Schilders De Koeijer in Heinkenszand

Glas

8.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 97 beoordelingen

97 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Schilders De Koeijer

Foto en Video (19)

Bekijk alles

Overige informatie

Diensten

  • Renovatie

Soorten glas

  • Isolatieglas

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 97 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    4.5 / 10/ 5

    PrimaOké

    5 / 10/ 5

    Gewoon goedGoed

    5 / 10/ 5

    Helemaal goed Helemaal goed

    2.5 / 10/ 5

    niet helemaal tevredentot 3 keer toe uitgesteld omdat het glas niet leverbaar zou zijn
    En de man van de planning is niet altijd even vriendelijk en begripvol!
    Verder netjes gewerkt en vriendelijk personeel.

    5 / 10/ 5

    Perfect : zonder fouten of gebreken, volmaaktKraantje / Opruimen / Alles gekit
    Gezellig betrouwbaar

    Pluim voor de mannen .

    5 / 10/ 5

    GoedHeel goed gedaan

    5 / 10/ 5

    PrimaPrima

    4 / 10/ 5

    primaheren zijn hun gang gegaan, wij waren weg. redelijk netjes achter gelaten. Glas zit er netjes in.

    5 / 10/ 5

    Reageert snel en werkt nauwkeurigGebeld. Belde direct terug voor een afspraak. Bedrijf komt binnen een paar dagen en ze zijn bereidwillig.

    5 / 10/ 5

    Heel goedWerken netjes en ruimen alles op

    5 / 10/ 5

    Snel en goed geholpenIk ben zeer snel en goed geholpen door Roegiers Glas, enorm fijn dat het zo snel werd gedaan.

    5 / 10/ 5

    Was heel tevredeZeer goed

    5 / 10/ 5

    Top klantvriendelijk en hele goeie service!Erg vriendelijke en professioneel geholpen het glas is perfect op maat, op tijd geleverd en met zorg geleverd.
    Goed gedaan dankjewel!

    0.5 / 10/ 5

    Er wordt niet geluisterd of gehoor gegeven aan de mening van de klant. Ik heb een raam laten bestellen voor mijn dakraam, hier zat een uiterst lange levertijd op. Hier had ik de meeste begrip voor en na ruim 9 weken kwamen ze dan ook eindelijk met mijn ruit. Echter bleek de fabrikant het verkeerde raam besteld te hebben dus ging het opnieuw lang duren. Ook hier had ik nog de volste begrip voor. Nu stond er een afspraak voor a.s woensdag ( dit weer ruim 6 weken later dus in totaal wacht ik nu al 15 weken) word ik gebeld met de mededeling dat ik nog langer moet wachten. Toen heb ik vriendelijk verzocht mij de fabrikant te geven zodat ik een klacht kan indienen maar rogiers weigerde deze op welke manier dan ook te geven. Sterker nog, ze probeerde mij een schuldgevoel aan te praten want hun moesten ook weer opvulling zoeken voor de woensdag ochtend. Dus ik nog netjes geprobeerd uit te leggen dat ik begrijp dat hun niets verkeerd hebben gedaan maar dan ik het niet netjes vond van de fabrikant uit en dat ik graag bij hun een klacht zou willen indienen, en dan beginnen ze een verhaal over dat het gehard glas is dus dat het lang duurt. Toen heb ik wederom geprobeerd uit te leggen dat ik geen fout heb gemaakt maar dat de fabrikant de eerste keer een verkeerd raam heeft geleverd en toen werd ik weer afgewimpeld. Ik vind dit op zijn zachtst gezegd onbeschoft. Ik geef nog aan geen probleem met hun te hebben maar ik heb wel mijn halve slaapkamer moeten verbouwen en de monteurs hebben hun eigen een bult moeten schouwen aan het raam wat vervolgens niet paste. En dat na zo'n lange levertijd. Doet me pijn dat je zo behandeld wordt als mens. Ik probeer alleen bij de gene die fout zit een klacht in te dienen en dan wordt je zo afgescheept. Maakt dat ik me begin af te vragen bij wie de fout ligt, bij de fabrikant of bij rogiers.

    4 / 10/ 5

    PositiefEr werd netjes gewerkt. Rommel van kit e.d. werd opgeruimd .
    Personeel was vriendelijk.

    5 / 10/ 5

    Prima resultaat en prettige servicePrima dienstverlening, complimenten👍

    4.5 / 10/ 5

    UitstekendErg goed en netjes

    5 / 10/ 5

    Was erg tevreden! Snel en professioneel Prima werk geleverd.
    Was geen standaard maat, maar heel netjes gewerkt.

    4.5 / 10/ 5

    Een prima ervaringRaam werd snel en nauwkeurig verwijderd en het nieuwe geplaatst.

    5 / 10/ 5

    PrimaSnelle service en netjes gedaan

    5 / 10/ 5

    Geweldige service Het duurde wat lang voordat de ruit geplaatst kon worden maar de service is uitstekend.

    5 / 10/ 5

    Prima contact, vlotte glaszettersPrima contact & overleg momenten. Team glaszetters was zelfs 30 min eerder dan afgesproken en waren vlot klaar met vervangen van de ruit.
    Zeer beleefd ook. Prima ervaring

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenAanwezig op afgesproken tijd. Mooi werk verricht en schoon achter gelaten.

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringLeveren goed werk en snel.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenIk was zelf niet thuis maar mn dochters wel. De monteur was vriendelijk en heeft het raam netjes er in gezet.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAlles was prima !

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldde latjes bij het raam zijn niet gelijk aan de latjes die er al zaten aan de andere kant van het glas waardoor het geheel er niet op zn fraaist uitziet.
    (maar ik weet niet of dat bij jullie ligt. ben in ieder geval al blij dat er nu weer latjes en een glas in het kozijn zitten)

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPrima werk geleverd

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldgoed werk afgeleverd

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenben zeer tevreden over het werk van roegiers glas goed werk geleverd en alles netjes achter gelaten super goed

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldprima en snel geholpen

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldkarwie is heel netjes en perfect uitgevoerd

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringAlles is goed gegaan prima.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenIk ben zeer snel geholpen.
    En de mensen zelf ook heel vriendelijk.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIn goed overleg een afspraak gemaakt en vakkundig gewerkt. Een Klant vriendelijke benadering.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPrima service

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringWij hebben contact gehad met bedrijf Joziasse. Kort daarna werden we doorverwezen naar Roegiers Glas. Gek genoeg na 2 telefoontjes waren ze ons vergeten. 2,5 a 3 maanden ging hier over heen. Aangezien de meneer die er over ging vakantie had en ons pas na 2 januari kon helpen terwijl wij als sinds oktober wachtten.. Terwijl 1 telefoon een verschil kon maken. Jammer en teleurgesteld dat we zo lang moesten wachten en zelf erachter aan moesten gaan terwijl er werd gezegd dat zij met ons contact zouden opnemen.

    De monteur die de deur heeft gezet was super vriendelijk , op tijd een heeft keurig en netjes zijn werk gedaan!

    Reactie van het bedrijfVanmorgen contact gehad met de klant, om ons excuus aan te bieden.
    De schade bleek een voordeurpaneel te zijn waarvan de dekking eerst aangevraagd moest worden bij de verzekering.
    We moesten 3 weken wachten voordat we te horen kregen dat dit gedekt werd, vervolgens zat er maar liefst 9.5 weken levertijd (incl. 2 weken kerstvakantie) op het paneel.
    We hadden uiteraard pro actief naar de klant moeten communiceren, dat we er wel bovenop zitten, maar dat dit eerst aangevraagd moest worden en dat er een extreem lange levertijd op zit.
    Hierin zijn we te kort geschoten, een leer moment.
    Afgelopen vrijdag kwam het paneel bij ons binnen, maandag hebben we een afspraak gemaakt met de klant, en dinsdag is deze geplaatst.
    Wel zijn we blij om te lezen, dat na het lange wachten, de klant blij is met het uiteindelijke resultaat en de monteur.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDe termijn melding-uitvoeren reparatie was vrij lang, dit kwam waarschijnlijk omdat de ruit moest worden besteld bij derden en de tussenkomst van kerstmis en nieuwjaar. Ik kan dus de lengte van de termijn niet goed beoordelen.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldOp het deurkozijn waren al kleine beschadigingen aan de verf en nu is er nog wat bijgekomen. Maar dat is in verhouding te verwaarlozen. Dat is de enige reden waarom ik niet overal 10 punten heb gegeven. De medewerker heeft werkelijk zeer voorzichtig en schoon gewerkt.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoed. En tevreden klant.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldSnelle en fijne service.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld