Wensink in Drachten

Autodealers personenwagens

8.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 837 beoordelingen

837 Reviews

Beoordeel dit bedrijf

Andere resultaten voor autodealers personenwagens in de buurt

Foto en Video (1)

Beschrijving

Zorgeloos rijden, dat is waarom u naar Wensink komt. Onze taak is ervoor zorgen dat u zich prettig voelt. In onze showroom, maar ook in uw eigen auto. En daarom bieden wij u graag complete service in elk aspect van uw rijervaring. U kunt dus bij ons terecht voor het kopen van een nieuwe auto, maar ook voor het kopen van een gebruikte wagen. We onderhouden uw auto met onze uitgebreide servicepakketten en zorgen graag voor de reparatie en afhandeling van uw schade wanneer uw auto een kras, deuk of mechanische schade oploopt.

Overige informatie

Type autobedrijf

  • Merkdealer

Diensten

  • Airco onderhoud,
  • APK keuring,
  • Auto-aanpassingen,
  • Autoalarm inbouwen,
  • Auto lease,
  • Auto spuiten,
  • Carkit inbouwen,
  • Financiering,
  • Inkoop gebruikte auto's,
  • Inruilen auto,
  • LPG installatie inbouwen,
  • Onderhoud,
  • Proefrit,
  • Ruit reparatie,
  • Schadeherstel,
  • Schadetaxatie,
  • Storing oplossen,
  • Taxatie auto,
  • Tuning,
  • Verkoop en montage van accessoires,
  • Verkoop en montage van banden,
  • Verkoop en montage van onderdelen,
  • Verkoop nieuwe auto's,
  • Verkoop occasions / tweedehands auto's

Merk

  • Mercedes-Benz,
  • Smart

Brandstof voertuig

  • Aardgas,
  • Benzine,
  • Diesel,
  • Electro / benzine (hybride),
  • Electro / diesel (hybride),
  • LPG

Autotype

  • Bestelauto / bestelbus,
  • Cabriolet,
  • Coupé,
  • Hatchback,
  • Limousine,
  • MPV,
  • Sedan,
  • Stationwagen,
  • SUV,
  • Terreinwagen

Service

  • Vervangend vervoer / leenauto,
  • Wasstraat aanwezig

Parkeren en bereikbaarheid

  • Parkeren Eigen terrein

Aangesloten bij / Certificering

  • ISO normering 9001 : 2015

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

8.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 837 beoordelingen

Schrijf een beoordeling

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    perfectsnelle service
    goede ontvangst
    goede koffie

    4 / 10/ 5

    primacorrect en goed.

    3 / 10/ 5

    Klacht is nog niet afgehandeldMeerdere malen al geweest voor piepende remmen

    5 / 10/ 5

    Snelle service Snel gereageerd op mijn probleem

    5 / 10/ 5

    toptop

    5 / 10/ 5

    Vakmensen met goede service Uitstekend meedenken in wat het beste is voor de klant. Heldere en duidelijke communicatie.

    5 / 10/ 5

    Auto in top staat weer terug gekregenAuto word goed nagekeken je word netjes gebeld als ze iets moeten vervangen. En kreeg hem van binnen en buiten stralend terug top service.

    3.5 / 10/ 5

    Iets te ruime schattingNa reparatie aan mijn Mercedes waren er nog wat dingen opgevallen die in de toekomst vervangen moesten worden echter wat dit ging kosten was na eigen zeggen niet helemaal accuraat gedaan.
    Een defect aan mijn roetfilter wat was geconstateerd, ga ik dit elders laten oplossen (reinigen) heb afgesproken dat ik mijn bevindingen met hun zou delen. Mogelijk in de toekomst ook voor Wensink een oplossing.

    5 / 10/ 5

    SuperWeer netjes afgehandeld zoals gewoonlijk.

    3.5 / 10/ 5

    Fatsoenlijk bedrijf.Goede service! En,duidelijke communicatie! Helaas,geen werkbon. (Factuur) mee gekregen. Omdat,het om 2 terug roep acties ging!! Jammer.

    4.5 / 10/ 5

    Plezierig gemoedelijk vriendelijk correct enz enz !!!Goed

    4 / 10/ 5

    Uitstekend Uitstekend

    5 / 10/ 5

    Goede service!Goed!

    4 / 10/ 5

    POSITIEFwerd vlot geholpen, maar helaas had men geen olie op voorraad om de automaat te verversen. Moest daardoor nog een keer terugkomen.
    Auto weer netjes gewassen en gezogen bij aflevering.

    4.5 / 10/ 5

    .Ik vind het irritant en onnodig worden wanneer u mij na elk bezoek aan uw bedrijf om een beoordeling vraagt.
    dit noodzaakt mij of uw vraag te negeren of een waardering van 1 ster te geven.
    u mag er van uit gaan wanneer we ontevreden zijn, niet weer een bezoek aan uw bedrijf brengen

    5 / 10/ 5

    superHeel aardige en behulpzame medewerkers.

    5 / 10/ 5

    Goede service en vriendelijk personeelJa

    5 / 10/ 5

    UitstekendPrima en uitstekend personeel.

    4 / 10/ 5

    Goed en vriendelijk geholpenDit is een zeer prettige garage met vakkundig personeel

    4 / 10/ 5

    werkplaatszijn heel goed geholpen

    5 / 10/ 5

    PrimaGoed geholpen en duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Zij hebben ook doorgegeven wat er aan zit te komen en wat er dan vervangen dient te worden.

    2.5 / 10/ 5

    RedelijkPositief
    Goede garage
    Nette ontvangst, beetje afstandelijk, geen klant herkenning, is belangrijk!

    Echter, bij tel afspraak aangegeven welk onderhoud nodig was, de balie medewerker was niet goed op de hoogte, wat zorgt voor enige verwarring.

    Onderhoud en info/,overleg(bv extra onderhoud ) okay!

    Ps vul dit wel in, echter bij een appdiscussie met Wensink Aangenaam is er nooit reactie geweest. Jammer.

    4.5 / 10/ 5

    prima servicebeurtalles volgens afspraak en mooi snel geregeld

    5 / 10/ 5

    uitstekende servicewat ik bijzonder vind aan Wensink in Drachten, is dat het het onderdeel is van een heel groot geheel, maar aandoet als een plaatselijke garage. De voordelen van beiden zijn gecombineerd. Kan Fries spreken.

    5 / 10/ 5

    auto weer spik en span terug!Super goede service, na apk+onderhoud haalde ik mijn auto weer op en ook de buitenkant en binnenkant was weer spic en span!

    5 / 10/ 5

    Vriendelijke ontvangstKomt ervaren en vertrouwd over

    4.5 / 10/ 5

    Fijne mensen en een goede service Je wordt snel en correct geholpen

    4.5 / 10/ 5

    RedelijkAfspraak was 9uur. Met leenfietsen mail ontvangen 2uur komen geen belang bij een leenfiets

    5 / 10/ 5

    merceddes waardige service weer geweldig geholpen en wat ik niet verwacht mijn auto van binnen en buiten weer spik en span was er de laatste tijd niet aan toe gekomen geweldig

    5 / 10/ 5

    Gastvrij en deskundigVoor APK van mijn Mercedes. De auto is goed gecontroleerd en ik kan dus weer veilig een jaar rijden

    4.5 / 10/ 5

    Snelle en kwalitatief hoogwaardige service Super !

    4 / 10/ 5

    als zeer prettig ervarenzie boven

    2.5 / 10/ 5

    Voor het eerst zéér slecht bevallen.Zie mij genoodzaakt helft van de voorgeschreven onderhouds beurt elders te laten uitvoeren, daar ik mijn mercedes in uitstekende konditie wil blijven behouden. Ben bereidt e.e.a. mondeling toe te lichten.
    W.J. de Vries - tel.nr.0512-524818 ( 8.30 - 17.30 uur bereikbaar)

    Aanbevelen: normaal zeker ja, doch nu ????

    5 / 10/ 5

    een goede werkplaats met vriendelijke mensenzeer goed

    1 / 10/ 5

    werkplaats slechtNa het vervangen van een defect onderdeel is (bijna) altijd een ander onderdeel daar in de buurt defect. Bij Wensink Heerenveen word ik altijd vriendelijk en correct ontvangen en behandeld.

    Bij Mercedes Wensink Heerenveen heb ik twee auto's in regulier onderhoud en laat ik af en toe onderhoud aan een oldtimer Mercedes doen. Met het resultaat van de werkplaats ben ik echter niet altijd tevreden.
    E klasse:

    oktober 2015: luchtvering defect, hersteld, links en rechts ventielen verkeerd om aangesloten, auto na 40 km diagonaal scheef, retour werkplaats.
    SL 63 AMG (wordt als derde auto gebruikt, rijdt nooit in de winter)

    28.09.2017 vocht in linker koplamp.
    18.04.2018 ABC pomp linksvoor vervangen (garantie).
    21.12.2018 koplampunit linksvoor vervangen (wel/ geen garantie, uiteindelijk geen garantie, eindafrekening na bijna 3 jaar op 01.09.2021 met kleine korting).
    06.10.2020 koplampunit rechtsvoor vervangen.

    19.04.2021 distronic zonder functie, stekker los.
    27.04.2021 voorzijde scheef gemonteerd, na reparatie distronic. Opnieuw gedaan (geen factuur).
    06.09.2021 remingrepen sinds herplaatsten voorzijde als er rechts een vrachtwagen zit. Stoelkoeling werkt niet. Airco werkt niet.

    15.09.2021 Condensor airco lek.
    Alle reparaties hebben betrekking op aggregaten die achter de voorbumper zitten. Iedere keer als de voorbumper los is geweest treedt er (na enige tijd) een (ander) defect op van een aggregaat dat ook achter de voorbumper zit. Indien het scheef monteren van een voorbumper niet geconstateerd wordt, zal een losse stekker ook niet opvallen...... en het beschadigen van een condensor ook niet.

    5 / 10/ 5

    Mercedes benz dealer die me begrijptEen dealer zoals het hoort en naar oplossing zoekt en me begrijpt

    5 / 10/ 5

    Heel tevreden Ben heel tevreden over de service die word geboden ook als je vragen stelt is daar altijd tijd voor

    Wel jammer dat het service contract nog niet in de computer stond maar dat heeft tot geen enkel probleem gezorgd

    Dus een dikke 10

    2.5 / 10/ 5

    Hoge kosten voor relatief kleine storingSnelle service, matige analyse van de oorzaak het probleem, waardoor hoge kosten voor het vervangen van een sirene.

    1 / 10/ 5

    Een stel amateurs die alles bij elkaar liegen Kom je bij wensink terecht voor schade herstel krijg je de e 63 amg slechter terug dan hij gebracht werd en dan maken ze mij ook nog voor leugenaar uit terwijl ik foto’s en geluids opnames hebben en als je ze daarmee confronteert lachen ze erom een voorbeeld die speelt zwarte gril komt terug met zilver en zeggen ze naar zo heb je m ook gebracht echt wat denken ze daar wel niet en tot 4 keer toe op het laatste moment de auto toch niet afleveren zodat je voor nop daar staat en voor niets vrij neemt de auto vol storingen en krassen terug de lampen lis erin mistlampen los erin de auto als een vuilnisbelt terug krijgen vol met glas en zand het sluitwerk vol met lopers een grote flop is het gewoon en dan mij ook nog voor leugenaar uit maken terwijl de monteur de baas erbij roept en zegt hier wil ik mijn vingers niet aan branden dit is onverantwoord wat hier gebeurd

    Mensen laat je auto niet herstellen door wensink Drachten of wensink Groningen ze verpesten heel je auto

    Afz R.M.B uit Drachten

    4 / 10/ 5

    TevredenGoede behandeling zonder poes-pas.

    3 / 10/ 5

    Erg duurDe beurten vind ik erg duur bv kleine beurt 349 geloof ik en uiteindelijk is het rond de 1000 euro, dat gaat mijn pet te boven.

    4 / 10/ 5

    Zeer lang wachten voor een telefonisch contactZeer lang wachten voor een telefonisch contact

    4.5 / 10/ 5

    Klantvriendelijk Plezierig contact

    4 / 10/ 5

    Service A - gastvrij ontvangstHet enige contact voor de service beurt is met de ontvangst balie. Daar ging het om een zeer vriendelijke en attente medewerker.

    Ik veronderstel dat de service (olie en filter vervangen) naar behoren is uitgevoerd.

    Mijn zeer recente B is uitgerust met state of the art technologie maar wist desondanks niet dat (vanwege Corona) de auto zeer weinig is gebruikt. Na 10 maanden en 6200Km begon het geautomatiseerde systeem al om een service beurt te vragen. Lichtelijk overdreven lijkt me.

    Aanbevelen nee: niet te zwaar opnemen. Blijft een persoonlijke keuze. Voor mij okay maar niet zodanig dat ik het zou willen rondbazuinen. Wat irritaties en na moeizame start bij Wensink.

    Voorbeeld. Het email verzoek om een mening: In slechts 2 minuten helpt u ons - dat kan anoniem - een heel eind op weg! MAAR:

    Verplichte velden: naam, plaats en email adres. M.a.w. we willen precies weten wie die "anonieme" beoordeling plaatst. Storend.

    Prijs/kwaliteit: bij de keuze van de meeste gebruikers artikelen vind ik kwaliteit belangrijker dan (lage) prijs. Vandaar ook Mercedes. Minder enthousisast over de kosten van bv de net gedane service. Het gebruikte materiaal heeft een consumenten winkel waarde van hooguit 60 euro incl BTW. De routine (snelle) service kost 327 euro incl BTW. Roept vragen op.

    Wat ook opvalt is dat er routinematig ruitenwisser vloeistof bij staat. Wat als het voertuig aangeboden wordt met een tot de rand gevuld reservoir.

    1.5 / 10/ 5

    geen antwoord op vragen gekregenU 06.08. 2021 een uitgebreide brief gezonden over twijfels bij de gemaakte reparatie. Vragen aan een monteur en eigen kijk daarop zou toch binnen een paar dagen kunnen. Dit lukte het andere bedrijf wel waar aanvankelijk de bedenkingen lagen. Wat heeft Winsink te verbergen ?

    4 / 10/ 5

    leuk ontvangen / goed diagnose / uitleg van de monteur was duidelijk en eerlijk.goed.

    5 / 10/ 5

    dikke primagoede service

    3.5 / 10/ 5

    Service was nu goed er word met de klant mee gedachtAuto gebracht zonder afspraak voor APK en hebben ze tussen door afgehandeld.

    5 / 10/ 5

    Keurige mensen Precies volgens afspraak

    5 / 10/ 5

    Correctcorrecte ontvangst en afwerking