Wely Optiek van oogzorgcentrum in Roosendaal

Optometristen

8.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 88 beoordelingen

88 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Wely Optiek van oogzorgcentrum

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.6 / 10/ 5

Gemiddelde uit 88 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    4.5 / 10/ 5

    Zeer gastvrij & uiterst kundigIk ben geholpen door Optometrist Arno. Van begin tot einde heel fijn geholpen. Ik was ook een 15 min te laat door omleidingen. Was allemaal geen probleem.

    Hij nam rustig de tijd om alles op te meten, uit te leggen en te adviseren.

    Dik tevreden.

    Bedankt Arno!

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarVoor de 2 nieuwe brillen totaal 5 keer terug geweest en zijn nog niet in orde. Dus geen klant meer.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldOptiek Tilburg West nabij schiphollaan openbare bibliotheek en nabij Brabant Collectie Universiteit Brabant.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenik heb een coulante en klantvriendelijke behandeling ervaren bij van Wely. En wat ziet het er top uit van binnen in Roosendaal. Sinds een jaar verbouwd, een en al professionaliteit, en voor elk wat wils.

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar9 min te laat voor je afspraak wegens weg omleiding en je wordt binnen 10 sec weer naar buiten gezet
    super service
    bedankt voor de tijd

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldUitmuntende service bij het oplossen van acute problemen (gebroken bril, en eerder met beschadigde glazen), zeer goed onderzoek en advies voor nieuwe glazen en zeer goed advies bij keuze van nieuwe bril.
    Niet goedkoop, maar zeer zeker de prijs waard.

    2 / 10/ 5

    2 sterren: slechter dan verwachtVorig jaar een leesbril bij jullie gekocht. De poten van deze bril staan alle kanten op.
    Moest voor het testen van de ogen samen met mijn zoon, enige tijd wachten met een heerlijk kopje koffie. Geen probleem.

    Enige tijd geleden had ik een afspraak om weer te testen omdat ik waarschijnlijk een bril c.q. lenzen nodig heb.
    Ik woon in het buitengebied en kwam achter een traktor aan. Mijn gps wees aan dat ik 10 minuten later zou zijn hierdoor.
    Ik heb netjes een telefoontje gepleegd dat ik later zou zijn.
    Ik was echter niet meer welkom en moest een nieuwe afspraak maken.

    Ik heb dit als niet klantvriendelijk ervaren.
    Apart dat ik lang moest wachten en een invaller kreeg omdat jullie het zo druk hadden.

    Ik ga op zoek naar een andere opticien. Maar wil dit wel even als feedback terug geven.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenService, kwaliteit, vriendelijkheid en deskundigheid, echt een geweldige zaak.
    Wely kan ik iedereen aanraden. Al 15 jaar klant.
    TOP !!!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldUiterste aandacht m.b.t. oogzorg.
    Bij de keuze van bril en/of zonnebril wordt goed rekening gehouden met de eigen inbreng.
    After sales is prima en wordt met dezelfde aandacht gegeven.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldprachtige winkel, zeer deskundig en gedreven personeel

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenBezoeken volgens afspraak gaan (natuurlijk) prima, maar ook als we, zoals afgelopen vrijdag, zonder afspraak binnen komen, wordt het uiterste gedaan om te helpen. Telkens ervaar ik hoe rustig en (klant)vriendelijk de sfeer is en hoe prettig de collega's met elkaar omgaan. Het is echt een plezier om jullie klant te zijn!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenUitstekend geholpen:
    - Uitgebreide intake en ogentest met voldoende ruimte voor vragen.
    - Zeer goed geholpen bij het vinden van een passend montuur.
    - Bril was binnen twee dagen klaar. Afhalen was een prettige ervaring.
    Kort: Deskundig en vriendelijk personeel dat uitgebreid de tijd neemt. De bril past uitstekend en doet wat hij moet doen.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldPrettige mensen, goede adviezen , goede service
    Wij komen er graag

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldVriendelijk, en altijd een duidelijk antwoord, op je vraag die je steld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZowel bij het opmeten van mijn bril als bij de afhandeling hiervan, ben ik zeer tevreden.
    Speciale dank aan Stefan.

    0.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarRay Ban zonnebril, paar jaar oud en coating laat los. Glazen zouden vervangen worden. Na weken wachten en niks gehoord zelf maar eens gebeld. Glazen zijn niet meer leverbaar. Fabriek stuurt nu surrogaat glazen die nog geslepen moeten worden. Gaat nog eens weken duren en al die tijd zit ik dus zonder zonnebril. Helaas geen andere oplossing, ronduit slechte service.

    1 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarBen erg ontevreden over uw afhandeling van mijn probleem. Van de bril waren twee pootjes kapot. Duurde een week, want de bril moest naar België worden opgestuurd. Zou 75 Euro kosten. Er was maar een pootje gerepareerd voor 49 Euro. Nu moet ik mijn bril weer minstens een week missen. Terwijl ik met mijn oude bril erg slecht zie. Bovendien laat uw service nu te wensen over. De wachttijden zijn aanzienlijk toegenomen. U moet zich realiseren dat de klant niet op een krantje en een kopje koffie zit te wachten.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldKundig en gepassioneerd personeel
    Ga zo door

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoed advies,perfect personeel

    1.5 / 10/ 5

    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaarNa 4 bezoeken aan de winkel, ben ik net (24-03-2017) mijn zonnebril wezen ophalen! Nog steeds niet afgeleverd volgens afspraak.

    Advies was neem hem zo maar mee, een ander monteur is bestel maar kan u alvast maar deze gebruiken. Dat is helemaal NIET waar ik op zit te wachten. Dus moet nog een keer terug, de 5e keer van Hoogerheide - Roosendaal! Daar zit ik niet op te wachten.

    Bij thuiskomst zie ik dat bril die ik mee kreeg helemaal is vervormd. Pootje zijn nu zo verbogen zodat het lijkt dat bril recht staat. Maar dat is helaas niet goed.

    Bij ieder bezoek is er wel iets wat niet klopt. Niet goed dus.

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringBij aanvraag werd ik goed geholpen. Bij het ophalen werd er gehaast gewerkt.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldZowel voor lenzen als bril ervaring met Van Wely en verschillende werknemers. Zeer hoge kwaliteit van onderzoek en advies. Duidelijk dat al het personeel goed getraind / geïnformeerd wordt over hoe met klanten om te gaan. Daarbij altijd actueel / vooruitstrevend.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldAltijd vriendelijk en attent.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldDe persoonlijke aandacht en service is zonder meer uitstekend. De medewerkers nemen uitgebreid de tijd voor je, om je zo goed mogelijk te adviseren en terzijde te staan in je uiteindelijke keuze voor een bril of lenzen. Daarbij is de deskundigheid v.h. personeel van zeer hoog niveau!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldvoel mij daar op mijn gemak en hele goede zorg
    Bedankt !!!

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldal bijna 60 jaar klant bij van Wely.

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldgoede service

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIk kom al bij van Wely vanaf mn kinderjaren door mn ouders. Al heel lang dus. En nog steeds super tevreden.

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringBeste mensen,
    De service was voorheen buitengewoon goed! Maar ik voel me afgeserveerd, sinds het onwaarschijnlijk is, dat ik nog een bril zal kopen. Sinds 2003 heb ik een beginnende staar. Dat werd elk jaar gecontroleerd. Vorig jaar werd ik, met kosten, ten onrechte doorverwezen naar een oogarts. De oorzaak van het slechte zien bleek te zijn, dat mijn bril volkomen bekrast was. Mijn schuld, maar wel extreem. De bril was niet gecontroleerd. Ik ging het u vertellen en vroeg om een indicatie voor een Hema bril. Daarna was controle voor staar na twee jaar voldoende. Per mail heb ik geprotesteerd tegen deze ervaringen. Dat werd niet serieus genomen. Brillen van vijf euro krassen absoluut niet. Na een half jaar ging ik naar een andere opticien en werd ik, zonder kosten, onmiddellijk verwezen naar de oogarts. Een forse staar, is de diagnose. Met afspraken voor operaties.
    Het spijt me te moeten melden dat het zo is gegaan. Zeker na al die jaren van uitstekende service.
    Vriendelijke groet, T. Zijlstra.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldzeer goede service

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIk kom al 60 jaar bij Optiek van Wely. De deskundigheid; klantvriendelijkheid en zorg voor mijn ogen kan niet beter.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldHeb net een bril en heb al 2x post gehad met aanbiediedingen voor een bril en dat vind ik vervelend

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldInmiddels klant met het hele gezin.
    Vakkundige mensen welke liefde hebben voor het vak!!
    Kennis, kunde en kwaliteit dat is waar Optiek van Wely voor staat!

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldGoede service

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenWij hebben al jaren lang heel positieve ervaringen met optiek van Wely

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenZeer goed advies gekregen

    3.5 / 10/ 5

    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaringHet risico tot het loslaten van de coating bril had mijn inziens beter vooraf gecommuniceerd moeten worden.
    M.a.w. ook aan de klanten aangeven wat niet goed is voor het onderhoud (schoonmaken) bril

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldHeel goed kundig en vriendelijk personeel.
    We zijn al 50 jaar vaste klant.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldheel klantvriendelijk er is altijd een oplossing als er iets met je bril is. Zijn al vanouds klant en dat zal in de toekomst zeker blijven.

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldOog voor details en luisteren naar de Mensch.

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenZeer professioneel en toegankelijk

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    4 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeldIk word altijd heel fijn als klant behandelt!

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenZeer tevreden

    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen
    staan altijd klaar ook met problemen


    5 / 10/ 5

    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelenZo wil je als klant behandeld worden!!

    4.5 / 10/ 5

    4 sterren: goede service, goed behandeld