Praktijk voor Tandheelkunde Loes in Groningen

Tandarts

8.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 118 beoordelingen

118 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Praktijk voor Tandheelkunde Loes

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Foto en Video (1)

Beschrijving

De praktijk is 22 mei 2006 geopend, alweer een tijdje geleden. In de afgelopen tijd is de praktijk dan ook flink gegroeid. Op dit moment nemen wij nog nieuwe patiënten aan.

Samen met Praktijk voor Mondhygiëne, gevestigd in hetzelfde pand, proberen wij een zo compleet mogelijk pakket van mondzorg aan te bieden dat bij u past.

Het motto van de praktijk is dan ook: samen kunnen we meer dan alleen. Dat geldt niet alleen voor onze samenwerking met Praktijk voor Mondhygiëne, maar ook met u. Het sterke punt van het samen werken en samen denken in de mond is het feit dat op deze manier de behandeling aangepast kan worden aan u en aan uw budget om te komen tot het meest optimale resultaat.

Overige informatie

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeren op straat Bij de ingang

Betalingsmogelijkheden

  • Pin

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 118 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    4.5 / 10/ 5

    Vriendelijk personeel en goede zorgNadat mijn oude tandarts was gestopt moest ik op zoek naar een nieuwe praktijk. Persoonlijk vond ik dit erg lastig omdat ik enigzins angst heb voor de tandarts. Na diverse aanbevelingen toch een afspraak gemaakt bij praktijk Loes en ontzettend blij met deze keuze! Het persoonlijk is erg vriendelijk en behulpzaam, er is begrip voor de angst, de zorg is goed en qua afspraken maken verloopt ook alles soepel. Tevens bijna geen uitloop/ lang wachten - ook direct pinnen na de afspraak is ideaal. Absoluut een aanrader als je nog op zoek bent naar een nieuwe tandarts en het lastig vindt om een praktijk te kiezen.

    4.5 / 10/ 5

    Mijn angst voor tandartsen is veel minder sinds ik bij Loes en haar medewerkers benBij het laatste bezoek miste ik Jolanda maar dat is prima opgevangen

    2 / 10/ 5

    Tegenvallend, en situatie verslechterdTijdens de wortelkanaalbehandeling is een vijltje afgebroken. Dit kwam denk ik door ongeduld. Het is een lange, intensieve behandeling voor een tandarts denk ik. De scherpte ontbrak wat had ik het idee, waardoor dit gebeurde. Bij de volgende wortelkanaalbehandeling was er weinig communicatie. De behandeling was weer mislukt omdat het vijltje er niet uit ging. Nu moet ik naar een specialist, met nog steeds tandpijn en ontsteking. Tip: schoenmaker blijf bij je leest in dit geval. Er zijn niet voor niets specialisten. Doorverwijzing had u en mij duidelijk minder zorgen opgeleverd.

    4.5 / 10/ 5

    Professioneel, prettig en op maatZowel bij de tandarts als de mondhygieniste ben ik tevreden,
    ik kom 1x per jaar vanwege mijn sterke gebit bij de tandarts.
    Ook bij ik 1x per jaar naar de mondhygieniste. Ik vind het een service dat de afspraken nu op 1 dag zijn gepland voor mij.
    Verder krijg ik een handmatige tandsteenverwijdering, omdat ik constant water in mijn mond heel vervelend vind. Dat vind ik ook een hele goede service, waar ik heel blij mee ben.

    4.5 / 10/ 5

    Lieve tandarts Loes legde alles goed uit en deed niks voor dat ze het aankondigde.

    Verder gaan ze zeer hygiënisch te werk.

    5 / 10/ 5

    Gewoin geduldig en vriendelijkAltijd goed. Ik was zo bang nu niet meer.

    5 / 10/ 5

    GeweldigLieve en vriendelijke mensen

    Was zelf 20 jaar niet naar de tandarts geweest

    Ben er super geholpen

    En ga nu met veel plezier naar de Tandarts

    5 / 10/ 5

    Zeer positief.Ik ben vanaf het begin van de praktijk patiënt bij tandarts Loes. Nu 14 jaar. Voordien zag ik altijd erg op tegen een bezoek aan de tandarts. Sinds ik bij tandarts Loes ben is het een ontspannen gebeurtenis.

    Ik weet wat er gebeurt en welke gevoelens dat met zich mee brengt. Nooit geen onnodige behandelingen zoals vaak na tandarts wisseling ' die vullingen moeten er uit want zijn niet goed gedaan '. Ik ben erg tevreden en blijf zeker patiënt bij tandarts Loes.

    5 / 10/ 5

    Patient gerichtDeskundig, geduldig, duidelijke uitleg, vriendelijk.

    5 / 10/ 5

    Geheel naar verwachtingSnel, efficiënt en vakkundig geholpen. Wel merk ik dat de praktijk commercieler wordt.

    4.5 / 10/ 5

    Goed!Zover een bezoek aan de tandarts leuk kan zijn was mijn bezoek leuk. Ik was wat gespannen door slechte ervaringen bij mijn vorige tandarts. Maar door de persoonlijke benadering van mijn nieuwe tandarts voelde ik mij begrepen en op mijn gemak. Terugkijkend: erg blij dat ik de stap heb genomen en van tandarts ben veranderd.

    4.5 / 10/ 5

    Super patiënt vriendelijk !Klein min puntje voor een half uur wachten met een zeer pijnlijke ontstoken kies , maar als vervanging voor tandarts B.J. Tuik ben ik snel en heel vriendelijk geholpen .

    4 / 10/ 5

    Prima en eerlijk adviesFijne benadering, ook naar mijn 6jarige dochter

    4.5 / 10/ 5

    Hardstikke goedWord goed en vriendelijk geholpen. Loes is begrijpend en denkt met je mee.

    5 / 10/ 5

    duidelijke communicatieniks op aan te merken

    5 / 10/ 5

    Een hele prettig tandartsbezoek!Met een klacht aan mijn kies kwam ik bij tandarts Loes. Ik werd rustige en vriendelijk benaderd, kreeg goede uitleg over een mogelijke behandeling, ik werd gevraagd daar zelf in mee denken. En hoe het vervolg mb.t. de kies waar ik last van heb eruit zou kunnen zien is ook goed met mij besproken. Heel plezierig allemaal!

    5 / 10/ 5

    Super serviceKon snel een afspraak inplannen en een fijne behandeling bij de assistent gehad Met een uitgebreide behandeling en advies.

    5 / 10/ 5

    Tandarts met zeer veel "drive" voor het tandarts-vak.Ik heb het gevoel bij een zeer deskundige tandarts geholpen te worden.

    4.5 / 10/ 5

    Voelde me serieus genomen, gehoordAfspraak 8 juli: Voelde me vrij mijn vragen te stellen, had niet het gevoel dat er iemand op me neerkeek (tijdens afspraak voorafgaand aan deze wel het geval). Voelde me met respect behandelt.

    Weet haar naam niet meer van deze prettige tandarts (donkerblond met een pril). Degene met blonde kleine krullen was erg onprettig

    5 / 10/ 5

    Uitstekend, goed werk!Voel me op mijn gemak.Vriendelijk benaderd voel me op mijn gemak daardoor.
    Tandarts met ambitie. Stimuleert dat mensen goed voor hun gebit zorgen en ze trots op hun gebit zijn..Er als je wilt kun je meedoen a an het tandenstoker project.

    5 / 10/ 5

    Vriendelijk en diskundigheidZe besteed genoeg tijd voor patient

    3 / 10/ 5

    Fijne tandarts, onvriendelijke assistentesTandarts Loes als persoon is erg fijn. Geduldig, vertrouwd en erg vriendelijk. Zeker voor kinderen is ze fantastisch. Echter de verschillende telefoongesprekken met assistentes verlopen niet fijn. Door verschillende medewerkers word ik onvriendelijk te woord gestaan.

    4 / 10/ 5

    Aardige tandarts die alles goed uitlegdGoede ervaring

    4.5 / 10/ 5

    PrimaPrima tandarts. Legt goed uit. Verdoving goed gepolst en voldoende gegeven. Goed met kinderen

    5 / 10/ 5

    Zeer uitstekende en professionele prakrijkErg professioneel op een leuke verzorgde locatie. Er werd goed en duidelijk advies gegeven en tijdens de behandeling werd er uitstekend gecommuniceerd met de patiënt.

    5 / 10/ 5

    Aardige en kundige tandartsWij als gezin zijn erg blij met de overstap naar tandarts Loes. Ze is erg aardig en geeft op een rustige duidelijke manier kundige adviezen.

    4 / 10/ 5

    Snel, en primaWas uiteindelijk maar 10-15 minuten in de stoel, en er werd zorgvuldig maar systematisch te werk gegaan

    3 / 10/ 5

    De foto’s hadden ongevraagde extra kosten Het zou best eens gevraagd kunnen worden of de patient al dan wel of niet een behandeling wil, gezien hij zelf de kosten daarvan moet ophoesten.

    Zo kan een controle ineens 30-40 euro duurder worden door een foto.

    Verder geen bezwaar tegen de kwaliteit van de controle.

    3 / 10/ 5

    Op zich wel oke Mijn eerste afspraak vond plaats in corona tijd. Dan gaat alles natuurlijk een beetje anders. Ik vond de tandarts vriendelijk en professioneel. Wel iets afstandelijk. De assistente die erbij was vond ik heel vriendelijk wat ik erg fijn vond. Ik houd er helemaal niet van om naar de tandarts te gaan namelijk. De dag daarna had ik een afspraak met de mondhygieniste. Dit was een minder fijne ervaring. Ik ben wel eens eerder bij de mondhygienist geweest en daar legden ze alles heel goed uit en waren ze vrij voorzichtig. Ik vond deze mondhygieniste wat ruw te werk gaan. Wat ik ook jammer vond is dat ze geen overzicht geven van de kosten. Ik heb geen tandartsverzekering en ik schrok me rot van de rekening. Ze namen namelijk een overzichtsfoto en deze was prijzig. Dat mocht van te voren wel even worden gezegd.

    4.5 / 10/ 5

    Goede tandartsGoede tandarts, zeggen wat ze gaan doen dn stellen je gerust. Vaste gezichten. Ze nemen ook de tijd voor je als je vragen hebt. Hele fijne tandarts.

    0.5 / 10/ 5

    Zeer slecht niet te vertrouwenDeze praktijk deugt niet. Ik ben al 2 x met erge pijn weer naar huis gestuurd. Ik he op Google een slechte review gegeven en daarna kreeg ik email dat ik bij hun niet meer welkom te zijn als patiënt. Wil je een goede tandarts sla deze praktijk dan zeker over. Slechte service geen duidelijk behandel plan en je word als vuil behandeld. Mijn advies zoek verder deze deugt niet.

    2.5 / 10/ 5

    Mijn ervaringen zijn wisselendIn de praktijk ervaar ik door tandarts Loes een prettige persoonlijke benadering. Het geheel is echter soms chaotisch.
    Hieronder heb ik de hygiëne als negatief beoordeeld. Dit heeft niet te maken met de dagelijkse gang van zaken maar het feit dat er tijdens de corona periode door de assistente geen mondkapje werd gedragen en dat ze gewoon boven me stond te praten en veel te dichtbij kwam.

    2 / 10/ 5

    Matig Toen ik in de praktijk kwam is er een kies getrokken, wat heel slecht is genezen.
    Ik ben een angstige patiënt en deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik nog banger ben geworden.
    Er was geen begrip vd tandarts, ben meerdere keren terug gegaan maar voelde mij er niet veilig onder.
    Later ben ik in de praktijk geholpen door een andere tandarts en dat ging wel goed.
    Helaas is zij weg nu, erg jammer.

    2.5 / 10/ 5

    Loes is een prima tandarts, communicatie en planning onprettig Afspraken worden te vaak verzet. Onze laatste afspraak is zonder overleg met ons gewijzigd, waardoor wij die afspraak gemist hadden. Er werd erg gemakkelijk aangenomen dat de fout bij ons lag en daar werd ook na meerdere telefoontjes stug aan vastgehouden. We kregen zelfs meteen een factuur wegens 'niet nagekomen afspraak'. Het was helaas onmogelijk om Loes zelf te spreken te krijgen. Na het sturen van een uitgebreide mail, wat mij veel tijd heeft gekost (ook mijn tijd is kostbaar!), om duidelijk te maken dat de fout niet bij ons lag, hoefden we uiteindelijk de rekening niet te betalen. Los van dit vervelende voorval is Loes een prima tandarts, heel vriendelijk, geduldig en goed met kinderen. Een betere telefoniste is echter een noodzaak wat mij betreft. Als klant kun je in zo'n situatie geen kant op namelijk, tenzij je dus bereid bent er veel te veel tijd in te steken. Ik zou een klantvriendelijker telefoniste aannemen. Desondanks verdient Loes wat mij betreft wel aanbeveling, want zij is gewoon een goede tandarts.

    2 / 10/ 5

    in de stoel prima, daarvoor/daarna moeizaamvind t vervelend dat n bezoek werd afgezegd zonder dat werd geïnformeerd of er klachten waren.

    vind tandarts loes prettig, maar ze heeft weinig tijd voor vragen: die moet ik maar op de mail zetten.

    vind t ook erg onprettig dat je de rekening zelf moet betalen en dan naar de verzekering moet sturen.
    ben beide keren dat ik met behoorlijke pijnklachten-achteraf belde afgepoeierd.

    5 / 10/ 5

    Loes geeft duidelijk uitleg over de behandeling Ik heb in het verleden veel behandelingen bij de tandarts gehad en die waren niet altijd even prettig, omdat ik veel gaatjes had en daardoor dus vaak terug moest komen. Ik maak me vaak een week van tevoren al druk dat ik weer heen moet......Nu ik bij Tandarts Loes onder behandeling ben is mijn angst stukken minder omdat ze heel duidelijk uitlegt waar ze mee bezig is en wat de vervolgstappen zijn. Dan weet je wat je te wachten staat. Ook het feit dat ik behandeld wordt door een vrouwelijke tandarts vind ik heel fijn, het schept ( voor mij ) een band en ik wil ook alleen maar door haar behandeld worden.
    Ga zo door Loes !!

    4 / 10/ 5

    Goed, prettigVriendelijk, prettig, professioneel.

    5 / 10/ 5

    Hele prettige, betrokken, geïnteresseerde tandartsIk ben een tijd terug overgestapt naar Tandarts Loes, en ben echt heel blij met mijn keuze. De tandarts en mondhygiëniste zijn super betrokken en geïnteresseerd en je hebt echt door dat ze het beste met je voor hebben. De behandelingen zijn ook altijd top. Nu twee keer een wortelkanaalbehandeling gehad en geen moment pijn gehad. Altijd heel prettig.

    5 / 10/ 5

    Fantastisch.Zij en haar team zijn erg vriendelijk en begripvol.
    Tandarts Loes is duidelijk met wat zij gaat behandelen .
    Zij geeft je de ruimte om over een behandeling even na te denken,
    Geeft duidelijk aan wanneer het noodzakelijk is om een behandeling
    zo snel mogelijk te behandelen. Wel als jij het zelf ook wilt natuurlijk.
    Dit geeft mij een fijn gevoel dus top.

    4 / 10/ 5

    GoedRustige praktijk (de verbouwing daargelaten). Prettige behandeling op rustige wijze. Er is geen hectiek. Ik wist alleen niet zo goed dat ik los een afspraak bij de tandarts moest maken als ik ook al bij de mondhygiënist was geweest. Tenminste, ik neem aan dat de mondhygiënist degene is die tandsteen verwijderd en het tandvlees controleert

    3 / 10/ 5

    Goede tandarts, maar betalen bij de tandarts is altijd een gevaarGoede tandarts, goede behandeling. Maar betalen is altijd shit. Lijkt wel alsof je niey echt bent verzekerd.....

    5 / 10/ 5

    Super fijneGoed voorbereid en ingelicht tot warm welkom.

    5 / 10/ 5

    goede ervaringMijn angst voor de tandarts is veel minder geworden!
    Toch vind ik het altijd nog een beetje spannend

    4 / 10/ 5

    Fijne praktijkIk heb goede ervaring met de praktijk.

    4 / 10/ 5

    Heel tevreden met de gang van zaken.Tandarts Loes vertelt van tevoren wat ze allemaal gaat doen en omschrijft alvast wat je te wachten staat. bv. Nu hoort u een beetje lawaai. enz.

    4 / 10/ 5

    Lieve tandarts.Tandarts Loes is een aardige vrouw, die rustig alles uitlegt en tijd voor je neemt.

    3 / 10/ 5

    Qua tandheelkunde prima. Nadat mijn tandarts met pensioen ging ben ik opzoek gegaan naar een nieuwe tandarts en bij Loes gekomen omdat op haar website vermeld staat dat ze geschikt is voor mensen met trauma's. Dit is voor mij zeer belangrijk en dit heb ik ook heel duidelijk vermeld bij de intake. Tijdens de eerste behandeling lag ik trillend en huilend in de behandelstoel en moest de behandeling kortdurend gestaakt worden. Dit is echt te wijten aan het ontvangst en gebrek aan kennismaking(gesprek). Het ging allemaal heel snel en de assistente was alles behalve hartelijk. Uiteindelijk is de behandeling afgemaakt en met goed resultaat gelukkig. De emails die Loes stuurde aan een aantal patiënten vond ik zeer ongepast en zelfs wat kleinerend/intimiderend.

    Ik geef deze praktijk zeker nog een kans maar wel bovenstaande kennisgeving.

    4 / 10/ 5

    Nuchtere no-nonsense praktijkVriendelijke tandarts en assistenten. Wordt duidelijk uitgelegd hoe het ervoor staat en wat ze adviseert.
    Doet geen onnodige dingen.

    5 / 10/ 5

    Ben je angstig? Dan is dit de juiste tandarts!Ik kom al een paar jaar bij Loes. Ik ben echt EXTREEM angstig voor de tandarts.. Maar Loes en haar team stellen mij altijd gerust.. Ze nemen tijd voor mij tijdens de behandeling en leggen alles heel goed uit. Dit neemt natuurlijk niet de angst in een keer weg, maar positieve ervaringen doen al heel veel! Ik zou nooit meer iemand anders willen!

    Jullie zijn toppers!!

    4.5 / 10/ 5

    Erg goed geholpenIk ben een angst patiënt en kwam na vele jaren , met veel pijn, bij tandarts Loes terecht.
    Ik ben fantastisch opgevangen en op een zeer respectvolle wijze bejegend.

    De intensieve behandeling werd zorgvuldig uitgevoerd en er werd 100% rekening gehouden met mijn angst.