Peugeot DAVO Ridderkerk in Ridderkerk

Autodealers personenwagens

4 / 10/ 5

Gemiddelde uit 3 beoordelingen

3 Reviews

Peugeot DAVO Ridderkerk

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor autodealers personenwagens in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

4 / 10/ 5

Gemiddelde uit 3 beoordelingen

Alle beoordelingen

    4 / 10/ 5

    Na slechte ervaring met oude eigenaar weer volop tevreden na overname. Top behandeld door nieuwe eigenaar. Gr psimonis verhuisbedrijf

    1 / 10/ 5

    Zo lang je nog geen geld heb uitgegeven allemaal zeer vriendelijk. Auto half jaar in bezit koppeling begon te slippen ik gebeld, en kon de volgende dag de auto komen neer zetten en kreeg te horen dat er een leenauto klaar stond die ik mee kon nemen. Mijn auto op afgesproken tijd weg gebracht kreeg een leen auto mee met een bijna lege tank maar hoefte er alleen even mee naar huis 14 km en smidags weer 14 kilometer dus geen probleem. Nadat ik gebeld was dat mijn auto pas de week erop gemaakt kon worden mijn auto smiddags weer opgehaald. Robert sierhuis die er werkt (snap niet dat die daar ooit daar is aangenomen) vroeg of ik volgetankt had terwijl ik hem bijna leeg mee kreeg en maar 28 kilometer had gereden ga niet voor 2 liter tanken. De auto moest volgende week toch terug voor de reparatie en weer leenauto mee dus zal daar wel die 2 liter extra bij gooien. De week erna de auto laten repareren gelijk kleine beurt laten geven en de rest onder gerantie vervangen en weer leenauto mee gehad met halve tank. De dag dat mijn auto klaar was heb ik de leen auto helemaal volgetank terwijl ik maar 100 kilometer had gereden en er maar halve tank ik zat. Tot mijn verbazing na 2 weken een rekening van de eerste leenauto en rekening dat ik niet getankt had voor 28 kilometer extra in rekening gebracht 3 liter (zo zuinig zijn die auto dan niet 1 op 10. Over de 20 euro die ik te veel in de andere leen auto heb gegooid heb ik niemand over gehoord. Er word niks gezegd dat je voor een leen auto moest betalen toen ik belde, anders had ik wel gezorgd dat mijn vrouw me kwam halen en brengen en geen koekblik mee genomen voor 40 euro per dag. zeer goed met verkopen daarna een drama davo

    1 / 10/ 5

    Afgelopen zaterdag heb ik samen met mijn vriendin en ouders een bezoek gebracht aan DAVO in Ridderkerk. Eerder die week had ik telefonisch contact gehad met een van de medewerkers, om een afspraak in te plannen voor een proefrit in een Ford Fiesta, die ik op de website had gezien. Dit gesprek verliep mijns inziens uitstekend en het duurde dan ook niet lang voordat concreet werd ingegaan op zaken als de prijs etc. Naar aanleiding van dit gesprek hebben we de afspraak gemaakt (proefrit op zaterdag om 16.00 uur) en vertrokken wij vol goede moed richting Ridderkerk (een slordige 100 km van ons verwijderd) met twee auto’s. Dit lijkt wellicht overbodig, maar wij dienden rekening te houden met eventuele inruilmogelijkheden van mijn huidige auto. De afspraak stond zoals gezegd gepland om 16:00 uur, echter om 15:50 uur werden we gebeld ( we waren al bijna in Ridderkerk aangekomen) met de boodschap dat de auto zojuist was verkocht. Het bleek te gaan om een interne communicatiefout en dit zou te wijten zijn aan het feit, dat zij vanwege de vakantieperiode kampten met een lichte onderbezetting. De auto was net verkocht aan klanten, die zonder afspraak op de auto waren afgekomen. Aangezien wij op dat moment reeds in de buurt waren van Ridderkerk, besloten wij toch een bezoek te brengen aan de dealer. Een foutje is immers menselijk en gezien wij al een dik uur onderweg waren leek het ons een goed idee te kijken of er alternatieve routes te bewandelen waren. Eenmaal aangekomen bij de dealer, werden we echter zwaar teleurgesteld. De eerste medewerker die wij spraken (degene die mij telefonisch had benaderd) schoot direct in de verdediging. Hij schoof de schuld af op zijn directe collega en somde een waslijst van oorzaken op voor dit probleem (iets waar wij op dat moment totaal geen boodschap aan hadden). Na een hoop heen en weer gediscussieer tussen de medewerkers (die elkaar overigens continu tegenspraken) werd in plaats van mee te denken met ons richting een oplossing/tegemoetkoming, de zaak afgedaan met een ‘sorry, foutje kan gebeuren. Je kunt wel kijken voor een andere auto.’ Ik ben geschrokken en zeer verbaasd over de klantonvriendelijke en onprofessionele houding die de medewerkers zich achtten te kunnen permitteren. Ik heb bewust gekozen voor een erkende dealer, omdat ik graag net iets meer betaal voor een stukje service, deskundigheid en professionaliteit. Ik vind het ronduit schandalig hoe wij, na een rit van 100 km praktisch de deur uit werden gekeken. De nonchalance en de arrogantie waarmee de medewerkers ons doodleuk vertelden niets voor ons te kunnen betekenen, was zowel naar mij als naar mijn meegereisde vriendin/ouders op zijn zachtst gezegd onbeschoft. Op het internet ben ik nadien vele negatieve ervaringen van klanten tegengekomen, die aansluiten op mijn ervaring. Had ik mij dus beter georiënteerd, dan had ik niet de keuze gemaakt om met dit bedrijf in zee te gaan, een fout die ik niet nog eens zal maken. De medewerkers hadden nog toegezegd mij maandag na het weekeinde te zullen bellen. Ik heb echternog geen enkel bericht ontvangen vanuit de organisatie en tot op de dag van vandaag blijft elke vorm van excuses uit. Zeer spijtig, je zou toch meer verwachten van een erkende dealer… Aan degenen die deze reactie lezen zou ik willen zeggen: “bezint eer gij begint”.