Transavia.com in Schiphol

Luchtvaartmaatschappijen

3.1 / 10/ 5

Gemiddelde uit 7 beoordelingen

7 Reviews

Transavia.com

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor luchtvaartmaatschappijen in de buurt

Extra gegevens

bijzonder gesprekstarief

Beschrijving

De low cost luchtvaartmaatschappij transavia.com verzorgt charters en lijndiensten naar zomer- en winterbestemmingen binnen Europa en landen rond de Middellandse Zee. In Nederland is transavia.com marktleider op de vakantievliegmarkt.

transavia.com vliegt vanaf de thuishavens Amsterdam Airport Schiphol, Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport, en voor charters vanuit enkele andere Nederlandse regionale luchthavens. In de winter verzorgt transavia.com ook vluchten tussen luchthavens in het Alpengebied en in België en Duitsland.

transavia.com biedt haar passagiers een veelzijdig pakket vlucht- en reisgerelateerde producten en diensten, zoals online een stoel reserveren, een hotel boeken, een auto huren en verzekeringen afsluiten. Aan boord kunnen passagiers tegen betaling een keuze maken uit ons veelzijdige à la carte assortiment snacks en (fris)dranken, en handige of luxeartikelen voor onderweg en thuis.

transavia.com verzorgt ad hoc vluchten voor onder meer bedrijven, (overheids)instellingen en sportorganisaties (voetbal). Verder verhuren we aan andere luchtvaartmaatschappijen vliegtuigen met of zonder bemanning en technische ondersteuning.

transavia.com heeft een 40% belang in de Franse luchtvaartmaatschappij Transavia France S.A.S (de overige 60% is in handen van Air France). Transavia France voert de merknaam transavia.com en werkt volgens hetzelfde business model, en dezelfde website en uitstraling.

transavia.com is in 1965 opgericht als Transavia Holland. Sinds 2003 zijn wij een volledige dochter van KLM, dat deel uitmaakt van de AIR FRANCE KLM Groep. Binnen de Groep opereren wij zelfstandig op de markt.

Overige informatie

Parkeren en bereikbaarheid

  • Bereikbaarheid http://www.transavia.com/corporate/nl/contact

Betalingsmogelijkheden

  • Contant

  • Pin

  • iDeal

  • American Express

  • MasterCard

  • Visa

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

3.1 / 10/ 5

Gemiddelde uit 7 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    ONTEVREDEN over het eindresultaat via het servicenummer. De behandeling was prima, vriendelijk en hulpvaardig. Ik moest mobiel bellen naar een nummer in Spanje. (duur?) Volgens het "bandje" is de wachttijd 5 minuten doch het werd uiteindelijk een HALF UUR eer ik te woord gestaan werd. Een meereizende baby stond in de bevestiging bij de verkeerde persoon geboekt, deze staat nu uiteindelijk bij de juiste persoon, maar bij de verkeerde persoon staat de baby ook nog steeds ! Afijn we hebben nu twee baby's. Altijd leuk natuurlijk maar ik wil toch wel weten waar de tweede baby vandaan gekomen is. Stoelen gereserveerd en betaald. Staat na correctie ook weer niet goed in de bevestiging. 1 stoel opeens verdwenen. Gaat lekker zo. Toch maar weer bellen en een half uur in de wacht staan ? Maar weer afwachten of de doorgegeven correctie nu wel goed staat ? Ik doe nog 1 poging en dan ben ik er klaar mee. Dan is dit tevens de laatste reis met Transavia en maak ik er een top notering van op alle media.

    5 / 10/ 5

    heb er nooit moeite mee nou scheelt het ik ben niet zo veel eisend als ik maar kan zitten. dan vind ik het goed en als ik er maar kom . de laatste x met trans avia gevlogen was in sep 2016 . toen was het goed van af rotterdam lekker dicht bij online in gechekt aleen wist niet hoe e drop of werkte . o we helpen wel even . een probleem ging prima zou niet weten wat er verkeert is bij trans avia. afz wimschop

    1 / 10/ 5

    zeer slecht.. website om stoel te reserveren werkt niet.. natuurlijk niemand te bereiken (zondag) kortom........

    1 / 10/ 5

    Bijzonder slechte service, hebben maling aan hun klanten. Je mag betalen en verder moet je. Je mond houden .

    1 / 10/ 5

    Kan niet online inchecken omdat er geen aanvinkhokje voor de namen verschijnt. Bellen kan niet, want 0900-0737 is op zaterdag na 18:00 niet meer bereikbaar. Geen enkel ander telefoonnummer voorhanden....

    1 / 10/ 5

    Zeer slechte service. Zijn totaal niet klantgericht bezig. Kunnen eigen fouten niet toegeven en wimpelen dit op de klant af en laten ze daar ook nog eens voor betalen. Leidinggevenden zijn totaal niet te bereiken en laten de medewerkers hierdoor helemaal in de steek. Wat een slecht bedrijf!

    1 / 10/ 5

    slecht te bereiken erg lang wachten aan telefoon verliezen hier klanten door