XYNTA Internet Solutions in Hendrik-Ido-Ambacht

Webdesign

9.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 47 beoordelingen

47 Reviews

XYNTA Internet Solutions

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

9.8 / 10/ 5

Gemiddelde uit 47 beoordelingen

Alle beoordelingen

    5 / 10/ 5

    Positief: Heel goed bereikbaar. Snelle en zeer kundige oplossingen.

    5 / 10/ 5

    Positief: Elke vraag wordt beantwoord, eventuele problemen worden opgelost en fouten van een gebruiker wordt zelfs hersteld. Top service

    5 / 10/ 5

    Positief: Uitstekende webhoster. Al meerdere jaren klant. Xynta doet wat ze zegt. Natuurlijk hebben ze wel eens storingen, maar als er iets aan de hand is dan sturen ze altijd mails met uitleg. Zelfs bij kleine incidenten.

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: zeer te spreken over de kennis en kunde van Xynta. Ben eind vorig jaar met al mijn website overgestapt naar een VPS van xynta en alles draait als een zonnetje. Vooral de proactive houding en het snel inspelen op issues is voor mij van grote waarde. Ook kan ik allerlei vragen zonder problemen stellen, en krijg ik snel(meestal binnen het uur) een antwoord! ook de 24uur servicedienst is top.
    Negatief: geen tot op heden 1/2 jaar klant.

    4 / 10/ 5

    Positief: Prima geholpen door Axel!

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Klantgericht, met veel oog voor "kant-en-klare" oplossingen en geautomatiseerde installatie van applicaties. Alle vragen worden snel beantwoord en de ondersteuning vind ik optimaal! Daarnaast is maatwerk ook mogelijk. Lastig om 5 sterren te geven want dat valt er niets te verbeteren en daar geloven ze zelf ook niet in. Tot op heden TOP!
    Negatief: misschien soms iets minder snel willen reageren :-) !

    4 / 10/ 5

    Negatief: -

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer snelle reactie bij vragen. Ook buiten kantoortijd is de chat beschikbaar en antwoordt men snel en kundig.
    Negatief: Nog niks.

    5 / 10/ 5

    Positief: korte lijnen, men weet wie je bent
    Negatief: nog geen verbeterputen kunnen vinden

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelheid is ook na enkele maanden gegarandeerd

    4 / 10/ 5

    Positief: snel en meedenkend, probleemoplossend
    Negatief: technische woorden voor mij niet altijd begrijpelijk

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Al jaren ben ik zeer tevreden over de kwaliteit en service van Xynta. Daarnaast zijn ze altijd zeer proactief en meedenkend naar oplossingen voor de toekomst.
    Negatief: De enige tip die ik heb is het blijven leveren van deze kwaliteit van service!

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Prima klantenservice

    5 / 10/ 5

    Positief: Er zijn alleen maar positieve punten over dit bedrijf! Ik maak mijn eigen website ook bij hun na aanleiding van de non-profit organisatie's die ik ook bij hun heb al bijna een jaar. Super klantenservice, duidelijk afhandelproces, mooie website en plesk, en erg goede mensen die alles goed kunnen adviseren en uitleggen. Echt, alleen aanraden!
    Negatief: Heb nu even geen.... ze zijn zo goed, echt!

    5 / 10/ 5

    Positief: Snel, vreselijk behulpzaam, denkt heel goed mee naar oplossing, stopt niet tot het naar wens is.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle communicatie via chat en email.

    4.5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Je wordt snel en vakkundig geholpen.

    5 / 10/ 5

    Positief: In een woord top! Staat je bij met raad en daad, en zet altijd net dat extra stapje voor een top klantervaring

    4 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    Positief: Voor onze garage zochten wij een nieuw onderkomen voor de website. We besparen echt heel op jaarbasis en hebben daarbij een geweldige klantenservice gekregen. Op alle vragen hebben we altijd netjes en duidelijk antwoord gehad en de hulp gekregen wanneer het ons echt niet lukte. Het reageren vanuit Xynta is ook zeer snel, zo snel dat we een paar keer binnen 5 minuten al antwoord hadden.
    Negatief: Wij kunnen ons geen enkele verbeterpunten indenken.

    5 / 10/ 5

    Positief: Ik kan Xynta niet genoeg complimenteren. We zijn erg blij met ons keus! Ze zijn snel, duidelijk en aardig - ook voor de niet IT-opgeleid enduser. Ze kunnen goed advies geven, snel reageren, en met allerlei technische zaken wat een website met WordPress betreft helpen (plug-ins, veiligheid, analytics, etc).
    Negatief: Kan niks bedenken. We zijn erg blij in elk opzicht.

    5 / 10/ 5

    Positief: - Uitstekende kwaliteit - Zeer pro-actieve support

    5 / 10/ 5

    Positief: Komen afspraken na. Fouten worden snel opgelost. Reageren snel en vakkundig op vragen. Al jarenlang tevreden klant

    5 / 10/ 5

    Positief: Klant gericht zowel privé als zakelijk. Doel bewust.
    Negatief: Die zijn er niet.

    5 / 10/ 5

    Positief: Goede ISP, zeker een aanrader. Kwalitatief goede producten en prima service. Altijd snel en kundig antwoord. Hebben geen problemen om je ergens mee te helpen. Al met al top.
    Negatief: Eigenlijk niet.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Ik ben al jaren een tevreden klant van Axel ( DotNLis / Xynta ).

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Altijd snel met reageren en behulpzaam, bedankt!

    2.5 / 10/ 5

    Positief: Snelle afhandeling van vragen
    Negatief: Als er dan word gevraagd over een ander software oplossing vermeld meteen de prijzen. Hoef je ook geen 2e keer te mailen

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle, goede en persoonlijke service.

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Alles is er prima geregeld naar mijn menig en als er toch eens iets mis loopt dan wordt dat zeer snel weer hersteld.

    4 / 10/ 5

    Positief: Snelle service en prettige communicatie
    Negatief: Een keuze om meerdere domeinen te kunnen koppelen aan een standaard account met bijv een max van 5 domeinen

    5 / 10/ 5

    Positief: Erg goed bedrijf, vriendelijk personeel wat altijd klaar staat om te helpen, zelfs al is het personeel "vrij". xYnta verstaat zijn vak en levert op tijd en levert dit met goede kwaliteit.
    Negatief: Een soort van Wizard welk product voor de klant geschikt is.

    4.5 / 10/ 5

    5 / 10/ 5

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Persoonlijke behandeling, super vriendelijk en nemen de tijd voor je. De afgenomen diensten zijn stabiel en er wordt zowel proactief als reactief door de mannen geacteerd. Nog nooit grote problemen gehad en reeds enkele jaren zéér tevreden over de dienstverlening. Ga zo door Axel!
    Negatief: Mijn verbeterpunten worden in 2014 opgepakt (VPS opties). Verder geen verbeterpunten of tips!

    4 / 10/ 5

    4 / 10/ 5

    Positief: Het werkt uitstekend. Vrijwel nooit outages, in ieder geval minder dan bij anders grote clubs waar ik host. Werkzaamheden worden ruim van tevoren aangekondigd. Vragen over infra van xYnta maar ook over die van mezelf worden goed beantwoord. Response op vragen is bijzonder snel en accuraat, ook des avonds en in de weekends. Datacenter is bijzonder professioneel. De portal website van xYnta is helder en werkt uitstekend. De prijskwaliteit verhouding is onovertroffen.
    Negatief: De mailtjes die je krijgt van xYnta komen vaak vanaf andere mailadressen en de teksten in die mailtjes zijn generiek. Er staat ueberhaupt heel veel tekst in die vaak niets zegt over de melding of vraag zelf. Als ik dan een reactie krijg staat er veel tekst om het echte antwoord heen. Beetje onduidelijk. De persoonlijke mailtjes daarna zijn wel to the point. Het antwoord op zich is ook altijd in orde.
    reactie: Dank u wel voor uw feedback, we nemen het mee in toekomstige communicatie; daarbij zullen we ons best doen om meer 'to-the-point' te zijn.

    5 / 10/ 5

    Positief: Zeer heldere en goede communicatie waarbij klantgericht en pro-actief wordt gecommuniceerd. Dit geldt bij bijvoorbeeld storingen. Bij vragen is de ondersteuning snel, persoonlijk, professioneel, vriendelijk en goed. Zelfs als het gaat over een zeer klein product (bijvoorbeeld een domeinregistratie).
    Negatief: Geen

    4.5 / 10/ 5

    Positief: Super bedrijf, ik word altijd professioneel en snel geholpen door axel. Snelheid van de servers zijn heel goed, de servers draaien lekker stabiel. 1 en al lof over dit bedrijf, kan het iedereen aanraden.
    Negatief: Misschien goedkoper? maar het moet zeker niet ten koste gaan van de service en kwaliteit, als dat zo is dan maar een paar euro meer betalen per maand ;-)

    5 / 10/ 5

    Positief: Fantastische helpdesk. Ze staan 24-7 voor je klaar. Hebben mij al dikwijls uit de penarie geholpen en dit alles in record tempo.
    Negatief: Geen Vooral zo doorgaan met dit hoge niveau.

    5 / 10/ 5

    Positief: Snelle service, Goede apparatuur, geen 9. Tot 5 mentaliteit

    4.5 / 10/ 5

    Positief: zie oordeel
    Negatief: op dit moment geen

    1 / 10/ 5

    Zeer onbetrouwbare firma! Sturen spook facturen en aanmaningen. Opzeggingsmailtjes en brieven ontvangen ze nooit. Telefonisch zeer slecht bereikbaar.