WEKA Business Media BV in Amsterdam

Bedrijfsopleidingen

    Zekeringstraat 21, 1014BM, Amsterdam

8.2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 19 beoordelingen

19 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

WEKA Business Media BV

Toon nummer
Plan route
KvK-gegevens

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.2 / 10/ 5

Gemiddelde uit 19 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenPrettige samenwerking, professioneel, punctueel en eerlijk/gedegen advies. Top ervaring!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldBeetje saai alleen 9-en, maar tot nu toe erg tevreden.
    We moeten wel kijken of de geleverde leads uiteindelijk voldoende converteren naar geschikte leads voor sales, maar dat ligt mede aan onze eigen nurture-activiteiten.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld- doel/resultaat is nnb
    - kwaliteit van de inhoud van de tekst nog niet helemaal volgens verwachting (zie ook terugkoppeling paper 1), ten koste van mijn 'score'

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldWe zijn nu nog de gegevens aan het analyseren of voor ons een whitepaper campagne toegevoegde waarde heeft. Indien dit positief is, dan zou het zo maar kunnen dat dat nogmaals bij FMM doen.

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZeer tevreden over de prettige samenwerking :)

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIn de productiefase van de whitepaper problemen gehad, maar deze zijn goed opgelost. Het eindresultaat was goed.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldVeel respondenten zijn éénpitters en niet geschikt voor New Business benadering. Maar er zaten ook een aantal goede prospects bij.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZeer eentonig een 8, maar ben gewoon tevreden.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldnog niet veel resultaten geboekt maar we gaan nog een leadcampagne opstarten.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldProject is volop in gang, tot nu toe liggen we op schema qua doelstelling en de samenwerking met Milo is erg prettig