Vodafone Hoofdkantoor Nederland in Maastricht

Telecommunicatiediensten

2.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 53 beoordelingen

53 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Vodafone Hoofdkantoor Nederland

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Overige informatie

Doelgroep

  • Bedrijven,
  • Particulieren

Diensten

  • Advies,
  • Bellen,
  • Internetten,
  • Reparatie,
  • Verzekering,
  • Voicemail

Producten

  • Mobiele telefoon,
  • Smartphone,
  • Telefooncentrale

Infrastructuur

  • Netwerk,
  • Wifi

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

2.5 / 10/ 5

Gemiddelde uit 53 beoordelingen

Beoordeel dit bedrijf
Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    waanzinnig slechte service , als drie weken aan het wachten op mijn nieuwe telefoon. Al 3 uur gebeld , 100 keer doorverbonden met div. afdelingen maar niemand die me kan zeggen waarom het zolang duurt of hoelang ik nog moet wachten . Vodaphone ......... Wat een verschrikking !!!!!!

    Review viaDTG

    2 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Onduidelijke service, slecht bereik regelmatig, geen enkele coulance mbt gebruik internet in buitenland waarop niet wordt geattendeerd, wel cashen natuurlijk als per ongeluk veel MBs ongemerkt zijn gebruikt. Als mogelijk, stap over naar een andere provider

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Ik wil mijn mobiele nummer van zakelijk naar prive overschrijven. Ik kreeg hier een formulier van en heb dit na behorens ingevuld. Na 1 maand nog niks gehoord te hebben van de Vodafone zelf even gebeld. Blijkbaar in hun informatie stond dat er een aantal zaken miste. Ik heb hier niks over gehoord, geen telefoontje of mailtje helemaal niks. Met deze desbetreffende vrouw gesproken en ze vertelde me dat als ik naar een winkel zou gaan ik het snelste geholpen zou zijn. Dit gedaan en na 2 weken nog geen bericht, ik weer gebeld, er was schijnbaar niks bij de Vodafone binnen gekomen van de gemiste zaken (in Vodafone hun administratie) die ik dus had gebracht naar de winkel. Ik heb dus toen ik met deze vrouw belde deze papieren nogmaals opgestuurd. Na 1 week kreeg ik een mail dat ik nogmaals een kopie van mijn legitimatie moest sturen, dit gedaan en gebeld. Vandaag krijg ik een mail met de vraag of ik een kopie van mijn legitimatie wil sturen dit gedaan en gebeld. Ik heb alle keren gevraagd of ik iemand kan spreken die hier over gaat, maar schijnbaar mogen de (altijd vriendelijke) telefonisten dit niet doen en bieden dan 1000x hun excuses aan. Ik sta op het punt alles op te zeggen we zijn al zo’n 10 jaar klant bij Vodafone en een beetje moeite kan dus niet in een vaste klant gestoken worden. We staan op het punt alles op te zeggen bij dit bedrijf. Ik ben nu al dik 2 maanden bezig met bijna alleen maar contact vanuit mijzelf naar hun toe en hoor niks. Waardeloos. Vandaag nogmaals een e-mail ontvangen dat ik mijn legitimatie moet opsturen. Ik word alleen gecontact via de e-mail op mijn klachten formulier wordt niet gereageerd, op mijn klacht op klachtenkompas word niet gereageerd. Ik zou graag nu iemand willen spreken die dit fixt. Groeten T. van Loon

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Nog nooit ben ik zo slecht behandeld door een bedrijf, het lijkt alsof iedereen daar incompetent is en de verschillende afdelingen weten niet wat de ander doet en bovendien is er ook geen goede interne communicatie. Mijn klacht werd ontvankelijk verklaard en erkend. Vervolgens wordt de toezegging gedaan om het op te lossen maar niemand doet wat. Dit hele circus duurt inmiddels al meer dan 7 maanden.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Dan ben ik niet de enige , ik ben al 5 maanden bezig om mijn zakelijke nummer om te zetten naar prepaid. Vorige week was het toegezegd nu weer een week later. Moeten ze wachten op toestemming van het hoofdkantoor. Wat een bedrijf je zal de directeur maar wezen , wat een aanfluiting op het gebied van klant tevredenheid en aftersales. Dat is ronduit slecht.? Niemand weet exact wat ze moeten doen. En als je vraagt om een meerdere of manager die hebben ze niet. De hoge piefen zitten verstopt wat een slecht bedrijf. Maar als je klant wil worden heb je zo een nieuw abonnement wat een aanfluiting

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Waardeloos bedrijf. Ik probeer al 7 maanden een abbonnement stop te zetten. Er wordt me van alles beloofd maar niks wordt nagekomen. De afdelingen weten van elkaar niet wat ze allemaal doen. Één grote puinhoop dus!

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    waar-de-loos, wat een slechte service!!!!!!

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Ik probeer al sinds 12 februari 2018 een abonnement met nummerbehoud te regelen bij Vodafone. Online geregeld maar had helaas een verkeerd klantnummer ingevuld van mijn vorige provider. Nou toen begon de ellende bellen bellen bellen en weer bellen en iedere keer was het ,het duurt 48 uur voordat het goed komt. Na nog een keer bellen i.o.m een medewerker van Vodafone de order geannuleerd en een nieuwe geplaatst samen met hem. Maar je begrijpt het al hoor helemaal niets meer, dus maar weer bellen ,10 min. In het keuzemenu zitten kloten, bleek de medewerker wel de order tehebben geannuleerd maar niet het nummerbehoud eruit gehaald van die order. zou het gelijk oplossen maar duurde wel weeer 5 tot 10 dagen en pas dan kon ik weer een nieuwe bestelling doen. Wat een feest bij Vodafone wel geld genoeg om het Mercedes team te sponseren maar geen interesse in zijn eigen klanten.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Diverse mensen bellen mij terug op mijn mobiele nummer. Ik heb nooit naar deze personen gebeld, die mij terug bellen, met de melding dat zij mijn oproep hebben gemist. ik heb al melding gemaakt van deze klachten, maar nog steeds niet geholpen. Ik vind dat heel erg lastig, ook voor de mensen die naar mij bellen. Hoe kan ik dit probleem oplossen. Ook met twee medewerkers van Vodafone gesproken, die kunnen niks doen. Ik word gek van de bellers die mij terugbellen op mijn mobile nummer. Ik vind dit een slechte zaak van Vodafone, waar ik langer dan 20 jaar op ben geabonneerd. Ik heb twee abonnementen lopen bij Vodafone, waar de ene verlengd moet worden. Graag wil ik door met Vodafone, maar als dit probleem niet wordt geholpen, jammer dan zal ik dit opzeggen per direct.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    verschikkelijke klanten(service) niet bereid om te helpen wel riedeltje opzeggen maar niets kunnen doen. Had voor mijn dochter s8 besteld voor kerst en zou binnen 48 uur geleverd worden ik moest maar de site bekijken van post NL dan wist ik wel waneer ze zouden komen. de mail gaf aan waneer dus ik vrije halve dag genomen echter geen mobiel dag erna nog niet toen gebeld maar met de mededeling dat status niet aangaf dat geleverd zou worden klopte het niet maar moest blijven wachten . Dat was op dinsdag en op vrijdag ik weer gebeld omdat status stond nog niet op dat ze zouden brengen. zaterdag nog steeds niet toen gebeld en met sjacherijnig mens aan de telefoon die mij verzekerde dat die maandag zou komen . en ik keek op status mobiel en stond smorgens 8.30 uur op geleverd dus dat kon niet want was iemand thuis. ik weer bellen en ze zeiden dat post nl zei dat geleverd was maar wat ook gek was was feit dat mobiel naar woerden was gegaan omdat niemand thuis was. nu voor kerst kunnen ze niet leveren want alles was verkeerd in systeem en wordt januari waarschijnlijk maar ook hier geen reactie vwb klacht. ik wil alles annuleren maar dat kan niet omdat systeem 2 verschillende dingen laat zien 1) mobiel is geleverd 2) mobiel ligt in woerden bij vodafone. kerst kado is in water gevallen had haar dit graag kado gedaan maar vodafone heeft schijt aan . In de winkel van vodafone lachten 2 pubers je alleen maar uit met mededeling tja vodafone is niet echt geweldig (zeggen de medewerkers zelf van vodafone) ik kan pas opnieuw bestellen als dit is opgelost maa5r ze hebben 2 weken minimaal nodig om systeem in orde te maken dat het klopt. hoop bij tmobile betere service te krijgen betaal tenslotte niet met knopen ik moet er ook hard voor werken.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Helpdesk werkt niet echt lekker. Krijgen sinds wij naar vodafone overgestapt zijn per dag 4 mailtjes met u gaat over naar vodafone met nummerbehoud etc etc... Na ontelbare malen bellen, naar de vodafone winkel etc is het probleem nog steeds niet opgelost. VODAFONE doe wat!!!!! wij worden gek van die spam van jullie

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    gaat niet in op aangetekende klachtbrief maar stuurt een standaard (gekopieerde) reactie van eerdere meldingen over verkeerde afsluiting abonnement. telefonist smeerde mij een abo aan die later niet bleek te kloppen ivm voordelen ziggo die ik niet had. was door de telefonist niet gemeld. nu zit ik met een abonnement die 2 jaar duurt voor een bedrag en voorwaarden waar ik geen akkoord op gaf. wat ik nog erger vind eigenlijk is de manier waarop vodafone hiermee omgaat. ik ben jaren trouwe klant geweest maar vodafone doet het erg slecht. wat een naar bedrijf.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Drie weken geleden een aangetekende klachtbrief verstuurd. Nog steeds geen reactie. Lees https://www.met-k.com/2017/11/02/vodafone-the-future-is-exciting-ready/

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Wat een triest bedrijf. 14 oktober abonnement verlengd, althans poging gedaan. Bestelling was niet goed gegaan dus opnieuw een poging gedaan. Na 10 medewerkers van klantenservice gesproken te hebben staat de bestelling er eindelijk goed in. Meerdere keren word er gezegd telefoon Huawai 10 plus is voorradig. De bevestiging pas ontvangen na dat ik wederom gebeld heb. Vodafone zegt als een telefoon niet voorradig is dan krijgt u na 5 dagen een mail. Ook deze mail of sms niet ontvangen. Ik heb met klantenservice via messenger gesproken. Het enige wat ik krijg zijn linkjes naar jullie site. Misschien word het tijd voor een professionel klantenservice. Het stelletje wat er nu zit weet helemaal niets. Een linkje doorsturen kan iedereen. Maar nu ben ik nog steeds niet geholpen. Geen telefoon ontvangen. Geen antwoord op mijn vragen. Ik word hier zo verdrietig van.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    vreselijk bedrijf. nadat mijn moeder is overleden geprobeerd het abonnement van 8 euries per maand op te zeggen,. zo eenvoudig bleek dat niet na vele malen te worden door verbonden door te snel sprekend en slecht luisterende mensen kom ik weer uit bij nr 1. die probeert me dan ooknog het nummer van mijn moeder aan te smeren, aan mij te slijten..dus nee..ik wil opzeggen.. dan geeft deze jongeman brutaal aan dat het alleen maar per internet kan. ok..ik heb als oudere dame heb geen computer..helaas, dan moet ik het toch maar zelf uitzoeken...nog een gijne dag..tuut tuut. nadat uiteindelijk de opzegging rond is. krijg is een bevestigingsbrief met een foute naam erin! blehh..het gaat hier ook nog om mensen...bij vodafoon gewoon een nummer....telefoonnummer..dus geld

    Review viaDTG

    2 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Nadat ik in september een Samsung Note retour gestuurd heb via de vodafone winkel is het gelazer begonnen kreeg na 3 weken eindelijk de bevestiging dat ze het toestel ontvangen hadden en na nog een week eindelijk de creditnota maar wel kreeg ik de rekening van ruim 700 euro die nog steeds in mijn vodafone staat binnen een paar dagen en uiteraard krijg ik ondanks het feit dat ik al 5 medewekers aan de lijn gehad heb berichten dat ik moet betalen want anders gaan ze de telefoon blokkeren. Het is werkelijk te gek voor woorden dat een bedrijf als Vodafone niet in staat is om binnen, 5 weken en dat is al erg lang, een nota te verrekenen met een creditnota. En dan terwijl de medewerkers aangeven dat alles in orde komt toch berichtjes sturen dat je moet betalen. Ik denk dus dat er nog heel wat verbeteren moet en dat de afdelingen eindelijk eens met elkaar moeten gaan communiceren.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Vodafone klantenservice, wanneer gaan jullie eens reageren. Ik ben al weken bezig om een fout van Vodafone door jullie zelf te laten herstellen. Wachten, mislukte doorverbindingen, na anderhalf uur van de lijn gegooid worden en telkens maar beloven dat ik teruggebeld wordt. Wel steeds het lef hebben om te vragen of ik over wil stappen naar Ziggo met internet. Los eerst het probleem op!! Communicatie hoort een sterk punt bij jullie te zijn, toch?!

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Vreselijk bedrijf. Ik heb al met 6 famillieleden al jaren een abonnement bij Vodafone. twee jaar geen internet in het Buitenland. Heb 100 keer gebeld en laten bellen door Phonehouse in Uithoorn. Dan moest ik de volgende keer in het buitenland maar bellen naar een speciaal nummer in dat land, wat dus niet werkte. Toen vanuit het buitenland phonehouse gebeld die naar Vodafone belde zodat ze konden zien dat ik inderdaad in het buitenland was en geen internet had. En dat terwijl ze heel goed kunnen zien dat er geen gebruik van internet wordt gemaakt in het buitenland. Daarna nog eens tig keer gebeld. Nooit meer wat gehoord ondanks vele verzoeken. Ik ga ze nu in gebreke stellen en wil nooit meer wat met hen te maken hebben. Oh ja en ik heb nauwelijks signaal zowel op kantoor als thuis. Ik kan alleen bellen op een bepaald punt en daar moet ik dan blijven staan gedurende het gehele gesprek. Thuis moet het met de tuindeur open!!! Als ik al deze beoordelingen lees zit er maar één goede tussen. Die hebben ze zeker zelf geschreven of iemand ervoor betaald.

    Review viaDTG

    5 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Ik ben voor Vodafone, omdat de survice heel goed is . En het contact wat je kan krijgen is niet altijd, dat sommige medewerkers die daar zitten niet op de hoogte zijn wat hun soms gevraagd word. Door een goede medewerkster van Vodafone, van Producten en Diensten, heeft er wel voor gezorgd dat ik wel nu op de hoogte ben, Wat ik heb vraagt, heeft deze jonge Dame Maria van Vodafone mij wel geholpen, en het probleem is nu opgelost. Een Compliment. En als nog Bedankt. 12 sept, 2017. K. Gan. Hoofddorp.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Vreselijk bedrijf. Overstappen naar deze club? Niet doen! Een en al ellende. Ik heb op 09–07-2017 een abonnement afgesloten met aanbetaling van € 292,24 op een toestel. Aangezien de abonnementsvorm na het weekend dat ik besteld heb uit het assortiment is genomen heeft Vodafone de order gecanceld. Hier heb ik geen bericht van gehad via mail of brief, maar hoorde dit nadat ik zelf gebeld had naar de klanten”service”. Deze gaf aan dat ze mijn aanbetaling niet kon vinden. Na wat heen en weer gebel en gemail is de betaling door Vodafone gelokaliseerd. Ik moest echter toch nog betalingsbewijzen gaan inscannen en toesturen. (handig,leuk,lachen,klantvriendelijk hoor,goed geregeld). De € 292,24 zouden dan teruggestort worden. Tot op heden 04-09-2017 en een aantal mails, telefoontjes en loze beloften van Vodafone verder, heb ik nog steeds mijn aanbetaling niet terugontvangen. Ik voel me bestolen en aangerand door dit zootje amateurs. Ik heb een mailbox vol nooit nagekomen beloftes en ben 3000 keer doorverbonden door helpdeskmedewerkers naar afdelingen die niks wisten en geen licht op de zaak konden laten schijnen. Hou er rekening mee dat Hollands Nieuwe van hetzelfde zootje is, dus ook die kun je beter links laten liggen en nooit meer naar omkijken.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Kan mij geheel vinden in ALLE BOVENGEMELDE BEOORDELINGEN: WAARDELOZE KLANTENSERVICE, ONBEREIKBAAR, WAARDELOZE SERVICE. AL MEER DAN 20 JAAR KLANT EN GEEN ENKELE MOGELIJKHEID OM MIJN ABUSIEVELIJK DOOR VODAFONE WEGGEGOOIDE TELEFOONNUMMER WEER TERUG TE KRIJGEN!

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Vraagt ander half jaar lang naar mijn contract en sturen ze een contract van 2013. Want 2015 contract hebben ze niet liggen op de hoofdkantoor. Maar betaal wel te veel. Zonder die contract kan ik geen jurische stappen onder nemen maar betaal wel elke maand 160 euro. Dit kreeg ik terug per mail. "Hallo, Vanuit de winkel begrijpen we dit. Wij hebben alle stappen ondernomen om u contract op te vragen, het enige wat wij terugkrijgen is dat het contract niet bij Vodafone op het hoofdkantoor ligt. Groet, Rudi" Wil me Geld terug

    Review viaDTG

    2 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    hebben mij gezegd datnik 15 euro beltegoed zou krijjgen maar niets ik had20euro opgewardeerd maar niets opligtinggeen vodafoon meer

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    2 weken moeten wachten om een telefoon van het eene filiaal naar het andere te moeten krijgen.....en is er nog niet.BELACHELIJK!!!! nu dus geen telefoon voor op vakantie.hatelijk dank en suc6 met weer een klant minder

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Ben al 20 jaar klant .na de 2e die weer kapot is waar ze niets voor je willen regelen. Ze zeggen zonder te kijken kost een paar 100 euro. Kan hem opsturen maar heeft geen zin zeggen ze. Ik betaal nu meer dan 80 euro heb geen telefoon. Ben zeer slecht behandeld. In winkelcentrum dukenburg nijmegen. Ik kan niemand bellen. Koop niets bij Vodafone

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    waarom is het niet mogelijk iemand van jullie bedrijf aan de telefoon te krijgen

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Vodafone is telefonisch niet bereikbaar, nergens, als je een vraag hebt die niet in hun menu staat. Waardeloos. Klantonvriendelijk.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Aanbiedingen kloppen niet, als klant laten ze je vallen en regelen niks meer voor je, geen vergoedingen geen geld terug. Fouten worden niet hersteld, ook niet op hun site of werkwijze.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Troep nooit meer lang leven t-mobile

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Vodafone houd klanten aan de lijn als je propleem hebt en ik ben een daar van wacht al vier maanden zodat Vodafone iets kan doen aan mijn voicemail die al vier maanden niet werk ik adviseer geen familie of vrienden als klant bij Vodafone want het service is heel slecht het zijn stelletje leugenaars die ze woorden niet na komen ik hoor al vier maanden technisch propleem belachelijk dat Vodafone vier maanden duurt over mijn voicemail die niet werkt oprotten met Vodafone beter naar T.mobile service is veel beter en sneller als je een propleem heb word je ook gelijk geholpen door T mobile

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Slechte service, probeer al dagen vanuit het buitenland te bellen naar een speciaal buitenlandnummer omdat 1200 vanuit buitenland niet werkt. Moet dan het 10-cijferig tel.nr. Invoeren waarna na reeds twee cijfers te hebben ingevoerd al gemeld wordt dat nr. niet wordt herkend en moet nogmaals invoeren. Na drie keer hetzelfde verhaal wordt je vriendelijk bedankt voor het bellen en wordt de verbinding verbroken. Ben al minstens twee dagen bezig. Een ding gaat wel goed bij Vodafone nl. het afschrijven van een veel te duur maandbedrag welke niet meer gewijzigd kan worden onder het voorwendsel da afspraak afspaark is en het contract niet meer gewijzigd kan worden en moet worden uitgediend. De rest is "knudde met een rietje".

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    alleen maar loze beloftes, al die mensen die daar werken hebben het IQ van een spaarvarken en weten niet waar zeover praten, het enige wat ze kunnen is doorverbinden doorverbinden doorverbinden en sorry sorry sorry zeggen ik raad het af mensen begin NOOIT aan vodafone

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Nog nooit zo'n discommunicatie gehad met een bedrijf als met Vodafone. Dit jaar ben ik flink(!) op kosten gejaagd, doordat de talktext aan maar bleef aangeven dat het tegoed alweer op was.Ne een paar sms-jes Hun uitleg ; U bent niet met een zendmast aangesloten. Kreeg nieuwe simkaart, nu kreeg ik te horen dat ik elke dag bel ????? Ik bel nooit, heb hem alleen om te sms-en.Iedere dag kost me nu 2.50 , wat 'n oplichters !

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Oplichters heb nog niets van ze gehad kost me 280 euro , door hun fout . Kan het niet bewijzen , hun woord tegen de mijne . Dit was vandaag wat ben ik er ziek van

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    OPLICHTERS......EN LOZE BELOFTES DOEN...

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Wat een vies vuil akelig naar bedrijf, bom erop Vanaf het begin al problemen. En denk je dat het wordt opgelost. Nou vergeet het maar! En die spotjes op radio en tv, het geld wat ze daar aan uitgeven, laten ze dat maar aan de gedupeerde geven. Waardeloos

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Zeer onbeschoft in haar bejegening naar bestaande klanten. De reclamespotjes op de radio zijn misleidend, want zo klantvriendelijk als op de radio, zijn de medewerkers van Vodafone echt niet! Telefonisch worden klachten niet in behandeling genomen. Het websiteformulier is niet te verzenden, kortom: je kan het vergeten dat er iets aan je klachten wordt gedaan.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Opgelicht voor meer dan € 1.500,00. In 2013 internet abonnement via dongel opgezegd bij Vodafone winkel + dongel ter plekke ingeleverd. Reden: zeer slecht bereikbaar op vakantieadres. Kom er toevallig achter dat ze gewoon zijn doorgegaan met maandelijkse automatische incasso. Vodafone is telefonisch onbereikbaar (3x meer dan een half uur in de wachtstand) en op brief reageren ze (tot op heden) niet... Wel een bericht ontvangen m.b.t. betalingsachterstand. Ze willen blijkbaar nog meer.... Ben benieuwd hoe dit afloopt. Anne Jan Kruizinga

    Review viaDTG

    5 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Topbedrijf

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    AMATEUUURRSSSSSSSS!!!!!! Wat een dramatische hulpverlening, je toestel is vermist en ik (als klant) moet langer dan een maand op een TOESTEL wachten. Jullie (vodafone) raken iets kwijt en de klant moet er op wachten. En je word alleen maar aan het lijntje gehouden nooit doorverwezen na een baas of iemand met een hogere functie! Geen 1 goed woord, zelfs als je in de plaatselijke vodafone staat kan je niet geholpen worden! Boos gefrustreerd en met woede laten ze je zitten en dan verwachten ze dat je geduld hebt. NOGMAALS: AMATEURS

    Review viaDTG

    2 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Ook ik ben een aantal keren niet adequaat geholpen, door YES- telecom niet en ook niet door Vadafone! Ondeskundige medewerkers die het probleem niet oplossen omdat ze zitten te slapen en/of slecht opgeleid zijn door hun werkgever. Uren en veel ergernis en stress heeft het me gekost om te kunnen overstappen van YES naar Vodafone. Eén uitzondering waren Alexandra van Vodafone en Joost van YES. Dank jullie! Jullie zijn de enige twee die klantvriendelijk handelen, vandaag 12 mei 2016, en waardoor de gevraagde transactie eindelij, na twee manden gedoe kan plaatsvinden, althans, daar moet ik voor dit moment nog even op vertrouwen. Doe ik! Ik hóóp overigens dat de problemen hierboven geschetst door andere klanten mij bespaard blijven! Marianne, Weert.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Ik probeer Hollands nieuwe te bereiken een onderdeel van Vodafone ,het is toch erg dat je heel internet moet afstruinen om hun te kunnen bereiken.

    Review viaDTG

    2 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Zolang er mobile telefoons bestaan ben ik bij Vodafone in november abonnement omgezet maar inplaats van omzetten hebben ze het maar afgesloten daar zat ik vanmiddag laat in het ziekenhuis even bellen helaas afgesloten en niemand meer bereikbaar. Belachelijk dat er geen noodservice aanwezig is. Ze denken de klant is binnen en over een vergoeding nog nooit van behoort.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Zeer slecht bereikbaar

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Waardeloze service, slecht bereik van de medewerkers, duizend keer doorverwezen en geen bevredigend antwoord op mijn vraag.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    ja klopt , je kunt niet mailen. waardeloos. ze mailen zelf overigens wel maar dat is een no reply adres. erg klantonvriendelijk. moet je duur bellen of schrijven

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Ook zakelijke klanten trekken bij Vodafone aan het kortste eind. Klantenservice slecht te bereiken. Instructies die door Vodafone medewerkers worden gegeven om bijvoorbeeld contactpersoon te wisselen kloppen niet. Bij gemeentes krijg je je zaken sneller gedaan.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Telefonische bereikbaarheid uitermate slecht. Ook het beantwoorden van "klachten" via de vodafoneapp uitermate slecht. Sturen foutive nota's. Als je hierover reclameert zeggen ze ijskoud; eerst betalen wordt bij de volgende factuur gecorrigeerd. Niet dus!!! OIndanks dat ik al jarenlang klant ben vij Vodafone en tevreden ben over hun netwerk heeft mij toch doen besluiten om mijn abonnementen (4 stuks) bij Vodafone NIET te verlengen. Hoofdreden: slechte bereikbaarheid - slechte klantenservice - geen terugkoppeling naar klant. Klantvriendelijkheid en after sales laat zeer te wensen over en is zeer beneden peil.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Nadat ik op 1 juli 2015 van Vodafone overgestapt ben naar Ziggo, (ik had eigenlijk per 1 juni over willen stappen, maar door tegenwerking van Vodafone werd het een maand later) Werd eind augustus plotseling een kleine € 600,- door Vodafone van mijn rekening afgehaald. Ik het bedrag meteen laten storneren en heb de machtiging van Vodafone geblokkeerd. Een paar dagen later kreeg ik een aanmaning van Vodafone voor hetzelfde bedrag. Het was een ongespecificeerde factuur. Vanaf het moment dat dat bedrag van mijn rekening werd gehaald, heb ik geprobeerd om Vodafone telefonisch te bereiken. Dit was niet mogelijk. Welk nummer ik ook probeerde, ik moest òf mijn mobiele nummer òf mijn postcode en geboortedatum invoeren. Op alle drie kreeg ik de melding dat ze niet bekend waren bij Vodafone. Dat was voor mij het bewijs dat ik al uitgeschreven was bij Vodafone. Ik heb ze met geen mogelijkheid kunnen bereiken. Ik heb toen maar een aangetekende brief naar het hoofdkantoor in Maastricht gestuurd. Ik heb daar nog geen antwoord op gehad.

    Review viaDTG

    1 / 10/ 5

    Beoordeel dit bedrijf

    Waardeloze service helpdesk online en telefonisch

    Review viaDTG