RET in Rotterdam

Openbaar vervoer

2.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 9 beoordelingen

9 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Overige informatie

Vervoermiddelen

  • 2 metro/sneltramlijnen ,
  • 34 buslijnen,
  • 8 tramlijnen,
  • De Nieuwe Prins Fast Ferry,
  • Erasmus RandstadRail-lijn,
  • Openbaar vervoer

Betalingsmogelijkheden

    Overige betaalwijzen

    • Overige betaalmethoden (OV-chipkaart)

    Beoordelingen

    Gemiddelde beoordeling

    2.7 / 10/ 5

    Gemiddelde uit 9 beoordelingen

    Beoordeel dit bedrijf
    Schrijf een beoordeling

    Alle beoordelingen

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      Een dagkaart voor kinderen tot 11 jaar die voor 1 dag in Rotterdam komen en dan verplicht zijn een OV kaartje aan te schaffen om vervolgens dan een dagkaartje voor 3.75 euro te laden.

      Review viaDTG

      4 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      wat is het geweldig dat openbaar vervoer in Rotterdam. Ik gebruik geen auto meer in de stad en met tram, bus en metro kun je overal heel gemakkelijk komen. Ik hoop dat het vrij reizen voor 65+ gehandhaaft kan blijven. Mijn complimenten in ieder geval.

      Review viaDTG

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      RET niet klantvriendelijk De metrobestuurders zijn zelden op tijd, dus je zou zeggen dat er dan nog wel een halve seconde bij kan als een klant vlak voor de deur van de metro staat, terwijl er ruimte genoeg is. Maar nee, de bestuurders scheppen er een sadistisch genoegen in de deur net voor je neus te sluiten en weg te rijden; geen enkele empathie voor de reiziger, alleen minachting. Veel bestuurders bezondigen zich hieraan. Ze zijn er echt op uit je te schofferen. En stap nou niet in want het is niet denkbeeldig dat je geplet wordt door zo’n brokkenpiloot. Gisteren, 12-04-2015 om 15.10 uur centraal station - richting De Akkers ook weer het geval. Verder op dezelfde dag het gebruikelijke gezeur. Een weigerend poortje, wat je 4 euro borg kan kosten, een lift die het niet doet, een metro richting de Akkers, die zonder aankondiging niet verder gaat dan Schiedam centraal (moet je weer terug) en ten slotte een metro richting de Akkers die aankomt, maar waarbij ten onrechte op alle borden staat: ‘Niet instappen’. Zoek het maar uit en kleur de plaatjes. ‘Bedankt voor het reizen met de RET’.

      Review viaDTG

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      RET niet klantvriendelijk De metrobestuurders zijn zelden op tijd, dus je zou zeggen dat er dan nog wel een halve seconde bij kan als de klant/reiziger vlak voor de deur van de metro staat - op het punt de openingskop in te drukken. Maar nee, de bestuurders scheppen er een sadistisch genoegen in de deur net voor je neus te sluiten en weg te rijden; geen enkele empathie voor de reiziger, alleen minachting. Ze zijn vergeten dat ze de metro besturen voor de reizigers. Ongeveer 9 van de 10 bestuurders bezondigen zich hieraan. Ze zijn er echt op uit je te schofferen. Gisteren om 10.00 uur ook het geval. De roltrap was weer eens stuk. Was ik eindelijk buiten adem boven, blokkert de bestuurder van metro Den Haag de deur, terwijl ik op 1 meter afstand ben. Ik hoop dat deze figuur tot zijn tachtigste mag doorwerken tegen een sterk gereduceerd salaris.

      Review viaDTG

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      beste RET, wist u dat het on-line aanvragen van een nieuwe ov-chipkaart onmogelijk is? Je chipkaart nummer wordt niet door het systeem opgepakt. Maar ook even hierover navraag doen op de site ret.nl/gemak lukt niet; als je contact intoest krijg je 502 Bad Gateway. Wat is dat voor slechte service ??? En hoe kan ik een nieuwe ov chipkaart aanvragen? Wil de ret mij dat even laten weten?

      Review viaDTG

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      Gisteren 09-07-2012, vakantiedienstregeling bij RET. Na 10 min wachten op Metro, in stampvolle Metro opeengepakt gereisd. Dikke NUL RET!! Hoeven reizigers in vak. periode geen comfort te genieten en op tijd te zijn? Hoe krijgen jullie het weer verzonnen.

      Review viaDTG

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      Volgens uw 0900-5006010 informatienummer kan een defecte jaarkaart vervangen worden voor een tijdelijke borgkaart. Aanvraag kan o.a. op het Beursplein werd mij telefonisch bevestigd. Na een half uur in de rij te hebben gestaand bleek dat zonde van de tijd, want zo'n kaart kan uitsluitend opgehaald worden bij Laan op Zuid. Blijft moelijk h?, goede info geven.

      Review viaDTG

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      graag een telefoonnummer bij de betaalautomaten bij een storing

      Review viaDTG

      1 / 10/ 5

      Beoordeel dit bedrijf

      ik lees dat jullie ambitie is; het bereiken van meer tevreden reizigers met een uitstekend service. Dat gaat niet lukken als de medewerkers achter de servicebalie de klanten met foute informatie wegsturen.

      Review viaDTG