Tommy Teleshopping BV in Almere

Warenhuis

    Televisieweg 2, 1322AC, Almere

2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 7 beoordelingen

7 Reviews

Tommy Teleshopping BV

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor warenhuis in de buurt

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 7 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    antwoorden op emailtjes worden niet gelezen, bankafschriften worden tussentijds verwisseld, hierdoor ontstaat een conflikt over de betaling, onterechte dreigementen met deurwaarders , kortom een asociale benadering van klanten , Allemaal bedrijgingen die ontstaan uit hun puinhoop administratie. Tip: Controleer alle handelingen alvorens te betaken.

    1 / 10/ 5

    Order geplaatst, order betaald. Levering 2-5 werkdagen. Na dik 1,5 week nog niets vernomen, mail gestuurd, geen reactie. Twee keer gebeld met klantenservice (1 euro per gesprek) en dan wordt gewoon de verbinding verbroken en wordt aangegeven dat je beter op een ander tijdstip kunt bellen. Echt heeeeeeeeeeel slecht!

    1 / 10/ 5

    Ik ben al 3jaar bezig om mijn aanbak pannen te ruilen maar wat ik ook doe, en wat ze ook beloven ,geen gehoor of we bellen terug Tommy teleshit ,dank u

    1 / 10/ 5

    NOOIT MEER TOMMY TELESHOPPING ! NOOIT MEER TELESHOPPING ! Erg schandalig. Meer dan eens, telefonisch kosten gehad op 070 ... (0,30€ (België) Nooit duidelijk wat ik eindelijk zou krijgen " vandaag VOOR BELGEN DIE VANDAAG BESTELLEN een speciale offer *: - Slicer Dicerset GRATIS - Handy hopper GRATIS - 20 cm Cerafit pan GRATIS " Waouw ! Allemaal zeer mooi als U dit allemaal wel afgeleverd is ! Maar niks hoor ! Ik zou graag willen weten tot welk ministerië of ombudsman ik een klacht zou mogen indienen die werkelijk afgehandeld zou worden. Deze behouding benadeelt de internet handel in het geheel. NOOIT MEER TOMMY TELESHOPPING ! NOOIT MEER TELESHOPPING ! NOOIT MEER TOMMY TELESHOPPING !

    1 / 10/ 5

    Ik weet het niet hoor, Maar "Hoe dom zijn ze daar bij Tommy's teleshopping ??? Als je aan een klant net 3 zonnebrillen hebt verkocht om deze klant dan 2 dagen na ontvangst, een mail te sturen met de vraag of ie op zoek is naar ...... Yes ! ... een zonnenbril ??? Bovendien werkt hun 'mail me niet' register niet goed. Bij de bestelling heb ik duidelijk aangegeven GEEN nieuwsbrief of mail-aanbiedingen op prijs te stellen. Toch kreeg ik de behoorlijk stomme mail. Als je daarop reageert, krijg je een automatisch antwoord: =============== Geachte Klant, Berichten gestuurd naar dit e-mail adres worden niet gelezen en dus niet in behandeling genomen. Vriendelijk verzoeken wij u daarom uw vraag kenbaar te maken via het contactformulier op onze website, www.tommyteleshopping.com. Het contactformulier vindt u in de Veel gestelde Vragen. Tevens is het mogelijk uw vraag telefonisch te stellen, 0900 0400032 (€ 0,15 p/min.). Onze afdeling KlantenService is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 16:45 uur, en vrijdags tot 16:30 uur. =============== Oja, 0,15€/minuut en dan via een keuzemenu de teleshopping spekken. SCHANDALIG !!!!!

    1 / 10/ 5

    Meer dan een maand betaald en heb nog geen produkten ontvangen. Veel getelefoneerd dan geven ze mij een telefoonnummer en dan bijna een half uur wachten en de rekening loopt op. Nooit een antwoord gekregen. Dit heb ik al vele malen gedaan. Geef mij een oplossing.

    1 / 10/ 5

    Levering komt niet overeen comform afspraken wacht nu al bijna 4 weken