Tas-Plus Lederwaren in Hoorn nh

Leer en lederwaren

8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 16 beoordelingen

16 Reviews

Tas-Plus Lederwaren

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 16 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Fijne winkel!

    5 / 10/ 5

    Laatst een nieuwe rugzak van Herschel gekocht en erg goed geholpen.

    5 / 10/ 5

    Ik kom al een flinke tijd bij Tas Plus, meestal voor een riem bij mijn schoenen. De zaak om een bijpassende te vinden. Begin februari heen geweest maar ik kon niet slagen, er is een foto gemaakt van mijn schoen en ze hebben hun best gedaan op een beurs en specifiek een riem voor mij besteld. Ik kon hem van de week ophalen. Heerlijk gevoel zo’n persoonlijke behandeling.

    5 / 10/ 5

    Super blij met mijn nieuwe zusss tas! Leuk geholpen.

    5 / 10/ 5

    Laatst was de binnenvoering van mijn Fab tas, die ik al 4 jaar heb, los gegaan. Ik ben teruggegaan en dit kon voor een klein bedrag gemaakt worden. De tas was erg mooi gemaakt en hij was ook heel snel klaar.

    5 / 10/ 5

    Twee jaar geleden een tas gekocht en de voering raakte los. Ik snap dat hier geen garantie meer voor was maar ik bracht de tasT twee weken geleden de tas en ik kon hem net ophalen. Het is super mooi gemaakt tegen een kleine vergoeding! Bedankt voor de hulp Tas Plus!

    1 / 10/ 5

    Ik heb in november 2016 een tas gekregen voor mijn verjaardag en de voering liet al vrij snel los. Ik kreeg keurig een nieuwe tas maar helaas liet de voering weer los. Toen ik terug ging naar de winkel vertelde men dat ik maar 6 maanden garantie had. En die was net aan afgelopen. Ze zei ook nog dat ik te lang doorgelopen had met die kapotte voering. Nou echt niet hoor! Uit coulance is de voering genaaid naar echt blij ben ik niet over de garantie van naar 6 maanden. En nu laat de rits los! Ik heb deze tas voor mijn verjaardag gekregen van mijn man en vaak hier zo van. Ik heb een nieuwe tas gekocht bij Van Os en die geven sowieso standaard al 1 jaar garantie. Op deze tas zit 2 jaar garantie. Mij zien ze niet meer terug bij Tas Plus 👎

    5 / 10/ 5

    Top winkel!

    1 / 10/ 5

    In augustus 2016 heb ik hier een tas gekocht van 189 euro. Nu, april 2017, is de sluiting stuk. Ik ben met de tas terug naar de winkel gegaan. Daar kan een andere sluiting worden bevestigd. Deze kost 20 à 30 euro. Daar komen nog maakkosten bij van 20 à 30 euro. Mede gezien de prijs van de tas zou ik ervan uit moeten kunnen gaan dat deze niet nu al niet stuk is. Het product is ondeugdelijk en zou vervangen of kosteloos gerepareerd moeten worden. Daarnaast geeft de eigenaar van de winkel zelf toe dat de tas zodanig geconstrueerd is, dat het slot makkelijk stuk gaat: als je de tas optilt aan het daartoe bestemde hengsel wordt het slot erg zwaar belast. Toch wil hij niet van een constructiefout spreken. Heel jammer. Voor het laatst iets gekocht hier.

    5 / 10/ 5

    Topwinkel, vriendelijk personeel. Mooi naar buiten gelopen met een knappe leren werktas! Binnenkort maar eens terug voor zo'n hoesje voor je pasjes....die hebben ze daar ook!

    5 / 10/ 5

    Super leuke winkel, loop altijd even binnen als ik in de stad ben! Nog steeds erg blij met mijn Fred porto en als ik weer eens nieuwe schoenen heb vind ik hier altijd een bijpassende riem!

    5 / 10/ 5

    Een Fred de la bretoniere tas ingeleverd omdat de rits kapot was gegaan. Maar na een goede uitleg is m'n tas super mooi gemaakt. Je ziet er niks meer van. Omdat het niet meer onder de garantie viel werden er wel kosten in rekening gebracht maar Tas Plus nam zelf de helt van de kosten voor hun rekening! Een super service!!

    5 / 10/ 5

    Laatst langs gegaan met een tas van 11 maanden oud waarvan het slot stuk was, kosteloos een nieuw slot erop gekregen. Vriendelijke mensen, en goede service.

    5 / 10/ 5

    Een top winkel! Ik kom er altijd met veel plezier. Het personeel neemt altijd de tijd voor je, luisteren goed naar je wensen en weten dan de droomtas voor je te vinden (ze hebben zo veel!!) De kwaliteit is ook altijd goed!

    1 / 10/ 5

    Een waardeloze zaak. Ik geef hem 1 ster omdat minder niet kan. 6 weken geleden heeft mijn zoon een hele mooie lederen tas gekocht. 1 september ging hij hem voor het eerst gebruiken en na twee weken is hij al op verschillende plekken stuk.Hem werd duidelijk gemaakt dat hij er niet mee kon fietsen, hij gaat met het ov naar zijn sudie, hoe verzin je het. Terugsturen en repareren was de enige optie maar wel voor onze eigen rekening. Ik ben uit mijn slof geschoten, wat ik misschien beter niet had kunnen doen, omdat deze service ver beneden peil is. We voelde ons opgelicht en wilde de tas terug, die ze inmiddels al vast hield. Repareren voor eigen rekening kunnen we zelf wel. Tas weigerde ze terug te geven zodat we uiteindelijk de politie moesten inschakelen om ons eigendom terug te krijgen. Met nog een flinke kras met haar nagel en het vakkundig vernietigen van ons aankoopbewijs hadden wij volgens haar geen poot meer om op te staan. Als je op zo'n manier een zaak probeert te runnen ben je geen stuiver omzet meer waard. Voor deze tas betaalde mijn kind maar 300,00 euro dus waar hebben we het over. Ik wil iedereen waarschuwen die plannen heeft om daar een tas te kopen. DOE HET NIET. Er zijn meer zaken in Hoorn die zich wel inzetten en geweldige service verlenen stinkend hun best doen voor hun klanten. Als je binnenkomt bij Tas Plus en je wil wat kopen dan zijn ze heel aardig en gastvrij maar mankeert er iets aan je aankoop en je gaat terug, veranderen ze ineens en zijn ze niet meer zo aardig en gastvrij. Ik zeg maar zo een gewaarschuwd mens telt voor 2

    1 / 10/ 5

    heel slecht hoe je bij de winkel behandeld wordt. Ik heb een tas gekocht die er na 5 dagen al niet meer uitzag en waarvan de hengels los lieten. Toen ik ermee terug ging werd me gezegd dat de tas eruitzag alsof hij al maanden gebruikt was en dat ik gewoon verkeerd met mijn tas was omgegaan dat hij door een fiets of auto was overreden want met normaal gebruik kon hij er nooit zo uitzien. Ik kreeg te horen dat mijn verhaal niet klopte. Ik werd afgescheept met een paar extra pinnen in het hengsel zodat hij niet verder kon scheuren. Met mijn klachten konden ze niks. Een beetje zwak dat ze geen verantwoordelijkheid willen nemen voor de slechte kwaliteit van de tas.