling en graag tot ziens! Groetjes PetsGifts

    5 / 10/ 5

    Positief: Katten transportbox XL besteld met bihpassende XL mat. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Echter een kleinere mat geleverd gekregen dan ik besteld had. Achteraf bleek de grotere mat niet voorradig. Heb mijn geld netjes teruggestort gekregen en mocht de kleinere mat gewoon houden, dat noem ik nog eens top service!
    Negatief: Geen
    reactie: Hoi Petra. Wat stom van ons dat we de verkeerde inleg mat hebben verstuurd. Dit gaan we duidelijker op de pakbon plaatsen zodat het magazijn deze fout niet meer kan maken. Wij zijn blij dat u tevreden bent met de geboden oplossing. En wat een geweldig cijfer hebben we van u gekregen ondanks dat de bestelling niet vlekkeloos is verlopen :) Groetjes PetsGifts

    5 / 10/ 5

    Positief: Super service.
    reactie: Hey Monique, Dank je wel voor deze geweldige beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Groetjes PetsGifts

    5 / 10/ 5

    Positief: De PeeWee kattebak heb ik in prima staat ontvangen en ben er heel blij mee. Het schoonmaken is nu een fluitje van een cent en een nare lucht is er totaal niet meer.
    reactie: Hey Julia, Bedankt voor deze geweldige beoordeling! Goed om te horen dat het product werkt zoals u had verwacht! Veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens! Groetjes PetsGifts

    1 / 10/ 5

    Negatief: Mijn bestelling is 5 dagen te laat aangekomen. Niet door de post zelf, maar omdat Petgifts deze niet optijd bij de post heeft aangeboden (kon ik zien op de track&trace). Daarnaast wou ik een product terugsturen, heb daarvoor per mail contact opgenomen met Petgifts, maar heb nooit een antwoord gekregen. Zeer teleurstellend. Zal hier zeker niets meer bestellen.

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer snelle correcte levering

    4.5 / 10/ 5

    Positief: goede snelle levering
    Negatief: producten zouden beter ingepakt mogen worden
    reactie: Hoi Marja, Bedankt voor deze geweldige beoordeling. Uit uw beoordeling neem ik aan dat de doos beschadigd is aangekomen? Hopelijk niet uw bestelling anders moet u direct contact met ons opnemen dan gaan we dat direct oplossen. Als het alleen om de verpakking gaat worden wij daar ook niet blij van, dit is toch ons visitekaartje. Misschien heeft u de doos nog? Kan u ons dan een foto sturen? Groetjes PetsGifts

    4.5 / 10/ 5

    Positief: snelle correcte levering.
    reactie: Hoi Onno. :) Een korte maar krachtige beoordeling! Dank u wel voor deze geweldige beoordeling! Groetjes PetsGifts

    3.5 / 10/ 5

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: 2.5 geleden iets besteld wat 2 a 4 werkdagen levertijd had. Nu 2.5 week later nog niks in huis en dan te horen krijgen dat het niet leverbaar is en nergens te krijgen is. Terwijl je het product overal op internet vind. Nu ergens anders besteld en heb het morgen al in huis!! Ik bestel hier nooit meer iets.

    5 / 10/ 5

    Positief: Ik vondt de service echt heel niets ze komen het netjes thuis brengen en vriendelijk en goed verpakt.
    Negatief: Voor mijn geen verbeterpunten
    reactie: Hoi Debbie, Ik begrijp wat u bedoeld. Wij komen inderdaad graag de glazen schildpad aquarium zelf bezorgen wanneer het u uitkomt. Zo voorkomen wij schade's en kunnen wij net iets meer voor u betekenen. Bedankt voor deze geweldige beoordeling! Groetjes PetsGifts

    5 / 10/ 5

    Positief: overzichtelijk,snelle levering

    5 / 10/ 5

    Positief: goed assortiment, snel en keurig contact met klantenservice