Tempur Sealy Benelux BV in Ede gld

Bedden en matrassen

    Maxwellstraat 47, 6716BX, Ede gld

8.3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 816 beoordelingen

816 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Tempur Sealy Benelux BV

Andere resultaten voor bedden en matrassen in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 816 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    4.5 / 10/ 5

    Top matrasWij slapen al jaren op een Tempur matras. Ooit gekocht vanwege rugpijn en nadien had ik er veel minder last van. Recent was het tijd om een nieuwe matras aan te schaffen en we dachten het grootste nadeel, namelijk te warm in de zomer (te hard / koud in de winter hebben we geen last van gezien onze kamer minstens 18° is vanwege nieuwbouw). We bestelden een pocketveren matras online en hebben die na 1 keer slapen zo snel mogelijk terug gestuurd. Daarna een Tempur Original Prima gekocht bij Thuiszorgwinkel en super blij mee! De nieuwe CoolTouch technologie maakt wel degelijk een groot verschil met de vorige Tempur matras. Het blijft nog steeds warm maar eens het in de slaapkamer meer dan 24° is lijkt mij dat toch een probleem met elke matras. Vraag mij af of een Orginal Supreme of Elite hier beter of slechter op scoren? De volgende wordt binnen 15 jaar sowieso opnieuw een Tempur!

    0.5 / 10/ 5

    Echt een tegenvaller Dit is het duurste bed ooit voor mij en de slechtste ooit. Het slaapt vreselijk niet lekker. Nooit weer! Ik voel mij opgelicht!

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat het TEMPUR product u niet naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u terug te gaan naar de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden. Naderhand zal de verkoper samen met u naar een eventuele passende oplossing zoeken.
    Het Tempur Team

    0.5 / 10/ 5

    SlechtVerschillende kussens gehad. Kussens komen altijd terug naar de oorspronkelijke vorm. Bij het eerste kussen had ik nog zoiets dat het aan mij lag maar nu bij het tweede kussen is de kwaliteit eigenlijk nog meer achteruitgegaan. Nee ooit wilde ik een bed kopen maar ben er echt van teruggekomen. Geloof niet meer in Tempur.

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat het TEMPUR product u niet naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u terug te gaan naar de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden. Naderhand zal de verkoper samen met u naar een eventuele passende oplossing zoeken.
    Het Tempur Team

    0.5 / 10/ 5

    Zeer teleurstellend!Online het North Slaapsysteem bed besteld, gevraagd om de Sensation Deluxe topper, eenmaal het bed ontvangen bleek zowel het matras als de topper kei hard, valt niet op te slapen, al gauw bleek dat een totaal andere topper geleverd was; de Sensation Deluxe topper was helemaal niet meer leverbaar, ook het matras was veel te hard. Wij zagen gelukkig de 90 dagen comfort/omruil garantie op de site dus wilden daar van gebruik maken maar wat schetste onze verbazing Tempur gooide meteen kei hard (net als de matras) de deur dicht door te zeggen dat de omruilgarantie niet voor gestoffeerde matrassen geldt. Terwijl op hun site anders vermeld staat, moesten wij hier genoegen mee nemen het boek sluiten en voortaan op een kei hard en oncomfortabel matras slapen.
    Eind vorige week hebben wij telefonisch en per mail meerdere malen contact gehad met Tempur.
    Vanuit Tempur is aangegeven dat begin deze week doch uiterlijk na 2 dagen contact met ons opgenomen zal worden.

    Vandaag hebben wij via Alexander slapen te Barendrecht vernomen dat hoogstens de topper gewisseld kan worden.

    Wij zijn zeer teleurgesteld in de respons en communicatie.

    Ten eerste zou er persoonlijk met ons contact opgenomen worden (uiterlijk na 2 dagen). Ten tweede wordt er een topper-ruil aangeboden waar wij niet bij gebaad zijn. Echter, wij wilden een Deluxe uitvoering!! Daar wordt niet op teruggekomen. Ten derde vind ik het ronduit bedroevend om te horen dat de matrassen bij herhaling volgens u niet voldoen aan de 90 dagen comfortgarantie. Ook Alexander slapen heeft dit uitgezocht en snapt en begrijpt hier niets van (alle matrassen behalve outlet matrassen staat overal!!) Uw houding is arrogant, klantonvriendelijk en niet van deze tijd. Het gaat mij niet om de fouten die gemaakt zijn, maar pretenderen dat 90% van de Tempur klanten tevreden zijn, 90 dgn comfortgarantie behoudens op de outletmatrassen en het om tijdig comform afspraak met ons te communiceren vinden wij zeer teleurstellend.

    Reactie van het bedrijfDe manier van communiceren en werken is niet juist gegaan vanuit Tempur en daarvoor bieden wij onze excuses. Wij begrijpen uw ongenoegen en uw frustratie en betreuren dit dan ook ten zeerste. Vanuit Alexander Slapen hebben wij vernomen dat alles is afgehandeld en dat u wacht op de levering van uw nieuwe Avek bed. Wij willen u dan ook alvast veel plezier wensen met deze aankoop.
    Het Tempur Team

    1 / 10/ 5

    (waarde)loze beloftenEen paar maanden geleden ging ik op zoek naar een nieuw matras omdat ik regelmatig met rugklachten wakker werd. Welke merk beter dan het merk waarmee je constant geconfronteerd wordt op tv en social media? Ik heb me uitvoerig laten informeren in de Tempurwinkel in Breda, die mij het advies gaf om het 24cm MicroTech matras te kopen met 25% korting (seizoensaanbieding), mocht dit dan nog niet zacht genoeg zijn, dan kon ik altijd nog "upgraden" naar het 25 cm Cloudmatras óók met 25% korting, mits binnen 3 maanden (volgens omruilgrarantie) en ongeacht of het een nieuwe aanbiedingsperiode was.

    Wat schetst mijn verbazing als ik 2 maanden na de (online) aankoop wil ruilen voor een cloudmatras? Mevrouw had mij niet verteld dat online aankopen andere voorwaarden hebben en dat ik dus i.p.v. 400,-, 600,- euro bij moest betalen!!! Ik ga het 2de hands verkopen en een matras bij de concurrent halen. Tempur vraagt belachelijk bedragen waar flinke winstmarges op gemaakt wordt en als je dan wilt ruilen gelden ineens de voorwaarden die je vooraf kreeg ineens niet meer. Kortom, ik koop NIKS meer bij Tempur en raadt ook iedereen af om jullie slaapbenodigdheden te kopen, de concurrent heeft hetzelfde tot betere matrassen en bijbehoren, voor aanzienlijk lagere prijzen.

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te moeten vernemen dat het TEMPUR matras niet naar uw tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, hebben wij uw TEMPUR dealer gevraagd om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Het TEMPUR team.

    5 / 10/ 5

    Zeer goede service in de Tempur Store Alexandrium RotterdamMijn matras lag al even niet lekker meer. Ik heb toen contact opgenomen met de Tempur Store in Alexandrium Rotterdam. Zij zijn langs geweest om mijn matras te controleren. Mijn klacht bleek gegrond te zijn en ik heb een nieuwe matras mogen uitzoeken. Zeer vriendelijk geholpen door Rob en een goede service ontvangen.

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw fijne reactie.
    Wij stellen het bijzonder op prijs dat u aangeeft dat u zeer tevreden bent met uw aankoop en wensen u hiermee vele jaren een goede nachtrust toe.
    Het Tempur Team.

    0.5 / 10/ 5

    Zeer slechte service!, koop géén Tempur!Nu al de 2de matras van Tempur, eerst de oude variant die naar enkele jaren doorlag (overigens beter beviel dan de huidige), en deels werd vergoed (moest de goede van m'n vrouw ook inleveren, ivm 2 nieuwe)
    Vanaf begin, lichamelijke klachten, dit ook gemeld, en werd door de account manager niks op uit gedaan, service noemen ze dit...('t enigste wat ze deden was: extra verstevigsplugjes opsturen)
    Nu komen ze met een voorstel van €300, terwijl we voor nog geen jaar geleden, 2 nieuwe matrassen hebben aangeschaft. (En voorheen een volledig bed van Tempur van €3750)
    De voormalige dealer van Tempur, wat nu géén dealer meer is, wil ons wel tegemoet komen, maar uiteraard gewoon betalen met een extra korting.
    Reden van géén dealerschap meer: Tempur was ooit een goed gerenomeerd bedrijf/merk met uitstekende service etc, maar nu blijkt het bij elke winkel te bestellen is, met slechte service én minder kwaliteit dan voorheen.
    Dus al met al, service 'nul', voorstel: belachelijk!, en weg geld....blijft niks over dan voor een 'echt' merk te gaan.
    En het inschakelen van de Consumentenbond, en andere instanties
    Nogmaals bedankt Tempur!

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.

    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat het TEMPUR product u niet naar tevredenheid bevalt.
    Wij sturen u per e-mail nog een reactie.

    Het Tempur Team

    5 / 10/ 5

    Mijn derde zadeldekken dus ...Bij elke nieuwe fiets hoort een Tempur zadeldekken, gewoon voor het optimale comfort.
    Nog 1 vraag. Ik heb het product aangemeld voor garantie en zou daarvan een afschrift ontvangen. Komt dat nog?

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.

    Wij zijn blij om te horen dat onze TEMPUR fietszadeldekjes aan uw wensen voldoen. Het bewijs van de productregistratie zullen wij u zo spoedig mogelijk toesturen.

    Wij wensen u veel plezier met uw TEMPUR aankoop!

    Het TEMPUR team

    0.5 / 10/ 5

    Zeer slechte service Tempur Nijhof BaarnBij tempur in de nijhof op advies van verkoper een extreem duur hoeslaken gekocht (€100,-) voor tempur matras. Binnen een jaar valt hoeslaken uit elkaar; elastiek breekt en stiksel laat los.

    De storemanager van tempur in nijhof te Baarn wuift probleem weg; breuk van elastiek valt niet onder garantie en het is niet zeker dat product bij hun is gekocht (terwijl onze gegevens in hun systeem staan).
    Storemanager laat medewerker vervolgens boodschap brengen.

    Zwak optreden van manager en alles behalve klantgericht. Sterker was geweest als hij zelf boodschap had gebracht en alternatief had aangedragen.

    Advies koop je tempur matras ergens anders dan in Baarn en koop je hoeslaken bij de Hema. Uitstekende kwaliteit en no nonsense service

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.

    Het spijt ons te moeten vernemen dat het TEMPUR hoeslaken u niet naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u toch terug te gaan naar de Tempur Store in Baarn met uw aankoop bon. Zij helpen u graag verder om samen met u naar een eventuele oplossing te zoeken.

    Het Tempur Team

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarHard in de winter, zweten in de zomer. Ik had aangegeven dat ik een warme slaper ben, en na de proefperiode brak de zomer aan en werd badend in t zweet wakker. Het matras en schotelbodem bevalt totaal niet, nooit last van rugklachten gehad, nu kom ik er niet meer vanaf. Totaal geen ondersteuning. Ik werd al bijna 3 jaar nirt uitgerust wakker, nog nooit ergens zo’n spijt van gehad van deze bizar dure aankoop.
    Eieren voor mijn geld gekozen en heb nu een ondersteunend matras van beter bed. Ik ga nu ook de schotelbodem vervangen, deze bevalt totaal niet.
    Ik raad het matras aan niemand aan. Echt veel te duur voor wat je krijgt. Het is alleen ‘schuim’ verder niets. Tijk is nog niet eens wasbaar.

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te moeten vernemen dat het TEMPUR matras u niet naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u contact op te nemen met de verkoper waar u uw aankoop heeft gedaan. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden en kan samen met u naar een eventuele oplossing zoeken.
    Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
    Het Tempur Team

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtMatras al paar maanden in gebruik. Maar een lekker matras nee. Het is niet zo lekker als dat we hoopte. Ook hoeslaken raaakt iedere nacht los vreselijk. Al diverse andere hoeslakens gekocht maar probleem blijft. Ook bovenlaag van matras onprettig. Nee spijt.

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te moeten vernemen dat het TEMPUR matras u niet naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij contact op te nemen met de verkoper van de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden en kan samen met u naar een eventuele oplossing zoeken. Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
    Het Tempur Team

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtHetzelfde probleem als Desire uit: Apeldoorn , Nederland hieronder. Ik heb de mijne pas drie jaar en heb ook van alles geprobeerd en idd. Proberen te smeren. Het gekraak en gepiep wordt steeds erger. De verkoper is vorig jaar langsgeweest maar een dag was er niets aan de hand en toen begon het weer. Vooral het hoofs stuk aan mijn kant maakt veel lawaai, die aan de kant van mijn vrouw niet zo. Zij gebruikt die functie wat minder dan ik. Was toch een uitgave in geheel van bijna € 7.000,-. Ik erop sprayen en olie erop doen, wat ik wil maar alle scharnierpunten zijn afgesloten door plastic. Beetje jammer...en zeer irritant. Ook beginnen de latten te kraken. Ach ja...

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te moeten vernemen dat de TEMPUR bedbodem u niet naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u nogmaals contact op te nemen met de verkoper van de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden en kan samen met u naar een oplossing zoeken. U mag ook direct contact opnemen met onze klantenservice.
    Het Tempur Team

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringOmdat ik een bekkenprobleem heb, heb ik een tempour met gellaag aan geschaft, en dat beviel heel erg goed, werdt s ochtens fit wakker en veel minder last van rug en bekken, dus het matras bleef. Het werd winter en koud( oud huis) en het werdt een drama, het bed was steenkoud en ik kwam van de regen in de drup en van bankslapen tot elektrische deken op het matras. Wat ook niet goed ging. Geld voor een nieuw matras was er niet. Wat voelde ik me voor de gek gehouden. Nu toch een cloud matras erbij zodat ik in de zomer op de een en s winters op de ander slaap maar helaas toch te zacht en tsja last van heupen en nek het is niet anders. Maar weer sparen voor een nieuwe matras. Waarom niet gelijk gezegd dat de matrassen in een verwarmde kamer moeten liggen. Niet slapen is niet werken etc dan was me veel ellende bespaard gebleven.

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Bent u bekend met onze 90 dagen omruilgarantie op onze matrassen? Om te wennen aan een Tempur matras is doorgaans een periode van ongeveer 4 weken nodig. Als na deze periode blijkt dat u uw matrassen te zacht vindt, adviseren wij u terug te gaan naar de winkel en eventueel gebruik te maken van de 90 dagen omruilgarantie.
    In de winter zou inderdaad in een koude slaapkamer het gebruik van een elektrische deken (max. 1/2 uur) prettig kunnen zijn. Als het bed eenmaal is opgewarmd, blijft het verder comfortabel door uw eigen lichaamstemperatuur.
    Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
    Het Tempur Team.

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarReeds jaren slaap ik op de tempur comfort kussen. Die ik iedere 2 jaar vervang. Meestal kocht ik deze via een bekende dealer. Deze dealer wees me op de kortingen omdat tempur tegenwoordig een eigen webshop heeft, waar ik het kussen normaal 129,00 euro voor 99 euro kon aanschaffen. Ik heb in totaal 3 maal gevraagd of dit inderdaad hetzelfde kussen betrof. Het antwoord van de klantenservice- verkoopafd- betrof ja hoor. En dus bestelde ik het kussen. Dit was een ware crime, niet alleen gaf de webshop voortdurend fouten in het bestelproces, en uiteindelijk nadat ik via diverse browsers had geprobeerd te bestellen en te betalen, nam tempur wel het geld van de rek, maar werd dit niet verwerkt als bestelling. Dus bellen met klantenservice, meteen werd mijn klacht in twijfel getrokken, volgens klantenservice werkte alles naar behoren. En dus moest ik een bewijs zenden naar een email. Hier kwam geen reactie op, weer bellen. Mevrouw Joke van de klantenservice kon eerst niets vinden, en na aandringen van mijn kant werd uiteindelijk toch de bestelling gevonden. Binnen twee dagen had ik deze thuis. Doos zeer rommelig en met gaten. Kussen slechte kwaliteit, heel dun, en zeer zacht terwijl ik nog wel FIRM had besteld. Groot verschil met oude kussen die dan nog beter was. Dus weer bellen, zelfde mejuffer Joke. Ze trok meteen in twijfel of ik wel het juiste kussen had besteld, en dat ik zou moeten wennen. Nee mejuffer ik slaap al jaren om de comfort kussen, dit is een maandagmorgen model, want mijn oude kussen is gewoon steviger dan het nieuwe en dat hoort niet. Alles werd door deze mevrouw in twijfel getrokken. Ik zou volgens haar gewoon het verkeerde kussen hebben gekocht. Haar gewezen dat ik heel goed weet wat ik bestel en wat niet. Ik kreeg uiteindelijk na veel gedoe en gezucht een retour labeltje.

    Teleurstellend dus. Geen aanrader.

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw Jeuring,
    Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw nieuwe kussen.
    Wij nemen daarom rechtstreeks contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtWe hebben sinds 5 jaar een elektrisch verstelbaar bed van u. De verstelbare bodems kraken allebei zodanig dat je er van baalt. Je krijgt door dit bed absoluut geen goede nachtrust. Ik heb de verstelbare bodems, op advies van een verkoper die tempur bedden verkoopt, al geprobeerd, aansluitpunten met siliconenspray in spuiten. Jammer, geen enkel resultaat. Het is een bed met een verkoopwaarde van ver boven de 5000,00€ En gekocht bij eyerkamp Zutphen. Hoe verder?

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Wij vinden het spijtig te vernemen dat u een probleem heeft met uw verstelbare bed bodems. Wij zullen daarom rechtstreeks met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWij liggen al 9 jaar op Tempur matrassen,mijn vrouw op een cloud 25 cm hoog 90cm breed en 210 cm lang en ik op een sensation 27 cm ook 90 cm breed en ook 210 cm lang ,de 2 cm hoogte verschil is op gevangen met lat onder de matras ,mijn vrouw heeft reuma dus was de cloud voor haar het beste, geen druk punten op haar botten,ik weeg 100kg dus was de sensation voor mij de goede keus,wij willen niet anders meer.

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarEnkele maanden geleden twee Sensation matrassen gekocht, welke niet aan verwachting voldoen, zijn te zacht en vormen direct kuilen waardoor onvoldoende ondersteuning wordt ervaren. Het gevolg is dat wij hier beide rugklachten aan hebben overgehouden. Inmiddels nieuwe matrassen besteld, Originals, binnen termijn van 90 dagen, echter levering laat lang op zich wachten. Matrassen zijn veel te duur voor wat wordt geboden, geen aanrader!

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw nieuwe matrassen. U maakt gebruik van onze service 90 dagen comfortgarantie.
    Wij zullen rechtstreeks met u contact opnemen i.v.m. de levering van uw nieuwe matrassen.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtNa 15 jaar naar tevredenheid op het originele tempur matras (20 cm) gelegen te hebben werd het tijd voor een nieuw matras. In de winkel gekozen voor weer tempur, de Original supreme van 21 cm. Het voelde wel "anders" dan ons oude matras maar goed in zo'n winkel waar je op elk matras een paar minuten ligt kan je het m.i. nooit echt goed beoordelen. Nu na 2 weken op dit matras gelegen te hebben geef ik het op. Ik heb nog nooit zo'n last gehad van mijn rug en heupen. Het matras is veel te hard en absoluut niet te vergelijken met ons oude matras. Ik terug naar de winkel en het matras (omruilgarantie van 90 dagen) kunnen omruilen voor een wat zachter model, de tempur Sensation Supreme (21cm). Het omruilen van het matras is niet geheel gratis. De winkel vraagt nog wel even 75 euro kosten voor het brengen/halen van het nieuwe/oude matras en weer een levertijd van 4-6 weken! Nou we wachten het allemaal maar weer af, maar ik mis mijn oude matras wel....

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarTempur matras zou temperatuurgevoelig zijn. Let op! De matras is in de winter een KEIHARDE STEEN om op te slapen en midden in de nacht wordt men wakker met een eizigkoud lichaam. Koop geen tempur-matras!

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw Verholen,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te moeten vernemen dat het TEMPUR matras u niet naar tevredenheid bevalt. Een Tempur matras past zich aan de lichaamstemperatuur aan. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u contact op te nemen met uw verkoper. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden en kan samen met u naar een eventuele oplossing zoeken.
    Het Tempur Team

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarals rug-patiënt zijnde heb ik nog geen nacht plezier gehad aan mijn toch dure investering (Tempur cloud matras 25cm + Tempur bedbodem met schotel+Tempur hoofdkussens) integendeel.. Nu mijn echtgenote dezelfde klachten heeft rest mij geen andere keuze dan te veranderen want dit kan geen toeval meer zijn..

    Reactie van het bedrijfGeachte heer van Herck,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te moeten vernemen dat uw TEMPUR aankoop u niet naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u terug te gaan naar de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden en kan samen met u naar een eventuele oplossing zoeken.
    Het Tempur Team

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringIk vind het matras heerlijk liggen. Ik heb ook het vlindervormige kussen. En dat is het eerste kussen waar ik heerlijk op slaap en geen nekklachten krijg. Het enige nadeel is dat het bed zo vreselijk warm wordt. Mijn man heeft er geen last van. Ik word gewoon naar van de hitte.

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Het TEMPUR materiaal reageert op uw eigen lichaamswarmte, en die is ondanks uw eigen bevindingen bij iedereen gelijk. Indien u op een TEMPUR matras gaat slapen zult u merken dat u dit als warmer ervaart. Dit is niet omdat het TEMPUR materiaal niet ventileert, maar komt omdat er een aanmerkelijke verbetering van de bloedsomloop ontstaat. Dit, omdat u juist geen druk opbouwt bij dit type slaapsysteem maar de druk verlaagd waardoor u in de ochtend uitgerust wakker wordt. Het is veelal een kwestie van wennen. Indien u toch niet tevreden bent, kunt u contact opnemen met uw verkoper.
    Het Tempur Team

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtIK kocht 3 jaar terug mijn tempur matrassen en lattenbodem. Na langdurige rugklachten hoopte ik dat dit het verschil zou maken. Helaas, niks is minder waar. Ik sta dagelijks op met enorme rugklachten. Ook mijn vriend heeft er last van, dat had hij vroeger niet. Aangezien dit bed zoveel centen kostte zitten we wat vast...een nieuw bed kopen z’n wat dan met deze??? Voor mij alvast een enorm pijnlijke teleurstelling

    Reactie van het bedrijfHartelijk dank voor uw reactie.
    Helaas kunnen wij niet garanderen dat rugklachten verleden tijd zijn als u op een Tempur matras gaat slapen. Voor sommige klanten zal dat wel het geval zijn. Voor andere klanten zal het verlichting van de pijn kunnen geven. Indien u niet kunt wennen aan uw matras adviseren wij u terug te gaan naar de winkel waar u uw aankoop heeft gedaan. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden en kan samen met u naar een eventuele oplossing zoeken.
    Het Tempur Team

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtNa jarenlang, wegens nekletsel, een tempur hoofdkussen te hebben gebruikt hadden wij overwogen een nieuw kussen aan te schaffen. Daar liep het volledig fout.
    1) de maat xl is niet meer verkrijgbaar
    2) de eerste nacht op het nieuwe kussen was een ramp. Het kussen keert dus niet terug naar de originele vorm. Wij zijn hiermee terug naar de winkel geweest en kregen onmiddelijk een nieuw kussen. De mevrouw van de winkel wist te vertellen dat dit het 3e kussen is dat binnengebracht wordt omwille van die reden.
    De omruiling liep vlekkeloos. Wat blijkt nu, het nieuwe kussen heeft iedentiek hetzelfde probleem. Is dit een produktiefout of wat dan ook? In ieder geval ligt mijn oud tempur kussen terug op het bed en gaan wij opnieuw naar de winkel maar ditmaal hoef ik opnieuw geen proefkonijn te zijn.
    Misschien eens overwegen een testkussen te proberen van een ander merk want de kwaliteit van tempur gaat er duidelijk op achteruit. Deze produktie heeft zeker geen kwaliteitstest ondergaan.

    Wij waren uiterst tevreden ... helaas beslist tempur geen aandacht meer te schenken aan hun kwaliteit. Jammer

    Reactie van het bedrijfGeachte heer Vrielyinck,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw kussen.
    Wij nemen daarom rechtstreeks contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen15 jaar geleden had ik veel last van mijn onderrug. Als ik net wakker was, was de pijn het ergst. Na de aankoop van Tempur matrassen is mijn rugpijn sterk verminderd. Ik kwam op deze site terecht omdat onze matrassen beginnen doorzakken en na 15 jaar tevreden gebruik, aan vervanging toe zijn. Het worden IN ELK GEVAL OPNIEUW TEMPUR MATRASSEN.

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtNa veel wikken en wegen omdat ik rugklachten heb, toch maar in mei 2016 2 dure Tempur matrassen besteld via de Bedweters in Velsen. Matrassen werden geleverd maar waren verschillend in lengte, heel vreemd. Na een klacht werd de matras van mijn vrouw na 8 weken omgeruild tot de maat die we besteld hadden. 1,5 jaar prima op geslapen. Mijn matras is sinds een aantal maanden heel erg slap en ligt volledig anders dan die van mijn vrouw. Alle weerstand is eruit en de matras zakt gewoon in als je erop ligt met veel minder tegendruk dan die van mijn vrouw. Als gevolg weer last van mijn rug. Heb Tempur vorige week ge-emailt onder het garantienummer maar niets gehoord.
    Alles bij elkaar geen geweldige ervaring voor zo'n dure matras

    Reactie van het bedrijfGeachte heer, mevrouw Zwollo,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te moeten vernemen dat u een probleem heeft met het door u in 2016 aangekochte matras.
    Wij nemen daarom rechtstreeks contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringNa 8 jaar last gekregen van mijn onderrug, fysiotherapeut raad aan om naar ander matras te gaan kijken, tempur geeft niet de juiste ondersteuning , nog jaartje geprobeerd maar ligt echt aan het matras. Kan soms mijn bed niet uitkomen door pijn onderrug.
    Balen want ik had echt de hoop dat Tempur de juiste keuze was

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw Corba,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat het TEMPUR matras u niet meer naar tevredenheid bevalt. Op basis van de door u verstrekte informatie, adviseren wij u contact op te nemen met uw verkoper. De verkoper is in staat vast te stellen waar de problemen vandaan komen of hoe die veroorzaakt worden en kan samen met u naar een eventuele oplossing zoeken.
    Het Tempur Team

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringEcht een top bed qua comfort, niets mis mee! Naar bed gaan is bijna een feestje, alleen na paar uur wakker worden van de warmte is geen feest. Weg nachtrust. We hebben de tempur cloud breeze matrassen, nog nooit zoveel geld uitgegeven aan totale set.

    90 dagen omruilgarantie, heel netjes! Maar bij nieuw bed, hoge prijs & het ligt waanzinnig, denk je elke keer aan andere redenen dat het zo warm is. Dat kan toch niet aan het bed liggen?! Nu een jaar later, twee dekbedden aangeschaft en geprobeerd, nieuwe hoeslakens en beddengoed aangeschaft nog steeds hetzelfde. Ook gedacht aan de hele warme zomer, overgang..... dat kan toch nog niet. Nu een jaar later......spijt dat we niet direct actie ondernomen hebben. Slaap is zo kostbaar, iemand nog een tip?

    Reactie van het bedrijfGeachte heer, mevrouw,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Het is niet ongebruikelijk dat men het slapen op TEMPUR als warmer ervaart. Dit heeft voornamelijk te maken met het uitblijven van drukpunten die de bloedsomloop beperken en daardoor koude zones veroorzaken. Veelal is het een kwestie van wennen.
    Misschien is voor u ons Premium dekbed de oplossing. Indien u toch niet tevreden bent met uw aankoop, adviseren wij u contact op te nemen met de verkoper.
    Het Tempur Team

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarWachten al 3,5 maand op herstelling van bed dat nog geen jaar oud is!!! Beloven veel maar er gebeurt niets! Kunnen ook nooit concreet zijn wanneer we nieuwe bedbodem krijgen (weten niet hoe het bed kunnen herstellen). Al veel spijt gehad dit bed gekocht te hebben! Ben benieuwd hoe lang we nog zullen moeten wachten. Ook bij de aankoop 12 weken op levering moeten wachten i.p.v. ongeveer 6 weken.

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw Cornille,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw bed.
    Wij nemen daarom rechtstreeks contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenPas na ruim 15 jaar dagelijks gebruik vind ik de kwaliteit van mijn Tempur-hoofdkussen afnemen. Ik ben stilaan aan vernieuwing toe van dit tip-top-prima product!

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldSinds 11 jaar slaap ik naar volle tevredenheid op dit matras en bed. Nu sinds 1 jaar kraakt het bed iedere keer als ik me omdraai wat niet bevorderlijk is voor een ongestoorde nachtrust. Zowel voor mij als mijn echtgenote. Wat is de oorzaak van dit gekraak en hoe kan dit verholpen worden.
    Toelichting: 2 eenpersoons electrisch verstelbaar bed met schotelbodem.

    Reactie van het bedrijfGeachte heer Boom,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van uw klacht, die u telefonisch heeft doorgegeven, hebben wij u informatie toegestuurd om deze klacht te verhelpen. Graag verneemt de klantenservice van Tempur of uw klacht inmiddels is opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur team

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringWij hebben zes jaar geleden Tempur matrassen gekocht vanwege rugklachten. Ik moet zeggen dat het daar heel goed voor helpt. Mijn man is helemaal tevreden met zijn matras, maar ik slaap al zes jaar slecht doordat ik mijn bed uit zweet. Ik heb aldoor gedacht dat het door de overgang kwam, maar we hebben nu net 3 maanden in de caravan geslapen en daar had ik totaal geen last, heerlijk geslapen. We zijn net een kleine week weer thuis en ik heb nog geen nacht goed geslapen. Het matras neemt zoveel lichaamswarmte op en houdt het ook vast dat ik er naar van word. Voor mij niet meer zo'n dure Tempur.

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw Bakker,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding hiervan zullen wij rechtstreeks contact met u opnemen.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarSinds een ongeluk in 2003 kan ik me niet meer ontspannen. Daarvoor altijd al een gevoelige rug gehad, voel elk kuiltje en lig snel door met mijn heupen. Nu dachten we laten we eens een tempur matras kopen. Eerst hadden we de sensation die knoert hard was. Zonder probleem konden we hem omruilen voor de cloud. Deze is bijna net zo hard. Het matras gaat zich naar je lichaam vormen de top laag vormt terug echter de onder lagen niet. Wij hebben het matras nu net een jaar en de pijn wordt steeds erger. Er is gewoon een kuil ontstaan die je niet ziet maar wel voelt. Als ik op mijn zij lig en mijn benen optrek liggen die hoger als mijn heupen waardoor er nog meer druk op mijn heupen komt. Van begin af aan al pijn in mijn heupen en verstijft in mijn rug. Ik wordt nu elke nacht 6 a 7 keer wakker van de pijn in mijn heupen en rug. Weet van gekkigheid soms niet hoe ik moet liggen. De pijn wordt steeds erger en houd steeds langer aan. Het is net of je schoenen van een ander aan hebt, als je ook maar 1 mm naast die kuil ligt. Ons oude matras van 10 jaar oud lag nog lekkerder en daar kwam kuilvorming in.

    Reactie van het bedrijfGeachte heer / mevrouw Dirkzwager,
    Hartelijk dank voor uw beoordeling. Naar aanleiding hiervan nemen wij direct contact met u op.
    Met vriendelijke groet.
    Het Tempur Team

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldMijn Tempur Transit lendenkussen is door mij aangeschaft in Nijmegen, ruim voor 2000 en ik gebruik het nog steeds. Ik wil graag een nieuwe blauwe hoes aanschaffen. Is dat mogelijk? Het kussenformaat is 33 x 34cm en de buitenhoes heeft elastieken met mechanisme om het kussen aan de achterkant op gewenste hoogte vast te klemmen.Is die hoes los leverbaar?

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw van Dooremaal,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zullen uw vraag per e-mail rechtstreeks beantwoorden.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarWij hebben hele slechte ervaringen met de hoeslakens van tempur.De hoeslakens hebben wij nieuwe gekocht bij het uitpakken bleek er een gat in te zitten, wel een nieuwe gekregen maar na 3 maanden is er weer 1 kapot, het stiksel laat los. En dan de service, we moeten in de winkel van aankoop het product laten beoordelen . Dit is voor ons voor de 2e maal een rit van 100 kilomter in om een hoeslaken te laten beoordelen op fabricage fout.
    Ik vind dit zo klant onvriendelijk je koopt een complete slaapkamer en dan komt het aan op service en klantgerichtheid hierbij scoort tempur zwaar onvoldoende.
    Ik zal gezien gezien de prijs en kwaliteit verhouding en de service zeker geen tempur meer aanraden .

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw Zeilmaker,
    Jammer dat u dit zo hebt ervaren. Dit was zeker niet de bedoeling en een misverstand. Nadat wij met u contact hebben opgenomen, is deze klacht gelukkig nu naar uw tevredenheid opgelost.
    Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarIk heb zware rugletsels deur en helpt niets zwaar teleurgesteld in tempuur

    Reactie van het bedrijfGeachte mevrouw Clerinx,
    Hartelijk dank voor uw reactie.
    Wij vinden het spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de aankoop van uw nieuwe matras.
    Wij nemen daarom rechtstreeks contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Het Tempur Team

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldVeel jaren niet zo goed en ontspannen geslapen en gerust

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarMatrassen veel te zwaar, voor. Ouders personen, kunnen ze niet op maken ze zijn veel te zwaar.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenNa jarenlang te slapen op een waterbed van een topmerk, zijn we enkele jaren geleden overgestapt naar TEMPUR. Wij zijn hier zo tevreden over dat heel ons gezin nu op Tempur bedbodems en matrassen slaapt. Voor ons niks anders meer dan Tempur.

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringnieuwe Tempur matras gekocht na 10 jaar op Tempur matras te hebben geslapen, de nieuwe matras voldoet niet half aan de verwachting, zoek iets beters als je een nieuw matras wil

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenWij hebben nu 12 jaar de tempur matrassen + onderstel dat masage + verstelbaar voet / hoofdsteun kan gebruikt worden, nu zijn de matrassen aan vervanging toe, dus zou ik graag de ervaringen weten van personen die de Hybride van Tempur in gebruik hebben, het verschil met de comfort
    Alvast met dank
    Jan & Lorette

    3 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringOnze nieuwe Tempurmatrassen liggen een stuk minder goed dan de vorige.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIk slaap op mijn zij en kreeg schouderklachten. Met het Tempur kussen heb ik een veel betere ondersteuning als ik op mijn zij slaap en zijn de klachten verdwenen.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenMatras super, en kussens ook super.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldEerst jaren geslapen op een Classic kussen maar was erg warm. Sinds 1 jaar op een koel kussen en is geweldig.
    Lekker op te schudden en koel.

    2.5 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtGraag wil ik een compleet prijs van een Zero G slaapsysteem. De website is erg onduidelijk en enorm prijs verschil bij een beddenwinkel of online met 25% korting.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldHet slaapt goed enkel spijtig dat het kussen hard wordt als het ligt in een kamer waar de verwarming niet opstaat

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPositieve ervaring met de aankoop van een nieuw hoofdkussen omdat ik tot 3 maal toe een testkussen mocht meenemen naar huis.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldTestervaring maakte dat ik kocht maar uiteindelijk heb ik toch nekklachten dus ik weet niet goed meer wat wel en wat niet.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld