Warentuin in Leiden

Webshops - huis, tuin en interieur

7.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 471 beoordelingen

471 Reviews

Warentuin

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

7.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 471 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Positief: Fantastische service!!

    4 / 10/ 5

    Positief: Geleverd wat gevraagd wordt en via e-mails goede opvolging levering.
    Negatief: Wat lang wachten tussen bestellen en levering.

    0.5 / 10/ 5

    Positief: geen
    Negatief: Telefoon opnemen Bestelling compleet maken
    reactie: Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat uw bestelling niet compleet is. Echter kan het voorkomen dat een servicepunt een fout maakt. Daarvoor onze excuses. Ik zie dat uw bestelling na contact met onze klantenservice meteen de volgende dag compleet is geleverd. Wij hebben de laatste tijd onderhoud gehad aan onze telefoonlijn, daardoor was het bereik misschien minder. Dit is inmiddels opgelost. Onze contactgegevens en tijden kunt u hier vinden: https://www.warentuin.nl/klantenservice-contact/ Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer goed geholpen op een vraag van mij , deden alles om mij te helpen . Bedankt .

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle afhandeling, zeer vriendelijk geholpen

    5 / 10/ 5

    Positief: Alles in orde

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Geen
    Negatief: Koop hier geen (buiten) kerstverlichting, dit gaat hooguit 1 of 2 jaar mee. Op enige coulance van Watentuin hoef je niet te rekenen!
    reactie: Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw review. De garantie die wij geven staat gelijk aan de garantie bepalingen van de leverancier. De garantietermijn benoemen wij bij elk product onder de extra informatie. Wilt u meer weten over de garantie bepalingen, kijk dan hier: https://www.warentuin.nl/garantiebepalingen/ Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer tevreden over mijn online aankoop bij warentuin. Ik kocht mijn kerstverlichting en erg veel kerstballen. Alles werd tijdig en keurig verpakt geleverd in België. Alleen maar positieve commentaar. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Karl
    Negatief: Geen.

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer ruime keuze aan zaden, planten, accessoires,.. aan democratische prijzen! Een plant was niet meer op voorraad, dit werd me telefonisch meegedeeld, en ik kon een ander plantje uitkiezen :) Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, kortom top!
    Negatief: Enige verwarring over de verschillende pakketjes gezien niet alle artikelen vanuit hetzelfde depot verstuurd worden, maar gezien de communicatie met de klantendienst geen probleem :)

    5 / 10/ 5

    Positief: zeer vriendelijk zeer mooie prijzen heel veel keus alles verloopt correct
    Negatief: doe zo voort dikke pluim

    1.5 / 10/ 5

    Negatief: opvolging van klachten over bestelling heb meer dan 1,5 week moeten wachten om te horen dat het item noet in stock is. Nu nog altijd mijn geld niet terug gekregen. Zeer vervelend. Gelieve dit zo spoedig mogelijk in orde te brengen
    reactie: Beste Frederic, Wat vervelend om te horen dat er zoveel is mis gegaan bij uw bestelling. Wij hebben geprobeerd uw bestelling opnieuw te versturen, maar helaas was deze niet op voorraad en moest u het voor een bepaalde tijd binnen hebben. De annulering van uw bestelling en daarmee de retour betaling is in orde gemaakt. Uw geld is op 29 september terug betaald en hierover heeft u een mail ontvangen. Wij streven ernaar om uw klachten zo goed mogelijk te verwerken. Wij zullen uw klachten doorspelen naar onze medewerkers zodat een dergelijke situatie niet meer zal voorkomen. Wij hopen dat u blij bent met het overige deel van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    5 / 10/ 5

    Positief: produit excellent
    Negatief: aucun

    4 / 10/ 5

    Positief: snelle levering goed verpakt

    5 / 10/ 5

    Positief: Een mooie plant alleen jammer dat er vier bloemknoppen ware afgebroken.
    Negatief: geen

    5 / 10/ 5

    Positief: snelle levering, goed verpakt, kwaliteit.

    4 / 10/ 5

    Positief: Fijne klantenservice
    Negatief: Meer pro-actief naar klanten reageren, nu moesy ik er zelf achteraan om uit te vinden dat mijn bestelling niet leverbaar was. Daarna prima geholpen.

    5 / 10/ 5

    Positief: vee producten voor prima prijzen

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle en correcte levering

    5 / 10/ 5

    Positief: Op tijd bezorgd...goed verpakt
    Negatief: Kan niet terugkoppelen voor vragen...

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering

    5 / 10/ 5

    3.5 / 10/ 5

    Positief: Op zich goed er werd niet moeilijk gedaan voor de kapotte bloempot kreeg keurig een nieuwe terug
    Negatief: Zou de spullen wat beter inpakken gezien het bovenste punt !

    4 / 10/ 5

    Positief: Goede kwaliteit produkt
    Negatief: Levering kan wel sneller

    4 / 10/ 5

    Positief: goede prijs/kwaliteit
    Negatief: bij levering maar 1 persoon om alles naar de tuin te brengen, het was bij deze loungeset misschien wel fijn geweest als ze met 2 personen waren. Nu hebben we zelf met 3 man geholpen.

    4 / 10/ 5

    Positief: Spullen die ik heb besteld waren net als de foto en zagen er goed uit. Ook een snelle levering zonder problemen. Erg fijn!

    5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Bestelling , afwikkelingsprocedure, seriositeit

    2 / 10/ 5

    Positief: Vriendelijk aan de telefoon
    Negatief: als u een product voorstel misschien eerst voorzien dat de goederen op stock of snel leverbaar zijn. Dat de klant geen 2 maanden moet wachten. Als jullie een mail ontvangen een sneller antwoord zou ook vriendelijk zijn en zelf terug bellen niet altijd de klant
    reactie: Beste Nathalie, Bedankt voor uw review. Door de plotselinge warme zomer ging onze voorraad razendsnel. Helaas bent u daar de dupe van geworden waardoor u lang moest wachten op uw bestelde producten. Wij snappen dat dit heel vervelend voor u is. Wij beantwoorden 80% van onze mails op de dag zelf en proberen dit elke dag weer te verbeteren. Wij hopen dat u blij bent met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede, correcte en duidelijke comunicatie.
    Negatief: niets voor verbetering vatbaar.

    5 / 10/ 5

    Positief: Mooie producten, goede transport

    1.5 / 10/ 5

    Positief: snelheid omtrent bestelling/betaling/bezorging
    Negatief: pure misleidng; foto's worden vergroot/uit verhouding getrokken t.a.v. omschrijving. Het betrof een aardbeienpot hg. 42 cm - dan geven jullie op 28/28 cm, uit de foto zie ik de boven en onderdiameter. In werkelijkheid is het de breedte /moraal heel kleine openingen voor de plantjes. Pure misleiding.
    reactie: Beste G. Slaat, Bedankt voor uw bericht. Heeft u al contact opgenomen met de klantenservice van Warentuin. U kunt klachten altijd mailen naar klantenservice@warentuin.nl Wij hebben dan vervolgens de gelegenheid om dit met u op te lossen. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering op beloofde dag. Product prima!
    Negatief: Geen

    0.5 / 10/ 5

    Positief: Aardige mensen, maar wel onaanvaardbare ervaring, zie hieronder.
    Negatief: Pas de spullen opsturen, wanneer het gevraagde compleet is. Nu krijg ik 1 product, welke ik meteen gebruik en hoor later dat nummer twee niet meer komt, uitverkocht. Ik heb nu niet de twee gevraagde identieke producten. Nummer 1 heb ik al gebruikt en betaald. Balen, balen, balen
    reactie: Beste Marion, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij onze producten ook in fysieke winkels verkopen, kan het zijn dat een product per abuis niet meer op voorraad is. Wij hebben u een voorstel gedaan om de eerste parasol retour te zenden, maar u heeft ervoor gekozen om deze te behouden en alleen het geld retour te ontvangen van 1 parasol. Vervolgens hebben uw geld teruggestort. Bij zo'n situatie leggen wij de klant altijd de keuze voor om het al ontvangen product retour te zenden op onze kosten en het geld terug te ontvangen. Het is vervolgens aan de klant om die keuze te maken. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    5 / 10/ 5

    Positief: Bestellen is ook leveren

    4.5 / 10/ 5

    Positief: snelle levering !!
    Negatief: weet niet.

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: Diverse orders geplaatst welke steeds niet voorradig bleken te zijn (stockmanagement) contact gehad met Customerservice beloven dingen die niet worden na gekomen worden
    reactie: Beste meneer, mevrouw Vink. Bedankt voor uw review. Wij werken samen met verschillende servicepunten. Onze voorraad loopt gelijk met die van de servicepunten. Dit zijn ook daadwerkelijk tuincentra. Het kan dus zijn dat het laatste product net wordt verkocht in het tuincentra en iets later ook besteld via Warentuin. Daardoor kan het zijn dat iets soms toch niet op voorraad blijkt te zijn. U heeft uw geld netjes terugontvangen. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    3 / 10/ 5

    Positief: Bezorgd netjes.
    Negatief: Als het te druk is bij de klantenservice word de verbinding verbroken. Dit is echt heel vervelend.

    1 / 10/ 5

    Positief: Medewerker Vincent van de klantenservice is achter de klacht aangegaan. Daarna meerdere malen bericht ontvangen hoe de order verder verwerkt ging worden
    Negatief: Order bleek niet geregistreerd te zijn in het systeem terwijl wel was betaald voor de online bestelling. Na verwerking bleek de bestelling 5 dagen levertijd te hebben, wat betekende dat ik pas na ruim 3 weken mijn tuinartikelen kon ontvangen. Deze levertermijn was voor mij reden om de order te laten annuleren. Vervolgens kon ik de artikelen diezelfde dag nog met korting in de lokale winkel kopen incl. goed advies.
    reactie: Beste Isabel, Wat vervelend dat uw bestelling niet is doorgekomen in ons systeem. Onze bestellingen via externe webshops worden handmatig ingevoerd en hier is iets mis gegaan. Gelukkig heeft Vincent u goed op de hoogte gehouden van de verdere ontwikkeling van uw bestelling. Na annuleren hebben wij uw geld teruggestort binnen 2 weken. Als u vragen heeft over producten of advies nodig heeft dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice! Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    1.5 / 10/ 5

    Positief: Goed assortiment met concurrerende prijzen
    Negatief: Betere koerier en betere klantenservice Mijn pakket is nooit aangekomen, kwijt door de koerier? Ik moest hier zelf veel energie in steken om er achteraan te bellen en te mailen, zéér moeizame klanten"service"
    reactie: Beste Joni, Wat vervelend dat uw pakket is zoek geraakt. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. Wij hebben een onderzoek gestart naar uw bestelling en u op best mogelijk manier te helpen namens onze klantenservice. Uiteindelijk zijn wij gezamenlijk tot de beslissing gekomen om u uw geld terug te geven. Dit heeft u netjes terug ontvangen. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering

    4.5 / 10/ 5

    Positief: snelle levering, netjes verpakt
    Negatief: geen verbeterpunten

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering, netjes gebeld voor een afspraak van levering, en een half uur voor levering nogmaals ter bevestiging. Defect aan tuinkussens, zeer snel opgelost. Verder gewoon wat je ervan mag verwachten.
    Negatief: Spul werd geleverd door een tuincentr in Hoogwoud, moet haast wel praktischer kunnen.

    0.5 / 10/ 5

    Negatief: Eerst was het niet goed aangekomen omdat ze het verkeerde huisnummer hadden doorgegeven aan het postbedrijf. Toen kwam het 1 dag later aan. De rozen waren helemaal kapot
    reactie: Beste Jorn, Wat vervelend dat uw rozen verkeerd zijn geleverd. Helaas kunnen wij hier niks aan doen en ligt deze fout bij het postbedrijf. Als uw bestelling kapot of beschadigd geleverd is dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice en krijgt u uw geld terug. U heeft uw geld netjes terug ontvangen. Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin

    5 / 10/ 5

    Positief: Ik ben zeer tevreden over de bestelling het regenvat van 320 liter. Het was makkelijk te plaatsen en het ziet er netjes en opgeruimd uit. De aflevering is goed verlopen en fijn op tijd, net voor de grote regen buien.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Duidelijke website en duidelijke procedures Goede informatie over het product Prima prijs/kwaliteit-verhouding Correcte afhandeling van de bestelling
    Negatief: Sorry, zou het niet weten Ik heb geen gedegen onderzoek gedaan naar plussen, minnen en verbeterpunten. Puur beantwoorden op basis van de recente bestelling en hoe dit is afgehandeld etc.

    4 / 10/ 5

    Positief: Prima artikel, snel geleverd
    Negatief: Mail dat artikel onderweg is komt pas binnen als artikel al bezorgd is.

    5 / 10/ 5

    Positief: No nonsens. Snelle levering. Laagste prijs.
    Negatief: N.V.T

    5 / 10/ 5

    Positief: Onlangs de klantenservice gebeld met een tip omtrent regentonnen, dit werd zeer op prijs gesteld en ik werd bijzonder goed en aardig te woord gestaan. Een dikke 10 !!!!

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle levering, goede prijs, goede service
    Negatief: Nvt

    2.5 / 10/ 5

    Positief: -contact via email was vriendelijk en de antwoordtijd was meestal voldoende snel.
    Negatief: -bereikbaarheid via telefoon was onvoldoende. (altijd de eerst wachtende in de lijn en daarna was werd ik uiteindelijk niet naar de medewerkers doorverbonden maar naar de 'externe telefonisten'.
    reactie: Beste Luka, Bedankt voor uw bericht. Wij garanderen de laagste online prijsgarantie. Om dit te kunnen garanderen houden wij onze kosten laag. Dit betekent ook dat wij niet veel mensen in dienst hebben voor de telefoon. De ene dag is het ook een stuk drukker dan de andere dag. Via de mail kunnen wij makkelijker en sneller antwoorden. Wij hopen dat u blij bent met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Laura Bakker, Klantenservice Warentuin