Shoebas BV in Dordrecht

Schoenen

    Statenplein 126, 3311NH, Dordrecht

  • Buurt: Centrum

3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 25 beoordelingen

25 Reviews

Shoebas BV

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 25 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    oplichters # nep Puma's

    1 / 10/ 5

    Geen betrouwbare onderneming! Bestelling nooit geleverd. Geld vervolgens ook niet teruggekregen. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en reageren niet op mails. Wacht nog steeds op mijn €130,-.

    1 / 10/ 5

    Ik heb na 6 weken en diverse mails en telefoongesprekken niets ontvangen. Alleen maar beloftes. Ik vrees de 136 euro niet meer terug te zien. Duidelijk oplichters. Ik laat het er niet bij en zal proberen stappen te ondernemen. KOOP HIER NIET MENSEN.

    1 / 10/ 5

    Zeer slechte ervaring met shoebas. Na 1.5 maand te hebben gewacht op mijn Puma's blijken ze ook nog is nep te zijn. Deze heb ik terug gestuurd (28 november bij hen aangekomen)en tot nu toe nooit mijn geld ontvangen. Op meerdere manieren heb ik geprobeerd contact te zoeken, elke keer krijg ik hetzelfde verhaal maar er wordt geen actie ondernomen. Alleen maar valse beloftes..wat een rot zaak, ik wil mijn geld terug!!!

    1 / 10/ 5

    Op 22 november heb ik de schoenen ''Puma FENTY Puma Creeper by Rihanna'' in maat 37 besteld. Deze kreeg ik direct binnen, maar waren echter te klein. Deze schoenen heb ik geretourneerd naar Shoebas in Gouda, en zijn op 6 december 2016 daar aangekomen (track&trace postnl). Op hun website staat dat ik mijn geld binnen 14 dagen terug zou krijgen, maar heb nu na een maand nog steeds niks ontvangen gehad. Op 23 november heb ik maat 38 besteld en werd pas op 22 december geleverd, veel later dan beloofd! En echter ook nog het verkeerde product! Ik had zwart met beige zool besteld, maar kreeg een volledige zwarte schoen. Ik ben twee keer naar de winkel geweest met dit probleem en werd niet geholpen. Nu heb ik deze geretourneerd, maar geen reactie op gehad. Telefonisch en per mail niet bereikbaar. Ik heb ook een klacht ingediend op hun facebooksite, maar zij hebben mij nu ook alweer geblokt. Ik heb al aangifte gedaan.

    1 / 10/ 5

    Dit zijn oplichters! Mijn bestelling is nooit binnen gekomen. Daarnaast is geen enkele manier van contact mogelijk en geven ze ook het geld niet terug!

    1 / 10/ 5

    Laten helemaal niets meer weten na al 2 maanden te hebben gewacht op een bestelling. Ik verzoek iedereen die dezelfde ervaring heeft aangifte te doen tegen deze 'webshop/winkel' zodat er wellicht iets aan gedaan kan worden.

    1 / 10/ 5

    Het zijn zeker oplichters zit al 3 weken op mijn geld te wachten en je kan ze nergens bereiken

    1 / 10/ 5

    Dit zijn oplichters! Niet bestellen hier! Verkopen nep artikelen. En stuur je iets terug, krijg je je geld niet terug gestort en negeren je mails en telefoontjes!

    1 / 10/ 5

    Nep artikelen! Weten zelf ook dat ze fout zitten, geven aan dat ze namens Puma schoenen mogen produceren in de Puma fabriek. Ja dahaaag, onzin verhaal. Weten echt wel dat ze fout zitten!

    1 / 10/ 5

    Ook ik heb een slechte ervaring. Levering steeds uitgesteld, wordt aan het lijntje gehouden met beloftes die ze niet nakomen. Na 6 weken nog geen schoenen, ze zouden nu onderweg zijn. Inmiddels inderdaad bevestiging van Puma Europa dat het oplichters zijn die nep Puma verkopen.

    5 / 10/ 5

    Nooit slechte ervaringen gehad in de winkel !

    5 / 10/ 5

    ik heb wel netjes me geld teruggekregen. Ik denk dat hier sprake is van een partij waar zij zelf ook niet van op de hoogte waren. Tenminste dat vertelden ze mij toen ik ze belde. Ik denk dat je pas van oplichting mag spreken als je financieel dupe wordt van je aankoop. Dit is bij mij echter niet het geval. Ik heb mijn aankoopbedrag + kosten voor retourneren netjes teruggekregen. Daarnaast ben ik al jaren vaste komt van de winkel in Gouda.

    1 / 10/ 5

    Ze verkopen inderdaad de neppe Puma creepers! Ik heb ook een bevestiging van Puma zelf gekregen. Ondanks dat er al heel veel mensen dit hebben aangekaart blijven ze toch de schoenen verkopen dus pas op! Ik ga er in ieder geval nooit meer iets bij kopen, doei €130,- !

    1 / 10/ 5

    OPLICHTERS!

    1 / 10/ 5

    Asociale winkel! Nadat ik en een vriendin ze nog hadden opgebeld met de vraag of de Puma's wel echt zijn en het antwoord kregen: 'Ja 100%' blijken ze toch nep te zijn. Was al raar dat 130 euro waren ipv 140 via de officiele Puma site, maar nee hoor we konden er 100% op rekenen dat ze echt waren. Stelletje oplichters! NOOIT hier bestellen!

    1 / 10/ 5

    Ontzettend slechte ervaring mee. Ik heb hier een paar zwarte Puma creepers gekocht in augustus. Die nadat ik contact op heb genomen met de klantenservice van Puma nep blijken te zijn. Ik zou hier geen schoenen kopen!!!

    1 / 10/ 5

    Ook ik heb neppe schoenen binnen gekregen. Aangifte bij politie gedaan van oplichting, dit kan online. Doen dus!

    1 / 10/ 5

    Ook ik heb een mail gestuurd en officieel via Puma bevestigd dat ze fake zijn ..

    1 / 10/ 5

    Jongens, Ik heb bericht van PUMA. We hereby confirm that the shop www.Shoebas-online.nl distributes fake PUMA products. We have immediately reported this shop. What should I do with purchased, faked items? If you have already ordered an article from this website, we kindly ask you to destroy all counterfeit products. If possible, we recommend you to cut up the articles and throw them away. Please never burn the articles in order to avoid to emit toxic substances. How do I get my money back? If you have paid by credit card, you can immediately raise an objection with the individual bank. It is important to raise this objection in written form, as the bank is often merely a link and not the creditor itself and thus has to forward your objection. For purchases made on the internet, the objection period usually amounts to eight weeks. For regular direct debit payments, however, this period normally amounts to six weeks. The applicable period is laid down in the terms and conditions of the individual bank and has to be respected. If you learned about the fraud from your credit card billing statement, it might already be too late for an objection. Please contact your bank nevertheless. What do I need from PUMA? As described above, you have to justify the objection raised. In most cases, it is sufficient to use the answer provided by the PUMA Customer Service Team. Sometimes, however, a certificate signed by the right holder PUMA is required. In this case, we kindly ask you to contact us. We are happy to send you the certificate as required. We hope we have been able to help you with this information. If you have further questions, please do not hesitate to contact us. Kind regards Gabriel Paradis-Knee PUMA Online Shop service@puma.com PUMA Way 1 | 91074 Herzogenaurach www.puma.com PUMA Europe GmbH PUMA Way 1 91074 Herzogenaurach Germany Registered Office: Herzogenaurach, Germany Registered at Amtsgericht Fürth, HRB 14539 Managing Directors: Martyn Bowen, Georg Stammen

    1 / 10/ 5

    Slechte zaak en verkopen nep Creepers. Je bent opgelicht!

    1 / 10/ 5

    Ik weet gewoon niet waar mijn sneakers zijn. Track en trace nummer behoort tot niets. De winkels zijn telefonisch niet bereikbaar. Ik krijg ook geen antwoorden op meerdere mails. Bestaan die winkels? Krijg ik mijn sneakers???

    5 / 10/ 5

    Dank je wel Shoebas voor de puma creepers. Heb er even op moeten wachten maar heb ze eindelijk binnen. Was het wachten zeker waard ! En ps : ze zijn wel gewoon echt !

    1 / 10/ 5

    !!!Let op!!! VERKOPEN NEP ARTIKELEN! Puma Rihanna creepers besteld bij Shoebas-Online, na binnenkomst lijken de schoenen wel erg slecht afgewerkt. Kwestie neergelegd bij Puma en ook zij geven aan dat de schoenen nep zijn. Let dus op en koop hier geen schoenen!

    1 / 10/ 5

    Wat een slechte zaak is dit zeg. Telefonisch gewoon NIET bereikbaar. Mijn schoenen zijn al 6 weken (ja belachelijk) daar voor reparatie. Gaat gewoon om een paar simpele Adidas gympen. Al 4x in de winkel terug geweest om te vragen hoe of wat. Krijg telkens als antwoord: ik kan uw schoenen niet vinden, ik bel u later terug. Hoor nooit iets. Bellen naar het 078 nummer heeft geen zin. Nemen niet op. 3x gemaild...krijg geen antwoord. Dus ga nu maar wéér naar de stad (Dordrecht) om navraag te doen. Voor mijn NOOIT meer naar de Shoebas!!!