Suzuki Leiden by Bart in Leiden

Autodealers personenwagens

8.9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 824 beoordelingen

824 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Suzuki Leiden by Bart

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor autodealers personenwagens in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.9 / 10/ 5

Gemiddelde uit 824 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Perfecte auto die, zoals de verkoper me vertelde, past als een jas.Vriendelijke en zeer kundige voorlichting gekregen die me uiteindelijk bij de juiste auto bracht. Ben er super blij mee.

    4 / 10/ 5

    Blij met mijn Suzuki AltoIk werd erg prettig geholpen bij de dealer. Ik kocht een occassion Suzuki Alto uit 2013 voor een schappelijke prijs. Helaas zag ik bij de testrit niet dat de auto iets schade had aan de achterkant en ook de verkoper had dit niet vermeld, wat jammer was.
    De eigenaar heeft geprobeerd de kras iets bij te werken en daar dit een tweede auto was, was dit voor mij goed genoeg.
    De service is goed. Voor aflevering werden er wat onderdelen vervangen, welke nodig waren voor de APK. Ik nam voor eigen kosten nog een grote beurt af, zodat ik de eerste 2 jaar geen omkijken meer heb. Ik kreeg bij aankoop een haal/breng-service garantie en een Suzuki service card. Deze verzekerd mij van wegenwachtservice.

    0.5 / 10/ 5

    Goede service bagger opleveringDe service ging goed en snel. Na het kopen van de auto ging ik de garage uit met:
    - een lege tank
    - 1ml ruitenvloeistof
    - vieze olie

    Ervaring in de garage was prettig er buiten totaal niet helaas. Jammer

    Reactie van het bedrijfGoedemiddag Edwin,


    Onlangs plaatste je deze review inzake de aflevering van jouw Picanto. Daarin geef je aan niet tevreden te zijn met de service. Dat is niet onze bedoeling geweest.

    Wij hebben inmiddels persoonlijk contact met je opgenomen en hierin ook onze excuses gemaakt voor de netheid van de aflevering. Het blijft mensenwerk en helaas maken ook wij wel eens een foutje. Wij hebben als compensatie een kleine geste jouw kant uit gestuurd. Wij hopen natuurlijk dat je dit kan waarderen en dat je verder heel tevreden bent over je auto.

    Mocht alles tot tevredenheid zijn opgelost, dan horen we het graag en zouden we het fijn vinden als je fijne ervaring in de showroom en de afhandeling van de klacht, ook in je publieke ervaring terugkomt.

    Met nogmaals onze excuses, kijken we uit naar je reactie,

    Groet,

    Jelle
    Suzuki Leiden
    Carz by Bart

    5 / 10/ 5

    We vielen ons thuis bij Suzuki LeidenWij hebben onze oude auto ingeruild bij Jelle. Zeer vriendelijke verkoper die de auto voor aflevering nog helemaal heeft laten nakijken en waar nodig laten repareren. Service is top!

    4.5 / 10/ 5

    Service gericht bedrijfJe komt binnen van het begin tot het einde is er tijd voor je. Goede uitleg . Klantvriendelijk.

    5 / 10/ 5

    Zeer vriendelijk geholpen .Ik ben op een heel aardige en vriendelijke manier geholpen , zonder dat ik het gevoel kreeg dat me iets opgedrongen werd .

    4.5 / 10/ 5

    De klant is koning! Je voelt je heel welkom!Vriendelijk en goed bereikbaar

    5 / 10/ 5

    Prima service, sympathieke benaderingBlij met mijn Panda! Ui

    4 / 10/ 5

    Goede en uitgebreide service.Goede ervaring vriendelijk en duidelijk geholpen. Alle puntjes zijn netjes opgelost.

    5 / 10/ 5

    Klantvriendelijk en prettigWij hebben een erg prettige ervaring gehad bij deze dealer. We kwamen voor een proefrit in een demonstratie model, mochten uiteindelijk een hele nieuwe auto voor dezelfde prijs meenemen. Dit werd ons aangeboden, we hebben hier niet zelf om gevraagd.

    5 / 10/ 5

    aangenaam verrastIk heb mijn "nieuwe auto" gekocht omdat ik het gevoel had dat ik kon vertrouwen op wat ik zag en wat mij werd verteld. Goede uitleg van alle aspecten van de auto. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik voelde mij niet onder druk gezet.

    5 / 10/ 5

    duurt even maar dan heb je ook wat!Toen we langskwamen voor een specifieke auto was het erg druk. Hierdoor was contact moeilijk. Uiteindelijk bleek dat de auto nogal wat cosmetische problemen had die we zelf kennelijk moesten aanwijzen. Uiteindelijk wel tot een schappelijke regeling gekomen en zijn alle euvels prima hersteld. De auto is nu weer een plaatje! Bijzondere dank voor Kevin die zelfs bereidt was om de auto helemaal naar Groningen te rijden. Top. Ik hoop en verwacht dat we hier nog jaren plezier van hebben.

    5 / 10/ 5

    Duidelijke afspraken Duidelijke afspraken gemaakt bij de aankoop van de auto alle afspraken zijn netjes na gekomen fijn dat het ook zo kan zonder schimmige verkoop praat Nice

    4.5 / 10/ 5

    Leuk team!Ik heb er een mooie auto gekocht en toen deze binnen zes dagen beschadigd raakte, werd ik ook prima geholpen.

    4.5 / 10/ 5

    Ben goed tevredenTevreden

    5 / 10/ 5

    Prima uitleg bij aflevering nieuwe autoVriendelijke, professionele uitleg.

    5 / 10/ 5

    FantastischBetrouwbaar!!

    Zeer correct en heel klantvriendelijk.

    Fantastische service

    Een autodealer waar je bij wilt blijven.

    Een absolute aanrader dus?

    5 / 10/ 5

    Super!Zeer goede begeleiding gehad tijdens de koop van mijn Ford Ka.

    De gastvrijheid is goed te voelen bij Suzuki Leiden by Bart. Het persoonlijke contact en de snelle reacties op de mails en whatsapp hebben mij een goed gevoel gegeven en heb echt het idee dat het personeel altijd voor je klaarstaat, ook in drukke tijden.

    4.5 / 10/ 5

    Warme, persoonlijke benadering waarbij alle tijd wordt genomen voor de klant.Van begin af aan gevoel van warme ontvangst, welkom. Ook reëele "onderhandelingen", tussen haakjes omdat we het gelijk eens waren.

    De specifieke beoordeling mbt service, medewerkers en klantvriendelijkheid is volledig gemeend en betreft de periode van aankoop en het contact in verband met wat vragen ook daarna.

    Hoe de verder aftersales zijn zal ik nog op terugkomen, dat kan ik na deze korte periode nog niet uit ervaring zeggen, behalve dan dat de contactpersoon letterlijk op alle berichten persoonlijk en open reageert en daarmee de eerste en verdere indrukken zoals ik hierboven heb omschreven volkomen bevestigt! Ik heb er dan ook het volste vertrouwen in dat ook daarin de service zoals die ik die nu ervaar aanwezig zal blijven.

    Ik wil echter een eerlijke recensie schrijven puttend uit eigen ervaring dus ik ga eerst die ervaring opdoen voor ik het laatste halve sterretje vul!

    Voor het overige gewoon aanrader. Ben je op zoek naar een nieuwe of mooie gebruikte auto dan is dit hét adres!
    En dat blijkt ook wel uit de overvloed aan positieve reacties.

    4.5 / 10/ 5

    vriendelijk en rustig geholpenJelle heeft deskundig advies gegeven en nam afstand om ons rustig te laten beslissen, bedankt hiervoor Jelle

    4.5 / 10/ 5

    CorrectNette en eerlijke onderhandeling alle afspraken nagekomen

    5 / 10/ 5

    Super!In contact gekomen met Bart en hij heeft mij geholpen met het vinden van de juiste auto. Ook weet ik dat wanneer er iets is ik altijd weer terug kan komen. Aanrader om daar even te gaan kijken!

    5 / 10/ 5

    Heel tevreden met hun werkwijze ! Ik heb bij Carz by Bart een oude derde hands gekocht maar werd met een grotere beleefdheid te woord gestaan en behandeld dan ik bij andere heb meegemaakt. Ze hebben alle afspraken snel en heel netjes afgehandeld en op de dag van aflevering voelde het alsof je een nieuwe auto in ontvangst mocht nemen. Een leuk bedrijf met enthousiaste mensen !

    0.5 / 10/ 5

    Schijnheilig Mijn auto ingeruild tegen een Lexus met 6 maanden BOVAG garantie. Op de dag van de bezichtiging viel het mij totaal niet op, dat de auto schade had op de portier aan de passagiers  zijde. De auto is wit parelmoer van kleur en was zodanig netjes opgepoetst dat ik de schade over het hoofd heb gezien. Als verkoper is het wel zo netjes om de aanwezige schade toch aan de koper te melden en niet dat de koper later voor verrassingen komt te staan.

    Om te beginnen was de eerste indruk met Jelle (verkoper) heel aangenaam en fijn, dat moet ook wel als je als verkoper werkt. Achteraf toen ik de schade bij deze verkoper kenbaar maakte en aangaf dat ik erg teleurgesteld ben waarom hij de schade bij de bezichtiging niet heeft gemeld, wilde hij zijn fout niet bekennen en bleef zich verdedigen. Erg jammer, want het begon zo professioneel!

    Zijn eerste voorstel was om gebruik te maken van de BOVAG omruilgarantie, dus met andere woorden kom je eigen auto maar ophalen haha

    Tweede voorstel was om de auto bij hun te laten herstellen, maar dat ik alsnog voor de kosten op moest opdraaien, en hier zeker volle pond voor zou moeten betalen. Ik was niet van plan om nog maar een cent aan deze dealer te besteden, dus heb ik de voorstel afgewezen en de schade elders hersteld.

    De auto is inmiddels hersteld voor €843,- ex BTW.

    Ik ben echt teleurgesteld in de handelingen en aanpak van deze dealer naar de klant toe.

    Mijn advies is wees alert, want zelfs een dealer heeft vol verrassingen in petto.

    Reactie van het bedrijfGeachte lezer,

    Graag geven wij wat achtergrondinformatie bij deze review.

    Helaas zijn wij het niet eens met de conclusies van de schrijver van deze review. Naar gelang onze afhandeling van het after-sales traject van deze klant zijn aankoop, heeft meneer ons duidelijk gemaakt in ietwat onprofessionele bewoordingen dat hij ontevreden is over de situatie. Ondanks onze toereikingen, blijft meneer bij zijn conclusie. Dat mag natuurlijk.

    In een officiële brief hebben wij meneer verzocht contact op te nemen met de Geschillencommissie Voertuigen. Dit omdat wij overtuigd zijn dat wij meneer conform alle regels hebben geholpen en dat wij in ons gelijk staan.

    Een eventueel geschil zien wij met zeer veel vertrouwen tegemoet.

    Team Suzuki Leiden & Carz by Bart

    5 / 10/ 5

    Very friendly serviceEverything went smooth, friendly and fast, buying a car from them. I did not yet use their guarantee, but I don't have a reason to expect less.

    4.5 / 10/ 5

    Fijne communicatiemooie auto gekocht fijne communicatie geen opdringerige verkopers...

    5 / 10/ 5

    Klant vriendelijk, top service.Top service

    5 / 10/ 5

    Fantastic Introduction, trial ride for the car then explaining in detail was very nice.

    5 / 10/ 5

    Uitstekend ervaringGoede service

    4.5 / 10/ 5

    keurige garageprettig geholpen zo als je het altijd zou willen

    5 / 10/ 5

    Professioneel en betrouwbaarNa een proefrit en een fijn, professioneel gesprek direct een auto gekocht.

    0.5 / 10/ 5

    Niet professioneel Mijn auto ingeruild tegen een Lexus met 6 maanden BOVAG garantie. Op de dag van de bezichtiging viel het mij totaal niet op, dat de auto schade had op de portier aan de passagiers zijde. De auto is wit parelmoer van kleur en was zodanig netjes opgepoetst dat ik de schade over het hoofd heb gezien. Als verkoper is het wel zo netjes om de aanwezige schade toch aan de koper te melden en niet dat de koper later voor verrassingen komt te staan.

    Om te beginnen was de eerste indruk met Jelle (verkoper) heel aangenaam en fijn, dat moet ook wel als je als verkoper werkt. Achteraf toen ik de schade bij deze verkoper kenbaar maakte en aangaf dat ik erg teleurgesteld ben waarom hij de schade bij de bezichtiging niet heeft gemeld, wilde hij zijn fout niet bekennen en bleef zich verdedigen. Erg jammer, want het begon zo professioneel!

    Zijn eerste voorstel was om gebruik te maken van de BOVAG omruilgarantie, dus met andere woorden kom je eigen auto maar ophalen haha

    Tweede voorstel was om de auto bij hun te laten herstellen, maar dat ik alsnog voor de kosten op moest opdraaien, en hier zeker volle pond voor zou moeten betalen. Ik was niet van plan om nog maar een cent aan deze dealer te besteden, dus heb ik de voorstel afgewezen en de schade elders hersteld.

    De auto is inmiddels hersteld voor €843,- ex BTW.

    Ik ben echt teleurgesteld in de handelingen en aanpak van deze dealer naar de klant toe.

    Mijn advies is wees alert, want zelfs een dealer heeft vol verrassingen in petto.

    Reactie van het bedrijfGeachte heer Bahrami,

    Dank voor uw review richting ons bedrijf.

    Reeds sinds februari hebben wij contact met elkander inzake de door u bij ons aangeschafte Lexus. U wilt graag een vergoeding zien voor de schade die op de auto reeds aanwezig was op het moment van aanschaf en waarvan u pretendeert dat wij deze verborgen hebben.

    Zoals u wellicht weet is het netjes poetsen en polijsten van gebruikte voertuigen een standaardprocedure. Uw Lexus is hierbij niet anders geweest dan alle andere auto's in onze showroom. De schade was zeker niet verborgen en de verkoopadviseur heeft dan ook geen 'fout' gemaakt door u er niet op te wijzen; deze optische schade was dermate goed zichtbaar dat hier geen reden toe was. Er is dus ook geen 'fout' om 'te verdedigen'. Dat dit iets anders is dan u wilt horen, is jammer maar daar kunnen wij helaas niets aan doen.

    Wij hebben u in onze ogen keurige voorstellen gedaan. Wij hebben u aangeboden de auto tegen onze inkoopsprijzen te laten spuiten of gebruik te maken van de BOVAG garantie. In onze ogen zijn dit de juiste oplossingen.

    Wij hebben u middels een officiële brief laten weten dat wij u adviseren contact te leggen met de Geschillencommissie Voertuigen indien u wenst verder te gaan op deze zaak. Wij zien - zoals wij u hebben gemeld - een eventuele procedure met zeer veel vertrouwen tegemoet.

    Vriendelijke groet,

    Suzuki Leiden & Carz by Bart

    5 / 10/ 5

    Een geweldig bedrijf...Geweldige service....werd gebeld aangaande bandenwissel...auto werd gehaald en gebracht....zelf geen omkijken naar. Bedankt Suzuki Leiden.

    4.5 / 10/ 5

    UitstekendWij zijn zeer tevreden, vanaf het eerste contact al een goed gevoel bij dit bedrijf , en een keurig nette auto gekocht. Bij proefrit en inruilen een uitstekend bod gehad. Door (corona) omstandigheden was de aflevering wat somber, maar daar kon bedrijf niets aan doen. Kleine opmerkingen bij thuiskomst met auto, maar na contact werd dit zeer professioneel opgepakt en opgelost.

    5 / 10/ 5

    Supergoed!! Goede verkoper Kevin heeft ons zoveel en goed geholpen in woord Fantastisch!!

    5 / 10/ 5

    Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.Onlangs een jonge occasion aangeschaft bij by Bart in leiden. Alles was in een zeer korte tijd geregeld en service die geboden werd was boven mijn verwachting.

    5 / 10/ 5

    TopService op en top! Ik was met spoed op zoek naar een nieuwe auto, via mijn oom (Citroën de Jong) terecht gekomen bij Suzuki Leiden. Eerste contact verliep met Jelle, maar de kennismaking, proefrit en oplevering zijn verzorgd door Kevin. Wat een geweldige gasten werken daar! Binnen 3 dagen na bezichtiging was mijn auto rijklaar. Contact verliep super simpel via whatsapp. Jullie gaan mij terug zien. Nogmaals dank en tot snel!

    5 / 10/ 5

    vriendelijke mensen, prima serviceEnthousiaste ontvangst, eerlijke verhalen, geen sprookjes.

    4.5 / 10/ 5

    Vriendelijke en erg behulpzame verkoperDe verkoper (Kevin) was erg behulpzaam en dacht goed met ons mee. Het hele proces verliep vlot en de auto was zelfs al binnen een week beschikbaar. Al met al een goed gevoel bij deze garage en de mensen die hier werkzaam zijn.

    5 / 10/ 5

    Alles voor de klantIk heb een Suzuki Grand Vitara gekocht en ben hier heel goed geholpen. Er wordt met je mee gedacht en staan altijd voor je klaar.

    5 / 10/ 5

    Top! Goede snelle service. Ook als je nog op het laatste moment van de dag een proefrit kan maken.

    5 / 10/ 5

    Prettige gang van zakenDik in orde

    5 / 10/ 5

    Geweldige persoonlijke serviceNa een probleem met mijn vorige auto, is er bij de aanschaf van mijn nieuwe Suzuki Ignis zeer coulant gehandeld bij de inruil van de vorige auto.

    4 / 10/ 5

    Erg vriendelijk en vakbekwaamKwam voor auto echtgenote en kocht er een voor mij zelf.

    5 / 10/ 5

    Prettig geholpenAdequaat geholpen via whatsapp bericht. Flexibele opstelling van verkopers.

    4.5 / 10/ 5

    Duidelijk in verkoop en een prima in serviceDirect prettig te woord gestaan en vervolgens goed voorgelicht.
    Na enige dagen bleek dat de airco van de door mij gekochte Ignis2 toch niet te werken. Dit is, na één telefoontje met Jelle, direct door de serviceafdeling opgepakt en daarna snel en kosteloos opgelost.

    5 / 10/ 5

    Suzuki Leiden by Bart op alle fronten een topbedrijf.Suzuki Leiden by Bart staat synoniem voor service- en klantgerichtheid.

    5 / 10/ 5

    voelt goed en eerlijkGoede behandeling eerlijk advies.
    Allemaal heel vriendelijk

    5 / 10/ 5

    Top geholpen Nemen alle tijd alles word goed uitgelegd

    5 / 10/ 5

    Goede service.Prettige manier van verkopen. Niet opdringerig. Denken met je mee.
    Doen wat er is afgesproken. Voor een goede prijs / inruil.