Techno Service Zwembaden BV in Dordrecht

Sanitair

8.2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 136 beoordelingen

136 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Techno Service Zwembaden BV

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 136 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Uitstekende serviceIk heb verschillende malen een beroep op Waterstijl gedaan mbt. onderhoud en het oplossen van storingen. Goede monteur gehad, Fijne kerel met veel vakkennis en improvisatie vermogen. Fijn bedrijf bedrijf dat meedenkt met het kostenplaatje.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldEigenaar en medewerkers denken goed en praktisch mee, goed overleg over problemen mogelijk, jullie blijven positief om tot een oplossing te komen als er tegenslagen zijn.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldTOP!! Sinds deze zomer zijn wij klant geworden bij Waterstijl.
    Ons zwembad is door een ander bedrijf aangelegd. Daar wij niet tevreden waren, zijn we op zoek gegaan naar een ander bedrijf voor onderhoud en zo bij Waterstijl terecht gekomen.
    Het eerste contact met de telefoniste voelde direct als een warm bad. De monteur op locatie was zeer vriendelijk en heeft vakkundig werk geleverd.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldEen fijn bedrijf, kundig en adequaat. Altijd vriendelijk aan de telefoon

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldVanaf het begin een goed advies gegeven in zwembad en bijhorende installaties. Fijne en nette monteurs die een alles strak hebben gemonteerd. wij zijn heel blij met het resultaat en dat we gekozen hebben voor Waterstijl. dank.

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtWas vroeger een goed bedrijf. Nu niet meer. 18 jaar zakelijke relatie mee gehad. Voor 3e keer in 5 jaar een waterballet door fouten bij winterklaar maken. Herken zeer de opmerkingen over het niet serieus nemen van opbouwende kritiek. Jammer.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldService en onderhoud is super ,altijd vriendelijk en word geluisterd wat wij willen , 1 word super

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenGoede monteurs en nette communicatie. Hier kan menig bedrijf nog iets van leren.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtService onder contract met de on-line monitoring is dramatisch slecht. Na erkenning van hun fouten en meerdere herkansingen tot betere serviceverlening neemt men je als opdrachtgever niet serieus en hebben wij de monitoring na foutmeldingen in het zwembadsysteem stop gezet.

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringWATERSTIJL staat helemaal niet open voor mijn mening, de reactie is een constant wellis nietes.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoed

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelensinds 1978 hebben wij ons zwembad [5mx10 m] met veel plezier, het is een van mijn beste investeringen geweest,ik ben nu 81 jaar maar 3 maal per week maken wij er gebruik van

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDe klantvriendelijk is erg goed. Het is jammeer dat de monteurs altijd zo weinig tijd hebben. Het is jammeer dat de servicemonteurs wel eens een foutje maken (b.v. in- en afvoer voor waterpomp omdraaien). Niet kunnen bedienen display waterpomp. Wel eens een verkeerd advies wordt gegeven (haal de ontgasser maar weg, slechts een paar luchtbelletjes in het zwembad).

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldProbleem met groene verkleuring van badkleding en in lichte mate haar van onze dochter. Na diverse metingen geen afwijkingen gevonden. Wat vaker terugspoelen is de aanbeveling.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwacht

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringPrima

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAl meer dan 20 jaar zijn wij klant bij Waterstijl. Gelet hun service en vakkennis blijven we de komende 20 jaar gewoonweg klant. Wij zijn zeer tevreden.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAl meer dan 20 jaar ben ik een tevreden klant En hetvdoor Waterstijl aangelegd E zwembad ligt er nog net zo mooi bij als bij plaatsing dit is te ook dankzij hun vakkundig onderhoud.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenHoge kwaliteit en service gericht bedrijf

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDoor waterstijl een zwembad laten aanleggen. We zijn zeer blij met het resultaat, alles tot de puntjes toe afgewerkt. We zijn zeer goed geadviseerd en ook de aanleg is vlekkeloos verlopen. Zeer vriendelijke medewerkers!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldTop bedrijf! We zijn zeer tevreden over de aanleg van ons zwembad. Alles is volgens afspraak verlopen. Ons gezin zwemt iedere dag met veel plezier!!

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtCommunicatie is erg moeizaam. Duurde heel lang voordat ik zelf toegang kreeg met de app. Daarna waren er problemen met het op afstand monitoren, zodat het water een paar keer groen werd. Maar er waren vooral veel problemen met de waterstand, waardoor ze uiteindelijke de zonder te overleggen de pomp hebben vervangen. ipv een dure stille pomp heb ik nu een goedkopere lawaaige pomp. De waterstand problemen zijn wel opgelost, maar nu heb ik dus meer herrie in mijn schuur en geen compensatie voor het prijsverschil. Al met al ontevreden. Wel altijd vriendelijke medewerkers die langskomen.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldprettig bedrijf, vriendelijk personeel

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWaterstijl is prima, Starlijn geeft hele slechte service

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldgoede afspraken mee te maken, die ook perfect uitgevoerd worden tegen redelijke prijzen.

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringDit jaar een aantal problemen gehad welke niet in alle gevallen adequaat zijn opgelost. Problemen waren er met een teveel aan lucht in het systeem, een lekkende pomp, niet goed functionerende pompjes van de toevoegingsmiddlenen, al met al zijn de monteurs een aantal malen terug geweest. Ook het monitoren op afstand gaat niet altijd goed. Vaak werden verkeerde nivo,s eerder door mij dan door waterstijl opgemerkt.
    Ook vragen blijven soms erg land onbeantwoord.

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenwij worden altijd keurig en volgens de gemaakte afspraak geholpen .
    indien niet direct op voorraad toch een oplossing tijdelijk zodat we het bad kunnen blijven gebruiken .
    goede service .

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldbrief van Starline na faillissement Johan uit 's Gravenzande

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldprima vriendelijke medewerkers die weten wat ze doen.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoed contact heel vriendelijk, echter je bent afhankelijk van Starline deze club vind ik minder service gericht.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPrima service, goed overleg, begrip voor klant

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtBuitengewoon slechte opstartbeurt gehad voor de zomer.
    Ik heb hierop een mail gestuurd naar Nathalie Opmeer en tot heden geen reactie mogen ontvangen op mijn opmerkingen.

    Reactie van het bedrijfGeachte heer vd Berg,

    Wij willen u danken voor het invullen van de beoordeling. Ik heb uw beoordeling bestudeerd met name het punt "communicatie"
    De door u bedoelde mail is wel degelijk verzonden, helaas zie ik nu na controle dat ik een fout gemaakt in de tekst van uw mail-extensie, kortom een tekstfout.
    Dat u dit nu direct moet afrekenen met het cijfer 1 vind ik jammer.

    Gezien wij in ons ons bedrijf communicatie met onze klanten de hoogste prioriteit geven - hierin slagen we gelukkig vaak, zie overige recensies - zijn we hierin teleurgesteld.
    Uiteraard begrijpen wij dat u op onze mail zat te wachten en dat dit niet had mogen gebeuren. Wij bieden hierin dan ook onze welgemeende excuses en zullen in het vervolg een betere nacontrole uitvoeren.

    Vertrouwende u hiermede juiste en voldoende te hebben geïnformeerd.



    Met vriendelijke groet,

    Natalie Opmeer | Directeur

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoec

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDuidelijke jaarplanning en gemaakte afspraken vallen altijd keurig binnen het tijdsbestek. Fijne monteur die de service nauwkeurig uitvoert. Eventuele problemen worden goed opgelost. Geldt ook voor sauna en whirlpool.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenGoede service en vakkundigheid

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldEigenaar en medewerkers denken goed en praktisch mee, goed overleg over problemen mogelijk, jullie blijven positief om tot een oplossing te komen als er tegenslagen zijn.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAcht jaar geleden is ons zwembad geplaatst door een andere leverancier. De after sales liet te wensen over. Daarna zijn we overgestapt naar Waterstijl. Een zeer professionele en klantvriendelijke organisatie. Als ondernemer zeer veel respect hoe ze het aanpakken.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldtop

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAanleg en onderhoud loopt naar tevredenheid, als er iets fout gaat wordt het opgelost

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGewoon een goed bedrijf

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldService beurt conform afspraken uitgevoerd. Wat beter kan is follow up op zaken die opgemerkt zijn