Totalprotex BV in Nuenen

Webshops

8.3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 870 beoordelingen

870 Reviews

Totalprotex BV

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 870 beoordelingen

Alle beoordelingen

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: het artikel was niet goed beschreven,
    reactie: Beste, vervelend dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een mailtje te sturen met welk product het is en in hoeverre het afwijkt van de beschrijving? Dan kunnen we deze beschrijving aanpassen op de pagina. Uiteraard kunt u uw aankoop retourneren, zie: https://www.totalprotex.nl/klanten-service Mvg Klantenservice

    1.5 / 10/ 5

    Positief: Uiteindelijk wordt het toch nog geleverd.
    Negatief: Zorg dat het product binnen 2 dagen bij de klant is, en niet meer dan een week later.
    reactie: Beste, bedankt voor uw reactie. Onze levertijd is 3-4 werkdagen, zie: https://www.totalprotex.nl/verzending Mvg Klantenservice

    1 / 10/ 5

    Negatief: snellere levering

    4 / 10/ 5

    Positief: Niet veel contact gehad met het bedrijf zelf, wat ik gunstig vind. Betekent dat er niks fout is gegaan. Verzendkosten wel wat aan de hoge kant ivm verzending uit Polen. Wel een beetje jammer.. Daardoor ook wat tijd tussen bestellen en leveren. Maar toch binnen een week thuis geleverd gekregen
    Negatief: Ja.. De verzendkosten

    4.5 / 10/ 5

    Positief: snelle levering hele scherpe prijs
    Negatief: geen

    5 / 10/ 5

    Positief: Voordelig, goed en snel!

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Negatief: Ik kocht onder andere Nitrile Powder Free wegwerphandschoenen, altijd handig in de studie diergeneeskunde. Online hadden deze (op afbeelding) een blauwe kleur. Uiteindelijk heb ik zwarte gekregen. Op zich maak ik mij daar niet druk om, ze dienen toch om vuil te worden en weg te gooien, maar wie weet anderen wel. Voor de rest alles in orde. Bedankt voor de service!

    5 / 10/ 5

    Positief: Mooi en prachtige schoenen

    4 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle service, goed produkt. Omruilen ging zonder problemen.
    Negatief: HomeMade Partycatering

    3 / 10/ 5

    Positief: Je krijgt wat je besteld.
    Negatief: De levertijd, duurde meer dan een week , er was binnen 2 dagen beloofd.22 mei besteld 31 mei geleverd.
    reactie: Beste, bedankt voor je reactie, We beloven geen 2 dagen, onze levertijd is op dit moment ongeveer 3/4 werkdagen. Indien er dan een feestdag (Hemelvaart/Pinksteren) tussen zit dan kan het voor het gevoel een week duren. Zie ook: https://www.totalprotex.nl/verzending

    5 / 10/ 5

    Positief: Perfecte schoenen van port west ben er zeer tevreden over

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Komt vriendelijk over en nette verzending.
    Negatief: Ik had gebeld en er werd gezegt dat er in de kisten ritsen zouden zitten maar dat bleek niet het geval. Terwijl we met nr en al het over dezelfde kist/laars hadden. Dat vind ik wel jammer.
    reactie: Beste, zou je contact met onze klantenservice willen opnemen? We zijn benieuwd om welke schoenen het gaat. Misschien dat er informatie bij ons niet klopt en dat zouden we dan willen aanpassen. Bvd Klantenservice.

    1.5 / 10/ 5

    Positief: Staxi
    Negatief: Zoek een juiste partner in leveren en die geen onzin verteld over leveringen zoals niet geleverd bijzondere omstandigheden. En vervolgens zeggen niet thuis aangetroffen je kan het ergens ophalen.
    reactie: Beste, we hebben in deze contact gehad met GLS; betreffende chauffeur werkt daar per ommegaande niet meer. Helaas heeft u van deze chauffeur last gehad. Onze oprechte excuses.

    3.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: goede service en snel
    Negatief: Zending werd in 2e geleverd was een beetje verwarrend...

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle en hoede levering. Het produktvissen mooi en van goede kwaliteit en niet te duur.

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Fijn dat u mij vraagt naar een beoordeling. Op 3 mei heb ik een bestelling geplaatst en het is nu 14 mei en er is nog niets binnen. Tussendoor heb ik geïnformeerd naar de voortgang en toen uitleg gekregen over de looptijd. Het pakket zou 13 mei ter verzending worden aangeboden, echter ook daarvan heb ik tot op heden niets vernomen. Alhoewel u er kennelijk met het uitzetten van de beoordelingsvraag vanuit bent gegaan dat ik de producten reeds ontvangen zou hebben, moet ik u helaas teleurstellen.
    Negatief: Verbeteren communicatie en het logistiek traject, dat zou ik aanbevelen.
    reactie: Beste, bedankt voor uw feedback. Zoals u hieronder bij een ander commentaar kunt zien was u helaas niet de enige waarvan de bestelling van 3 mei vertraagd was. Onze excuses voor de overlast. Mvg Klantenservice.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: ???
    Negatief: Schoenen- Vr 3 mei om 21:45 bestelling gedaan Wo 8 mei om 9:35 bericht gehad dat het verzonden word maar geen track en tracé gekregen Do 9 mei om 12:48 gebeld van hoe of wat en zou s avonds track en tracé krijgen en het zou da ma 13 mei bezorgd worden Vrijdagsmiddags nog niets ontvangen zijn nu een week onderweg Ma 13 mei EINDELIJK heb ze mogen ontvangen Dit is gewoon belachelijk hoelang het dus duurd om een paar schoenen te bestellen En dan zonder enige vorm van normale communicatie van hun kant Moest er zelf achteraan bellen Mijn conclusie is dat ik absoluut dus niet meer bij dit bedrijf bestel en raad het zeker ook niemand aan om te bestellen Het is gewoon bij de ratten af Want het is zeker mogelijk om voor 12 uur s avonds te bestellen de volgende ochtend in huis en dan zonder dat je 7,50 bezorgkosten moet betalen En dan als klap op de vuurpijl Ik had twee paar besteld twee verschillende maten omdat het per merk nog wel verschild wat voor maat ik heb Dus moet er 1 paar retour en moet ik dus 6,95 betalen om iets retour te doen omdat zij geen retour stickers erbij leveren WAARDELOOS Dus 10 dagen verder voordat je iets ontvang en 14,45 aan verzendkosten kwijt Ben echt benieuwd hoelang het retour gaat duren voordat ik het veld weer op mijn rekening heb staan .WORDVERVOLGD
    reactie: Beste, bedankt voor de bestelling en bedankt voor de reactie. Nu vinden we het natuurlijk nooit leuk om kritiek te horen maar dat hoort er soms nu eenmaal bij. Korte uitleg: we hebben vanwege Brexit een 2e nieuw centraal magazijn geopend in Polen (14.400m2), we leveren over geheel Europa. GLS is onze dienstverlener en die zijn tussen het nieuwe centraal magazijn en ons distributiecentrum in NL een doos kwijtgeraakt met daarin onder andere uw bestelling. Vandaar dat deze pas veel te laat is geleverd. Bij ons is het te laat opgemerkt dat deze doos niet geleverd was. Onze excuses voor deze vervelende ervaring!

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering, goede verpakking, ondanks terugzending van de goeder : alles prima

    1 / 10/ 5

    Positief: ik heb de laarzen ontvangen Pasvorm zeer goed goede kwaliteit laars voor mij een laars die kan dragen zonder sokken voor betere spreiding van mijn tenen
    reactie: Beste, zou je contact met onze klantenservice willen opnemen op 040-2603355? Dan zoeken we dat even voor je uit. Mvg Klantenservice.

    5 / 10/ 5

    Positief: Ook al was het een erg kleine order toch werd ik hartelijk ontvangen. De producten die ik wilde hebben zijn duidelijk en goedkoop op de webshop en waren snel in huis.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: i get everything correct.
    Negatief: take too much days to get my product

    4 / 10/ 5

    1.5 / 10/ 5

    Negatief: Toezegging van levertijd ook nakomen, ik ben drie werkdagen verloren door de te late levering.
    reactie: Beste, bedankt voor de bestelling en uw reactie. We hebben deze voor u nagezocht en de bestelling is op 25-4 geplaatst aan het einde van de middag en is op 26-4 verwerkt. Op 1-5 hadden we deze overgedragen aan GLS, helaas heeft GLS er een werkdag langer over gedaan om deze te bezorgen op 3-5. Dat ligt buiten onze macht. Mvg Klantenservice.

    5 / 10/ 5

    Positief: Direct na het plaatsen van de bestelling krijg ik hier een bevestiging van, na het betalen dito en ook word ik op de hoogte gehouden over het verdere verloop van de zending en over de aflevering. Middels de E-mail. Super!
    Negatief: Nee, ik ben zeer tevreden!

    4.5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Produkten zijn goed verzorgd ontvangen.
    Negatief: Minimale aankoop van 20 euro netto vind ik niet juist. ik betaal toch altijd verzendkosten / verwerkingskosten?

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Zeer snelle creditering
    Negatief: Sneller verzenden 2 werkdagen waren langer. Wel prima antwoord gekregen!

    3 / 10/ 5

    Positief: 2 bestellingen gedaan. duidelijk allemaal maar de levertijden vallen tegen. Betrouwbaar maar je moet geen haastklus hebben.
    Negatief: Levertijden zijn wat aan de trage kant omdat ze eerst hun producten uit het buitenland moeten halen. Niet morgen in huis maar in 5 werkdagen ongeveer. Mijn 2e bestelling wordt zoals het nu lijkt deels na 7 werkdagen geleverd. Voor mij na de klus waar ik het product voor nodig heb helaas.

    1 / 10/ 5

    Positief: zeer lange wachttijd !!!
    Negatief: zeer lange wachttijd !!!
    reactie: Beste, bedankt voor de bestelling en de reactie. We hebben het even nagekeken, de bestelling was laat op de middag gedaan zodat we deze pas de volgende dag konden verwerken en er zat paasmaandag tussen. Dat verklaart dat deze bestelling waarschijnlijk later is ontvangen dan gehoopt.

    3.5 / 10/ 5

    Negatief: Het is moeilijk zoeken op de site omdat jullie geen zorg hebben staan waardoor een jasje moeilijk te vinden is. En betere beschrijving of het met rits is of met knopen, ik heb nu 2 jasjes met ritsen die ik terug kan sturen. Als ik dit had geweten dan had ik ze niet besteld.

    4.5 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Mooi kleding
    Negatief: Meer actie

    5 / 10/ 5

    Positief: Kwalitatief goede producten. Snelle levering.Het bestelde product paste me niet. Retour. De nieuwe bestelling met de correcte maatvoering is me snel toegezonden. Per e-mail goed contact. Ik ben een tevreden klant.

    5 / 10/ 5

    Positief: Via de telefoon vroeg ik informatie over het produkt dat ik wilde bestellen. De vriendelijk en deskundige medewerker hielp mij op zeer vriendelijke toon. De verstrekte informatie was zeer goed.
    Negatief: Gewoon op deze voet doorgaan

    4.5 / 10/ 5

    Positief: - Duidelijke communicatie over de levering - Verpakking is doos zonder 'lucht'. - producten van prima kwaliteit.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Ik wil graag een beoordeling invullen maar ik heb het product nog steeds niet gekregen, vandaar geen beoordeling.
    reactie: Beste Gerda, bedankt voor je bestelling. Afgelopen week heben we u de volgende mail laten toekomen: "Beste Gerda, Op 3 april jl. heeft u bij Totalprotex bestelling 100015199 gedaan. In ons centrale magazijn in Engeland is er helaas een picking fout gemaakt waardoor we 4x een maat XXXL hebben ontvangen in plaats van de bestelde maat XXL. Uw bestelling zal daarom een aantal werkdagen later geleverd worden bij u dan gepland. Excuses voor het ongemak."

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Vlotte bestelling, duidelijke site.
    Negatief: Kleuren zijn moeilijk in te schatten... Misschien meer waarheidsgetrouwe foto's?

    3 / 10/ 5

    Positief: genoeg keuze en prijskwaliteit
    Negatief: slechte levering terwijl op de site 2/3 werkdagen staat!

    3.5 / 10/ 5

    Positief: hebben leuke spullen, als je een vraag hebt helpen ze je gelijk.
    Negatief: snellere bezorging

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle service - factuur direct online verstuurd en goede informatie ivm de levering

    4 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Snel geleverd.

    3.5 / 10/ 5

    Positief: duidelijk overzicht
    Negatief: de levering duurde langer dan in de omschrijving ipv 2 werkdagen duurde het 5 werkdagen

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle response op vraag
    Negatief: Snellere levertijd
    reactie: Beste, bedankt voor je reactie. Normaal gesproken is onze levertijd 3 werkdagen. Vanwege Brexit zitten we met een overgang van ons centraal magazijn van de UK naar Polen. (We leveren over heel Europa), Daardoor liepen sommige bestellingen soms 1 of 2 dagen extra vertraging op. We hopen dat we dit nu opgelost hebben. Excuses voor de vertraging. Mvg Klantenservice.