Ticketpoint BV in Den Bosch

Evenementenorganisatie

8.4 / 10/ 5

Gemiddelde uit 7571 beoordelingen

7571 Reviews

Ticketpoint BV

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor evenementenorganisatie in de buurt

Extra gegevens

bijzonder gesprekstarief

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.4 / 10/ 5

Gemiddelde uit 7571 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1.5 / 10/ 5

    Positief: Het bestellen ging lekker vlot
    Negatief: Toen ticket downloaden, Urenlang met 4 man bezig geweest. Ticket downloaden lukte,maar geen barcode erop aanwezig. WAT EEN DRAMA. Het lukte op geen enkele wijze!!!!!!! NOOIT WEER HIER IETS BESTELLEN.!!!!!!!!!!!!
    reactie: Beste Heine, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We zien in ons systeem dat de tickets op 10 augustus naar je mailbox zijn verzonden en gedownload. Op de ticket staat geen barcode maar een QR-code. Deze is linksonder op het ticket te vinden. Mocht je nog vragen hebben omtrent je reservering, dan helpen we je natuurlijk graag. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Ticketpoint

    2 / 10/ 5

    Negatief: codes ingewikkeld ; geen series van cijfers ; moest in en uitloggen op g mail om de tickets te kunnen downloaden
    reactie: Beste Karl, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. We nemen je beoordeling erg serieus en proberen dit ook altijd te verbeteren en nemen het mee in onze evaluatie. Mocht je nog vragen hebben omtrent je reservering, dan helpen we je natuurlijk graag. Ticketpoint is telefonisch bereikbaar via 0900 - 9000 801 of via www.klantenservice.ticketpoint.nl. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Ticketpoint

    2.5 / 10/ 5

    Negatief: Niet zo duideijk plekken kiezen versprong steeds
    reactie: Beste Thea, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. Mocht je nog vragen hebben omtrent je reservering, dan helpen we je natuurlijk graag. Ticketpoint is telefonisch bereikbaar via 0900 - 9000 801 of via www.klantenservice.ticketpoint.nl. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Ticketpoint

    3.5 / 10/ 5

    Negatief: Ik kon niks uit het winkelmandje verwijderen en toen had ik tickets gekocht en toen opeens wel. Was wel gek
    reactie: Beste Manon, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Ticketpoint te beoordelen. Mocht je nog vragen hebben omtrent je reservering, dan helpen we je natuurlijk graag. Ticketpoint is telefonisch bereikbaar via 0900 - 9000 801 of via www.klantenservice.ticketpoint.nl. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Ticketpoint

    5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Gemakkelijk

    4 / 10/ 5

    Positief: Bestellen ging makkelijk
    Negatief: service kosten, boekings kosten, handelings kosten, toeslag verzamel het gewoon en reken 1 malig door! Ook als er meerdere tickets gekocht worden! Ik beveel dit bedrijf aan? Er is geen keuze :-) als je een kaartje wilt. LOL

    4 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Had zelf fout gemaakt, werd wel keurig hersteld.
    Negatief: Geen 6 Euro rekenen voor alleen dag veranderen.

    4 / 10/ 5

    Positief: Bestelprocedure verliep prima.
    Negatief: net

    5 / 10/ 5

    Positief: De kortingscode werkte niet, maar de mensen van de klantenservice hebben er voor gezorgd dat ik de korting kreeg.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: top service

    4 / 10/ 5

    Positief: Overzichtelijk

    5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Gemakkelijk en snel te gebruiken

    4 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede prijzen, goede site
    Negatief: Geen

    3.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Negatief: Gelijk een wachtrij ook al zit je klaar zodra ticketverkoop live gaat

    2.5 / 10/ 5

    Positief: makkelijk bestellen
    Negatief: hoge extra kosten, ticket kost 100 euro, kosten 11 euro totaal! Dat is meer dan 10%, Ik wil mijn ticket printen, is niet mogelijk blijkbaar, je bent dus verplicht elke keer je telefoon mee te nemen.
    reactie: Beste Karin, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. De hoogte van de servicekosten wordt bepaald in overleg met de promotor van het evenement en aan de hand van diverse kosten die hiermee gedekt moeten worden. Hierbij wordt tevens rekening gehouden met de verhouding tot de kaartprijs. De hoogte van de servicekosten kan derhalve per evenementhouder en per evenement verschillen. De servicekosten dekken o.a. de systeemkosten, datacommunicatiekosten, verkoopkosten & administratiekosten. Op dit moment is de seizoenkaart enkel als mobiel ticket beschikbaar. De club neemt zelf contact op over het afhalen van de fysieke seizoenkaart. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Ticketpoint

    4 / 10/ 5

    Positief: bestellen ging makkelijk, wachtrij was wel 100 mensen maar ging super snel

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Nette, snelle afhandeling! Prima!

    5 / 10/ 5

    Positief: Overzichtelijk

    4 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Duidelijk je weet waar je aan toe bent

    4 / 10/ 5

    Positief: toegankelijke website
    Negatief: gekochte plaatsen zijn niet zichtbaar op de zaal plattegrond

    4 / 10/ 5

    Positief: Alles is duidelijk
    Negatief: Dat je terug kan gaan naar een andere pagina en je stoelen nog kan behouden

    4 / 10/ 5

    Positief: Ik had een vraag en deze is goed en snel afgehandeld.

    3.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Ik ben vriendelijk te woord gestaan en mijn probleem is goed afgehandeld

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Geen, ondanks dat we een review hebben gegeven met daarbij wat er gewijzigd moet worden geeft Ticketpoint wederom een copy met een standaard stukje tekst zonder oplossing.
    Negatief: Testen van third-party links in dit geval knhs Klacht afhandeling is zeer slecht, response via mail is snel genoeg zoeken naar oplossingen is kast je muur verhaal en er wordt geen verantwoordelijkheid genomen ticket wordt onrechtmatig gesloten nadat er een standaard mail als antwoord is gestuurd, zeer ontevreden
    reactie: Beste A. Schmit, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Op de KNHS website staat aangegeven dat de code maar één keer werkend is. Wanneer je toch per ongeluk de code invoert en de bestelling vroegtijdig afsluit of wanneer het niet lukt, is het mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Het is achteraf helaas niet meer mogelijk een terugbetaling te ontvangen. We nemen je beoordeling erg serieus. We proberen dit ook altijd te verbeteren en nemen het mee in onze evaluatie voor opkomende evenementen. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Alvast veel plezier gewenst bij Horse Event! Met vriendelijke groet, Ticketpoint

    3.5 / 10/ 5

    Negatief: Additionele kosten vrij hoog

    4 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: overzichtelijk en mooi
    Negatief: geen

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Snel, duidelijke instructies en toezending van de tickets.
    Negatief: Nvt

    4 / 10/ 5

    Positief: Duidelijk en doel bereikt op laatste moment, gewoon goed

    4 / 10/ 5

    Positief: Heel makkelijk om kaarten te bestellen
    Negatief: X

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Gemakkelijk bestellen.
    Negatief: Zie liever eerder een zaalplattegrond voordat ik bestel. meer duidelijkheid over wanneer de tickets geleverd worden.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Weet ik niet
    Negatief: Ik heb kaarten besteld , eerst voor een vrijdag en later voor een andere dag, maar bij het afrekenen bleven er voor beide dagen de kaarten staan. Dus een te groot bedrag. Ik heb toen moeten uitloggen en het opnieuw moeten proberen en toen waren die mooie plaatsen die ik had dus weg. Dus misschien iets aanpassen dat je makkelijker iets kan corrigeren.

    5 / 10/ 5

    Positief: Duidelijk overzicht

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Prima
    Negatief: -

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snel te boeken

    3 / 10/ 5

    Positief: Makkelijk om verschillende deals ineens bij te kopen
    Negatief: De juiste prijzen zetten want als ik 2 tikets koop aan 6.5€ en moet uiteindelijk 15€ betalen is in mijn ogen niet correct

    4 / 10/ 5