Suijkerbuijk & Zn BV Installatiebedrijf in Roosendaal

Dakdekker

8.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 55 beoordelingen

55 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Suijkerbuijk & Zn BV Installatiebedrijf

Foto en Video (16)

Bekijk alles

Beschrijving

D.M. Suijkerbuijk & Zn. BV. is al 85 jaar werkzaam in Roosendaal en omstreken.
Onze klantenkring bestaat uit particulieren en bedrijven.
Wij zijn van alle markten thuis en zijn u graag van dienst als het gaat om:
Centrale verwarming, zonneboilers, loodgieterswerken, ontstoppingswerkzaamheden, opsporing en reparatie van lekkages, ventilatie, dak- en zinkwerken, ook voor duurzame energie kunt u bij ons terecht.
Onze medewerkers zijn vakmensen met passie voor hun vak. Wij zijn makkelijk bereikbaar en kunnen u vaak verrassend snel van dienst zijn door onze flexibele planning en snelle service.

Ons dienstenpakket is breed; van een kraanleertje tot complete dak- en zinkwerken en van duurzame energie,
centrale verwarming toestellen tot sanitair en ventilatie.

Wij komen graag bij u langs om uw situatie te bekijken zodat wij u een persoonlijk advies kunnen geven.

Graag adviseren wij u over de diverse mogelijkheden op het gebied van
+ Ventilatie:
Woonhuisventilatie/ Warmteterugwinning.
Badkamerventilatie.
Bedrijfsventilatie.
+ Gas- en waterinstallaties.
+ Aanleg en ontstoppen rioleringen en hemelwaterafvoeren.
+ Leveren en/of vervangen sanitair.
Ook voor aangepast sanitair bent u bij ons aan het juiste adres..
Graag adviseren wij u persoonlijk over de mogelijkheden voor het verbouwen van uw badkamer en /of toiletruimte. Vervolgens begeleiden wij het gehele proces van slopen, verbouwen, monteren van sanitair tot het totaal vakkundig afwerken van de door u gewenste badkamer en/of toiletruimte .
+ Leveren en monteren van cv-installaties, heaters, waterontharders, heetwatertoestellen, warmtepompen, zonneboilers, close-in boilers Zeker groen,Duurzame energie,Centrale verwarming, thermostaten, Itho Daalderop, spIDer, powerplug ,Atag One,thermostaat, slimme thermostaat, Quooker, boilers, close-in boilers, loodgieterswerken, heetwaterinstallaties,Co2 Ventileren

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • Particulieren

Diensten

  • Dakafwerking,
  • Dakdekken,
  • Dakinspectie,
  • Daklekkage,
  • Dakonderhoud,
  • Dakreiniging,
  • Dakrenovatie,
  • Dakreparatie,
  • Dakrestauratie,
  • waterontharders

Specialisatie

  • Bitumen dakbedekking,
  • Boeidelen,
  • Bouwkundige werkzaamheden,
  • Dakbestrating,
  • Dakcoating,
  • Dakgoot,
  • Dakisolatie,
  • Dakplaten,
  • Dakraam,
  • Dakterras,
  • Duurzame dakbedekking,
  • Energiebesparing,
  • Gevelbekleding,
  • Hemelwaterafvoer / regenpijp,
  • Kunststof dakbedekking (EPDM / PVC / TPE),
  • Leisteen dakbedekking,
  • Lichtkoepel,
  • Lichtstraat,
  • Loodwerk en zinkwerk,
  • Monumentaal dak,
  • Pannendak,
  • Plat dak,
  • Schoorsteen,
  • Shingle dakbedekking,
  • Valbeveiliging,
  • waterontharders,
  • Zonnepanelen

Toegankelijkheid

  • Begane grond,
  • Gehandicaptenparkeerplaats,
  • Honden toegestaan,
  • Toegankelijk voor rolstoelen

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeren Gratis, op ons eigen terrein.

Betalingsmogelijkheden

  • Bank / giro

  • Contant

Aangesloten bij / Certificering

  • Vakvereniging KvINL
  • Branche organisatie Uneto-Vni, OK CV, Techniek Nederland
  • Gecertificeerd door InstallQ

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.7 / 10/ 5

Gemiddelde uit 55 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Vakkundig en klantvriendelijkVakkundig en klantvriendelijk

    4 / 10/ 5

    adequaat, vakkundig, snel en vriendelijk. Goed bedrijf die ik inmiddels ook aan andere heb aanbeveeladequaat, vakkundig, snel en vriendelijk. Goed bedrijf die ik inmiddels ook aan andere heb aanbeveelt.

    5 / 10/ 5

    Perfecte serviceJullie leveren altijd perfecte service , met super aardig en netjes personeel.

    3.5 / 10/ 5

    TevredenSnelle reactie, meedenkend erg fijn

    4 / 10/ 5

    We zijn erg tevreden over jullie dienstverleningHet deed ons goed dat jullie meteen reageerden toen wij aangaven dat we problemen met de verwarming hadden.

    3.5 / 10/ 5

    ja hoor goede service en vriendelijk personeel 😃snelle reactie en reparatie, ook herinnering voor onderhoud is handig

    5 / 10/ 5

    Goede en snelle service m.b.t. de overeengekomen werkzaamheden.Door de aankoop van een pand met een verouderde CV installatie en mechanische ventilatie waren wij op zoek naar een bedrijf om e.e.a. conform de hedendaagse inzichten m.b.t. CV installaties te laten vervangen.
    Na uitgebreid recherchewerk op internet, ook bij zogenaamde “gerenommeerde“ grote” installatiebedrijven hebben wij toch uiteindelijk voor Loodgietersbedrijf Suijkerbuijk & Zn BV techniek gekozen. Tot op heden is dat een goede keuze gebleken. Tijdens de inventarisatie van de vereiste aanpassingen werden vakbekwame suggesties voorgesteld hoe de werkzaamheden aangepakt dienden te worden. Ook de afgesproken aanvullende werkzaamheden en tijdstippen van uitvoering, werden conform afspraak uitgevoerd.
    Al met al een aan te bevelen installatiebedrijf voor een uitgebreid scala van diverse werkzaamheden.
    Fam. Vaessen

    4 / 10/ 5

    Service was goedVan begin van de plaatsing tot en met het einde prima gedaan.
    Alleen later kwam ik er achter dat mijn rolluikkap was beschadigt en verf eraf.
    Dat was minder om er zo laat achter te komen.

    5 / 10/ 5

    Goede servies en vriendelijk personeelDe gemaakte werkzaamheden zijn netjes en volgens afspraak gemaakt. De werknemers waren vriendelijk en hebben alles goed en netjes achtergelaten.

    5 / 10/ 5

    Goede en nette service Wij zijn erg tevreden over de werkzaamheden. Alles is netjes en correct gedaan.

    4 / 10/ 5

    Zie hier onderWij zijn snel en vakkundig geholpen!!!!

    5 / 10/ 5

    SuperWij hadden een probleem waarbij meteen hulp nodig hadden. Bij jullie werden wij meteen goed te woord gestaan en heel netjes geholpen. Monteur heeft d3 klus netjes geklaard.

    5 / 10/ 5

    Goede service, werken netjes en zijn heel vriendelijk.Na het plaatsen van slimme meters ging de verwarmingsketel niet meer aan. Een nette offerte , goed gekeurd en al gauw kwamen ze een nieuwe ketel plaatsen met bijbehoren. Alles volgens afspraak, heel netjes gewerkt en een vriendelijke monteur.
    Zelfs kwamen er de volgende dagen nog zomaar een paar andere monteurs kijken omdat de termostaat moest gewisseld. En of alles naar wens was.

    Het is lekker warm in huis en we zijn zeer over het bedrijf tevreden.

    5 / 10/ 5

    Heel netjes gewerkt. Alle afspraken perfect nagekomen.Mijn doorgeroeste radiator is netjes vervangen. Na afloop van de werkzaamheden hoefde ik amper op te ruimen of te poetsen.

    5 / 10/ 5

    PrimaPrima

    4 / 10/ 5

    Er wordt snel ingegrepen, en laat je niet in de kou staanWat de kosten betreft, was het te weinig gespecificeerd op de rekening, alleen een globaal bedrag was me van tevoren gegeven.

    5 / 10/ 5

    GoedeGoede deskundige service

    5 / 10/ 5

    snelle reactie op een technische vraag en het oplossen daarvanheel tevreden, snel reageren; duidelijk oplossingsgericht denken en werken

    1 / 10/ 5

    Veel te hoge kosten voor NIKSNet als voorgaande recensies, veel te hoge kosten voor NIKS.

    In het eerste telefonisch contact is er aangegeven dat er een lekkage in de kruipruimte aanwezig was met een krappe toegang. De plaats van de lekkage is ook aangegeven, aangezien die door onszelf al geconstateerd was.

    Monteurs hadden niet het juiste materiaal waardoor de afspraak verzet moest worden. Na zelf weer contact op te hebben moeten nemen, moest dhr. Suijkerbuijk zelf langskomen om de klus te bespreken. In dit gesprek kwamen er ineens zeer hoge extra kosten bij. (Uitzuigen van de kruipruimte)

    Second Opinion bij verschillende andere bedrijven gevraagd die dit toch anders zagen.

    Uiteindelijk een factuur van € 185,- gehad voor een monteurs bezoek van een halfuur, waarin de bekende lekkage bevestigd is maar verder niets veranderd is.

    Een waarschuwing indien u dit bedrijf overweegt:

    ''Op onze facturen berekenen wij geen voorrijdkosten maar vanaf het punt dat wij de monteur de werkbon in handen geven en hij de benodigde materialen pakt, tot hij ook weer terug op de zaak de gebruikte materialen opgeruimd heeft, wordt de tijd aan de klant doorberekend. // Wij hanteren een minimum starttarief van één uur.''

    Reactie van het bedrijfEen verhaal heeft altijd twee kanten, dit is onze verhaal:
    U gaf ons telefonisch opdracht monteurs te sturen (2 monteurs in verband met de kruipruimte). Het probleem was er al langer “en u wilde het nu een keer goed oplossen”. Onze monteurs hebben duidelijk aangegeven dat zij het op dat moment niet op konden lossen omdat er in de kruipruimte niet veilig en dus zeker niet “ fijn” gewerkt kon worden (hele smalle doorgangen) én omdat er andere materialen/pvc besteld moest worden. Ons advies was de kruipruimte eerst leeg te laten zuigen.

    Nu, achteraf, hebt het over 2 verschillende Rioolservice specialisten die vinden dat je heel fijn in uw kruipruimte kunt werken en weten hoe wíj het op hadden moeten lossen maar zij hebben het blijkbaar nog niet op kunnen lossen? Ook uw zwager (installateur) kon er geen kant mee op.
    U zou contact opnemen met uw verzekering, de kruipruimte leeg laten zuigen en ons dan weer bellen om de lekkage op te lossen.
    Dat u dan in het geheel niet meer belt maar andere bedrijven benadert en na ontvangst van onze factuur reageert met een mail “ik beschouw uw mail als niet verzonden” vinden wij dan weer heel jammer, zelfs onbeleefd.
    Het is niet redelijk van u om aan te nemen dat wij een en ander zonder kosten laten, u gaf ons immers de kans niet om de zaken verder op te lossen.
    Uiteindelijk hebben wij alleen ons starttarief in rekening gebracht (vergelijkbaar met voorrijkosten).
    Overigens zijn wij heel transparant over onze werk- en factureerwijze, die is ook terug te vinden op onze website.

    5 / 10/ 5

    Prima service, heel goed en snel geholpenGoed en snel geholpen.

    5 / 10/ 5

    Vakmensen leveren kwaliteit zeer betrouwbaarJonge vaklui, doen iedere klus, weten te improviseren, blijven kalm, beleefd enz.

    Heel plezierig om dit soort vakmensen over de vloer te krijgen. Punctuel komen gemaakte afspraken na. Duidelijke communicatie. Website kan beter. Meer info over gawalo vak. Duidelijke voorlichting levert meer klanten op denk ik. Met name info over de energie transitie kan klanten nu en in de toekomst binden aan dit mooie bedrijf

    5 / 10/ 5

    zie hieronderGoede en klantvriendelijke service, zelfs in drukke vakantietijd en bekwame en meedenkende medewerkers.

    4 / 10/ 5

    primanaar onze mening vakkundig personeel en wij zeer goed te spreken over de service

    5 / 10/ 5

    Prima!Na melding dat cv ketel stuk was kwamen ze dezelfde dag nog, daar waren we erg blij mee!

    5 / 10/ 5

    Loodgietersbedrijf Suijkerbuijk: Vakwerk door vakmensen.Ik heb nu 3 maal de Firma Suijkerbuijk ingeschakeld voor diverse werkzaamheden. Een eerste maal voor een lekkage van de CV in de vloer welke reparatie perfect en onzichtbaar is uitgevoerd.
    Een tweede keer is met professionaliteit mijn HR ketel gereinigd en afgelopen week hebben ze de zinken goten bij mij vervangen wat ook gebeurde door een vakkundige monteur. Steeds vriendelijke mensen die stuk voor stuk vakwerk leverde.

    4 / 10/ 5

    Kiezelbak vervangen / onvrede ombuigen in tevredenheidHet bedrijf reageerde op mijn onvrede (zie eerdere reactie hier) en heeft uitgelegd waarom het zo lang duurde (tip doe dit vooraf) De kiezelbak is nu netjes vervangen!

    Reactie van het bedrijfFijn dat u tevreden bent! Dank voor het vertrouwen ..

    5 / 10/ 5

    SuperSnelle service vakbekwaam komen gemaakte afspraken na.

    5 / 10/ 5

    Zeer goede service en zeer kundig en vriendelijk personeelVervanging CV ketel is op een zeer nette en kundige manier uitgevoerd.

    5 / 10/ 5

    Zeer goede ervaring.Heel snel , goede service en heel klantvriendelijk.

    1 / 10/ 5

    Kiezelbak vervangen / geen bevredigende reactieBen al 1 1/2 maand bezig om kiezelbak te vervangen, eerst moest ik foto s maken. Dus ik het dak op, na meerdere keren zelf gebeld te hebben over een prijsindicatie en wanneer er iemand kan komen en excuses dat het hectisch was momenteel heb ik het maar opgegeven. Zelf reageren ze niet en een offerte of afspraak willen ze denk ik niet, de klus zal te weinig opleveren neem ik dan maar aan!

    Reactie van het bedrijfOp 28 februari ontvingen wij uw aanvraag; geen 1 1/2 maand geleden dus maar 3 weken geleden. Omdat u vooraf een (richt)prijsopgave wilde vroegen wij een foto van de situatie, welke wij op 5 maart ontvingen.
    Gezien de winterse weersomstandigheden lag de nadruk bij onze planning en calculatie op koudeklachten van cv-ketels (klanten in de kou) en bevroren leidingen (klanten zonder water) vandaar enige vertraging. Gisteren stuurden wij u een mail met verdere uitleg.

    1 / 10/ 5

    Er worden heel veel uren in rekening gebracht Er worden heel veel uren in rekening gebracht voor een klus. Het plaatsen van een radiator op een bestaande aansluiting kostte 5,5 uur !

    Reactie van het bedrijfWat jammer dat u zonder eerst contact met ons op te nemen over uw onvrede met onze factuur direct een negatieve reactie achterlaat.
    U bent al langer klant bij ons en bent dus bekend met onze factureerwijze
    (De door u genoemde uren zijn inclusief de reis- en handlingtijd van de monteur - wij berekenen die in plaats van voorrijkosten-).
    Wij hebben u nadrukkelijk geadviseerd onze werkzaamheden te laten starten in de ochtend zodat we de klus in één keer konden klaren. U vroeg ons toch om een middagafspraak waardoor we de werkzaamheden niet in één keer konden uitvoeren hetgeen uiteraard gunstiger geweest was voor de uiteindelijke werktijd van onze monteur.

    5 / 10/ 5

    Snel en goed!Op heel korte termijn kon er een monteur komen.
    Deze is heel secuur aan het werk gegaan en loste ons probleem erg snel op.
    Top!!

    1 / 10/ 5

    Waardeloos storingsdienst is niet bereikbaarLoodgietersbedrijf Suijkerbuijk 5 maal gebeld voor een storing. Telefoon word niet opgenomen, in wanhoop een ander bedrijf benaderd die de storing naar alle tevredenheid heeft opgelost.

    Reactie van het bedrijfGeachte heer Verkade,
    Het spijt ons te horen en wij begrijpen uw teleurstelling.
    Wij hanteren geen onderhoudscontracten.
    Wél bieden wij, als service, onze klanten in het stookseizoen de mogelijkheid om in de weekenden een 06-nummer te bellen.
    Onze storingsmonteurs luisteren de berichten af tussen 09.00 uur en 16.00 uur en helpen dan telefonisch of maken een afspraak om langs te komen bij onze klanten.
    Ik heb het nagekeken en zie dat u op 30 december meerdere keren ( 3 keer) gebeld heeft en wel om 16.54 uur, 17.11 uur en 17.51 uur.
    Ik zie ook dat onze monteur u op 31 december in de ochtend terug gebeld heeft ..
    Het spijt ons uiteraard heel erg dat u in de veronderstelling was dat er in de avond van 30 december nog een reactie zou komen van onze storingsmonteur en hebben direct actie ondernomen om het bericht op onze storingstelefoon aan te passen met bovenstaande informatie.
    Voor u in dit geval te laat maar wij hopen op uw begrip.

    5 / 10/ 5

    Snel, professioneel en persoonlijk Super !!

    4 / 10/ 5

    Prima monteur, verrassende rekening Het zou netter zijn , wanneer bij het ondertekenen van de bon bij de monteur ook duidelijk is dat er minimaal een half uur voor en een half uur na afronden van het werk in rekening wordt gebracht.
    Je tekent voor twee uur werk en krijgt drie uur gepresenteerd. Een uur reiskosten etc... waar ik geen zicht op heb en ook geen controle. Als de monteur na iedere klus weer naar het magazijn moet om spullen te halen ( zo is het mij uitgelegd) dan is dat niet efficiënt en klinkt ook erg ongeloofwaarlijk.

    Reactie van het bedrijfDank voor uw review, fijn dat u tevreden bent over onze monteur en ons aanbeveelt!
    Over onze faktureerwijze zijn wij volgens ons duidelijk en hij staat ook omschreven op onze website.
    Onze klanten betalen de daadwerkelijk aan hen bestede tijd.
    Op de bon die onze klanten ondertekenen staat vermeld dat wij in plaats van voorrijkosten, niet alleen de werktijd van onze monteurs maar ook de reistijd in rekening brengen.
    Omdat ons werkgebied vooral Roosendaal en de directe omgeving is komt het berekenen van de reistijd vaak voordeliger uit dan een standaard voorrijkosten-tarief.

    4 / 10/ 5

    Goed, professioneel, flexibelBen tevreden over jullie service. Flexibiliteit en vakkundigheid.

    Echter een tip om extra info te vragen voor aanleggen leidingen. Moest eea verplaatst worden omdatn niet de juiste positie aangehouden was, dus moest daarna aangepast worden. Jammer, beter in 1 keer goed.

    Zorg dat telefoonnummers van de klant beschikbaar zijn. Wel zo handig bij vragen.

    5 / 10/ 5

    Klantvriendelijk en vakkundig.Dit bedrijf heeft mij uitstekend geholpen bij een lastige klus en het doet wat het belooft. Door een tijdrovende reparatie van een gaslek moesten andere klanten wellicht wachten, maar het werd geen haastklus maar gewoon vakwerk.

    5 / 10/ 5

    Netjes verzorgt.Goed,vlot en correct.

    5 / 10/ 5

    Snel een afspraak kunnen maken, afspraak is goed nagekomen, Betrouwbaar, vakkundige medewerkers, afspraak is afspraak.

    3 / 10/ 5

    Gemengd De eerste keer is de afspraak niet nagekomen. Wel hele middag voor niets thuis gebleven. Toen we daarover belde werd er vrij laconiek op gereageerd. Waarom wordt er niet tijdig van tevoren gebeld dat de planning niet wordt gehaald. Wat betreft het uitvoeren van de onderhoudsbeurt geen opmerkingen.

    Reactie van het bedrijfDank voor uw review! Heel vervelend dat u voor niets hebt zitten wachten en jammer dat onze reactie laconiek op u overgekomen is, dat was zeker onze bedoeling niet! Wij proberen altijd wanneer werkzaamheden uitlopen de planning in de gaten te houden zodat wij snel
    kunnen reageren .. helaas liep dat die middag dus niet goed. Nogmaals onze excuses!

    5 / 10/ 5

    Superbedrijf!!Vakbekwaam en deskundig personeel, denken met je mee (pro-actief) Goede service...kortom TOP!!!!

    4 / 10/ 5

    Wachttijd is kort, vakbekwame, betrouwbare en vriendelijke monteursVia de telefoon krijg ik snel iemand aan de lijn waarmee direct een afspraak gemaakt kan worden wanneer een vriendelijke en vakbekwame monteur/installateur het euvel komt verhelpen.

    Dik tevreden !

    5 / 10/ 5

    zeer vlot afspraak kunnen maken en klacht verholpenAltijd vriendelijk personeel.

    4 / 10/ 5

    goedAfspraken snel gemaakt en werk correct uitgevoerd.
    Monteur was efficient en werkte netjes.

    5 / 10/ 5

    Afspraken na komen. Prima!Hier kun je van op aan.

    5 / 10/ 5

    Klantvriendelijke, vlug en correct handelen,Onze ervaring is dat we netjes te woord zijn gestaan.Vriendelijke en een luisterend oor over de situatie.Mee denkend en voor zover mogelijk snel handelen.
    Wij geven jullie adres graag door voor een situatie die jullie op kunnen lossen.

    5 / 10/ 5

    prima , kundig , en vriendelijk personeelOver de jaren heen prima ervaringen met het bedrijf. Prijs soms aan de stevige kant. Nooit tevergeefs een beroep gedaan en werkzaamheden werden altijd zeer correct uitgevoerd.

    5 / 10/ 5

    snelle een offerte en snel een afspraak in kunnen plannen voor de vervanging van mijn CV Top!Na het telefonisch contact kwam er iemand aan huis om een inschatting te maken welke cv ik nodig had. Prima gesprek. CV waren op voorraad. Nadat ik besloten had van de offerte gebruik te maken is de cv ketel binnen twee weken vernieuwd in een ochtend.

    1 / 10/ 5

    Cv kapot na bezoek monteurCv is kapot gegaan na bezoek vd montwur, klacht hierover gemeld.
    Geen gehoord.
    Krijgen betalingsherinnering zonder 1e factuur.
    Nogmaals gebeld mbt klacht, betaling vanuit hun gepauzeerd tot afhandeling kladht.
    Krijgen dan een 4e herinnering.
    Waar zijn de 2e en 3e of uberhaupt een respons op de afhandeling van de klacht?

    Heel slecht bedrijf, slechte klantenservice, slechte monteurs.

    Nu dus moeten betalen voor het kapot maken van onze cv?!

    Reactie van het bedrijfJammer dat u een negatieve ervaring heeft. Er is onderhoud gepleegd waarbij de branderpakking vervangen is.
    De laatste tijd zijn er veel problemen met mails die niet aankomen bij klanten met een hotmail account; dat zal het grootste probleem zijn. Ik heb het even nagekeken; de factuur is aan u gemaild op 7 maart 2017, waarschijnlijk is hij in de verkeerde mailbox terecht gekomen.
    Ik heb u eenmaal aan de telefoon gesproken en toen zou u uw klacht mailen. In mijn mailbox vind ik geen enkele mail van u.
    Zou u uw klacht nog eens willen mailen dan? Ik zal daarop dan meteen reageren.

    5 / 10/ 5

    het best van Roosendaal.zeer goed bedrijf en super snel.