Ziengs Schoenen BV Hoofdkantoor in Assen

Schoenen

3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 12 beoordelingen

12 Reviews

Ziengs Schoenen BV Hoofdkantoor

Is dit uw bedrijf?

Beheer gratis uw bedrijfsgegevens

Andere resultaten voor schoenen in de buurt

Foto en Video (1)

Beschrijving

Ziengs Schoenen is een familiebedrijf met een historie van meer dan 68 jaar. Op 1 oktober 1946 opgericht door Berend Ziengs. De 76 winkels in Nederland hebben een ruim assortiment merkschoenen voor het hele gezin.

De brede schoenencollectie staat garant voor een perfecte pasvorm -en goede kwaliteit. Daarnaast hebben de medewerkers in de winkel ruime ervaring op het gebied van schoenen, voeten en onderhoudsproducten. Ziengs Schoenen biedt u dus altijd persoonlijk & deskundig advies! Al deze kennis is vertaald naar de webwinkel. Nu kunt u dus ook al die schoenen online kopen met de vertrouwde service van Ziengs Schoenen.

Ziengs heeft een ruime keuze damesschoenen voor elke gelegenheid van merken als Esprit, Cellini, s. Oliver, Linea Zeta, Gabor, Ecco en Tamaris. Ook herenschoenen vindt u bij Ziengs: zowel sportieve als geklede schoenen, van o.a. Ecco, Panama Jack, Van Bommel, Vertice, Floris van Bommel, Invinci, Van Lier en Timberland.

Op het gebied van kinderschoenen vindt u bij Ziengs onderscheidende merken voor de leeftijd vanaf 1 jaar. Een aantal exclusieve kinderschoenenmerken heeft zich al aan Ziengs Schoenen verbonden, zoals het hippe kwaliteitsmerk Muyters, maar ook Giga en Shoesme.

Overige informatie

Soort aanbieder

  • Damesschoenenwinkel,
  • Herenschoenenwinkel,
  • Kinderschoenenwinkel,
  • Schoenenwinkel,
  • Webshop

Producten

  • Damesschoenen,
  • Herenschoenen,
  • Kinderschoenen,
  • Riemen,
  • Schoenen,
  • Schoenverzorging,
  • Tassen

Soorten schoenen

  • Ballerina's,
  • Enkellaarsjes,
  • Instapschoenen,
  • Laarzen,
  • Lage schoenen,
  • Mocassins,
  • Muiltjes,
  • Nette schoenen,
  • Pantoffels,
  • Pumps,
  • Sandalen,
  • Slippers,
  • Sneakers,
  • Sportschoenen,
  • Wandelschoenen

Merken

  • Birkenstock,
  • Converse,
  • Ecco,
  • Floris van Bommel,
  • Gaastra,
  • Gabor,
  • Replay,
  • Shoesme,
  • S. Oliver,
  • Timberland,
  • Tommy Hilfiger,
  • Van Bommel,
  • Van Lier

Diensten

  • Verkoop,
  • Voeten meten

Betalingsmogelijkheden

  • Contant

  • Pin

  • iDeal

  • MasterCard

  • Visa

Overige betaalwijzen

  • Overige betaalmethoden (Afterpay)

Beoordelingen

Gemiddelde beoordeling

3 / 10/ 5

Gemiddelde uit 12 beoordelingen

Alle beoordelingen

    1 / 10/ 5

    Waardeloos bedrijf als er iets met de schoenen is. De modellen en merken die ze verkopen zijn totaal niet duurzaam, zeker niet voor wat betreft kinderschoenen. Wij kopen hier nooit meer. Wat ook opvalt is dat er geen reviews/reviewscore op de website staan. Dit bedrijf sluit de oren en ogen voor de mening van klanten. Dat kan niet lang goed gaan.

    1 / 10/ 5

    Zeer slechte bezorgservice. 2x wachten op bezorging. Er zouden Track&Trace gegevens gestuurd worden voor tijdstip bezorging, maar niets ontvangen. Bezorging kan tot 21.30. Je kunt toch niet 12 uur zitten wachten. Telefoonnummer hoofdkantoor nauwelijks te vinden. Ze willen duidelijk geen klantcontact. 2x gebeld, maar geen gehoor. Ik koop hier niet meer.

    1 / 10/ 5

    als de maat van een pump of schoen uitverkocht is , haal hem dan metteen van de site , zodat de klant weet dat die maat er echt niet meer is , ik heb wel eens twee maal een pump in de maat 36 besteld en betaald , en gewacht een paar dagen op die bestelde pump en kreeg daarna pas bericht dat die maat was uit verkocht . om terleurstelling te voor komen streep die maat dan door op die site dit is zeer irritant verder zijn het mooie schoenen .

    3 / 10/ 5

    nog geen bestelling geplaatst, vandaar voordeel van de twijfel bij beoordeling na het lezen van al die negatieve reviews bang om hier wat te bestellen ik zou zeggen : middenstander doe hier wat aan!!

    1 / 10/ 5

    zeer slechte service

    5 / 10/ 5

    Niks mis mee...., Vriendelijke medewerkers...., Prima schoenen en van goede kwaliteit....., Voorgaande oordelen kan ik mij niet in vinden...., Helaas voor diegene maar Ziengs medewerkers zijn niet gek.....,mvg Wilmar B. ( 11 januari 2018 )

    1 / 10/ 5

    10-5-2015 heb ik oldstars gymschoenen gekocht in Groningen. na 2mnd vertoond er aan de zijkanten allemaal scheurtjes. 11-7 mee terug gegaan en tot mijn stomme verbazing als argument gehoord dat ik een hoge wreef zou hebben. nu is dit beslist niet het geval want ik heb een hele smalle wreef en voeten en daarom draag ik schoenen met veters zodat ik dit kan aansnoeren, NU kunt u aangeven dat het komt omdat ik een smalle voet heb maar die kans is mis geschoten, want ik had ook inlegzooltjes erbij gekocht zodat de voet wat hoger op komt. Desalniettemin had ik bij aankoop van de schoen een goed advies moeten krijgen.Ook dit is niet gebeurd. Er werd mij een afscheep korting aangeboden op een nieuwe paar schoenen. Hoe duurder de schoen hoe hoger de korting Het belachelijke aanbod heb ik afgeslagen. Het gaat mij niet om een korting of een paar nieuwe schoenen. schoenen . 2 maanden oude schoenen daar mag dit absoluut niet mee gebeuren en dan draag ik ze ook nog niet eens elke dag .dat is wel heel slecht.Hier mag ik toch wel service van verwachten. Nu dat ik dit weet zal ik bij ziengs nooit, maar dan ook nooit meer iets kopen en velen met mij. Arrogantie brengt u nergens in deze tijd dat kost u alleen maar klanten. Ik zal SASCHA aanbevelen bij ieder die ik ken (en media is breed tegenwoordig )daar krijg je pas een goede service. Niet goed geld terug of kies een paar nieuwe. zelf na 1.5 jaar. mvg Y.Bolhuis

    1 / 10/ 5

    27sept.2014 Gabor laarsjes gekocht bij Ziengs,deze laarsjes waren in febr.2015 na ongeveer totaal 30 dagen gedragen te hebben aan de bovenrand helemaal gerafeld , ben naar de winkel in Deventer teruggegaan en ze hebben ze ingenomen. Na beoordeling van de rayonleider van Ziengs krijg ik maar een gedeelte vergoed. Deze rafeling is duidelijk een fabrieksfout. Kan voor dat bedrag geen nieuwe laarsjes kopen. Een heel slechte service van Ziengs. Mevr. D.S

    1 / 10/ 5

    Je moet geen klacht hebben want dan schrijven je schoenen af en krijg je minder dit moeten ze bij je kassabon doen dan verkopen ze niet veel meer maar dit zijn eigen regels het wordt steeds gekker dus als er een fabrieksfout in je schoen zit kost het de klant geld belachelijk dit moet een beetje zaak met de fabrikant van de schoenen oplossen en niet met de klant het is geen schoen van een euro. De algemene voorwaarden staat hier niks van vemeld het mag zelfs niet tennadele van de klant zijn maar ze maken hun eigen regeltjes waar ik niet mee akkoord ga. Een ontevreden klant die hier ook nooit meer zal kopen

    1 / 10/ 5

    Waardeloos! Klantenservice? Hebben ze volgens mij nog nooit van gehoord, kennen in ieder geval de betekenis niet. Schoenen horen niet binnen 2 kapot te zijn. Beetje bedrijf geeft je dan minstens een nieuw paar. En dan de arrogantie waarmee ze je behandelen!

    1 / 10/ 5

    Gabor korte laarsjes houden zich slecht. Na 3 keer gereklameert te hebben,hult deze firma zich in stilzwijgen. Klaarblijkelijk een taktiek om een klant af te schepen. Verdere maatregelen volgen. e.g.bakker winschoten tel:0597 420463 email:eg.bakker@kpnplanet.nl

    1 / 10/ 5

    Geachte, Gisteren bij uw filiaal in Raalte helaas een zeer onprettige ervaring gehad. C.J.J. Wielick tel: 0572 750864